Keresés

Részletes keresés

Varapapa Creative Commons License 2005.01.23 0 0 245

Porszem került a gépezetbe?

 

Az elhárítás már dolgozik, nyugodjatok meg klubtagok!  :)

 

gencsydani Creative Commons License 2005.01.23 0 0 244

"Igazi felnőtt gép, a 125 ccm ellenére (szerintem az egyetlen a kategóriában). "

 

Na-na! És az EXC 125? Tőlem mindig kérdezték, hogy mekkora, aztán mikor mondtam, csodálkoztak, mert legalább 400-asnak nézték! És a hangja, hát az tuti überelte az operettendurokét (pedig fullgyári kipu volt rajta)!

Előzmény: GADA (242)
Petyavara Creative Commons License 2005.01.23 0 0 243

szia GADA! szerintem még nincs kialakulva,ki és mit akar a VIM-el kapcsolatosan.elég nehéz lesz összehozni/időbeosztás és egyéb okok miatt/,de valamilyen úton módon ott kellene lenni a magyar delegációnak is:)

nagyobb esély van rá ,hogy ezt egy ismerkedős moccozáson meg tudnánk beszélni.azért nem árt itt a fórumon időnként előhozakodni vele...

 

Előzmény: GADA (242)
GADA Creative Commons License 2005.01.23 0 0 242

Na, én is visszatértem síelésből.

 

Először is: szia KicsiVara! Nagyon szép a vas! Igazi felnőtt gép, a 125 ccm ellenére (szerintem az egyetlen a kategóriában). A Karasnában nézegettem nemrég. Olyan, mintha lenne vagy 600-as. Szerintem is itt a helyed!

 

Nagy elvonási betegségemben kifelé menet megálltam a bécsi Louis-ban egy rövid 90 percre, majd a gráciban hasonlóképpen. A gráci nagyon király, jóval nagyobb, mint a bécsi! Sikerült vennem egy 3 részben bővíthető Moto Detail tanktáskát 36 euróért!!! (most akciós, 66-ról),

meg pár apróságot. Eddig csak Bécsben voltam, de érdemes ide kinézni, aki teheti.

 

Téma volt a sisak is, azt is nézegettem. Valahogy a Schubert-ek dizájnja/súlya nem győzött meg. Felhajtott állal akkora a homlok felülete, mint egy vitorla, ja, és szemüveggel elég nehézkes a felvétele. Ami nagyon tetszett viszont, a Caberg Justissimo és az Airoh S55(szintén belső leengedhető sötét plexivel, viszont felhajtva is áramvonalasabbak). Persze nem egy árkategória, mert ezek 190 körüliek, mig a Schubert ugyebár...

Na, de ez a jövő zenéje.

 

A kipuval kapcsolatban: én is imádtam a KTM nagy hangját. Mire beértem a faluba, a zasszony már nyitotta a garázst :))

Viszont a szomszédok már kevésbé voltak lelkesek, amikor a ház előtt melegedett a gépezet reggel 6.30-kor. Azért egy Viper dob sorbaáll az egyszer beszerzendők listáján.

Visszatérve a Nemzetközi Vara Találkozóra. Konkrétan tervezi valaki?

 

Gada

Petyavara Creative Commons License 2005.01.23 0 0 241
egy kis csemege,afrika twin módra....
Petyavara Creative Commons License 2005.01.23 0 0 240

persze! ugyanaz a szín,de nem én festettem....

40 ezret kért érte egy manus,türhető lett.

Előzmény: Kicsivara (239)
Kicsivara Creative Commons License 2005.01.23 0 0 239

A hűtőtakaró idom milyen színű lesz? Azt is ezzel a színnel fújod? Szép!

Előzmény: Petyavara (233)
Petyavara Creative Commons License 2005.01.23 0 0 238

hali,nekem vannak a varához nyitott csöveim.próba megvolt,állat hangja van!!!három csavar fogja,de sajnos az egyik csavarkához úgy férsz hozzá csak,ha lebontod a hátsó idomot.szivesen kölcsönadom,ha ki akarod próbálni(de lehet hogy még a szomszédban is csörögnek majd a lábosok....

Előzmény: Varapapa (237)
Varapapa Creative Commons License 2005.01.23 0 0 237

Halihó!

 

Szó volt itt valami kipufogó cseréről?

Nem is tudom, itt mekkora darabot kell cserélni, hol van megbontva a gyári?

