Keresés

Részletes keresés

gabesz961 Creative Commons License 2010.04.13 0 0 1740
Sajnos nem valószínű hogy Te orvosolni tudod a hibát, csinálni kell bele egy másik tengelyt, mivel a ház nem kopott a pillangószelep kopása pedig nem számottevő Én már csináltam több ilyet azért ismerem a problémát.
Előzmény: zöldhátú (1732)
zx636rr Creative Commons License 2010.04.13 0 0 1739

szia.

thomas kapagépet ujjítottam fel és a végén én is így jártam.Nállam a megszakító kalapácson kellett állítani.Ez megtörtént és pöcc-röff.

Előzmény: tulaj72 (1679)
zx636rr Creative Commons License 2010.04.13 0 0 1738

Szia

ha elküldenéd aRobi55 gépkönyvét zx 636rr@freemail.hu címre megköszönöm

 

Előzmény: luciferke (1500)
weberpeti Creative Commons License 2010.04.13 0 0 1737

hali   az elöbbihez annyit szeretnék hozzá szolni  hogy nekem  szentkirályi quantum  60 asom van és nagyon meg vagyok vele elégedve,két nagy kertet + 8 sor szölöt müvelek vele a briggs quantum mint a doxa nagyon jó szerintem,a melóhelyen van briggs és honda motoros gépünk egyaránt  fünyiró kistraki stb . amik sokat vannak használva és az a tapasztalat hogy a briggs igénytelenebb motor jobban birja  a gyilkolást  a honda drágább és a szervizelése is többe kerül , a benzinre -olajra érzékenyebb.a szentkirályi hajtómüve még birja a tengely nem kottyan ez már az ujabb és erösitett szarvú . olajat ajánlott elöirás szerint vagy inkább hamarabb cserélni meghálálja.én folyamatosan használom mikor rotálok egy szuszra szoktam lenyomni a melokat volt hogy 5-6 orát használtam folyamatosan könnyü tartani szerintem jó.

guba1 Creative Commons License 2010.04.13 0 0 1736

Szia Fishor!

 

Ha debreceni vagy, akkor szerintem próbáld meg amit gjc ajánlott, a parktikeres Robi 156DM-et, feltéve, hogy tényleg briggs motoros és nem tecumseh, mivel debrecenben van partiker biztos el lehet intézni, hogy ott vedd át.  A robi hajtóművekről nem mondtak rosszat, a szentkirályiról már mondták, hogy gyengécske a hajtóműve, az aratrum gépet, ha jól tudom a bszfarmer cég hajtóművével szerelik és, mondták hogy azok sem valami fényesek. Első ránézésre nekem is elég gyengének tűnik a szentkirályi öntvényháza, főleg ha netán egyszer pótkocsit is akarsz majd vontatni. Remélem még ír majd valaki jó véleményt aki szentkirályit használ.

 

Üdv: guba1

Előzmény: Fishor (1735)
Fishor Creative Commons License 2010.04.13 0 0 1735
Sziasztok!

Sajnos mivel debreceni vagyok, így drágán jönne ki ha elmennék a gépért a házhozszállítás meg 46000Ft lenne és akkor si személyesen érte kéne menni kifizetni.
Erről mi a véleményetek? Szentkirályi mennyire megbízható? Mert ez elég jó áron van és ez itt van a közelben. Van olyan jó mint a robi? Bár a honda szalonba meg azt modnták, hogy ez mind felejtős mert madj folyik az olaj meg stb. Szóval meg merjem venni a szentkirályit vagy tényleg felejtős? Kb a robi 66 dargon meg még az arathium ami kb iylen árban van. Még a mikrobit néztem de az meg elég gyengének tűnik.
Dragon 55H

Üdv: Fishor
Előzmény: guba1 (1703)
lacy63 Creative Commons License 2010.04.13 0 0 1734

Szia!

Nekem a szívócső tömítése égett el a kipufogó fölött. Kicseréltem, második rántásra indul -10ben is. 1987-es Briggs 4HP.

Üdv.

Előzmény: zöldhátú (1732)
lacy63 Creative Commons License 2010.04.13 0 0 1733

Kedves Fórumozók!

Én új vagyok itt, de rég figyelem a kérdéseket és válaszokat.

Azt kérdezném, hogy az olajadalékokkal kapcsolatosan van-e valakinek tapasztalata, illetve mi a véleményetek a használatáról a rota motrában (Metabond, Slick, Bishop's)?

zöldhátú Creative Commons License 2010.04.13 0 0 1732
Sziasztok!
Egy 8 LE-s Briggs (Robix250T) motorján nem bírok elég alacsony alapjáratot állítani, mert a karburátor pillangószelepe és a tengelye kikopott. Nincs valakinek tanácsa, hogy mit, hogyan kellene ezt megoldani szakszerviz nélkül, van-e valakinek tapasztalata ebben? Köszönettel, KI
Bakter1234 Creative Commons License 2010.04.13 0 0 1731
Szia!

