Nem tudom, hogy hol és mekkora darab hiányzik belőle, esetleg egy fényképet nem kérhetnék? Én kettő olyan nagyon töröttből készítettem egyet, hogy a kettőben együtt, alig volt egyre való ép bakelit! Mindenesetre tedd félre, hátha a sok kedves ígéretből nem jön össze egy se! Nem jössz Hévízre? Ha igen, akkor megsértődök ám, ha nem jössz le hozzám megnézni ifjú korod gépeit?! A belépő: egy törött láncvédő :-)
Köszönöm Neked is! Már annyi ígéretem van, csak sikerül majd egy darab?!
B. Csabinak írt válaszomban minden bent van! Kis TS legyen és bakelitből, ez évjárattól független! Az ETZ-től abban különbözik, hogy az ETZ közepe "üres", mert annak különálló (fémből van) a távtartója, a TS-é pedig maga a bakelit. De mint lentebb írtam mérőszalag kell hozzá, mert csak ~5mm-el nagyobb a 250TS-é!
Tudod, én már nagyon öreg és beteges vagyok börzékre meg ide-oda járni, ezért, ha Te belefutnál egy ép deknibe, akkor megköszönném! Kis pénzért roncs TS is érdekelne, persze ép láncvédővel :-)
Kaptam ingyen egy kevésbé töröttet és az enyémből levágott darabbal+alu lemez+szegecsek egész pofás deknit csináltam! A hajtókart kicseréltem, kipufogót kiégettem, nem lehet ráismerni a motorra, olyan gyönyörű hangja lett :-)
Természetesen továbbra is szeretnék egy eredetit, úgyhogy, ha rábukkannál valahol, ne feledkezzél meg rólam! Csak vigyázz, mert mérés nélkül nem lehet megkülönböztetni a TS 250-től! Az ETZ más, abból a távtartó rész hiányzik! A kis TS-nek a belső átmérője ~220mm, a 250-es gyári (bakelit) ~225mm, de az utángyártott (műanyag) 230mm! Kicsit még várok, aztán, ha teljesen reménytelen a dolog, akkor veszek eredeti 250-est és körbe valamivel leszűkítem. Szerintem műanyagot közlekedés biztonságból nem is szabadna beépíteni! Gyenge/puha hajlik mindehova, de mivel távtartó szerepet is betölt, szerintem fel tud lazulni a lánckerék tengelyt fogó anya!
MZ TS125/150 láncvédő bakelitra lenne szükségem, nem tudna valaki segíteni? TS250 és ETZ bakelitok mindenütt olcsón kaphatók, de kis TS-hez nincs! Romos állapotú/olcsó komplett motorkerékpár is érdekelne, ha ép rajt a láncvédő bakelit!
Szerintem,mivel már egy piros rendszámmal rendelkező, lassú járműről van szó,így már nem olyan szigorúk a feltételek.(mint írod,hogy a kormánykerék,meg Multikár....) !!! Lassú járműnél piros rendszám esetén, már nem nevén nevezik,hanem a gyártmánya sorba : egyedi elnevezésnek kellene szerepelni. Nem tudom a tied,hogy van. Amennyiben így szerepel ,akkor az átalakítási bizonylatokat kérik.(Tehát,hogy mely befolyásoló tényezőktől lett " lassú") ! Én csak úgy hallottam ezeket ,éppen ezért ne vegyél rá mérget! Lassú jármű esetén az eredetiségtől ne félj,hisz nem OT-s vizsgára viszed.Lásd a Duna-Tisza közén a homokokon futó ezerféle, saját gyártású" lassú járműveket". A biztonsági berendezések legyenek ,meg a papírok rendbe és akkor nagy baj már lehet.Gondolok itt a fékekre,,kormányműre,gömbfejekre,világító és jelző berendezések, prizma stb meglétére,hibátlan működésére.Amennyiben fülke van rajta és Multikárnak van bejegyezve ,akkor " passzolom" a kérdést, ugyan is nem vagyok vizsgabiztos,csak bátorítani szerettelek volna.Sok sikert!!!