Nekem tetszene egy mélyített, de nem túl hangos megoldás. Elég, ha hörög egy csipetnyit. Az AKMT-sek túráján volt egy nagy cruser üres csővel, mikor beindította az ember, leesett a mellette lévő motorról a bukósisak. Nem egészen ilyen kellene, de a gyári elég szerénynek tűnik.

 

Varapapa

 

Nagy előny pl., hogy ha jövök, az asszony idejében ki tudja nyitni a garázst, mert berezonál a fazék a konyhában, ha befordulok a sarkon ...

 

Petyavara Creative Commons License 2005.01.23 0 0 236

Helló varások!

jól látod VaraRider,egy két műcucc nem tetszett úgy ahogy azt kitalálták./pl:fejidom,első sárvédő/ a szín pedig autójé,kvarckéknek becézgetik a bajorok.dobtam rá még egy-két rozsdamentes polírozott cuccot is/kormány rezgéscsillapító,lábtartó konzol kupakja,stb/

de egyébként kényszerszülte fényezés,mert az első gazdija elfektette a garázs előtt jobbra+balra is egy picurkát.tehát nem volt optikai top-on a gép.így legalább a saját ízlésemhez igazíthatom....

 

Előzmény: VaraRider (235)
VaraRider Creative Commons License 2005.01.23 0 0 235

 

Petyavara,

 

mi az eredete a te gépednek? sérülten vetted?

a fényezés szerintem jól fog kinézni, úgy látom sok - eredetileg fekete - műanyagot is színre fújsz

Előzmény: Petyavara (233)
VaraRider Creative Commons License 2005.01.23 0 0 234

 

Jirzsij,

 

Jól gondolom, hogy a januári Motomix-ben a Te gépedről tesznek említést?

angliai túra, >30e km, mindennapi (több, mint 1000) egykerekezgetés? :-)

 

Most már igazi médiasztár is van köztünk? :-))))

 

 

 

 

Petyavara Creative Commons License 2005.01.23 0 0 233
Petyavara Creative Commons License 2005.01.23 0 0 232
na így "állunk"most...ez lesz a Petyavara 2005-ös új színe.
Kicsivara Creative Commons License 2005.01.22 0 0 231

-A 1,2,3,4,5 nekem is megvan, de marhára hiányzik belőle a 6. Még az MTX is 6 gangos.

-A kis vara papíron 175 kg.

-Bízzatok bennem, mint új Varás nem hajtom ki a lelkét, max 5000-6000-en járatom az első szervízig, legalábbis ez volt az ukáz.

- Igen-igen, 200 valóban több, de az MTX-el is nagy kaland volt a gyorsforgalmin csutkagázon, hátul füstöt okádva "tépni" Vecsés felé.

Uraim, ez egy más világ! :o))))) Ha 20 km-nél többet mentem rajta egyhuzamban, mindenem fájt és még órákig éreztem minden porcikámban a rezonálást. :o)))))

Előzmény: Macipapaa (230)
Macipapaa Creative Commons License 2005.01.22 0 0 230

Üdv kicsivara!

 

Én is azt mondom mint Petyavara, hogy jó lesz a kicsike csak finoman. Na meg itt a nagy különbség a kicsi meg a nagy vara között. A nagytesónál meg 1..2..3..4..5..(6) fullgázon ahogy használtad az MTX-ed és itt az 200.. az meg kicsit más mint 90en. Ezt ne lenézésnek vedd csak ott már igen gyorsan szaladnak a 'csíkok' és az ördög meg az autosok nem alszanak vagy az autósok igen.

A másik nagy különbség szerintem ami nem elhanyagolható az a súlybeli különbség amit a kollégák nem tudom osztanak-e. Ha már gurulsz semmi gáz, de ha odébb kell tolni vagy egyéb mutatványt kell bemutatni az igen érdekes lehet. Az XT-m után ami 170kg volt azt gondoltam hogy nem sokkal nehezebb a Vara legalábbis papíron amit irnak. Azt már 'félkézzel' állítottam fel ha eldőlt (terepen) vagy odébb kellett rakni a Vara meg amikor először jobban megbillent igencsak nyiltak a 'fékszelepek' mindenhol rajtam, hogy megtartsam és ne takarózzak be vele pedig nem vagyok egy vékonyka gyenge ember. Igaz ez is csak szokás kérdése, de meg kell szokni és ez legyen a legnagyobb bajom:)))