Én tavaly újítottam fel az 1983-as Robi55-met.

NÉGY KELEMEN KFT.
1066. Budapest, Zichy Jenő u.30.
Tel.: 06-1-269-5485, 331-9532
-Henger Fúrás, hónolás, új dugó, csapszeg, gyűrűk: 3500.-
-Tömítések 180.-

FUTÁR MOTOROSBOLT
1066 Bp. Zichy jenő u.34.
+36-1-312-15-26
-Főtengely felújítás, új hajtókar, új tűgörgős csapágyak 5500.-


XIII. ker. Üteg utca csapágy bolt:
-Főtengely csapágyak, szimmeringek 1200.-




Előzmény: Fuxy. (1725)
al-koBalu Creative Commons License 2010.04.12 0 0 1730
Szépen jár,söt kapál.Csak kicsi a fordulatszám.Lehet,hogy a régi pufó fojtja majd a hétvégén kipróbálom.
kék1 Creative Commons License 2010.04.12 0 0 1729
Elismerésem, igazi ezermester vagy, örülj, hogy egyáltalán berreg a motor.


:-)))))))
Előzmény: al-koBalu (1728)
al-koBalu Creative Commons License 2010.04.12 0 0 1728
Kikönyökölt a robi 66-osom.A fötengelyt,a karbit,a gyújtást átszereltem egy 3,5 Briggs fünyírómotorba a meglévő dugóhoz.A pufót nem cseréltem.Kipróbáltam a nyert kapát de erőtlennek érzem a 3,75-ös után.Kicsi a maximális fordulat.Miért?
iskra Creative Commons License 2010.04.12 0 0 1727

A robi151-est felfuratni 170ccm- re LOL!!!!!!!!!!!!

Na az király lenne!!!!!

 

Előzmény: iskra (1726)
iskra Creative Commons License 2010.04.12 0 0 1726
Szerintem korrekt árak.
Előzmény: Fuxy. (1725)
Fuxy. Creative Commons License 2010.04.12 0 0 1725
Tisztelt Urlicska Úr!





Köszönjük érdeklődését cégünk szolgáltatásai iránt. Mi gépműhely vagyunk, tehát a komplett gépet nem tudjuk vállalni, csupán a motor gépi felújítását, és azt sem komplettben, hanem külön a hengert, és külön a főtengelyt(ha szükséges, a következők szerint:



A.) HENGER RÉSZ (beszállítandó tartozék:henger+régi dugattyú mintának)

Dugattyú komplett(gyűrűvel,csapszeggel!):3.700Ft+Áfa

Fúrás – hónolás: 3.200Ft+ÁFA

Techn.mdíj(mos,gyöngyfúj,tisztít,csomagol):800Ft+ÁFA

B.) Főtengely rész

Szükség szerinti felújítás (állapottól függően): 4.500Ft…11.500Ft+ÁFA







Üdvözlettel:





Szijártó József,

Ügyfélszolgálat
Fuxy. Creative Commons License 2010.04.11 0 0 1724
igazából azt terveztem hogy az egyiket a kocsi elé fogatom a másikkal meg végzem a kerti munkákat a "kuncsaftoknál" :)
De vajon melyikkel dolgozzak a kertben? a robesz abban van erő most de az "uj gép" az is jól hasít..
Am győzzön a jobbik :))
Előzmény: iskra (1723)
iskra Creative Commons License 2010.04.11 0 0 1723

Nem akarlak megbántani se téged se senki mást de 3,5 briggs az nagyon kehes.

Nincs benne erő,a nyomaték gyengécske.

Dolgoztam egyszer vele,nagyon nem jött be,a babetta motoros robi55-t sokkal többre tartottam.

A 4 lovas az már jobb,gondolom a tervezők kicsit megeröltették az agyukat.

 

Előzmény: Fuxy. (1722)
Fuxy. Creative Commons License 2010.04.11 0 0 1722
Szeva!igen valóban remek dög,csak a berántója is már meghótt,illetve zörög a blokk kicsit,na és a karbira is ráférne egy felújjítás.ezért gondoltam hogy elvinném a gépet egy kis tatarozásra.holnap veszem meg a 2.gépem,et begy briggs motoros kapeszt 15 ért :) (3.5 lóerős)
Előzmény: iskra (1721)
iskra Creative Commons License 2010.04.11 0 0 1721

szia Márk!

