Keresés

Részletes keresés

Igaz Juhász Creative Commons License 2010.03.20 0 0 1575

Akkor csak rugót kell venni, mondjuk 100.- /db.

 

Komplett kuplung húzós, 6k körül van.

 

Ha a régi, tenyérnyi kuplungod van, akkor gáz, mert lehet, ahhoz már nincs rugó (nem ugyanaz a kétféle).

Ha ez van, akkor a kuplung dobot/csészét is le kell cserélned, az +2k.

Előzmény: robokuty (1574)
robokuty Creative Commons License 2010.03.20 0 0 1574
Sziasztok!

Guba1 rk2-be röpsújt honnan lehet venni vagy mi kompatibilis vele. Mert nekem a 4 rugóbol ami összefogja a két felet csak 1-1 van oldalanként.
mozo01 Creative Commons License 2010.03.20 0 0 1573
A TotalCar-ban erre mondanák, hogy instant get. :)
Szerintem meg nagyon tuti! Gratulálok!
Előzmény: Törölt nick (1572)
Törölt nick Creative Commons License 2010.03.19 0 0 1572
Törölt nick Creative Commons License 2010.03.18 0 0 1571
Már mentem vele nincs vele gond ,majd felteszem a többi képet
LittleHornet Creative Commons License 2010.03.18 0 0 1570
hát ez nagyon király:))
Előzmény: Törölt nick (1568)
kék1 Creative Commons License 2010.03.18 0 0 1569
Nem biztonsági az ülés.

Kidolgozatlan az ülés alja.

Nincs biztonsági öv.

De összhatásában szuper!!!!!!!!!!!!
Előzmény: Törölt nick (1568)
Törölt nick Creative Commons License 2010.03.18 0 0 1568
Kész a macsina
LittleHornet Creative Commons License 2010.03.18 0 0 1567

Sziasztok,

 

Nekem házi gyártású körmösöm van (nem én csináltam), ha érdekel küldök róla fotókat szívesen. De sztm elég nagy macera megcsinálni, mert legalább 4-es vagy 5-ös lemezből kell megcsinálni, azt meg szépen hajlítani házilag lehetetlen. Meg kell hozzá esztergálni agyat is, az is pénz. És a 30-40-es ármérőjű kört sem lehet flexxel szépen kivágni. Racsnisan meg már el se tudom képzelni  házilag:) - mondjuk nekem nem önzáró a gép csigája.

 

Aki az enyémet csinálta egy gépgyár gépein dolgozott.

 

Én nem vágnék bele ennyiért, bár egy hóekét simán megoldottam.

 

Honey

Előzmény: Pakcsi (1540)
GENOM_66 Creative Commons License 2010.03.18 0 0 1566
Köszönöm szépen a tanácsokat!
Előzmény: gabesz961 (1546)
gabesz961 Creative Commons License 2010.03.18 0 0 1565
A rövidebb rugó egyik vége a pillangószelep és a fordulatszabályzó lapát összekötő rudazatába a másik vége a hosszlyukas fix fülbe van beakasztva. Amit a gázbowden forgat annak a fülnek a kb. 6mm-es furatába van beakasztva a hosszabb rugó rövidebb vége ami feszítésével ill. lazításával lehet a fordulatot szabályozni.
Előzmény: kék1 (1564)
kék1 Creative Commons License 2010.03.17 0 0 1564
Ezt nem értem. Elmagyaráznád részletesebben?

Mi van akkor, ha a gázkart húzod annak forgatni kell a azt a kart amibe a rövidebb rugó hosszabb vége van beakasztva, ha forgatja akkor a rugót is huznia kell ha nem teszi hajlíts a fülön amibe a rugó be van akasztva????
Előzmény: gabesz961 (1554)
iskra Creative Commons License 2010.03.17 0 0 1563
sufnituning,csak nemértem az értelmét??
Előzmény: gabesz961 (1561)
gabesz961 Creative Commons License 2010.03.17 0 0 1562
Hát igen látszik a képeken nem mai harcos a kicsike.-)))
Előzmény: guba1 (1559)
gabesz961 Creative Commons License 2010.03.17 0 0 1561
Érdekes megoldások.
Előzmény: iskra (1558)
iskra Creative Commons License 2010.03.17 0 0 1560
Előzmény: guba1 (1559)
guba1 Creative Commons License 2010.03.17 0 0 1559
Hát már 29 éves és sok a kartergáz, így egyenletesebb a motor járása. (Zsiguli szindróma)
Előzmény: gabesz961 (1556)
iskra Creative Commons License 2010.03.17 0 0 1558

A mérő órát láttad?,na meg az a kipuffogó??

