Keresés

Részletes keresés

Igaz Juhász Creative Commons License 2010.04.18 0 0 1770

Tényleg...

Okozhat, a fulladás is, meg a füstölés is lehet ettől.

Előzmény: Törölt nick (1769)
Törölt nick Creative Commons License 2010.04.18 0 0 1769
A nívó felett volt az olaj érdekes módon, arra nem emlékszem mennyivel volt felette, de felette volt. Megnézem holnap, meg az olajat is lecserélem. Okozhat ilyen problémát?
Előzmény: Törölt nick (1767)
Törölt nick Creative Commons License 2010.04.18 0 0 1768
Fulladásra meg nekem a légszűrő jön le.Tiszta?Nincs eldugulva?
Törölt nick Creative Commons License 2010.04.18 0 0 1767
Eszembe jutott, hogy nincs véletlenül túlöntve az olaj? Az olajnívót nézd meg.Esetleg 1 olajcsere is segíthet lehet hogy nagyon fel van hígulva az olaj.
Előzmény: Törölt nick (1761)
Törölt nick Creative Commons License 2010.04.18 0 0 1766
Talán kiég az olaj, de ha gyűrű kopott vagy leragadt akkor ki kell fűzni a dugattyút.
Előzmény: Törölt nick (1765)
Törölt nick Creative Commons License 2010.04.18 0 0 1765
Szia! Muszáj egy ilyen gép, ha 20 éves akkor is. Próbáltam kézzel megkapálni a területet, de fél óra után feladtam, szélmalomharcnak tűnt az egész. Előtte egy legalább 30 éves Ducatti kapagépem volt, de sajnos betörtek a hétvégi házba 1 éve, és azt elvitték, pedig frankó volt.
Előzmény: Igaz Juhász (1763)
Törölt nick Creative Commons License 2010.04.18 0 0 1764
Ja, tényleg, a gyertya viszont világos-barna volt, fél óra füstölgés után, ez azért bíztató jel szokott lenni.
Előzmény: Törölt nick (1762)
Igaz Juhász Creative Commons License 2010.04.18 0 0 1763

Szerintem elkopott a gyűrű és/vagy a henger.

 

Túlméretes gyűrűvel orvosolható, ha nem nagyon vállas a henger.

Ha de, akkor nem tudom, de nem érdemes megjavíttatni egy 20 éves, 3.5 LE -s Quantumot.

 

Persze szerintem.