Miért akarod generáloztatni??

Drága mulatság.

Ezek a motorok birják a gyűrődést.

Lehet hogy csak át kellene nézni becsületesen.

Üzembiztonságban világbajnok!!!!!!!igazam van ??

Előzmény: Fuxy. (1719)
kics_ee Creative Commons License 2010.04.11 0 0 1720
kacsógép megmondja neked pontosan.

http://www.kacsogep.hu/elerh.htm
Előzmény: Fuxy. (1719)
Fuxy. Creative Commons License 2010.04.10 0 0 1719
szerintetek mennyi lenne egy generál egy robi 151 nek?
szeretném ha pöpecen működne,és nem hagyna cserben a gépem(1989-es kiadás)
kb egy 20 ast szánok rá,szerintetek elég rá az összeg vagy kevés?mennyi lenne egy teljes generál szerintetek?
kék1 Creative Commons License 2010.04.09 0 0 1718
Volt szerencsém ismerni, láttam gyerekkoromban focizni. Abban az időben a magyar válogatott bármely csapatot meg tudott verni.

És most?

"Egyetlen barátom, Albert Flórián,
Eltüntem csendesen kint az olimpián,
Mivel két dudás nem fér egy csárdában,
Nézeteltérésünk megoldódott hamarjában."


stb. szólt a híres csasztuska abban az időben. Majd követte Kű Lajos, aki még BEK döntőben is focizott.


:-(((((((((

Isten veled Zoli.
Előzmény: Igaz Juhász (1717)
Igaz Juhász Creative Commons License 2010.04.09 0 0 1717
Előzmény: Igaz Juhász (1715)
Igaz Juhász Creative Commons License 2010.04.09 0 0 1716

Csak találgattam a kép alapján. Anno a Robi-56 -os gép röpsúlyos volt, ezért gondoltam, bár tény, hogy talán már egyre inkább átállnak a tengelykapcsolósra.

Hátrány (szerintem), hogy ha épphogy csöpög a motorból az olaj a szimmeringnél, nagyobb az esély, hogy megcsúszik, mint a röpsúlyosnál.

Előzmény: guba1 (1713)
Igaz Juhász Creative Commons License 2010.04.09 0 0 1715
Meghalt Varga Zoli..................
gjc Creative Commons License 2010.04.09 0 0 1714
Hello,

én csak a leírást néztem, a képet nem is figyeltem, ezért írtam a Briggs motort. Nekem is ez a típus van és ezért írtam, hogy Briggs.
Előzmény: guba1 (1713)
guba1 Creative Commons License 2010.04.09 0 0 1713

Szia Igaz Juhász!

 

A Bauhausos Robi 156H kézi kúpos kuplungos gép, bár nem értem, hogy a hozzászólásomban hol találtál a röpsulyosra utaló részt. A Vaterás 156DM gépnél szerintem csak rossz fotót raktak fel a robix oldalán is az van hogy Briggs diamond xm60 190ccm-es motor van a gépen. http://www.robix.hu/hu/kapalogepek.htm

 

Üdv: guba1

Előzmény: Igaz Juhász (1712)
Igaz Juhász Creative Commons License 2010.04.09 0 0 1712

Ez röpsúlyos??

 

Régebbről azt tanultam, hogy ha Honda, akkor csak tengelykapcsolós, mert a röpsúlyost - a magasabb alapjárati fordulatszám miatt - rögtön 'viszi', vagy ha éppen nem, akkor is súrlódik, kopik a kuplung rész.

És ez nem túl egészséges, szerintem... :-))

Előzmény: guba1 (1703)
Igaz Juhász Creative Commons License 2010.04.09 0 0 1711

Ha ez a kép igaz, akkor ez egy Centura 40/50/55 (esetleg újabb) motoros kapa.

A Centura viszont Tecumseh, amit:

 

ha nálunk a vevő kérdezi, van -e Briggs, Honda, vagy Tecumseh motorunk, mindig rávágom: motort árulunk, és a Tecumseh nem az...

 

Persze, a régi Aspera meg Vantage -ok még csak-csak, de ezek a Centurák... Hát...

 

Az OK, hogy ha (fűnyírónál) követ kap a kés, elhajlik a főtengely.

De ezeknél kb. 3mm a blokkvastagság, így nem egyszer tört el az olajtartály alja (az a nagy, amin van a 3 csavarrögzítés a fűnyíróhoz).

 

Mielőtt valaki mondja, hogy de ezek kapamotorok, szólok, hogy csak a fék hiánya és a lendkerék súlya (a mágneses légkerék) határozza meg, hogy fűnyíró- vagy kapamotor lesz belőle.

Előzmény: gjc (1710)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!