Keresés

Részletes keresés

Jirzsij Creative Commons License 2005.01.24 0 0 252

Itt van a táskámban. Gyere érte! :)

Van benne Varadero teszt. Kb 4 oldal. Rnie csak a külön véleményt írta, a többit a főszerkesztő. Szerintem jobb lett volna, ha az egész cikket Rnie-re bízzák, de mindenki döntse el maga, hogy milyen a cikk. (uncsiiiiii)

 

Jirzsij

Előzmény: GADA (251)
GADA Creative Commons License 2005.01.24 0 0 251

Nekem már egy Motomix is elég lenne. (életemben nem láttam ezt a zujságot)

 

Gada

Előzmény: Jirzsij (250)
Jirzsij Creative Commons License 2005.01.24 0 0 250

Khmm! Ja! Rnie az én operett endurómat próbálgatta, aztán írt róla pár sort :)))))

 

Ki kér autogrammot??? :))))))))

 

Jirzsij

Előzmény: VaraRider (234)
Jirzsij Creative Commons License 2005.01.24 0 0 249

Kicsivara!

 

Nem, a kép az Osztyapenkónál készült, mikor indultunk Pécsre a párommal. A lakhelyünk Dunakeszin van.

Miért, te ott laksz a környéken?

 

 

Jirzsij

Előzmény: Kicsivara (221)
GADA Creative Commons License 2005.01.24 0 0 248

A Viper síma nyitott? Én is úgy tudom, hogy Európa frissen hozzánkcsatolt részein ellenőrzik a hangos dobot. Bár a nyáron sokat mentem egy HD-s kollégával, aki reggel, mikor beindította a hangszert, 300 m-es körzetben rémült arcok jelentek meg a zörgő ablakokban :) , de hivatalos szerv nem kötözködött.

 

VIM: épp most vagyok trágyalásban a főnökömmel, hogy a nizzai mítingünkre tudok-e motorral menni (ez nem lenne rosz, mert egy vsamba sem kerülne az egy hetes túra), vagy repülnöm kell. Ha repülök, akkor visszaérek, és mennék én is.

 

Gada

Előzmény: VaraRider (247)
VaraRider Creative Commons License 2005.01.23 0 0 247

 

"Azért egy Viper dob sorbaáll az egyszer beszerzendők listáján."

Na akkor beszélhetnénk róla, mert már egyeztettem ezügyben, és lehetne rendelni egy srácon keresztül. Mostanában viszont néhányan rémisztgetnek, hogy ha sima nyitott, és nem kivehető furulyás, akkor cseszegetnek érte itthon, és külföldön is. (bár szoktunk túrázgatni nyitott dobos gépekkel, de még soha nem volt gond...nem tudom.....)

 

 

"Visszatérve a Nemzetközi Vara Találkozóra. Konkrétan tervezi valaki?"

Persze, amint már mondottam, néhányan mennénk, jó lenne ha tudnátok jönni. Nekem be van írva a naptárba, Pünkösd hétvége: VIM, Lengyelország!

Előzmény: GADA (242)
GADA Creative Commons License 2005.01.23 0 0 246

Iazad van Dani, de a "rendes" endurók azért kivételek, mert a felépítmény nagyon hasonló a különböző motorok körül. Merthogy a nagyoknál is a cél a minél kisebb tömeg. Igy aztán tényleg a Te vasad is (bár csak a klubtablón láttam) olyan, mint egy 400-as.

Én viszont az utcai mocikra gondolok, ahol a nayobb motor nagyobb kasznit is jelent és ahol egy átlagos 125-ös olyan kis gizda egy 600-as, vagy pláne 1000-es mellett. A gyártók pedig -szemben a sport célokra készített endurókkal- a kezdő fiatalokat célozza. A kis Vara viszont szerintem nem feltétlenül a kölköknek szól, hanem a megjelenésre is adó motorosnak, aki a kényelemről sem akar lemondani, de nkább szaladgálóst akar, és nem igényli a nagy teljesítményt . Egyébként az újabb TDR-ek ilyenek még. (az enyém még a gizda sorozatból volt)

 

Amúgy, ha egyszer odáig jutok, én is a Tiédhez hasonlót vennék terepezésre.

 

Gada

Előzmény: gencsydani (244)
Varapapa Creative Commons License 2005.01.23 0 0 245

Porszem került a gépezetbe?

 

Az elhárítás már dolgozik, nyugodjatok meg klubtagok!  :)

 

gencsydani Creative Commons License 2005.01.23 0 0 244

"Igazi felnőtt gép, a 125 ccm ellenére (szerintem az egyetlen a kategóriában). "

 

Na-na! És az EXC 125? Tőlem mindig kérdezték, hogy mekkora, aztán mikor mondtam, csodálkoztak, mert legalább 400-asnak nézték! És a hangja, hát az tuti überelte az operettendurokét (pedig fullgyári kipu volt rajta)!

