Nem tárolják az gázt, kb 1 literes víztartály kerülbeépítésre, és a generátor van megterhelve, 5-20 A az áramfelvétele. Elvileg 10% teljesítmény, és nyomaték növekedést is jelent a szerkezet.
régről ismert tény, hogy vízbül veszi ki a zoxigént a motor és tökéletesebb az égés
kérdés, hogy mennyibe kerül a víz?
azt azért elmondom neked (mert csináltunk ilyen gépeket anno) hogy a vízbontás elég energiaigényes feladat, és a bontott molekulákat se egyszerű tárolni, szóval szerintem itt inkább vízbefecskendezésről van szó
Tud-e valaki gyakorlati tapasztalatot hidrohybrid berendezés használatáról. Elvileg 20-40% benzin/gázolaj megtakarítás érhető el vele. Röviden: beépítésre kerül egy szerkezet, ami a desztvizet hidrogénre, oxigénre bontja, ezt bejuttatják az égéstérbe. Beszerelő cég elmondja, hogy az 1,5 dCi esetében 20% fogyasztás csökkenés elérhető.
a főnök mentesített a ma délutáni munkavégzés alól, csak telefonügyeletet kell tartanom, mert a szobánkból mindenki lelépett, egyedül vagyok, nem mehetek én is haza
Basszus, nagyon durva, van azért tempó rendesen. Kiváncsi lenneék, mennyire csúszik az a jó poros/homokos kemény aszfalt (kevesebb a bitumen a meleg miatt), de nem ma kezdték az tuti. Elsőkerekes mind :)