Keresés

Részletes keresés

varázsló61 Creative Commons License 2010.04.25 0 0 1830

Régi MPM 10-eshez keresek hűtőtárcsát

szakitörpe Creative Commons License 2010.04.24 0 0 1829
Ez az F50-es HondaEz az F50-es Honda
szakitörpe Creative Commons License 2010.04.24 0 0 1828
Sziasztok!

Kaptam egy Honda F50-est tud valaki abban segíteni, hogy hogyan lehet megnézni az olajszintet, illetve leereszteni a motorolajat, mert sem nívópálcát sem leeresztő csavart nem találok rajta? Ha esetleg használati utasítást tud valaki az is hasznos lenne.
dakaros Creative Commons License 2010.04.24 0 0 1827
Sziasztok!
Hozzám került egy CSK-03 típusú rotációskapa.Valamikor Csepelen gyártották.A Robi-151 nagybátya.Elektronikus gyújtású,mágneses impulzusadóval.Az a gondom .hogy elveszett a szikra.Vettem új gyújtást hozzá,elindult, teljes fordulaton "dadogott".Azóta se-kép,se-hang. Kicserélték a gyújtást biztos az a rossz.Az ujal sincs szikra.A töltő tekercs és impulzus tekercs nem szakadt.A végeken feszültség mérhető.A 6 v-os izzó is világit mindegyiken.A töltőn erősebben az impulzuson gyengébben.A kérdésem ,valaki találkozott -e ilyen jelenséggel vagy egy kicsit jobban ismeri ezt az elektronikus gyújtást?Köszi!
lacy63 Creative Commons License 2010.04.24 0 0 1826
Frissek, fiatalok még a pacik, ráadásul többen is vannak mint az 56-osban. Kapaszkodni kell mögöttük.
Előzmény: Gyula65 (1822)
lacy63 Creative Commons License 2010.04.24 0 0 1825

Nekem kb 20 éve mesélte egy szerelő, hogy vittek hozzá 6 éves RK-02-t (Briggs 4HP), mert nem tudták elindítani. Szétszedte, száraz volt a kartelja, és törött a hajtókarja.

Előzmény: Fishor (1823)
weberpeti Creative Commons License 2010.04.24 0 0 1824

ha érezted benne az eröt akkor a gyürük kicsit megkoptak, max a henger de szerintem a hajtókarnak se tett jót de ha utána használtad egy órát akkor olyan nagy baj nem lehet. mert ha igen csak fuldoklott volna a

gép

Fishor Creative Commons License 2010.04.24 0 0 1823
Sziasztok!

Egy apró gond.
Vettünk egy Robi 160 GHV kapát.
Ahogy az elő van írva, egy tank benzinnel üresen bejárattuk.
Utána előírásnak megfelelően a motorolajat leengedtük, utána a hajtóműolajat is bár ezt nem kellett volna. És itt jön a bibi. A motorba elfelejtettünk olajat tölteni. Így használtuk vagy 10 percig, amikor éreztük, hogy gyengül a mototr.
Először azt hittük kifogyott a benzin, és ekkor csapott belénk a ménő, hogy száraz a karter.
Füstölt is a z olajbeöntő, de azért feltöltöttük olajjal.
Ezek után használtuk vagy 1 órát a kapát minden gond nélkül. Most jön a kérdés.
Mennyire sínylette meg a motor ezt a száraz üzemet?
Ez itt a nagy kérdés. Be nem sült a dugó, mert akkor nem ment volna tovább.
No erre adjatok választ. Előre is köszönöm.
Üdv:
Fishor
Gyula65 Creative Commons License 2010.04.24 0 0 1822
Köszönöm a gratulációt, tényleg jó masina. A kezdetben megtalálta Búvár Kundot úgy beásta magát a homokba, de a csoroszlyát alacsony állásba tettem, és felszereltem az első szállítókereket, attól kezdve nem volt problémám. Szlalomoztam fák között. Nem bántam meg a vásárlást! Egy óra alatt lerendeztem a tervbe vett munkát. Valóban lassabb mint a Robi 56, félgázon gyönyörűen küzd, csak ember legyen aki megtartja.