 

Előzmény: gabesz961 (1556)
gabesz961 Creative Commons License 2010.03.17 0 0 1557
A 4le Sprint motoron nem gumi szivatónak kellene lenni
Előzmény: Kecskefej (1549)
gabesz961 Creative Commons License 2010.03.17 0 0 1556
A kartelgáz miért volt elvezetve a benzincsővel?
Előzmény: guba1 (1553)
iskra Creative Commons License 2010.03.17 0 0 1555
Fepörgött a fórum!!!!
gabesz961 Creative Commons License 2010.03.17 0 0 1554
A fordulat szabályzó lapát ami a burkolat alatt van egy kis rudazattal össze van kötve a pillangó szeleppel. Ebbe a kis rudazat szembe van beakasztva a hosszabik rugó hosszabb szára a rövidebb szára pedig abba a forgó fülbe amit a gázbowden mozgat. A kisebbik rugó egyik vége a kis rudazathoz van beakasztva ahová a hosszabb rugó hosszabb vége a másik vége a tartószerkezet fix füléhez ahol a hosszlyuk van Ha a gázkart tolod annak forgatni kell a azt a kart amibe a hosszabb rugó rövidebb vége van beakasztva, ha forgatja akkor a rugót is huznia kell ha nem teszi hajlíts a fülön amibe a rugó be van akasztva.
Előzmény: David29 (1547)
guba1 Creative Commons License 2010.03.17 0 0 1553

Szia!

 

Itt van egy pár kép a régi gépemről, hátha segít a variálásban:

 

Üdv: guba1

Előzmény: David29 (1547)
gabesz961 Creative Commons License 2010.03.17 0 0 1552
Csak akkor gyűrűzd meg ha a gyűrűhézag a furatátmérő 1%-at meghaladja tehát ha durván nézzük akkor az 1mm-t meghaladja ez alatt felesleges.
Előzmény: robokuty (1548)
David29 Creative Commons License 2010.03.17 0 0 1551
Köszi a választ! Majd holnap megnézem azt az isten csapását. Indulni nekem is csak a huszadik rántásra indúl!!
Előzmény: Kecskefej (1549)
Kecskefej Creative Commons License 2010.03.17 0 0 1550
Sziasz.
Bár nem nekem szántad, engedd meg hogy válaszoljak. Ha nincs válla a hengernek, nincs felkarcolva, stb, akkor elég a gyűrűzés, nem kell fúrni.
Előzmény: robokuty (1548)
Kecskefej Creative Commons License 2010.03.17 0 0 1549
Csá.
Nekem is ilyenem van, az enyémnek is ez a "baja".
Rosszul lett összerakva. Ha szétszedted, a gázkar végét próbáld meg a pillangószeleppel meg a rugókkal összevariálni, hogy jó legyen.
Ez a 4le briggs Srint40-es.
Engem ezen felül még jól meg is szivatott, mert mikor be akartam inditani, meg se pöccent. Majd leszakadt a karom, már a baltát nézegettem, mikor rájöttem, hogy a pillangó szelepet állító szivatókar le van hajtva, és full szivatón rángattam.
Pancserek voltak, akik összerakták. De még nem jutottam odáig, hogy szétszedjem, nem olyan az idő...
Egyébként meg ott egy rugó a bűnös, ami rosz helyre van akasztva. Amikor visszatolod a gázkart stopra, akkor zár a pillangószelep és leáll, mikor húzod, akkor a rugó nem nyitja a pillangót. De ha kézzel húzod akkor pörög. :D
No Comment. Tesco...
Előzmény: David29 (1547)
robokuty Creative Commons License 2010.03.17 0 0 1548
Gabesz ha kicserélem a membránt és újra gyűrűzöm a motort akkor lehet még belőle valami. Fúrás nélkül lehet gyűrűzni vagyis érdemes?
David29 Creative Commons License 2010.03.17 0 0 1547
Sziasztok! Szétszedtem a brigs kapagép porlasztó részét és nincs benne semmi szétesve se eltörve és mégse reagál a gázra ha a gázkarral működtetem, ha viszont kézzel tolom azt a kart ami nyitja a pillangószelepet akkor felpörög a motor. A rajta lévő két rugó viszont nem csinál semmit. Szerintetek mi lehet a baja?
gabesz961 Creative Commons License 2010.03.17 0 0 1546
A honda 315 valóban jó választás nemcsak azért mert jó a konstrukciója hanem a hátramenet miatt sokkal szebben tudod rotálni a kertben a sarkokat, a keskeny hajtómű miatt pedig keskeny csíkot hagy el. Ha van rá pénzed ezt vedd meg , ha nem szánsz rá ennyit akkor a Robi 156H a Honda motorost vedd.
Előzmény: GENOM_66 (1544)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!