Részemről macska ide a lábát be nem teszi. Ha más nem Füge megoldja. B-)
Mivel ma már jót iszogattam a Faterral - :-) - így jelenleg a megoldást a macskák körében tett radikális létszámcsökkentésben látom. :-D
---
Ezek meg ráadásul korcs egy macskabrigád tagok, sok közülük "defektes"... Néha fog egy-kettőt a csapda, de igazából nem kezdek velük semmit, kis fogva tartás, aztán elhajtom őket.
És csak többen lesznek...kár humánusnak lenni, vakvágány.
Majd meglátjuk, hova fejlődik az ügy, ha egyáltalán lesz folytatása.
Engem szimplán az dühít, hogy a saját portámon sem intézhetem teljhatalommal az ügyet, nem kizárólag azért, mert nincs kontrollom a macskák felett (pl.: nyilván nem ülök ki éjszaka őrködni, bár ha még ébren vagyok, és felvillannak a reflektorok, akkor azért elküldöm őket...), hanem mert sok módszer nem tetszene a szomszédoknak se... Na meg nem vagyok állatkínzó típus... Nem úgy ez a koma, akiről pont ma cikkeztek, elég beteg...
Na ja, hatásos tud lenni, de az erőszak újabb erőszakot szülhet, nem old meg semmit. Pl.: önkontrollt vesztett emberrel mihez kezdesz? Velem is előfordult olykor, és visszagondolva, adott pillanatban semmi sem számított, a féktelen harag, düh mindent háttérbe szorított... Jót lehetett volna beszélgetni velem azokban az esetekben. :-D Namármost, ha beleállok egy durvább vitába, könnyen odáig fokozódhatna a helyzet, és én azt semmiképp nem akarhatom, ezért kerülöm is, ahol tudom.
Ezek meg ráadásul korcs egy macskabrigád tagok, sok közülük "defektes"... Néha fog egy-kettőt a csapda, de igazából nem kezdek velük semmit, kis fogva tartás, aztán elhajtom őket.
Ja, és hab a tortán, hogy egy tegnap esti bbq után a gyerekek találtak egy elpusztult, közepes méretű macskát a tuják közt... Korábban is döglött már ide az udvarba, lehet, más szomszédok másképp akarják megoldani a kérdést, ennek is szegénynek elég torzult arca volt, nem tudom, mi végezhetett vele. Remélem, a szemközti szomszéd nem tudja meg, mert azt is mondta, hogy ha bármelyik macskának baja lesz, akkor nekem kampec. :-O
mindenki dicseri ahol o iratott (en is). igaz ez akkor is ha szar a program, mivel gyakran azt sem tudja a delikvens milyen a jo. altalanosan igaz h az igert teljesitmeny ertekek valahogy a padon nem jonnek vissza ami szerintem nem gond, a baj akkor kezdodik ha a chip meresi gorbeje hullamzik peldaul. vagy a masik kedvenc amikor a gazpedal erzekenyseggel jatszanak, aztan ugy erzed hu mennyivel erosebb kozben meg nincs vagy alig van valtozas.
nekem edes keves az hogy olyan emberek dicserik kameraba a chipest akik ott irattak, raadasul epp most (tehat meg csak az elso benyomasrol tudnak beszelni). nekem egy teljesitmeny gorbe tobbet mond (amivel szinten lehet csalni) mert nem erzelmeken alapul.
bravoba azert ajanljuk itt a forumon a Kollar felet mert abba belehajtottunk mar tobb szazezer km-et (en pl 30 ezret anno). raadasul fuggetlen padon is volt merve.
amit a masik helyen irattam, abba keves km ment es az sem volt rossz program (hullamzas, torpanas, nagyfust, melegedes, hiba semmi nem volt), de nem volt annyival erosebb vele a kocsi, erzesre legalabb is (meres szerint ebbe tobb loero es nm jott).
Nem reklámnak szánom,csak egy tipp vagy kiindulási pont ha valaki komolyan gondolja.
Döntse el ki-ki.
Hogy kiben lehet bizni ebben az országban.......oly sok rosszat hallani mindenhonnan.