Üdv!
Előzmény: lacy63 (1817)
weberpeti Creative Commons License 2010.04.24 0 0 1821
mért nem teszi ki a képeta gépa gép
weberpeti Creative Commons License 2010.04.24 0 0 1820
 ez lenne a gép
weberpeti Creative Commons License 2010.04.24 0 0 1819
tegnap felraktam a fünyiró adaptert a rocsóra hát  a 3órás fünyirás megvolt 40 perc alatt nagyon meg vagyok elégedve meg a minöséggel is
bacskait Creative Commons License 2010.04.24 0 0 1818
Sziasztok,

Valaki tudna segíteni?
Robi-55 van itthon (faternak nem kellett, megkaptam tőle fűnyíró adapterrel).
A gyári karbival nem indul (tocsognak a gyertyák, folyik ki a benzin), kipucolás után dettó.
Szereztem hozzá Babetta karbit, amivel beindul, de gázadásra felpörög, majd leáll (kevés lenne benzin?).
Mit lehetne vele kezdeni?
Már az is eszembe jutott, hogy lecserélném a motort egy 4üteműre (pl.Briggs), de nem tudom, hogy megoldható-e.
lacy63 Creative Commons License 2010.04.23 0 0 1817

Gratulálok! Jó munkát, soksikert vele. Örüllök, hogy tudtam segíteni

 

Előzmény: Gyula65 (1816)
Gyula65 Creative Commons License 2010.04.23 0 0 1816
Üdv!
Elmentem a Praktikerbe megnéztem, és nagyon megtetszett. Megvettem a Tesz-Vesz piactéren, kb. 2/3-ad áron. Készlet kitakarítás valószínűleg. Ma már el is hoztam. Gyorsan lebonyolódott az üzlet, ajánlom mindenkinek, még van egy pár darab. Holnap szeretném kipróbálni.
Sokat segítettél.
Előzmény: lacy63 (1814)
Gyula65 Creative Commons License 2010.04.22 0 0 1815
Üdv!
Köszönöm a leírtakat.Tanulságos. Nekem korábban Robi-56-om volt (van), de szét van szedve. Nincs kedvem rendbe hozatni. Ha valakit érdekel eladhatom. Nálam homokos a talaj, a trágyát kellene jól beforgatni. Már elkéstem vele, de parlagon van a terület, pillanatnyilag. A szőlő mellett van hely, mert 3 méteres sorközöm van 1,2m távval. Úgy érzem, lehet. hogy ez nagy lehet nekem. Ennek ellenére, lehet, hogy beleugrom.
Még egyszer köszönöm az észrevételt! Üdv!
Előzmény: lacy63 (1814)
lacy63 Creative Commons License 2010.04.22 0 0 1814

Szia! Hát eddig még keveset használtam, sok tapasztalatom még nincs. Az biztos, hogy üres területen kiváló.  120x120 -ra van ültetve kevés kis szőlőm, oda még nem vittem bele. Hiányzik belőle, hogy a sor végén nem a gázt kell elvennem, henem kuplungolni kell a megálláshoz. Illetve a röpsúlyost kicsi gázzal helyben meg tudtam fordítani, ezzel meg előre ki kell gondolnom hogyan is kell majd fordulnom a szőlősor végén. Van még kb 30db kisebb nagyobb  gyümölcsfám, ami alatt bujkálni kell vele. Na ezen a területen próbáltam ki, hát a hűvös idő ellenére megizzasztott rendesen.

Tetszik benne, hogy egy rántásra indul. Nem kell a szivatót használni hidegindításnál sem. Félgázon, pöccre. Viszonylag nagy területet jártam meg vele, nagyobb fogyasztára számítottam. A kapák úgy érzem, hogy lassabban forognak, mint a röpsúlyosé. (Persze csak félgázon pörgettem még.) A hiedelmekkel ellentétben azt sem kellett maxigázon pörgetni sosem. De elég mélyen és könnyedén dolgozik, a motor nem erölködik. Igaz még csak 4 kapával járattam. Mégy egy apró észrevételem van. A csoroszlya végén nincs ék, így gyorsan süllyed és elássa magát. Kézzel kell tartani a magasságot. Hegesztek a végére majd valamit. Az is lehet, hogy csak fordítva raktam fel és magát húzta egyre mélyebbre.

Még meg kell szoknom, de nekem tetszik.

