-A 1,2,3,4,5 nekem is megvan, de marhára hiányzik belőle a 6. Még az MTX is 6 gangos.
-A kis vara papíron 175 kg.
-Bízzatok bennem, mint új Varás nem hajtom ki a lelkét, max 5000-6000-en járatom az első szervízig, legalábbis ez volt az ukáz.
- Igen-igen, 200 valóban több, de az MTX-el is nagy kaland volt a gyorsforgalmin csutkagázon, hátul füstöt okádva "tépni" Vecsés felé.
Uraim, ez egy más világ! :o))))) Ha 20 km-nél többet mentem rajta egyhuzamban, mindenem fájt és még órákig éreztem minden porcikámban a rezonálást. :o)))))
Én is azt mondom mint Petyavara, hogy jó lesz a kicsike csak finoman. Na meg itt a nagy különbség a kicsi meg a nagy vara között. A nagytesónál meg 1..2..3..4..5..(6) fullgázon ahogy használtad az MTX-ed és itt az 200.. az meg kicsit más mint 90en. Ezt ne lenézésnek vedd csak ott már igen gyorsan szaladnak a 'csíkok' és az ördög meg az autosok nem alszanak vagy az autósok igen.
A másik nagy különbség szerintem ami nem elhanyagolható az a súlybeli különbség amit a kollégák nem tudom osztanak-e. Ha már gurulsz semmi gáz, de ha odébb kell tolni vagy egyéb mutatványt kell bemutatni az igen érdekes lehet. Az XT-m után ami 170kg volt azt gondoltam hogy nem sokkal nehezebb a Vara legalábbis papíron amit irnak. Azt már 'félkézzel' állítottam fel ha eldőlt (terepen) vagy odébb kellett rakni a Vara meg amikor először jobban megbillent igencsak nyiltak a 'fékszelepek' mindenhol rajtam, hogy megtartsam és ne takarózzak be vele pedig nem vagyok egy vékonyka gyenge ember. Igaz ez is csak szokás kérdése, de meg kell szokni és ez legyen a legnagyobb bajom:)))
Mint az elnyűhetetlen MTX-em, az mindig fullgázon járt. A gázmarkolaton csak két fokozat volt: megy, nem megy, semmi köztes úri huncutság. Tuning nélkül abból is ki lehetett préselni 80-90 km/h a szél és útviszonyoktól függően.
Jó neked! Az enyém nem lustálkodik ám 3000-es fordulaton, hanem annak közel háromszorosán, de hát minnél kissebb a lába motorja az embernek, annál többet kell lépnie pörgetnie. :o)))) Még tartósan nem mentem vele 80 fölött, az 1000 km-es szervízig kímélni kell a kicsit.
Lennt voltam a garázsban, mert odébb kellett rakni a gépet, nem bírtam ki, hogy be ne indítsam. Sajna nem fordultam vele. :o(((( Ha ennek a 125 köbcentinek ilyen gyönyörű a muzsikája, milyen szép lehet az 1000-es. Szia Petyavara, én is örülök, hogy idetaláltam.
Kiváncsi vagyok, hogy valóban mennyi különbség van a kettő között, mert képek alapján nem olyan nagy a difi, leszámítva a front idomokat, meg természetesen a blokk méretét
Az enyémen Givi van és az M3-Szerencs utcánál lévő motoros boltban vettem. Ott lehet rendelni is mindenféle tipushoz. De valami azt súgja, hogy a nagy Varangyra való mászóka a tiédet kétszer körbeéri :)))) (bocs, egy Varadero topikban nehéz megállni, hogy ne élcelődjünk a méretbeli különbségekkel :))))
Szomorú vagyok, idén télen ma fordult elő először hogy az autóm nyerte a "kétségekköztmivelmenjek" versenyt. Várom már a kicsit melegebb időt, mert a kezem nehezen bírja már, pedig elég jó kesztyűt vettem. Tudja valaki, hogy hol érdemes bukócsövet venni a gépre?
24 órás rettenetesen jó (mindkét szó használata direkt!), én személy szerint a Miskolc utáni szakaszra mennék el még egyszer, mert ott már nagyon sötét +eső volt - de a táj nagyon szép lehetett amennyit láttam belőle. Addig meg monjuk Egerről, a Bükkön keresztül...
A srácot Pacalnak híjják, a komplett csövet+dobot ő csinálja. igaz varára az enyém volt az első munkája , de 1,5 nap alatt megcsinálta. és az ár sem mindegy, ha jól emlékszem 80.000,- pénz volt a kettő!!
...ööö... még nem :)))) De sosem megyek olyan állat módon, hogy ez akadályozna...ööö... vagy ez most ellentmondás volt? :)))))) Szegény Prelude (terveim szerint) 7végén megkap mindent: légszűrőt, olajat, ...törődést :)))) Különben is, hétfőn lemostam :)))