Előzmény: Törölt nick (1762)
Törölt nick Creative Commons License 2010.04.18 0 0 1762
Ha a gyűrű leragadt akkor bele kell nyúlni a hengerbe is? Gyűrűcsere? Vagy majd üzem közben helyrerázódik? Olyan olajos a kipufogó, hogy leállítás után is még legalább 5 percig erősen füstölgött. Pedig direkt próbáltam erősen járatni, hogy égjen ki ez a sok olaj.
Előzmény: Törölt nick (1760)
Törölt nick Creative Commons License 2010.04.18 0 0 1761
Szia! Igen, a mai bolhapiac legtetszetősebb állapotú motorkapája volt.:-)) Az árus 40-re tartotta, de aztán nem pénzben egyeztünk meg, úgy cseréltem egyéb holmikra. Egy fél órát azért motoroztam vele, az nem elég ahhoz, hogy a belefolyt olaj kiégjen? Melegen könnyen indult, és a hangja is jó, csak ez az elfulladás alapjáraton, ez az ami nem kéne. Nagyobb fordulaton viszont nem füstöl.
Előzmény: Törölt nick (1758)
Törölt nick Creative Commons License 2010.04.18 0 0 1760
Ha meg utána is köpi,akkor lehet hogy a gyűrűk leragadtak a hosszú állás során.
Törölt nick Creative Commons License 2010.04.18 0 0 1759
Szerintem megvolt forgatva a gép és telefolyt a henger és a szívócső olajjal.Próbáld meg kipucolni és utána talán nem köpi az olajat.
Előzmény: Törölt nick (1757)
Törölt nick Creative Commons License 2010.04.18 0 0 1758
Helló! Talán a bolhapiacon vadásztad ezt a szépséget?
Előzmény: Törölt nick (1757)
Törölt nick Creative Commons License 2010.04.18 0 0 1757
Jelenleg szétbombázva egy két része, még a tankot is kimostam, biztos ami biztos alapon.
Előzmény: Törölt nick (1756)
Törölt nick Creative Commons License 2010.04.18 0 0 1756
Sziasztok! Ma vettem egy Robi-56 típusú Briggs motoros 3.5 Hp kapálógépet. Azt észrevettem, hogy a bowden nagyon szorul, szerintem holnap újat veszek belőle. A kapálógépben még a régifajta ólmozott benzin volt, mert fehérre fogta a kezemet. (tehát nem mostanában használhatták szvsz, bár a tank tele volt) Beindul nagy nehezen, de füstöl, mint állat kis fordulaton, meg erősen köpte az olajat, tiszta olaj lett a sárvédő a kipufogó alatt. Nagy fordulaton jól működik, de amint megpróbálom visszavenni a gázt, elfullad. Nem pörög fel valami jól. Leszereltem a gázbowdent, és kézzel próbáltam neki adagolni a gázt, az alapjárat az, ami nagyon hiányzik. 1 percig jár, aztán megáll. Karbit kipucoltam, tűszelep jó, úszó jó. A karburátor csavarja hogy van beállítva vajon gyárilag? Most olyan 2,5 fordulat kifelé az állása. Indítószelepnek nem kellene lenni rajta? Valami szivató-félének? Kézzel ha meghúzom a gázadagoló részt, akkor a karbin működtet egy pillangószelepet, de csak ha kézzel húzom meg, nagyon erősen, mert másképp a bowden nem működteti ezt a pillangót. Belül is van egy pillangószelep a henger felől, azt nem tudom mi mozgatja, de szeretném megérteni. Amúgy hány éves lehet ez a típus, kb? Bármilyen tanácsot szívesen fogadok, a helyzet az, hogy ennek a gépnek jövő hét végén mennie kéne, veteményest akarok csinálni a vidéki házamnál.
bibu00000 Creative Commons License 2010.04.18 0 0 1755
a csapágyaknak semmi baja.szétszedtem megint teljesen de semmi problémát nem találok.
Előzmény: varázsló61 (1752)
bibu00000 Creative Commons License 2010.04.18 0 0 1754
jól működik kézzel meg tudom könnyedén hajtani
Előzmény: kék1 (1750)
varázsló61 Creative Commons License 2010.04.18 0 0 1753
    MPM 10-eshez keresek hűtőtárcsát vagy üzemképtelen gép is érdekelne ami bontásra van itélve                      
varázsló61 Creative Commons License 2010.04.18 0 0 1752
Nézd meg a hajtómű csapágyait
Előzmény: bibu00000 (1749)
al-koBalu Creative Commons License 2010.04.18 0 0 1751
Hali!Kaptam egy MGV kétütemü kapát kb 20-25 éves.Nincs véletlenül egy fellelhető könyv hozzá valakinek?
kék1 Creative Commons License 2010.04.17 0 0 1750
és a rotációs rész jó? nem állt be?
Előzmény: bibu00000 (1749)
bibu00000 Creative Commons License 2010.04.17 0 0 1749
szervusztok nagy problémával fordulok hozzátok.Van egy 8 lovas briggs motoros rotakapám.romlott a teljesítménye ezért felgyűrűztem,kicseréltem a szelepeket.Működik a motor tökéletessen viszont ahogy a kuplungot ráeresztem egyből leáll.Aki tudja mi lehet a baja kérem segítsen.
Törölt nick Creative Commons License 2010.04.16 0 0 1748
Szia zsebpiszok! Valószínű ,hogy kifogy a benzin a karburátorból.Nézd meg az üzemanyag ellátó rendszert.
Előzmény: zsebpiszok0510 (1744)
iskra Creative Commons License 2010.04.16 0 0 1747
A kawasaki motoros pitbull is kint van  :-P
kics_ee Creative Commons License 2010.04.16 0 0 1746
Én meg Subaru motoros Husqvarna rotációst....

Eladó a Hondám, ha érdekel valakit a dolog!!
Előzmény: kék1 (1745)
kék1 Creative Commons License 2010.04.15 0 0 1745
A madarasban ma láttam szentkirályi Kohler!!!!!!!!!!!! motoros rotációs kapát 100 alatt.
zsebpiszok0510 Creative Commons License 2010.04.15 0 0 1744
Sziasztok!
Van egy ducati rotációs kapám.Az a problémám ,hogy kapálás közben felpörög a motor majd leáll.Majd mindjárt az első rántásra beindul.Pár méter után ismét felpörög és leáll.
Ez mitől lehet?
Köszi!
zöldhátú Creative Commons License 2010.04.15 0 0 1743
Szia!
Igazad van, csak a tengely volt elkopva...de már egy kedves kollégám megcsinálta, tett bele új tengelyt, új pillangót, most már jó lett, van alapjárat, csak a karok rugóit kellene beállítani, mert a szabályzó elég finoman toligálja a kart, és a pillangó rugója kissé erősebb a szabályzóénál. De megoldjuk valahogy. Köszi szépen a segítségedet, szia, KI
Előzmény: gabesz961 (1740)
LittleHornet Creative Commons License 2010.04.14 0 0 1742

Sziasztok,

 

Úgy olvasom itt már pár hónapja, hogy a Szentkirályi hajtása gyengébb, mint a Robié. Valaki elmagyarázza ez mit jelent? Vékonyabb az öntvény, vagy jobban kopik a csiga, vagy mi?

 

Honey

iskra Creative Commons License 2010.04.13 0 0 1741

Szia!

A faternak briggs-be tettünk slick50-et ,szerintem jó.

A motornak ad védelmet,ha nagyon kibillen a vizszintes helyzetből.

Persze ez nem jelenti azt,hogy fejtetőre lehet állítani.

Előzmény: lacy63 (1733)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!