A Briggs motorra az egyik szerelő esküszik, a másik a Hondát preferálja. Abban megegyezett mindegyik, hogy szegedi, vagy veszprémi hajtóművel.

Remélem tudtam segíteni.

Üdv.

Előzmény: Gyula65 (1806)
pisti66 Creative Commons License 2010.04.22 0 0 1813
Üdv. minden szakinak!!!

Pár oldalt vissza olvastam de nem találtam választ a kérdésemre.Ha valaki használ MS-T475-ös Marcit vagy a nagyobbik változatát kérem írjon tapasztalatot.Jót,rosszat ha van gyenge pontja. Vásárlás előtt állok és igen dicsérik a boltosok.
kérdés:- érdemes-e pénzt adni érte??
LittleHornet Creative Commons License 2010.04.22 0 0 1812
nem értek a Robihoz, de azt látom, hogy ennek a motornak az alján rajta van egy darab a szentkirályi lehajtáshoz. egyébként úgy tudom, ezek szabványosak.
Előzmény: Törölt nick (1809)
Törölt nick Creative Commons License 2010.04.22 0 0 1811
do-xa Creative Commons License 2010.04.21 0 0 1810
Briggs motor nálam a kapun belül nem játszik. Naja, amíg jó, addig jó!
Úgy vagyok vele, mint az ásással. Nem nagyon bírom, de elnézem egész nap, ahogyan más szenved.
Törölt nick Creative Commons License 2010.04.21 0 0 1809
Előzmény: Törölt nick (1808)
Törölt nick Creative Commons License 2010.04.21 0 0 1808
Link helyesen:
Előzmény: Törölt nick (1807)
Törölt nick Creative Commons License 2010.04.21 0 0 1807
Sziasztok! Sajnos több sebből vérzik a Robi-56-osom, több, mint valószínű, hogy kompresszióhiány a probléma oka. Hidegen nem hajlandó elindulni, szikra van, benzint is kap, pár sikertelen indítás után kivéve a gyertyát és megrázva spriccel a gyertyából a benzin. Ha 30.-ikra indul, mindjárt meg is áll. Tuti nem jó a kompresszió. Ha az ujjamat a gyertyanyílást betömöm, és közben indítom, nem löki el az ujjamat onnan, pedig biztos el kéne. Most vagy komplett felújítás, vagy egy másik ugyanilyen motor a megoldás. Az utóbbi felé hajlok, és akkor ez a rossz motor pedig alkatrészként megmaradna a géphez, úgyis nagyon drága hozzá minden kis kütyü. 1 szóbajöhető motort találtam a Vaterán, de az eladó még nem válaszolt, én meg türelmetlen vagyok.
Szóval kérdésem az lenne, hogy ennek a motornak ugyanolyan -e a felfogatása, mint ami a Robi-56-hoz kell? Szakértő szemetek talán jobban látja, nem tudom képről eldönteni:
link
Gyula65 Creative Commons License 2010.04.21 0 0 1806
Szia!
Érdeklődöm, hogy vált be a Robi-156DM.Ha néhány tapasztalatodat megosztanád. Jelenleg is fut akciósan, lehet, hogy vennék egyet. Üdv!
Előzmény: lacy63 (1785)
LittleHornet Creative Commons License 2010.04.21 0 0 1805
a honda motor jobb, de érzékenyebb pl.: le nem eresztett benzinre - és állítólag drágább a szervize is. A GCV160-asat ismerem, az elképesztően halk - ezt szeretem benne.
Előzmény: papo48 (1802)
Törölt nick Creative Commons License 2010.04.20 0 0 1804
Sziasztok ! Érdekelődnék tőletek , hogy a most forgalmazott MTD motoros kapákhoz lehetséges e az alkatrész be szerzés .
kék1 Creative Commons License 2010.04.20 0 0 1803
A robix gépek jók, briggs és a honda is jó, de inkább a honda.
Előzmény: papo48 (1802)
papo48 Creative Commons License 2010.04.20 0 0 1802
még az a kérdésem lenne , hogy melyik a jobb a briggs vagy a honda motoros robi rotációk ?
papo48 Creative Commons License 2010.04.20 0 0 1801
robi kisgépet szabolcsban hol lehet venni ?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!