heelo, rengeteg olyan hiba van, ami a típusra illik, elsősorban a tulajok fejében van valani zűr, hogy ilyen autót használnak, tobbek között én is már vagy 7 éve.
Minden hiba javítható, alkatrész elérhető emberi áron.
Ami gond lehet:
-hátsó lámpa ha törött
-műszerfalburkolat, ha törött
-ajtótérképzseb, ha törött
Mint már kifejtettem korábban, érdemes egy jobban felszerelt, jó állapotút vásárolni, mégha többe is kerül, az első nagyobb javításnál (pl szimmering csere) megtérül az árkülönbség.
Mint többször felajánlottam, szívesen elmegyek megnézem a kíválasztottat.
Nem is áll szándékomban elvenni, csak szerettem volna egy alapvetést közölni. Ez egy nagyon izgalmas autó (kívül-belül), egyedi a vezetési élmény, de nem egy mai, "bolondbiztos" vezethetőségű kocsi. A kuplung kemény, a kormány - a sebességfüggő szervo ellenére - szintén nem könnyű, a méretek sem a mai modern kisautó méretei, de mindez így van jól. Aki megszokta a mai autókat, annak fura lehet. De persze ez csak a primer tapasztalat, számos racionális és nem racionális érv szól mellette (ahogyan ellene is). Szóval olvasd végig a topicot, sokminden érdekességet (és nélkülözhetetlen ismeretet) rejtenek a hozzászólások...
Sziasztok, egy 480-as volvo boldog tulajdonosa szeretnék lenni, a napokban kezdtem utánajárni a neten, és a segítségeteket szeretném kérni,hogy mi az amit feltétlenül meg kell néznem az autón,van-e valami olyan hibá ami csak a típusra illik. Sajnos eddig 2 darabot találtam csak... nem lesz könnyű vásárlás. köszi előre is! Judit
Minden megszállottnak!!Láttátok a mobile.de-n a piros 89-es 480-ast ,36.150km-rel??:) Az a súlyos hogy látszik is rajta...hogy alig ment..:)...nem sok ilyen lehet már...
Köszi szépen, bár nem tudom, hogy mi jöhetett szét, már eljöttem onnan:(
Holnap megnézem...
Egyébként én is beneveznék egy pár hátsólámpa tömítésre.
Nem tudom, meg kérdezem Tőled, hogy nem lehetne-e személyesen kontaktolni, mert lenne egy pár ilyen-olyan kisebb problémám, amit szakavatottakan(és típusszerelmeseken) kívűl nem nagyon értik.
Nem tudom, hogy foglalkozol-e ilyennel otthon, és ha igen, eltudod-e vállalni? :)
Szívesebben vinném egy hozzáértőhöz, mint szakszervízbe gyógyítani, ha kell:)
Nos, mint kiderült, az alapjárati motor mászott el folyamatosan a helyéről, amelyet most műanyag patentek rögzítenek. És lőn, folyamatosan 900 körül ketyeg a motor. (Azért a lehetséges pontok is ki lettek tisztítva...)