Keresés

Részletes keresés

GADA Creative Commons License 2005.02.02 0 0 468

A szombati indulásom biztos , hogy csúszni fog, uhhogy a Tata-T.bálint-Dunaföldvár Hiperexpresszre nem fogok tudni felszálni. Mégegyszer köszi, találkozunk a helyszínen.

 

Akkor viszont van még két helyjegyünk a fent emlegetett vonatra, ha valaki csatlakozni akar.

 

Gada

Előzmény: Bozsevác (465)
Jirzsij Creative Commons License 2005.02.02 0 0 467

Ez így igaz. De sajnos hiába alszok ma hármat, a tali akkor is csak szombaton lesz :(((((

 

 

Jirzsij

Előzmény: Kicsivara (466)
Kicsivara Creative Commons License 2005.02.02 0 0 466

Már csak hármat kell aludni! ;o)

Előzmény: Bozsevác (465)
Bozsevác Creative Commons License 2005.02.02 0 0 465

VaraRider

 

A szombati indulásom biztos , hogy csúszni fog, uhhogy a Tata-T.bálint-Dunaföldvár Hiperexpresszre nem fogok tudni felszálni. Mégegyszer köszi, találkozunk a helyszínen.

Előzmény: VaraRider (418)
Kicsivara Creative Commons License 2005.02.01 0 0 464
Természetesen Petyavarának is köszönöm!
Előzmény: Kicsivara (463)
Kicsivara Creative Commons License 2005.02.01 0 0 463

Felhívtam őket, mert kell egy pár cucc a géphez, tényleg nagyon rendesek voltak. Köszi a tippet!

KV.

 

Előzmény: Jirzsij (459)
GADA Creative Commons License 2005.02.01 0 0 462

Boccs, rosszul láttam, SilverVara volt az.

 

Gada

Előzmény: GADA (461)
GADA Creative Commons License 2005.02.01 0 0 461

Feca, most látom csak, hogy meghívtad a Mező Janit. Lesz meglepi, ha eljön, ugyanis régi sízős cimbi. Sok síutat vittünk közösen Szlovákiába, amikor még köze nem volt a motorokhoz. Meg nekem sem. Az ő Viragoja volt az első lökésem a mocizás felé (vagy 10-12 éve)

:)))

 

Gada

Előzmény: SilverVara (413)
Petyavara Creative Commons License 2005.02.01 0 0 460
nem volt még alkalmam a nagyot(ST1300) kipróbálni,de a régebbi" őskővületet" az ST1100-t ezüstmetál színben birtokoltam egy fél szezonra.elmondhatom,hogy nagyon finom gép!!! a súlyával voltak pici gondjaim(amikor eldőlt a garázs előtt)ezt leszámítva örök masina lehetett volna. őszinte legyek? egy földitek megkívánta magának,s kifizette.aztán ott álltam búsan motor nélkül...:)))))
Előzmény: Jirzsij (459)
Jirzsij Creative Commons License 2005.02.01 0 0 459

Örülök, hogy másnak is ez a véleménye. Az a ceglédi krapek (Tarsoly Zsolt) valamit nagyon jól csinál. Ha majd elérkezik nálam a modellfrissítés ideje, én tuti, hogy nála fogok először körülnézni. Több helyről hallottam már, hogy tisztességes.

Volt alkalmam egyszer arra járni. A Honda Tesztkaraván ott állomásozott és egy Pan European-t kötöttem el egy körre. Khmmm... asszem emlékszik is rám :)))))

A kisGoldwing egyébként egy nagyon kezes kis moci :))

 

 

Jirzsij

Előzmény: Petyavara (457)
GADA Creative Commons License 2005.02.01 0 0 458

Emberek, őrület van: 7 fokot mutat a hőmérő, tombol a napsütés. Erről kinek mi jut az eszébe? :)

(pillanatra felejtsük el a Varadero feliratos bugyikat:)))

Gada

Petyavara Creative Commons License 2005.02.01 0 0 457
Helló mindenkinek! örömmel tudatom veletek,hogy él még mo.-on a "HONDÁS" vevőkör megtartása,ügyfélkövetés,vagy nevezzem bárminek.történt ugyanis,hogy felhívtam a ceglédi T.S. Integrál Honda márkaképviseletet,akikkel eddig csak telefonon beszélgettem,motort soha nem vettem tőlük.kérésemre ,másnapra kézhezkaptam egy az általam nagyon keresett ,magyar nyelvű karbantartási kézikönyvet,teljesen ingyen.köszönet érte! /ez volt a reklám helye,szándékosan/ üdv:Petyavara
GADA Creative Commons License 2005.02.01 0 0 456

"ami nem tetszett:

lanc hajtas, nem volt benne ABS, sok es draga a muanyag idom, fogyasztas /130 felett 8L evett/"

Ezek után még nagyobb gondban van, aki dönteni akar a kettő közül: 2003-tól van ABS, jobb lett a futómű, és az injektorral+6. ganggal nagyot csökkent a fogyasztás (nekem 130-nál 6,5 alatt)

Maradt a lánc és a műanyagok. Ez szubjektív, de szerintem szebb is lett. Pl van FEKETE :))

(mondjuk nekem az új Bömös is jobban tetszik, mint az 1150)

 

Gada

Előzmény: GS_Laja (454)
Kékvarangy Creative Commons License 2005.02.01 0 0 455

Köszönöm a hozásszólásokat mindenkinek, azt hiszem megkaptam a választ a kérdéseimre!

