Nem lesz jó. Az automata kódblokkban ugyan magasabb indítási mennyiség van,talán jobban fog indulni de pl. a gázpedál reakció viszont rosszabb lesz és az alapjárat sem biztos,hogy tetszeni fog.
Üdv! Olyan kérdésem volna! Hogy hogy kell automata váltósra átkódolni Seat Alhambra 1.9 tdi-t? Vcds el? Addig megvan hogy valami kód kell a belépéshez! Nehezen indul illetve sokáig teker! VCDS van hozzá! Köszönöm a válaszokat!
Tegnap teszteltem volna ha bedobta volna a hibát...Mondjuk a korrekciós értékre a 4es hengeré a legsz@rabb, legnagyobb érték 2 mg volt de általában 0,5-1,5 mg között mozog.
Értem, ha itthon lesz a kocsi akkor ránézek, remélem be is adja a hibát. Amúgy már apám tevezte hogy vesz tartalék (igaz használt, tudom reszkír) pd elemet hozzá. Multkor pd kabelcserénél fel is írtam a kódját.
Múlt héten jutottunk el hogy kicseréljük a Pd kábelt. 300 km után kezdünk reménykedni hogy elmúlt majd kövi nap indulás után be is dobta az esp jelét és rázott újra a kocsi :) Pd mágnesszelep probléma vagy maga a pd elem? Most nézem hogy az "eredeti hibakódot" nem írtam eddig. 17678 n243, p1270 (35 00)
Ha legközelebb hozzájutok akkor megnézem scope nézetben is. Szerintem szabályzott cuccok vannak benne, de mint lentebb is írtam, a mutató mozgásakor az élő adatoknál nem változik a hőmérséklet...
A mutató mozgásakor a hűtőfolyadék kijelzett hőmérsékletei az élő adatokban nem változnak, a ventilátoron lefuttattam egy kivezérlési tesztet, az jónak tűnik.
Nem rendellenes az, azért annyi, mert nincs benne ez a hőérzékelő. Lesz benne még 2-3 ilyen.
Oszcilloszkóp nézetben kellene nézni a hűtőfolyadék hőmérséklet értékeit. Ha a jelenségnél tűszerű ugrások vannak, akkor a szenzor lehet hibás. Ha folyamatos a hőmérséklet változás akkor valami keringetési gond lehet. Milyen vízpumpája/termosztátja van? Mezei, vagy szabályozott?
Illetve ahogy cam is írja, maga a ventilátorvezérlő is lehet kehes.
...hátha látott már ilyet valaki: Az alany egy 3.0 V6 TDI Tuareg 2013-as, ~360 ezer km futással de megdöbbentően jó állapotban.
A hiba: ~70°C vagy melegebb motornál elkezdi kapcsolgatni a hűtő ventilátort, kb 1-2 percenként ki-be és ilyenkor a hőfok mutatója is elkezd fél és másfél osztás között lefele ingázni. Hibakód nincs, csak az élőadatban van egy IDE04666 lokációval (Kivezetett hő hőmérséklete a hűtőrendszerben/ Heat delivery temperature in cooling system) rendellenesnek tűnő -273,1°C érték. Egyébként minden rendben lévőnek tűnik.
Hol lenne érdemes keresni az okokat? Illetve látott-e már valaki ilyen hibát?