Keresés

Részletes keresés

bandikoma Creative Commons License 2010.03.30 0 0 1657
Köszi Tsunami, kipróbálom, hátha nekem is beválik, de azért csak tudni szeretném, hogy miért is csinálja amit csinál!
Bakter1234 Creative Commons License 2010.03.30 0 0 1656
Sziasztok!

Szeretnék egy kis segítséget kérni.
Kaptam egy Briggs 3.5hp motoros fűnyírót ajándékba (természetesen nem indul be).

Elkezdtem szétszedni és lenne pár kérdésem:
(Szeretek úgy megjavítani egy gépet, hogy az utolsó csavarig értem, hogy mi mire való)

Porlasztó: Pulsa Prime (tankra szerelt műanyag, piros pumpa gombbal)
- Mi a feladata annak a csőnek ami a szelepektől jön és rámegy a porlasztó oldalára?
- Ezek a membrános porlasztók hogy is működnek pontosan?
- Mi mozgatja a membránt ?

Egy ismerős mondta, hogy elég sok darabnak az a baja, hogy megszűnik a szelephézag, és nyitva maradnak egy kicsi a szelepek.
Mivel nem lehet a hézagot állítani, ezért a szelepmozgató kis talpas rúdból kell leköszörülni.
-Ez tényleg így van?
Csak azt nem értem, hogy ha a rendszer kopik, akkor szerintem nőni kellene a szelephézagnak.
- Mitől csökken mégis?
- Esetleg a szelepek beverődnek a fészkükbe, és így mélyebben ülnek? Ha jól tudom van egy acél persely besajtolva a szelepfészekbe, szóval ezt sem értem?

Segítségeteket előre is köszönöm.
Üdv. Dénes




-Tsunami- Creative Commons License 2010.03.29 0 0 1655

Ugyanezt csinálta  múlt héten az én kapám is tavaszi indítás után.

levettem a légszűrőt, löktem egy nagy gázfröccsöt a regulátorkarral és amíg leesett a fordulatszám befogtam a légbeömlőt.

Ezt 3-4x megcsináltam és megjavult.

Előzmény: bandikoma (1654)
bandikoma Creative Commons License 2010.03.29 0 0 1654
Üdv Mindenkinek! Gondom van. GCV 160 -as Honda motoros rotátorom van. 3 éves. Nehezen indul, nincs alapjárat, csak a szívató használatával tudok vele dolgozni. Ha a gázkart visszább veszem a szívató állástól el kezdi "tuningolni" magát, a fordulatszám megnő, visszaesik, megint megnő. A használati nem ír semmit erre vonatkozóan, dugulásra gyanítok, de nincs semmilyen irodalmam a karbicsekkel kapcsolatban. Tudnátok segíteni, hogy mi lehet a gondja? Előre is köszi!
LittleHornet Creative Commons License 2010.03.28 0 0 1653

:) érdekes. köszi.

Előzmény: Törölt nick (1637)
LittleHornet Creative Commons License 2010.03.28 0 0 1652
köszönöm
Előzmény: gabesz961 (1615)
kék1 Creative Commons License 2010.03.28 0 0 1651
Doxa?

