Sikerült szimeringet szereznem, meg tömítést. össze lett rakva, de nem lehet kipróbálni mert nem tudom beindítani! A motornak eddig semmi baja nem volt, indult. Most meg a kipufogóba csattog néha. Robi 56
Megvan erősitve a hatóműház,és azon a részen van a amivel vontatom a kocsit és ez a két lemez ellehet távolitani rotáláshoz nem szükséges.Azért csináltam mert nem bizok az aluminiumöntvényben mert vannak gyenge pontjai.
szét szedés után meg takarítottuk az összes csapágyat az alsó kifogástalan a kihajtásnál a tengelyen lévő 2 csapágy is kifogástalan a csiga tengely tetején lévő 6004 RS típusu csapágy viszont enyhén kotyog és súrolt az cserére is szorul mellékelt képen ien állapotban vettem ki a fogaskereket :(
Valószínű nem zár rendesen a tűszelep a karbiban. Ha nem dolgozol vele zárd el a csapot, lehet hogy egy idő után abbamarad a csöpögés, vagy szétszeded és kitisztítod a tűszelepet.
sziasztok segítséget szeretnék kérni ha valakinek lenne tipe tapasztalata legyen szíves segítsen előre is köszönöm
van nekem 1 Robi 156 B típusú rota gépem (kuplungos) nem rég múlt 2 éves garancia le járt szekeret nem látott agyon használva nem volt olajcsere meg volt mindig még többször is mint ahogy kellet volna mégis tegnap szembesültem 1 olyan gonddal hogy el szált a hajtásom motor kifogástalan nem a kuplung szerkezettel lett baj mert mentünk sorban a hiba lehetőségen oda jutottunk hogy szét szedtük a hajtómű házat ott pedig szembesültem a le engedett olajból állaga és színe kimondottan mint a hammerite arany színü festéké szét szedés után pedig megdöbbenve vettük észre a csiga tengelynek semmi baja a másik fogaskeréknek ami a tengelyen található azt hiszem bronzból vagy esetleg sárgarézből készült nem tudom pontosan az összes fog 3/4-ede vagy kicsit több le lett szó szerint őrölve és gondolom nagyobbat foghatott és ebből a fogakból legalább vagy 6 le is tört vagy hajlott az új alkatrészt már szerviz által meg rendeltem viszont én rakom össze, csak olyan kérdéssel fordulok ide mi miatt őrölhette meg egymást a 2 "fogaskerék" szabványos Hykomol 80w-90-es olaj volt benne ha valakinek lenne valami ötlete vagy tud valami kielégítő választ adni kérdésem azt meg köszönném
CCV 160-as (5,5LE) Honda motor van a kapámon, és csöpög a benzin a porlasztójából. Sajnos, nem a leeresztőcsavarokból, hanem feljebb szivárog. Nem szedtem még szét, nem vészes, de azért megkérdezem, valakinek nem volt ilyenje?
Nem rég vettem egy Robi 56 (375) rotációs kapa gépet. kérdésem lenne hogy milyen olajat veygek belle, illetve hogy a benzint azt kell-e keverni vagy mehet bele sima benzin?
Kösz de a lustaság meghozta a gyümölcsét. Tegnap este már nem volt kedvem hozzányulni, viszont ma reggel kettöt rárántottam kiköpte az olajat aztán nem jött több olaj, betettem a gyertyát és második harmadik rántásra be is indult. Igaz 1-2 percig mintha 2 ütemű lett volna ugy füstölt, de aztán tisztult és mostmár szinte semmi füstje nincs. Egy kis keverék állítás ráfért de most már nagyon tuti, felkapáltam a fél kertet. Gondolom leragadt az olajlehuzó gyürű és a tegnapi rángatástól megmozdulhatott.
Öntsd ki belőle az olajat, vedd le a hengerfejet utána törülgesd ki az olajtól a hengert, szelepeket, hengerfejet, rakd össze töltsd fel olajjal, utánna jó lesz.
Lenne egy kérdésem. Hozzájutottam egy Robi Rotációs kapához, Briggs and Stratton 3,5 lóerős motorral.
Az előző tulajnál szétment a meghajtó tengelyen a csapágy, igy szétszedte. Én összeraktam de a gyertya kivételénél (gondoltam kitakrítom) kibuggyant belőle a motorolaj. Töbször rárántottam a behuzojára de ha várok egy kicsit akkor ujra jön az olaj. Lehetséges hogy az a baj hogy kb egy félévet fejtetöre állítva tárolták, vagy gyürüproblémák, esetleg szelepgondok vannak vele? Vagy igy mind eggyüt?
Szeretném kérni a segítségeteket!Van egy RK02 rotakapám, és szimeringet cseréltem a hajtásnál. Egyszer volt rajta porvédő is, de csak egy 0.1-es lemez maradt belőle... Vettem új porvédőt, és nem tudom hogy helyes felrakni. A peremes része a hajtás felé kell hogy legyen, vagy a kapatag felé? Én úgy gondolom hogy a sík felület van a szimering felé, de inkább tőletek várom a tutit. Köszönöm előre is!
Tiszteletem mindenkinek ma kipróbáltam a Rex maxi (2 ütemű Régi robi 151es motorost) a szántásban. Hát 1 szóval Király. A 400x8 as kerékkel + a kerekeken súly ja és a sör meg a házi pálesz. :D Viccet félretéve nagyon szépen szánt de az ekén is sok múlik. Na meg a beállításon. Sajnos képet nem tudok feltölteni (mert ahhoz banba vagyok. :D)
Magam is kiskerti buherátor és boldog Robi55 tulajdonos vagyok. Kérdésem az, hogy Bp-n hol tudok venni hozzá alkatrészt? Konkrétan rezgéscsillapító fémperselyre lenne szükségem, mert szétrohadt a gumi rajta. Arról kérdezek, ami a tank alatt van, 3db.
Kedves guba1! Sikerült is letöltenem, nagyon klassz! Öröm az ilyen fórumokon az érdeklődés. Köszönöm még egyszer a gyors közreműködést! További jó forumozást mindenkinek. Üdv: DéTé
Kedves mindenttudók! Új vagyok itt köztetek, és egy kérés miatt regisztráltam... Édesapámnak van egy robi 55-ös kisgépe. Régóta nyúz, hogy nézzem már meg azon az interneten, hogy van-e valami leírás, használati útmutató, vagy gépkönyv a kis "Robihoz". Esetleg ha valaki tudna PDF-ben vagy bármilyen formátumban, szívesen venném! Segítségeteket előre is köszönöm, Üdv: Daka T.