"Az a ceglédi krapek (Tarsoly Zsolt) valamit nagyon jól csinál. Ha majd elérkezik nálam a modellfrissítés ideje, én tuti, hogy nála fogok először körülnézni. Több helyről hallottam már, hogy tisztességes."
Számomra külön öröm, hogy Úri barátom (Tarsoly Zsolt-Honda kereskedő), ilyen szimpatikus benyomást tett számotokra (legalább nem kell külön fényeznem a srácot :))))))
Valóban nagyon korrekt üzletember, az a fajta akinél még az adott szó is számít...
Megmutattam neki (még vasárnap este) a Feca honlapját, csak annyit mondott, hogy Varadero húúúúúúúúúúúúú de jóóóóóóóóó!!!!!!!!!!
Szóval nagyon teccett neki, máris szívesen integrálná a hamarosan elkészülő saját oldalára....
Mindannyiónkat a folytatásra bíztat és a támogatásáról is biztosított, valamint Motoros Üdvözletét küldi mindenkinek!
Jirzsij némi kedvezmény máris biztosított........természetesen mindannyiótoknak is!:)))))
Az igazsag az, hogy meg a GS vetele elott volt szerencsem menni az uj Varaval. Meg kell mondjam lenyegesen jobb volt mint az en regim. De a futomuve tovabra sem gyozott meg.
A szombati indulásom biztos , hogy csúszni fog, uhhogy a Tata-T.bálint-Dunaföldvár Hiperexpresszre nem fogok tudni felszálni. Mégegyszer köszi, találkozunk a helyszínen.
Akkor viszont van még két helyjegyünk a fent emlegetett vonatra, ha valaki csatlakozni akar.
A szombati indulásom biztos , hogy csúszni fog, uhhogy a Tata-T.bálint-Dunaföldvár Hiperexpresszre nem fogok tudni felszálni. Mégegyszer köszi, találkozunk a helyszínen.
Feca, most látom csak, hogy meghívtad a Mező Janit. Lesz meglepi, ha eljön, ugyanis régi sízős cimbi. Sok síutat vittünk közösen Szlovákiába, amikor még köze nem volt a motorokhoz. Meg nekem sem. Az ő Viragoja volt az első lökésem a mocizás felé (vagy 10-12 éve)
nem volt még alkalmam a nagyot(ST1300) kipróbálni,de a régebbi" őskővületet" az ST1100-t ezüstmetál színben birtokoltam egy fél szezonra.elmondhatom,hogy nagyon finom gép!!! a súlyával voltak pici gondjaim(amikor eldőlt a garázs előtt)ezt leszámítva örök masina lehetett volna. őszinte legyek? egy földitek megkívánta magának,s kifizette.aztán ott álltam búsan motor nélkül...:)))))
Örülök, hogy másnak is ez a véleménye. Az a ceglédi krapek (Tarsoly Zsolt) valamit nagyon jól csinál. Ha majd elérkezik nálam a modellfrissítés ideje, én tuti, hogy nála fogok először körülnézni. Több helyről hallottam már, hogy tisztességes.
Volt alkalmam egyszer arra járni. A Honda Tesztkaraván ott állomásozott és egy Pan European-t kötöttem el egy körre. Khmmm... asszem emlékszik is rám :)))))
A kisGoldwing egyébként egy nagyon kezes kis moci :))
Helló mindenkinek!
örömmel tudatom veletek,hogy él még mo.-on a "HONDÁS" vevőkör megtartása,ügyfélkövetés,vagy nevezzem bárminek.történt ugyanis,hogy felhívtam a ceglédi T.S. Integrál Honda márkaképviseletet,akikkel eddig csak telefonon beszélgettem,motort soha nem vettem tőlük.kérésemre ,másnapra kézhezkaptam egy az általam nagyon keresett ,magyar nyelvű karbantartási kézikönyvet,teljesen ingyen.köszönet érte! /ez volt a reklám helye,szándékosan/
üdv:Petyavara
lanc hajtas, nem volt benne ABS, sok es draga a muanyag idom, fogyasztas /130 felett 8L evett/"
Ezek után még nagyobb gondban van, aki dönteni akar a kettő közül: 2003-tól van ABS, jobb lett a futómű, és az injektorral+6. ganggal nagyot csökkent a fogyasztás (nekem 130-nál 6,5 alatt)
Maradt a lánc és a műanyagok. Ez szubjektív, de szerintem szebb is lett. Pl van FEKETE :))
(mondjuk nekem az új Bömös is jobban tetszik, mint az 1150)
En vagyok az az emberke, akit Szepy emlitett aki 50 ezret rakott a Varaba, majd valltott egy GS re es mar abban is 25 ezernel tart. :-)
Felmerultek a kulombsegek a ket motor kozott es ugylatom parazs vita alakult ki. Megprobalom objektiven le irni a ket motor kozotti kulombseget, persze csak a mit en tapasztaltam. Nekem egy 2000 evi peldanyom volt a Varabol, aminek koztudomasulag szar volt a futomuve gyarilag /bar en ebbol nem ereztem semmit/.
