Szeretnék egy kis segítséget kérni. Kaptam egy Briggs 3.5hp motoros fűnyírót ajándékba (természetesen nem indul be).
Elkezdtem szétszedni és lenne pár kérdésem: (Szeretek úgy megjavítani egy gépet, hogy az utolsó csavarig értem, hogy mi mire való)
Porlasztó: Pulsa Prime (tankra szerelt műanyag, piros pumpa gombbal) - Mi a feladata annak a csőnek ami a szelepektől jön és rámegy a porlasztó oldalára? - Ezek a membrános porlasztók hogy is működnek pontosan? - Mi mozgatja a membránt ?
Egy ismerős mondta, hogy elég sok darabnak az a baja, hogy megszűnik a szelephézag, és nyitva maradnak egy kicsi a szelepek. Mivel nem lehet a hézagot állítani, ezért a szelepmozgató kis talpas rúdból kell leköszörülni. -Ez tényleg így van? Csak azt nem értem, hogy ha a rendszer kopik, akkor szerintem nőni kellene a szelephézagnak. - Mitől csökken mégis? - Esetleg a szelepek beverődnek a fészkükbe, és így mélyebben ülnek? Ha jól tudom van egy acél persely besajtolva a szelepfészekbe, szóval ezt sem értem?
Üdv Mindenkinek! Gondom van. GCV 160 -as Honda motoros rotátorom van. 3 éves. Nehezen indul, nincs alapjárat, csak a szívató használatával tudok vele dolgozni. Ha a gázkart visszább veszem a szívató állástól el kezdi "tuningolni" magát, a fordulatszám megnő, visszaesik, megint megnő. A használati nem ír semmit erre vonatkozóan, dugulásra gyanítok, de nincs semmilyen irodalmam a karbicsekkel kapcsolatban. Tudnátok segíteni, hogy mi lehet a gondja? Előre is köszi!
A jelenség nem feltétlenül gyujtásproblémára utal, ha hirtelen leveszed a gázt a fordulat még megvan viszont a benzi levegő keverék elszegényedik emiatt is lehet a durrogás.
Sziasztok! Volna egy kérdésem hozzátok a rotációs kapámmal kapcsolatban , nagyon örülnék a segítségeteknek . A hétvégén lett valami a gyújtással , ha hirtelen visza engedem a gázt durog a motor , azon kívül jól megy , és az erőt is le adja csak nem értem mi okozza ezt . Sajnos el követtem egy nagy hibát ,kicsavartam a gyertyát , és nem húztam meg elégé , ki is lazult, kb 8 órát ment így a motor . A menetet nézve nem látok problémát remélem a jövőben sem lesz vele gond . Ha még is későbiekben gond volna a menettel , lehet perselyezni ? Amúgy MTD 205 4ütemű gépről van szó.
Főtengelyről ékszíjtárcsa le, forgattyúsház dekni le, hajtókar alsó szem szétszed, hengerfej le, dugattyú hajtókarral együtt kitol, ilyen egyszerű főleg ha van hozzá colos kulcsod.
Sziasztok. Brigs RK-05B kapagéphez szeretnék leírást vagy rajzot. Kiszeretném venni belőle a dugót, mert valószínüleg eltörött, hogy jön ki belőle mert úgylátom a henger együtt van a forgattyúsházzal?
vettem egy lángforrasztót,hét elején hozzák.Szerintetek lehet vele fémet hegeszteni? A robimnak a levegő szűrője letört a felfogatásnál és azt is szeretném megcsinálni. bocsi a buta kérdésért,de eléggé nem vagyok ilyen-ben képben,mert nem volt apám. köszi :)
Nem kell beálítani csak ha nem zár rendesen ki kell tisztítani, ha az sem segít akkor a membránt ki kell cserélni mert le van ragadva az egyik nyelve és nem benzint szív hanem a tankból a levegőt.
gabesz961 köszi hogy írtál tudom hogy mirről beszéltél! sokat segítettél de nem tudnád pontosabban leírni hogy aszt a golyós szelepet hogy állítsam be??? esetleg nincs msn címed?? msn en többet tudnál segíteni!!!
Vedd ki a gumiharangot a két szélén fogja két fül. Láthatóvá válik egy kis piros gumi ami alatt van egy golyós visszacsapó szelep, valószínű az nem zár rendesen és levegőt szív benzin helyett.
sziasztok! Tudnátok segíteni?? A szabadszenkirály sprint 40 briggs motoros kapámon elromlott a szivató!!:S nem szívja a benzint indításkor bekel fecskendezni! pár évig nem is használtam de most elővettem megint!! be indult szépen járt ki lett próbálva. Csak az a baj hogy az első beindításkor amikor kapálni akarok szétkel szednem a levegőszűrőt! Jobb lenne csak pár nyomás:D:D!!!!!!! Tudnátok segíteni hogy hogy csináljam meg a szivatót???? ha működne jólenne mert így elégmacerás beindítani!! a briggs motort meg amugyis nem hogy szivató nélkül!
Hú... ezt annyira nem is néztem. Volt egy nagy, és egy kis fogaskerék ha jól emlékszem. A kicsi lecsúszott, és alul volt egy L alakú tartón egy műanyag fogaskerék érdekes fülekkel :) Erről jó volna egy rajz, vagy valami ilyesmi.
sziasztok segítséget szeretnék kérni ha valakinek lenne tipe tapasztalata legyen szíves segítsen előre is köszönöm
van nekem 1 Robi 156 B típusú rota gépem (kuplungos) nem rég múlt 2 éves garancia le járt szekeret nem látott agyon használva nem volt olajcsere meg volt mindig még többször is mint ahogy kellet volna mégis tegnap szembesültem 1 olyan gonddal hogy el szált a hajtásom motor kifogástalan nem a kuplung szerkezettel lett baj mert mentünk sorban a hiba lehetőségen oda jutottunk hogy szét szedtük a hajtómű házat ott pedig szembesültem a le engedett olajból állaga és színe kimondottan mint a hammerite arany színü festéké szét szedés után pedig megdöbbenve vettük észre a csiga tengelynek semmi baja a másik fogaskeréknek ami a tengelyen található azt hiszem bronzból vagy esetleg sárgarézből készült nem tudom pontosan az összes fog 3/4-ede vagy kicsit több le lett szó szerint őrölve és gondolom nagyobbat foghatott és ebből a fogakból legalább vagy 6 le is tört vagy hajlott az új alkatrészt már szerviz által meg rendeltem viszont én rakom össze, csak olyan kérdéssel fordulok ide mi miatt őrölhette meg egymást a 2 "fogaskerék" szabványos Hykomol 80w-90-es olaj volt benne ha valakinek lenne valami ötlete vagy tud valami kielégítő választ adni kérdésem azt meg köszönném