Szükségem lenne az autómban található EGR-szeleppel kapcsolatos képekre, ha megoldható, tudom megnézhetném én is, de nem volt még időm ezzel foglalkozni, ti meg már stabilan kezelitek.
Mint tudod, a hétvégén babráltam az autót ebben a lágy időben, már ideje volt. Olajcsere, klíma és autó takarítás (huh,de ráfért), a termisztorról lefújtam a rengeteg odapakolódott port, így remélhetőleg nem fog véletlenszerűen hideg-melegre váltogatni. Kiszedtem a tankból a kisnyomású szivattyút és nem volt túl tiszta a műanyag ház, így meg lett minden tisztítva. Kiváncsi vagyok, hogy most le fog-e állni a nagy jobbos kanyarokban. Pl, ha a megyeri híd előtti nagy jobboson már vagy kétszer megállt, így ha a héten, ott láttok egy lerobbant Xsarást, akkor benyaltam, és nem ez volt a hiba. Akár a piszkoktól ki is akadhatott az a szelep, de ezt nehéz megmondani.
Gyári rajta az antenna? Egszerű alkatrésznek tűnik....de nem az! Skoda Fabiáról lelopták az antennámat. Vettem rá másikat autósboltban(teljesen ugyanúgy nézett ki). Ettől kezdve leromlott a vétel. Kölcsönkértem egy gyárit egy másik autóról és ismét jobb lett a vétel.
Igazából szétszedni bármit szétszedek, ha szétszedtem remélhetőleg össze is rakom :-), de a villamoságis kütyük nem az én világom. Ennek is csak azért láttam neki, tök nyugodtan, mert annyira nem tűnt nagy dolognak leírás alapján, és nem is volt az. Amúgy tényleg Sorytoonnak van igaza és meg kell nézni mi megy bele, mert lehet feleslegesen veszed meg. Bár nem nagy beruházás a 2e Ft, de akkor sem kell ezen agyalnod akkor.
A hetem elég húzós, de ránézhetek valamelyik este, hogy ki lehet-e venni, bár ennek akkor van értelme, ha olyan mint az enyém. Illetve akkor van értelme a velem találkozásnak, ha tuti ez a baj, mert utána meghal a tudományom.
Ha ezek után is gondolod, hogy segíthetek, akkor a számom: húszas ( ami hetvenes :-)) )8O35795. Remélem nem zavartam be a vodkafonossal.
Sziasztok! Rádió antennát akarom megnézni, nem vagyok megelégedve a vétel minőségével - szerintem törött. Hogyan tudom levenni? Meg kell bontani a tetőkárpitot, vagy kívülről menjek neki?
Jól írja a kolléga. Én is az ebayról rendeltem. Egy üres doboz. Azért ven benne ráció, a hideg alu házban lecsapódik a pára, és a trutyi (egy része :-)).
De ezek a kannák inkább turbós motornál hasznosak.
...még mi elött fölöslegesen meg vennéd a tranyókat, bizonyosodj meg hogy valóban ilyen a tied.... mivel van egy másik válztozat is... egy alvászámból megjósolom..... :-)))
Sajnos nekem is ugyanazt produkálja a fűtőmotor ("0"-ra téve is mintha maxon fújna indításkor) mint itt sokaknak! Visszanéztem a forumot és ki is nyomtattam a fűtőmotor kivételének a menetét, tranzisztor cseréjét! Viszont én már ott megakadtam hogy a kárpitot kicsavartam, mert a f.motor műanyag burkolata nem tudom hogy melyik. Ma megyek LOMEX-be venni MJ11015 típusú tranzisztort, ezt ajánlották. Kérdésem hogy ez jó-e az én autómba is? (Citroen Xsara 1.4I SX, 55kW 1360köbcm)
R end Es! Kérhetnék tőled egy elérhetőséget mert látom sikerült neked megoldani, és mint angyalföldi talán tudnál segíteni! :)
Áthúzós típus alatt azt értem, ami a cucc egy jó részét tova engedi.
Értsd: nekem S16-on volt, kísérletképpen. Namost a helyzeten nem rontott, de javítani sem javított túl sokat. Meg aztán ez az egész trutty leginkább csak télen jellemző, nyáron nincs is.
Ha a kartergáz a pillangó mögé kerül vissza (pl. Xsara VTS, 306 GTi6) akkor ennek a szűrősdinek nincs sok értelme.
Arról nem beszélve, hogy a szmötyivel kell majd kezdeni valamit - és ha kicsi a tartály, ezt alkalmasint elég gyakran kell majd művelni.
a szuro az biztos hogy benne van szerintem mert ugy komplett, adnak csovet,meg bilincset meg felfogato lemezt is hozzá..
ennyiért majdnem hogy a cuccokat nem lehet osszevásárolni hozzá, egy megfelelo tartály, egy-két csatlakozo, egy két ez az és többezret otthagy az ember a barkácsáruházban. ez meg komplett és direkt erre van..