Ja meg miért mondják sokan a vágatlan vidiben hogy ti tudtátok helyrehozni (Rigo) az előzőleg kontárul megirt chipet? Pestről sokan járnak le oda. (ismerős körből is).
ez a 150e+ km és 5-6 év , már éppen kezdődik a nem költök rá színdróma. :( vagy ezeddig sem tették, talán csak vmi trehányságra vezethető vissza. az furi, hogy bmw és merci a példák.
nekem nem szimpi a tulnyomott marketingjuk. anno megkerestem oket (öt??) es a kerdesre h lehet e merni a valadz a padosok azt mernek amit akarnak igy nincs ertelme, neki eleg az elegedett ugyfel.
en az autokorbelnel voltam iratni (a totalcarosok os oket hasznaljak mostansag). engem az gyozott meg h olyan profi padjuk van ami ritka az orszagban. ha valaki ennyit visszaforgat a bizniszbe akkor az komolyan gondolja (szerintem).
Hmmm, látom, akadt egy-két problémád az elmúlt években... :-) Nos, nekem se ez volt az egyetlen (pl.: a kutyánk olykor átnézett az egyik szomszédba, mert az ő hozzá tartozó kerítésrész nem annyira gátolja meg az ebet ebben -> és nekünk kellett volna helyrehozni a soha rendben nem lévő szakaszt... nyilván :-D), de valószínűleg elkerülhetetlen, hogy nézeteltérés alakuljon ki a szomszédok között... Csak az a nem mindegy, hogy lehet-e normális ember módjára elrendezni a dolgokat. Látom, a te környékeden sem elég a szép szó... :-) (bár igazság szerint ez inkább szomorú...)
a bmwnel valoszinu pont a turbo nyomta be az olajat ami nagyjabol megfelelet egy jo kis befecskendezonek.
ettol persze meg meg kellett volna allnia a leallito gombra hisz a szivos oldalra pont ezert epitenek be egy csappantyut ami elzarja a levego utjat. persze van aki ezt az egr eltavolitasakor kiszedi, de egy 6 eves bmwbe nem hinnem hogy ez volt. lehet kokszos volt es nem zart rendesen.
szoval szerintem sok szarsagnak kell egyszerre megesnie h ez megtortenjen.
(baratomnak ezer eves 1.5dcinel volt ugyan ez, csak o hamar lefullasztotta. aztan ujrainditas utan ment tovabb, ami persze nagyon ellenjavalott)
Biztos így történt, de nekem elég hihetetlen. Egyszer Szoboszló előtt a Pandában elment a turbóm. Debrecenig megevett két liter motorolajat, kb így füstölt, mint a Bömbi. Debrecenben vettem egy öt literes teszkós szart, Egerig az is elfogyott, szóval dőlt befelé az égéstérbe. Mégsem indult be a spontán égés. Lehet, hogy azért, mert szarolasz? Szétszedés után kiderült, hogy a motort felújító szerelő jó vastagon bekente a leömlő talpát tömítő cementtel, a behulló darabok szétverték a turbinát. Egy centis kotyogása volt a tengelynek.
amit irtam az akkor 60 ft volt. azt a programot sokan felirtuk akkoriban (2011-2012) es azota senkinek semmi nem olvadt meg. 140 loeros lett a kocsi. ennel tobbet tjetbol nem lattunk csak a motor elettartamara veszelyes progivak. perste azota tuti van sok masik is es lehet van jobb is (biztos is). ez a progi kiprobalt viszont es megy vele a kocsi mint a meszes. 1 masodperces 0-100 javulas volt vele, de ami lenyegesebb 5 masodperces 80-120at tud (kerek meret es idojaras fuggo nekem 4,8 volt a legjobb). keress ra hogymilyen koraveli autok tudjak ezt az erteket.
ha a megeri alatt fogyasztas csokkenesre gondolsz akkor nem. ha erezheto ero novekedesre akkor igen. a Kollar Szabinak van egy megirt programja ami eleg jo. sok ververejtekes ora van abban a programban, rengeteg probalkozas. en azt tennem fel ujra.