Az igazsaghoz hozza kell tennem, hogy szerelem az elso latasra volt a tortenet kezdete.
No szoval, ami tetszett benne:
kenyelmes, jo a szelvedelme, nagy utazotempo
ami nem tetszett:
lanc hajtas, nem volt benne ABS, sok es draga a muanyag idom, fogyasztas /130 felett 8L evett/
ami meg a gondom volt vele, de ez az en hibam nem ert le a labam rola, es ez sok erdekes helyzetnek volt a forrasa :-)
Ezekutan miert vettem GS-t? Eloszor is azert, mert a nagy almom volt egy bomos. Mar a Vara elott is Gs-t szerettem volna, de akkor meg nagy volt az arkulombseg kozottuk. Akkor ugy gondoltam, hogy annyival nem jobb a GS, mint amennyivel dragabb. Most mar nem vagyok benne biztos hogy ez igy van , de az itthoni arkulombseget nem eri meg tovabbra sem. A z EU arakat nezve mar inkabb bomost vettem volna. Persze nekem csak az 1150 GS van es nem az 1200 GS. Ezt persze nem banom, mert nekem nem jon be az uj GS. Kicsit olyan KTM-s tele van muanyaggal es egy kicsit igenytelennek tartom.
Ezek utan ami tetszik a GS-ben:
futomu, kardan hajtas, ABS, fogyasztas,vegre le er a labam a motorrol :-)
ami nem tetszik:
rossz a szelvedelme, olaj fogyasztas
Meg annyit, hogy a Varan volt Scottoiler lanc olajozo es MRA turaplexit vettem ra A GS-n pedig nagyobb plexi van igy turheto a szelvedelme.
Az én Varám előző gazdája az új 1200GS-t vette meg. Arra, hogy milyen csak annyit mondott, hogy kényelemre és szélvédelemre jobb a Vara a többit nem tudom.
Bozsevác irtam neked emilt csörrenj rám légyszíves vagy küldj egy telcsiszámot ahol elérhetlek a szombati talival kapcsolatba. Köszi
Minden kedves nős és barátnős klubtársnak a figyelmébe ajánlanám az alábbi kis ajándékokat, amennyiben ki kell engesztelni a drága hölgyet, meg egyébként is ilyet illene mindegyiküknek hordania:
A Balti túrát a barátom egy zsír új 1200-as GS-el tette meg, én a Varanggyal.
Ő ázott-fázott, én nem.
Őt úgy érte a szél ahogy kell, engem nem.
Ő nyújtózkodott a megállóknál - én meg néztem (őt)
Ha kicsit elfogultak is vagyunk, és vannak is kis különbségek, közöttük, az igazi nagyhatótávolságú gépek közé tartozik mindkettő, mindhárom, esetleg mind a négy.
Aztán ahogy kitavaszodik, ezek a viták úgy eltűnnek innen, mint a hó ... :)
Bocs, nem akarlak untatni titeket, de vannak tök jó arany köpések az angol fórumon.
You know some manufacturers even measure dry weigh without brake fluid and batterys. When you buy a new bike from the dealer they will quote you an "on the road price", maby its time that manufacturers listed the on the road weight also.
Szabad fordítás: A kereskedők a száraz súlyt tüntetik föl, de a gép útra kész árát számolják. Igazán odaírhatnák, mennyi vajon az útra kész tömeg. (olaj, hűtő folyadék, fék folyadék, akksi).