Tudna valaki nekem segítení?
Van egy OleoMac Sparta-26-s fűkaszám. Kellet vennem egy új damilfejet, mert a régi már tönkre ment és csak már az új fajtát lehet kapni hozzá és ez folyamatosan széthúzza a kuplungot, mert nehezebb. Legalábbis szerintem ez a hiba oka. Mit lehet tenni házilag, mert semmi kedvem minden egyes használat után 2000 forintot költeni a javítatására. Újra pedig nincs kb. 100 000 Ft-m!
a kínainál a kuplungharang egy házban van a száron, nincs hozzácsavarozva a rugós/centrifugális részhez... de attól még valahol ott van mögötte a szimering :)
Szerencséjükre itt nincsenek bodza, ecet, meg ostorfák, de ezen a videón látszik, hogy itt vannak azok a fajta érett gazak amiknek a szárával már tényleg nem bírna a 3-as damil.
Van egy kínai fűkaszám ami egy ideje megvan. volt már rajta jó pár dolog cserélve. Volt hogy csontra szétszedtem majdnem a gépet és kipucoltam többször is de még a főtengejhez nem nyúltam és nem is tudom hogy lenne érdemes nekiállni. A probléma a következő, kevés használat után csorog a kasza motor az olajban, főleg azon a részen ahol a gyújtás termeli az áramot annak a bordáin alul. Olvasgattam és halottam hogy a főtengej szimering okozhat ilyet szóval goldoltam megnézem. De viszont nemtudom hogy kéne hozzákezdeni. Csak 1 szimering van? És hogyan lehet egyszerűen szétszedtem hogy hozzáférjek a szimeringhez? Köszönöm a segítséget
Nem, az sztem a Piros Rém volt. A Sárga Rém meg a Moszkvics, amelyik egy hengerrel is elment, kettővel szántottál...
Az ász az Ural moci volt, oldalkocsival. Olyannyira, hogy egyes részeit akár egy Harley-ba is beépíthetted, még átméretezésre, saját szabványra állításra is lusták volta az oroszok. Más részeit viszont a boxer BMW-kbe rakhattad bele. Ezt nem tudom, csak így hallottam, de az első az tény, Szibériát átszelő amerikai motorosok írták:D.
Ez abból is látszik, hogy a hülye nyugati ellopta a terveket, és kiadta az NSU Prinz-et. Sőt, annyira ügyes volt, hogy ELŐBB sikerült kijönni vele! Ja! És AZ működött!
Nincs Suzukim, de sokat vezettem már a Sedantól a Swiften át az S-Crossig... kicsit meg is védeném a márkát, mert az olcsójános mivolta ellenére kedvelem. (Azzal felesleges jönni, hogy nem ültem "jobb" autókban, mert de: sok ezer km-es Octavia, Mercedes, Saab stb-stb. tapasztalatom van.)
Beugratós kérdések:
- a Suzuki Wagon R nem autó, az Opel Agila igen?
- a Suzuki SX4 nem autó, a Fiat Sedici igen?
- a Suzuki Kizashi nem autó, az Opel Insignia igen?
Tod a za viccos ebben, hogy Sanyi a saját neve alatt bujdokol... Nem csak itt, más topikban is. Sőt, ha elmennél a lakhelyére, még a főtéri kenyérboltban is egyből mondanák, merre keresd. De egyelőre sztem ezt inkább hagyd ki, vagy találj egy másik nicket addigra, amit végre nem gyalázol le kitiltásig:(