Előzmény: GADA (242)
Petyavara Creative Commons License 2005.01.23 0 0 243

szia GADA! szerintem még nincs kialakulva,ki és mit akar a VIM-el kapcsolatosan.elég nehéz lesz összehozni/időbeosztás és egyéb okok miatt/,de valamilyen úton módon ott kellene lenni a magyar delegációnak is:)

nagyobb esély van rá ,hogy ezt egy ismerkedős moccozáson meg tudnánk beszélni.azért nem árt itt a fórumon időnként előhozakodni vele...

 

Előzmény: GADA (242)
GADA Creative Commons License 2005.01.23 0 0 242

Na, én is visszatértem síelésből.

 

Először is: szia KicsiVara! Nagyon szép a vas! Igazi felnőtt gép, a 125 ccm ellenére (szerintem az egyetlen a kategóriában). A Karasnában nézegettem nemrég. Olyan, mintha lenne vagy 600-as. Szerintem is itt a helyed!

 

Nagy elvonási betegségemben kifelé menet megálltam a bécsi Louis-ban egy rövid 90 percre, majd a gráciban hasonlóképpen. A gráci nagyon király, jóval nagyobb, mint a bécsi! Sikerült vennem egy 3 részben bővíthető Moto Detail tanktáskát 36 euróért!!! (most akciós, 66-ról),

meg pár apróságot. Eddig csak Bécsben voltam, de érdemes ide kinézni, aki teheti.

 

Téma volt a sisak is, azt is nézegettem. Valahogy a Schubert-ek dizájnja/súlya nem győzött meg. Felhajtott állal akkora a homlok felülete, mint egy vitorla, ja, és szemüveggel elég nehézkes a felvétele. Ami nagyon tetszett viszont, a Caberg Justissimo és az Airoh S55(szintén belső leengedhető sötét plexivel, viszont felhajtva is áramvonalasabbak). Persze nem egy árkategória, mert ezek 190 körüliek, mig a Schubert ugyebár...

Na, de ez a jövő zenéje.

 

A kipuval kapcsolatban: én is imádtam a KTM nagy hangját. Mire beértem a faluba, a zasszony már nyitotta a garázst :))

Viszont a szomszédok már kevésbé voltak lelkesek, amikor a ház előtt melegedett a gépezet reggel 6.30-kor. Azért egy Viper dob sorbaáll az egyszer beszerzendők listáján.

Visszatérve a Nemzetközi Vara Találkozóra. Konkrétan tervezi valaki?

 

Gada

Petyavara Creative Commons License 2005.01.23 0 0 241
egy kis csemege,afrika twin módra....
Petyavara Creative Commons License 2005.01.23 0 0 240

persze! ugyanaz a szín,de nem én festettem....

40 ezret kért érte egy manus,türhető lett.

Előzmény: Kicsivara (239)
Kicsivara Creative Commons License 2005.01.23 0 0 239

A hűtőtakaró idom milyen színű lesz? Azt is ezzel a színnel fújod? Szép!

Előzmény: Petyavara (233)
Petyavara Creative Commons License 2005.01.23 0 0 238

hali,nekem vannak a varához nyitott csöveim.próba megvolt,állat hangja van!!!három csavar fogja,de sajnos az egyik csavarkához úgy férsz hozzá csak,ha lebontod a hátsó idomot.szivesen kölcsönadom,ha ki akarod próbálni(de lehet hogy még a szomszédban is csörögnek majd a lábosok....

Előzmény: Varapapa (237)
Varapapa Creative Commons License 2005.01.23 0 0 237

Halihó!

 

Szó volt itt valami kipufogó cseréről?

Nem is tudom, itt mekkora darabot kell cserélni, hol van megbontva a gyári?

Nekem tetszene egy mélyített, de nem túl hangos megoldás. Elég, ha hörög egy csipetnyit. Az AKMT-sek túráján volt egy nagy cruser üres csővel, mikor beindította az ember, leesett a mellette lévő motorról a bukósisak. Nem egészen ilyen kellene, de a gyári elég szerénynek tűnik.

 

Varapapa

 

Nagy előny pl., hogy ha jövök, az asszony idejében ki tudja nyitni a garázst, mert berezonál a fazék a konyhában, ha befordulok a sarkon ...

 

Petyavara Creative Commons License 2005.01.23 0 0 236

Helló varások!

jól látod VaraRider,egy két műcucc nem tetszett úgy ahogy azt kitalálták./pl:fejidom,első sárvédő/ a szín pedig autójé,kvarckéknek becézgetik a bajorok.dobtam rá még egy-két rozsdamentes polírozott cuccot is/kormány rezgéscsillapító,lábtartó konzol kupakja,stb/

de egyébként kényszerszülte fényezés,mert az első gazdija elfektette a garázs előtt jobbra+balra is egy picurkát.tehát nem volt optikai top-on a gép.így legalább a saját ízlésemhez igazíthatom....

