Keresés

Részletes keresés

morpet Creative Commons License 2001.07.17 0 0 121
Nyár van... eszembe jut az E5vös tábor... ... ...
azesz Creative Commons License 2001.06.14 0 0 120
latom nem tul aktiv az eotvos garda ugyhogy roviden a tenyek en 92-ben erettsegiztem es a barati tarsasag egy jelentos resze meg ma is onnan van, 4 ev buli volt a gimnazium (puskin mozi, ibolya, favo stb)ugyhogy mindannyian sok pozitiv elmennyel vagyunk tele

ott voltam mind az elso mind a masodik balon jo volt kulonosen az idei hogy lattuk az uj epuletet, bar meg csak 9 eve volt hogy erettsegiztunk de ez a mai mar egy masik iskola

udv

a.

Qkac Creative Commons License 2001.06.12 0 0 119
Én jelenlegi 10-edikes e5vös-diák vagyok.
A suli hivatalos homepage-e nem túl érdekes, ugyanakkor érdemes megnézni (csak internet explorerrel) az ejg.homeip.net címet. Ezt jelenlegi e5vös-diákok készítették egy sulihomepagekészítőversenyre.
perenyi Creative Commons License 2001.06.11 0 0 118
Megtörtént a találkozó, 12-en voltunk, 2 fő igazoltan, 1 igazolatlanul hiányzott.( Nem volt téma sem a szex, sem a betegség, a régi hülyéskedésekre emlékeztünk. Senki nem mutatta családi fotóit, csak a régi osztályképeket.)
Néhányan a közelmúltban voltak a felújított suliban, nagyon tetszett nekik. Sajnos, az E5vös "baráti kör" illetékese nem veszi fel velünk a kapcsolatot, pedig mindnyájan kíváncsiak vagyunk régi iskolánkra. De mit várhatunk a gyermekeinktől, akik most a tanáraitok. Felejtést. És nem írhatjuk be az ellenőrzőjükbe! (Van még ilyen?) Még az érettségi tablónk sincs kint a falon, állítólag nem találják.
De mi nem felejtünk. Bár fogyatkozunk létszámban, lélekben mi maradtunk a "IV. a, minőségi osztály".
HAJRÁ, EÖTVÖS!!!!
Allia Creative Commons License 2001.06.06 0 0 117
Mi meg csak öt évente találkozunk úgy amblokk mindenkivel. Persze vannak, akik tartják a kapcsolatot, de van, aki már az érettségi után egyhónappal tartott bulira se jött el.
Előzmény: morpet (116)