 

Akkor szombaton irány a FUN CLUB:)))))))))

Már alig várom......

 

 

GS_Laja Creative Commons License 2005.02.01 0 0 454
Sziasztok!

En vagyok az az emberke, akit Szepy emlitett aki 50 ezret rakott a Varaba, majd valltott egy GS re es mar abban is 25 ezernel tart. :-)

Felmerultek a kulombsegek a ket motor kozott es ugylatom parazs vita alakult ki.
Megprobalom objektiven le irni a ket motor kozotti kulombseget, persze csak a mit en tapasztaltam.
Nekem egy 2000 evi peldanyom volt a Varabol, aminek koztudomasulag szar volt a futomuve gyarilag /bar en ebbol nem ereztem semmit/.

Az igazsaghoz hozza kell tennem, hogy szerelem az elso latasra volt a tortenet kezdete.

No szoval, ami tetszett benne:

kenyelmes, jo a szelvedelme, nagy utazotempo

ami nem tetszett:

lanc hajtas, nem volt benne ABS, sok es draga a muanyag idom, fogyasztas /130 felett 8L evett/

ami meg a gondom volt vele, de ez az en hibam nem ert le a labam rola, es ez sok erdekes helyzetnek volt a forrasa :-)

Ezekutan miert vettem GS-t?
Eloszor is azert, mert a nagy almom volt egy bomos.
Mar a Vara elott is Gs-t szerettem volna, de akkor meg nagy volt az arkulombseg kozottuk. Akkor ugy gondoltam, hogy annyival nem jobb a GS, mint amennyivel dragabb. Most mar nem vagyok benne biztos hogy ez igy van , de az itthoni arkulombseget nem eri meg tovabbra sem. A z EU arakat nezve mar inkabb bomost vettem volna.
Persze nekem csak az 1150 GS van es nem az 1200 GS. Ezt persze nem banom, mert nekem nem jon be az uj GS. Kicsit olyan KTM-s tele van muanyaggal es egy kicsit igenytelennek tartom.

Ezek utan ami tetszik a GS-ben:

futomu, kardan hajtas, ABS, fogyasztas,vegre le er a labam a motorrol :-)

ami nem tetszik:

rossz a szelvedelme, olaj fogyasztas

Meg annyit, hogy a Varan volt Scottoiler lanc olajozo es MRA turaplexit vettem ra
A GS-n pedig nagyobb plexi van igy turheto a szelvedelme.

Bocs ha hosszu voltam.

Laja
Jirzsij Creative Commons License 2005.02.01 0 0 453

:)))))))))

 

Egy naaagy makimajom vagy! :)))))))))

 

 

Jirzsij

 

u.i.: mellesleg ajánlom is a nejem figyelmébe a holmit :))

Előzmény: Kicsivara (451)
Macipapaa Creative Commons License 2005.01.31 0 0 452

Hali !

 

Az én Varám előző gazdája az új 1200GS-t vette meg. Arra, hogy milyen csak annyit mondott, hogy kényelemre és szélvédelemre jobb a Vara a többit nem tudom.

 

Bozsevác irtam neked emilt csörrenj rám légyszíves vagy küldj egy telcsiszámot ahol elérhetlek a szombati talival kapcsolatba. Köszi

 

Macipapa

Kicsivara Creative Commons License 2005.01.31 0 0 451

Figyelem!

 

Minden kedves nős és barátnős klubtársnak a figyelmébe ajánlanám az alábbi kis ajándékokat, amennyiben ki kell engesztelni a drága hölgyet, meg egyébként is ilyet illene mindegyiküknek hordania:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

KV.

Varapapa Creative Commons License 2005.01.31 0 0 450

Vara-GS vita:

 

A Balti túrát a barátom egy zsír új 1200-as GS-el tette meg, én a Varanggyal.

Ő ázott-fázott, én nem.

Őt úgy érte a szél ahogy kell, engem nem.

Ő nyújtózkodott a megállóknál - én meg néztem (őt)

 

Ha kicsit elfogultak is vagyunk, és vannak is kis különbségek, közöttük, az igazi nagyhatótávolságú gépek közé tartozik mindkettő, mindhárom, esetleg mind a négy.

 

Aztán ahogy kitavaszodik, ezek a viták úgy eltűnnek innen, mint a hó ...   :)

 

Varapapa

 

 

 

KTMSzepy Creative Commons License 2005.01.31 0 0 449

De hát mit tegyek, ha nem vagyok hozzá elég öreg? ;)))

 

Szepy

Előzmény: Kicsivara (448)
Kicsivara Creative Commons License 2005.01.31 0 0 448

A kettes és a hármas pont megbocsájtható! :o))))

 

 

Előzmény: KTMSzepy (447)
KTMSzepy Creative Commons License 2005.01.31 0 0 447

Vara klubtalálkozóra? :)

 

Gurulásra ha van időm szívesen, de

1. Nincs Varám

2. A halételektől írtózom - a környezetemben sem viselem el könnyen őket.

3. Busójárás lesz Mohácson, ahová lemegyünk nézelődni.

 

A 3-as már eleve kizárja a részvételemet, de jó mókát nektek!

