"Igazi felnőtt gép, a 125 ccm ellenére (szerintem az egyetlen a kategóriában). "
Na-na! És az EXC 125? Tőlem mindig kérdezték, hogy mekkora, aztán mikor mondtam, csodálkoztak, mert legalább 400-asnak nézték! És a hangja, hát az tuti überelte az operettendurokét (pedig fullgyári kipu volt rajta)!
szia GADA! szerintem még nincs kialakulva,ki és mit akar a VIM-el kapcsolatosan.elég nehéz lesz összehozni/időbeosztás és egyéb okok miatt/,de valamilyen úton módon ott kellene lenni a magyar delegációnak is:)
nagyobb esély van rá ,hogy ezt egy ismerkedős moccozáson meg tudnánk beszélni.azért nem árt itt a fórumon időnként előhozakodni vele...
Először is: szia KicsiVara! Nagyon szép a vas! Igazi felnőtt gép, a 125 ccm ellenére (szerintem az egyetlen a kategóriában). A Karasnában nézegettem nemrég. Olyan, mintha lenne vagy 600-as. Szerintem is itt a helyed!
Nagy elvonási betegségemben kifelé menet megálltam a bécsi Louis-ban egy rövid 90 percre, majd a gráciban hasonlóképpen. A gráci nagyon király, jóval nagyobb, mint a bécsi! Sikerült vennem egy 3 részben bővíthető Moto Detail tanktáskát 36 euróért!!! (most akciós, 66-ról),
meg pár apróságot. Eddig csak Bécsben voltam, de érdemes ide kinézni, aki teheti.
Téma volt a sisak is, azt is nézegettem. Valahogy a Schubert-ek dizájnja/súlya nem győzött meg. Felhajtott állal akkora a homlok felülete, mint egy vitorla, ja, és szemüveggel elég nehézkes a felvétele. Ami nagyon tetszett viszont, a Caberg Justissimo és az Airoh S55(szintén belső leengedhető sötét plexivel, viszont felhajtva is áramvonalasabbak). Persze nem egy árkategória, mert ezek 190 körüliek, mig a Schubert ugyebár...
Na, de ez a jövő zenéje.
A kipuval kapcsolatban: én is imádtam a KTM nagy hangját. Mire beértem a faluba, a zasszony már nyitotta a garázst :))
Viszont a szomszédok már kevésbé voltak lelkesek, amikor a ház előtt melegedett a gépezet reggel 6.30-kor. Azért egy Viper dob sorbaáll az egyszer beszerzendők listáján.
Visszatérve a Nemzetközi Vara Találkozóra. Konkrétan tervezi valaki?
hali,nekem vannak a varához nyitott csöveim.próba megvolt,állat hangja van!!!három csavar fogja,de sajnos az egyik csavarkához úgy férsz hozzá csak,ha lebontod a hátsó idomot.szivesen kölcsönadom,ha ki akarod próbálni(de lehet hogy még a szomszédban is csörögnek majd a lábosok....
Nem is tudom, itt mekkora darabot kell cserélni, hol van megbontva a gyári?
Nekem tetszene egy mélyített, de nem túl hangos megoldás. Elég, ha hörög egy csipetnyit. Az AKMT-sek túráján volt egy nagy cruser üres csővel, mikor beindította az ember, leesett a mellette lévő motorról a bukósisak. Nem egészen ilyen kellene, de a gyári elég szerénynek tűnik.
Varapapa
Nagy előny pl., hogy ha jövök, az asszony idejében ki tudja nyitni a garázst, mert berezonál a fazék a konyhában, ha befordulok a sarkon ...
jól látod VaraRider,egy két műcucc nem tetszett úgy ahogy azt kitalálták./pl:fejidom,első sárvédő/ a szín pedig autójé,kvarckéknek becézgetik a bajorok.dobtam rá még egy-két rozsdamentes polírozott cuccot is/kormány rezgéscsillapító,lábtartó konzol kupakja,stb/
de egyébként kényszerszülte fényezés,mert az első gazdija elfektette a garázs előtt jobbra+balra is egy picurkát.tehát nem volt optikai top-on a gép.így legalább a saját ízlésemhez igazíthatom....
-A 1,2,3,4,5 nekem is megvan, de marhára hiányzik belőle a 6. Még az MTX is 6 gangos.
-A kis vara papíron 175 kg.
-Bízzatok bennem, mint új Varás nem hajtom ki a lelkét, max 5000-6000-en járatom az első szervízig, legalábbis ez volt az ukáz.
- Igen-igen, 200 valóban több, de az MTX-el is nagy kaland volt a gyorsforgalmin csutkagázon, hátul füstöt okádva "tépni" Vecsés felé.
Uraim, ez egy más világ! :o))))) Ha 20 km-nél többet mentem rajta egyhuzamban, mindenem fájt és még órákig éreztem minden porcikámban a rezonálást. :o)))))
Én is azt mondom mint Petyavara, hogy jó lesz a kicsike csak finoman. Na meg itt a nagy különbség a kicsi meg a nagy vara között. A nagytesónál meg 1..2..3..4..5..(6) fullgázon ahogy használtad az MTX-ed és itt az 200.. az meg kicsit más mint 90en. Ezt ne lenézésnek vedd csak ott már igen gyorsan szaladnak a 'csíkok' és az ördög meg az autosok nem alszanak vagy az autósok igen.
A másik nagy különbség szerintem ami nem elhanyagolható az a súlybeli különbség amit a kollégák nem tudom osztanak-e. Ha már gurulsz semmi gáz, de ha odébb kell tolni vagy egyéb mutatványt kell bemutatni az igen érdekes lehet. Az XT-m után ami 170kg volt azt gondoltam hogy nem sokkal nehezebb a Vara legalábbis papíron amit irnak. Azt már 'félkézzel' állítottam fel ha eldőlt (terepen) vagy odébb kellett rakni a Vara meg amikor először jobban megbillent igencsak nyiltak a 'fékszelepek' mindenhol rajtam, hogy megtartsam és ne takarózzak be vele pedig nem vagyok egy vékonyka gyenge ember. Igaz ez is csak szokás kérdése, de meg kell szokni és ez legyen a legnagyobb bajom:)))
Mint az elnyűhetetlen MTX-em, az mindig fullgázon járt. A gázmarkolaton csak két fokozat volt: megy, nem megy, semmi köztes úri huncutság. Tuning nélkül abból is ki lehetett préselni 80-90 km/h a szél és útviszonyoktól függően.
Jó neked! Az enyém nem lustálkodik ám 3000-es fordulaton, hanem annak közel háromszorosán, de hát minnél kissebb a lába motorja az embernek, annál többet kell lépnie pörgetnie. :o)))) Még tartósan nem mentem vele 80 fölött, az 1000 km-es szervízig kímélni kell a kicsit.
Lennt voltam a garázsban, mert odébb kellett rakni a gépet, nem bírtam ki, hogy be ne indítsam. Sajna nem fordultam vele. :o(((( Ha ennek a 125 köbcentinek ilyen gyönyörű a muzsikája, milyen szép lehet az 1000-es. Szia Petyavara, én is örülök, hogy idetaláltam.