 

Előzmény: VaraRider (235)
VaraRider Creative Commons License 2005.01.23 0 0 235

 

Petyavara,

 

mi az eredete a te gépednek? sérülten vetted?

a fényezés szerintem jól fog kinézni, úgy látom sok - eredetileg fekete - műanyagot is színre fújsz

Előzmény: Petyavara (233)
VaraRider Creative Commons License 2005.01.23 0 0 234

 

Jirzsij,

 

Jól gondolom, hogy a januári Motomix-ben a Te gépedről tesznek említést?

angliai túra, >30e km, mindennapi (több, mint 1000) egykerekezgetés? :-)

 

Most már igazi médiasztár is van köztünk? :-))))

 

 

 

 

Petyavara Creative Commons License 2005.01.23 0 0 233
Petyavara Creative Commons License 2005.01.23 0 0 232
na így "állunk"most...ez lesz a Petyavara 2005-ös új színe.
Kicsivara Creative Commons License 2005.01.22 0 0 231

-A 1,2,3,4,5 nekem is megvan, de marhára hiányzik belőle a 6. Még az MTX is 6 gangos.

-A kis vara papíron 175 kg.

-Bízzatok bennem, mint új Varás nem hajtom ki a lelkét, max 5000-6000-en járatom az első szervízig, legalábbis ez volt az ukáz.

- Igen-igen, 200 valóban több, de az MTX-el is nagy kaland volt a gyorsforgalmin csutkagázon, hátul füstöt okádva "tépni" Vecsés felé.

Uraim, ez egy más világ! :o))))) Ha 20 km-nél többet mentem rajta egyhuzamban, mindenem fájt és még órákig éreztem minden porcikámban a rezonálást. :o)))))

Előzmény: Macipapaa (230)
Macipapaa Creative Commons License 2005.01.22 0 0 230

Üdv kicsivara!

 

Én is azt mondom mint Petyavara, hogy jó lesz a kicsike csak finoman. Na meg itt a nagy különbség a kicsi meg a nagy vara között. A nagytesónál meg 1..2..3..4..5..(6) fullgázon ahogy használtad az MTX-ed és itt az 200.. az meg kicsit más mint 90en. Ezt ne lenézésnek vedd csak ott már igen gyorsan szaladnak a 'csíkok' és az ördög meg az autosok nem alszanak vagy az autósok igen.

A másik nagy különbség szerintem ami nem elhanyagolható az a súlybeli különbség amit a kollégák nem tudom osztanak-e. Ha már gurulsz semmi gáz, de ha odébb kell tolni vagy egyéb mutatványt kell bemutatni az igen érdekes lehet. Az XT-m után ami 170kg volt azt gondoltam hogy nem sokkal nehezebb a Vara legalábbis papíron amit irnak. Azt már 'félkézzel' állítottam fel ha eldőlt (terepen) vagy odébb kellett rakni a Vara meg amikor először jobban megbillent igencsak nyiltak a 'fékszelepek' mindenhol rajtam, hogy megtartsam és ne takarózzak be vele pedig nem vagyok egy vékonyka gyenge ember. Igaz ez is csak szokás kérdése, de meg kell szokni és ez legyen a legnagyobb bajom:)))

 

Macipapa

 

Kicsivara Creative Commons License 2005.01.21 0 0 229
Mint az elnyűhetetlen MTX-em, az mindig fullgázon járt.  A gázmarkolaton csak két fokozat volt: megy, nem megy, semmi köztes úri huncutság. Tuning nélkül abból is ki lehetett préselni 80-90 km/h a szél és útviszonyoktól függően.
Előzmény: Petyavara (228)
Petyavara Creative Commons License 2005.01.21 0 0 228

jó lesz az a kicsike! csak finoman járasd!

bár,már a gyárban megkapta az "utolsó kenetet"

fullgázon 60 sec....

Előzmény: Kicsivara (227)
Kicsivara Creative Commons License 2005.01.21 0 0 227
Jó neked! Az enyém nem lustálkodik ám 3000-es fordulaton, hanem annak közel háromszorosán, de hát minnél kissebb a lába  motorja az embernek, annál többet kell lépnie pörgetnie. :o)))) Még tartósan nem mentem vele 80 fölött, az 1000 km-es szervízig kímélni kell a kicsit.
Előzmény: Petyavara (226)
Petyavara Creative Commons License 2005.01.21 0 0 226

az enyémre gondolsz?

öszinte legyek nem tudom,mert állati kevés időm vol kipróbálni.vásárlás után rögtön a boncasztalon végezte:))

de kb: 3000-t foroghat

Előzmény: Kicsivara (225)
Kicsivara Creative Commons License 2005.01.21 0 0 225
Ha százzal mész, kb. mennyit pörög a paripa?
Előzmény: Petyavara (224)
Petyavara Creative Commons License 2005.01.21 0 0 224
én is hallottam már a 125-öst,meglepően pörgős kis masina,sőt az ülésmagasság is vagy 80 cm. robosztusnak mondhatom,kategóriájában viszi a pálmát...
Előzmény: Kicsivara (223)
Kicsivara Creative Commons License 2005.01.21 0 0 223
Lennt voltam a garázsban, mert odébb kellett rakni a gépet, nem bírtam ki, hogy be ne indítsam. Sajna nem fordultam vele. :o((((  Ha ennek a 125 köbcentinek ilyen gyönyörű a muzsikája, milyen szép lehet az 1000-es. Szia Petyavara, én is örülök, hogy idetaláltam.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!