 

Szepy

Előzmény: Jirzsij (445)
Jirzsij Creative Commons License 2005.01.31 0 0 446

Bocs, nem akarlak untatni titeket, de vannak tök jó arany köpések az angol fórumon.

 

You know some manufacturers even measure dry weigh without brake fluid and batterys. 
When you buy a new bike from the dealer they will quote you an "on the road price", maby its time that manufacturers listed the on the road weight also.

Szabad fordítás: A kereskedők a száraz súlyt tüntetik föl, de a gép útra kész árát számolják. Igazán odaírhatnák, mennyi vajon az útra kész tömeg. (olaj, hűtő folyadék, fék folyadék, akksi).

 

 

Jirzsij

Jirzsij Creative Commons License 2005.01.31 0 0 445

Ámen!

 

Jössz velünk szombaton?

 

 

Jirzsij

Előzmény: KTMSzepy (444)
KTMSzepy Creative Commons License 2005.01.31 0 0 444

Végignyomtam a 24 órás túraversenyt.

:)

 

Inkább úgy fogalmaznék, hogy az LC8 "fun" értékben (tömeg, viselkedés), a Vara pedig kényelem, megbízhatóság értékekben "domborít". Kinek mi a fontos.

Ha valakinek a kényelem fontosabb és a Vara menettulajdonságai megfelelnek, annak ez a jó választás, én jól elvagyok a kevésbé kényelmes LC8-on, viszont számomra fontosak a gép "endúróbb"  jellegéből adódó tulajdonságai. Nem csak a terepezés, mert ez még sok mindent takar azon kívűl is. Tetszett a Vara, tetszett a GS is (a VStrom nem, annak már az én érzékeimnek nagyon elcsúszott a dizájnja), végül döntött a teszt. Másfél év, több mint 33e km, folyamatos örömködés a döntésem miatt minden körülmények között. Ennyit kívánok csak minden motortulajnak.

 

Szepy

Előzmény: GADA (441)
Kicsivara Creative Commons License 2005.01.31 0 0 443

Feca, honnan szedted le a Five Stars képet, mert már fél órája keresgélek, de semmit nem találok, de sok sz@rt azt igen!

KV.

Előzmény: VaraRider (218)
Jirzsij Creative Commons License 2005.01.31 0 0 442

Tetszik! Csak bele-beleolvasgatok abba az angol Vara-kontra-Beemer fórumba.

Csak hogy mennyit számít a hozzáállás:

 

A BMW jobb, mert könnyebb. Ha fölborulsz, könnyebb fölállítani. (How easy is to pick it up after it has fallen over.)

A Varadero jobb, mert a rugózatlan tömege kisebb (gondolom a kardán miatt). Hmmm...

 

Természetesen Vara párti embör írta. :)))

 

 

Jirzsij

GADA Creative Commons License 2005.01.31 0 0 441

Azért a túraenduró kategóriában nincs kibírhatatlanul kényelmetlen. Igaz, Szepy?

Az egyik ide teszi a hangsúlyt, a másik meg oda.

 Én mindet kipróbáltam a választás előtt egy pár tucat km erejéig, (Triumph Tiger kivételével) és a végére csak a két véglet maradt (LC8, Vara). Lehet, hogy pont ezért, de nagyon nehéz döntés volt.

Most már azt mondom, hogy örülök a döntésemnek, de a kategória bármelyik képviselője mellé oda lehetne állni. A GS mellé is. Szerintem biztos van Bömös fórum is valahol, ott azért több infót kaphatsz.

 

Gada

Előzmény: Kékvarangy (439)
KTMSzepy Creative Commons License 2005.01.31 0 0 440

:)

Ha te mondod...

 

Annyit tennék hozzá, hogy próbáld ki mindegyiket és úgy dönts. Mindenkinek mások a preferenciái, ahhoz kell motort választani.

Ill. nem is te választod a motort. Jó esetben. Hanem "beleesel". Ha nem így teszel, gyorsan el fogod adni. :)

 

Szepy

Előzmény: Kékvarangy (439)
Kékvarangy Creative Commons License 2005.01.31 0 0 439

Aha.

 

Akkor összefoglalnám:

 

Van az egyik véglet, amit az LC8 képvisel: gyakorlatilag az abszólút király-élvezet-császár a terepen és csak ott. (Mert egyébként iszonyat kényelmetlen)

 

Aztán van a másik véglet, amit a Varadero képvisel a tökéletes túra-funduro-kényele-cabrio-sunshine összegzéssel.

 

És van az eltévedt BMW, amiért k.-va sokat kell fizetni viszont egyiket sem tudja normálisan:)))

 

Aha, most már értem a lényeget!:)))

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!