 

Macipapa

 

Kicsivara Creative Commons License 2005.01.21 0 0 229
Mint az elnyűhetetlen MTX-em, az mindig fullgázon járt.  A gázmarkolaton csak két fokozat volt: megy, nem megy, semmi köztes úri huncutság. Tuning nélkül abból is ki lehetett préselni 80-90 km/h a szél és útviszonyoktól függően.
Előzmény: Petyavara (228)
Petyavara Creative Commons License 2005.01.21 0 0 228

jó lesz az a kicsike! csak finoman járasd!

bár,már a gyárban megkapta az "utolsó kenetet"

fullgázon 60 sec....

Előzmény: Kicsivara (227)
Kicsivara Creative Commons License 2005.01.21 0 0 227
Jó neked! Az enyém nem lustálkodik ám 3000-es fordulaton, hanem annak közel háromszorosán, de hát minnél kissebb a lába  motorja az embernek, annál többet kell lépnie pörgetnie. :o)))) Még tartósan nem mentem vele 80 fölött, az 1000 km-es szervízig kímélni kell a kicsit.
Előzmény: Petyavara (226)
Petyavara Creative Commons License 2005.01.21 0 0 226

az enyémre gondolsz?

öszinte legyek nem tudom,mert állati kevés időm vol kipróbálni.vásárlás után rögtön a boncasztalon végezte:))

de kb: 3000-t foroghat

Előzmény: Kicsivara (225)
Kicsivara Creative Commons License 2005.01.21 0 0 225
Ha százzal mész, kb. mennyit pörög a paripa?
Előzmény: Petyavara (224)
Petyavara Creative Commons License 2005.01.21 0 0 224
én is hallottam már a 125-öst,meglepően pörgős kis masina,sőt az ülésmagasság is vagy 80 cm. robosztusnak mondhatom,kategóriájában viszi a pálmát...
Előzmény: Kicsivara (223)
Kicsivara Creative Commons License 2005.01.21 0 0 223
Lennt voltam a garázsban, mert odébb kellett rakni a gépet, nem bírtam ki, hogy be ne indítsam. Sajna nem fordultam vele. :o((((  Ha ennek a 125 köbcentinek ilyen gyönyörű a muzsikája, milyen szép lehet az 1000-es. Szia Petyavara, én is örülök, hogy idetaláltam.
Petyavara Creative Commons License 2005.01.21 0 0 222

sziasztok varások!

köszöntelek "Kicsivara" ,/téged külön is/,mert már régen voltam erre,s látom bővűlt a csapat:))

ja,meg szeretném,ha Tibisomi is előkerülne,mert gyanítom,hogy kb 5 utcával alrébb lakunk egymástól /itt hetényben/ Macipapával megvan a mindennapos kontaktus,és ennek örülök.

 

 

 

 

Kicsivara Creative Commons License 2005.01.21 0 0 221

Köszönöm a segítséget mindenkinek!

Jirzsij, te ott laksz ahol a fénykép készült rólad?

Jirzsij Creative Commons License 2005.01.21 0 0 220

Hát igen. Terepen nem vagyok az a kimondottan verhetetlen fajta :))))) De ez nem lesz mindig így! :)))

 

 

Jirzsij

Előzmény: KTMSzepy (219)
KTMSzepy Creative Commons License 2005.01.21 0 0 219

Ne hagyd magadat! Majd beelőzől neki kavicsokon. ;))

 

Szepy

Előzmény: Kicsivara (215)
VaraRider Creative Commons License 2005.01.21 0 0 218

 

Bukócső XL125V-re:

 

Fehling Fehling

 

 

Mo-Tech Mo-Tech

 

 

Five Star Five Stars
Előzmény: Kicsivara (213)
Jirzsij Creative Commons License 2005.01.21 0 0 217

Tényleg nagy a hasonlóság (még részleteiben is). A kicsi is hű a nevéhez. Tényleg kiváncsi vagyok rá élőben.

Kérdésedre a válasz: Iiiigeeeen! Nagyon széééép!!!!! :))))

 

 

Jirzsij

Előzmény: Kicsivara (215)
Kicsivara Creative Commons License 2005.01.21 0 0 216
Bocsi, a másik kép lemaradt, mert ő is nagyon csodálatos:

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!