Vagy orosz????
Előzmény: Pakcsi (1646)
gabesz961 Creative Commons License 2010.03.28 0 0 1650
A jelenség nem feltétlenül gyujtásproblémára utal, ha hirtelen leveszed a gázt a fordulat még megvan viszont a benzi levegő keverék elszegényedik emiatt is lehet a durrogás.
Előzmény: Törölt nick (1649)
Törölt nick Creative Commons License 2010.03.28 0 0 1649
Sziasztok! Volna egy kérdésem hozzátok a rotációs kapámmal kapcsolatban , nagyon örülnék a segítségeteknek . A hétvégén lett valami a gyújtással , ha hirtelen visza engedem a gázt durog a motor , azon kívül jól megy , és az erőt is le adja csak nem értem mi okozza ezt . Sajnos el követtem egy nagy hibát ,kicsavartam a gyertyát , és nem húztam meg elégé , ki is lazult, kb 8 órát ment így a motor . A menetet nézve nem látok problémát remélem a jövőben sem lesz vele gond . Ha még is későbiekben gond volna a menettel , lehet perselyezni ? Amúgy MTD 205 4ütemű gépről van szó.
gabesz961 Creative Commons License 2010.03.28 0 0 1648
Főtengelyről ékszíjtárcsa le, forgattyúsház dekni le, hajtókar alsó szem szétszed, hengerfej le, dugattyú hajtókarral együtt kitol, ilyen egyszerű főleg ha van hozzá colos kulcsod.
Előzmény: David29 (1647)
David29 Creative Commons License 2010.03.28 0 0 1647
Sziasztok. Brigs RK-05B kapagéphez szeretnék leírást vagy rajzot. Kiszeretném venni belőle a dugót, mert valószínüleg eltörött, hogy jön ki belőle mert úgylátom a henger együtt van a forgattyúsházzal?
Pakcsi Creative Commons License 2010.03.28 0 0 1646
másik kép
Előzmény: Pakcsi (1645)
Pakcsi Creative Commons License 2010.03.28 0 0 1645
a jelöléseka jelölések
Előzmény: Pakcsi (1644)
Pakcsi Creative Commons License 2010.03.28 0 0 1644
:)
Előzmény: Pakcsi (1643)
Pakcsi Creative Commons License 2010.03.28 0 0 1643
Hoppá!
A kép mérete túl nagy, nem lehet feltölteni :(
Előzmény: Pakcsi (1642)
Pakcsi Creative Commons License 2010.03.28 0 0 1642
Sikerült összeraknom :)
Fel is rotáltam a burgonya helyét, el is ültettem :)
Mindenkinek köszönöm a segítséget!
2 kép hátha segít valakinek :
Előzmény: gabesz961 (1639)
Fuxy. Creative Commons License 2010.03.28 0 0 1641
vettem egy lángforrasztót,hét elején hozzák.Szerintetek lehet vele fémet hegeszteni?
A robimnak a levegő szűrője letört a felfogatásnál és azt is szeretném megcsinálni.
bocsi a buta kérdésért,de eléggé nem vagyok ilyen-ben képben,mert nem volt apám. köszi :)
Törölt nick Creative Commons License 2010.03.28 0 0 1640
ha kiszedem a karbit és műszaki szerelőtisztítóval takarítóm ki attól nem lesz baja??
Előzmény: gabesz961 (1638)
gabesz961 Creative Commons License 2010.03.28 0 0 1639
A kis fogaskeréken egy pont a nagyon pedig bevágás van, annak kell egybe esnie.
Előzmény: Pakcsi (1636)
gabesz961 Creative Commons License 2010.03.28 0 0 1638
Nem kell beálítani csak ha nem zár rendesen ki kell tisztítani, ha az sem segít akkor a membránt ki kell cserélni mert le van ragadva az egyik nyelve és nem benzint szív hanem a tankból a levegőt.
Előzmény: Törölt nick (1635)
Törölt nick Creative Commons License 2010.03.28 0 0 1637
Igy néz ki
Előzmény: LittleHornet (1612)
Pakcsi Creative Commons License 2010.03.27 0 0 1636
gabesz961
Köszönöm!
Holnap meg fogom nézni!
Eredményről beszámolok.
Remélem nincs eldugva a jel?
A jelek egybe essenek?
Vagy ...
Előzmény: gabesz961 (1633)
Törölt nick Creative Commons License 2010.03.27 0 0 1635
gabesz961 köszi hogy írtál tudom hogy mirről beszéltél! sokat segítettél de nem tudnád pontosabban leírni hogy aszt a golyós szelepet hogy állítsam be??? esetleg nincs msn címed?? msn en többet tudnál segíteni!!!
gabesz961 Creative Commons License 2010.03.27 -1 0 1634
Vedd ki a gumiharangot a két szélén fogja két fül. Láthatóvá válik egy kis piros gumi ami alatt van egy golyós visszacsapó szelep, valószínű az nem zár rendesen és levegőt szív benzin helyett.
Előzmény: Törölt nick (1632)
gabesz961 Creative Commons License 2010.03.27 0 0 1633
Valószínű elállítódott a vezérlésed, csak azt tudom tanácsolni vedd le a fedelet megint, állítsd össze a jelekhez a fogaskerekeket és szereld össze.
Előzmény: Pakcsi (1631)
Törölt nick Creative Commons License 2010.03.27 0 0 1632
sziasztok! Tudnátok segíteni?? A szabadszenkirály sprint 40 briggs motoros kapámon elromlott a szivató!!:S nem szívja a benzint indításkor bekel fecskendezni! pár évig nem is használtam de most elővettem megint!! be indult szépen járt ki lett próbálva. Csak az a baj hogy az első beindításkor amikor kapálni akarok szétkel szednem a levegőszűrőt! Jobb lenne csak pár nyomás:D:D!!!!!!! Tudnátok segíteni hogy hogy csináljam meg a szivatót???? ha működne jólenne mert így elégmacerás beindítani!! a briggs motort meg amugyis nem hogy szivató nélkül!
Pakcsi Creative Commons License 2010.03.27 0 0 1631
Hú... ezt annyira nem is néztem.
Volt egy nagy, és egy kis fogaskerék ha jól emlékszem.
A kicsi lecsúszott, és alul volt egy L alakú tartón egy műanyag fogaskerék érdekes fülekkel :)
Erről jó volna egy rajz, vagy valami ilyesmi.
Előzmény: gabesz961 (1629)
Toszika Creative Commons License 2010.03.27 0 0 1630
sziasztok segítséget szeretnék kérni ha valakinek lenne tipe tapasztalata legyen szíves segítsen előre is köszönöm

