Ezeken az escortokon maga a világításkapcsoló kopik-olvad úgy, hogy képes az érintkező összezárni. Első körben azt nézném, lehet hogy nincs is még relézve :(
Kiánál még a hétéves garanciaidö lejárta utáni méltányosság sem ismeretlen, ha a kocsit végig márkaszervizbe hordták - ismerösöm nyolcéves Vengáján a szerviz/importör 80%-ot vállalt át a lyukas klímahütö cseréjének a költségéböl. Hyundai-nál az ötéves, km-korlátozás nélküli gyári alapgarancia +2 évvel hosszabbítható (felárért), de ebben az esetben 200 ezer km a futási limit.
Értem, képzeld, már olyat is produkál, ha kiveszem a kulcsot és kapcsolgatom a lámpa kapcsolót, aza reakció,hogy mintha ráadnám a gyujtást de bedig ki van véve a kulcs,mutatja az olajlámpát és a töltést is, mintha rajta lenne a gyujtás!
ha mindkét oldali tompított és fényszóró világít, akkor vedd le az akkusarut 20 percre. Ha netán az egyik fényszóró nem világít, cseréld ki..... csak ötlet
kimentem és látom, hogy ég az autón az első tompított lámpa a kulcs meg a szobámban, a hátsó nem ég, nem tudom lekapcsolni sem.
Gyujtást ráadom kapcsolom a helyzetjelzőt,ég szépen és a hátsólámba is, a távilsági fényt is tudom kapcsolni rendesen, de a tompított nem kapcsol le sose, ha leveszem a gyujtást akkorsem, állában lett így, mi baj lehet?
nos mivel nálunk többnyire a kitört üvegeket kellett pótolni, legtöbbször bontottal, vagy a karosszériás, fényező után visszatenni, ezért nem a helyén kellett csinálni.
(azért nézz utána itthon hányan vennének új üveget e miatt)
forrasztóónnal szoktuk, de fel kell forrósítani az üveget hőfúvóval.
ezek általában kiszerelt(kivágott) üvegek és a szerelőállványon történik a műtét. elég macera mert bár a csatlakozó fém de a fűtőszál csak fólia. a helyén lévé szélvédőt nem igazán lehet előmelegíteni mert a műanyag/nemgumi keret deformálódna