van nekem 1 Robi 156 B típusú rota gépem (kuplungos)
nem rég múlt 2 éves garancia le járt szekeret nem látott agyon használva nem volt olajcsere meg volt mindig még többször is mint ahogy kellet volna
mégis tegnap szembesültem 1 olyan gonddal hogy el szált a hajtásom motor kifogástalan nem a kuplung szerkezettel lett baj mert mentünk sorban a hiba lehetőségen oda jutottunk hogy szét szedtük a hajtómű házat ott pedig szembesültem a le engedett olajból állaga és színe kimondottan mint a hammerite arany színü festéké szét szedés után pedig megdöbbenve vettük észre a csiga tengelynek semmi baja a másik fogaskeréknek ami a tengelyen található azt hiszem bronzból vagy esetleg sárgarézből készült nem tudom pontosan az összes fog 3/4-ede vagy kicsit több le lett szó szerint őrölve és gondolom nagyobbat foghatott és ebből a fogakból legalább vagy 6 le is tört vagy hajlott az új alkatrészt már szerviz által meg rendeltem viszont én rakom össze, csak olyan kérdéssel fordulok ide mi miatt őrölhette meg egymást a 2 "fogaskerék" szabványos Hykomol 80w-90-es olaj volt benne ha valakinek lenne valami ötlete vagy tud valami kielégítő választ adni kérdésem azt meg köszönném
gabesz961 Creative Commons License 2010.03.27 0 0 1629
Amikor levetted a fedelet a két fogaskerék szét jött egymástól?
Előzmény: Pakcsi (1628)
Pakcsi Creative Commons License 2010.03.27 0 0 1628
Erről fogalmam sincs!
Lehet hogy elcsesztem valamit?
/valószínű/
Először szedtem szét vakon voltam.
Előzmény: gabesz961 (1627)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!