hali Tibisomi! nem gond,bár jó lett volna ha az első talin mindenki ott van. azért majd beszámolunk róla mi történt.holnap délig a munkahelyemen robot van,nem találsz itthon.ebéd után itthon leszek elvileg,míg Macipapával el nem indulunk földvárra.
És hogyan számolnál el a KTM-es topikban azzal, hogy A Varadero Klub tagja vagy? ;)) Lehet, hogy kiközösítenének, nem? Vagy titkon te is operettenduróra vágysz? :)
Jirzsij, Feca, nem megyünk inkább Kicsivarával? A szombat már úgyis el van k..-va. Az a kicsit korábbi indulás nem oszt nem szoroz. Oszt legalább jókedvűen érkezünk, meg Kicsivarát sem hagytuk magára ebben az embertpróbáló dologban:)))
Csak azért nem ajánlom fel autóm szabad kapacitását, mert már délelőtt elindulok meglátogatni egy-két ismerőst a környéken (18-22 éves nimfomániás modell lányok), gondolom senki nem vállalná ezt a tortúrát. :-DDDDDDDDD
Valamelyik 2003-as Superbike-ban volt egy teszt, 5 tesztelővel (Vara, Tiger, V-Strom, Capo, TDM (??)).
Egész jókat írtak a Tigerről (mellesleg angol lütyőnek titulálták :) )
A tesztet persze a Vara nyerte, ha jól emlékszem a Capo és a Triumph előtt (Capot kicsivel, Tigert sokkal ütötte).
Az élettartam... Ki tudja. az tény, hogy 1 hengerrel több van neki. Az ereje 100 paci fölött van, a kényelme viszont komoly kérdőjel (már a kategóriában). Kinézetre terepalkalmasságban veri a többieket, viszont a futóműve nem alkalmas rá.
Persze a Varát meg tudtommal nem japcsik szerelik, hanem spanyolok.
És mit ad isten, hát nem volt bent egy Triumph Tiger, BMW GS 1200, Suzuki DL 1000?
Persze hasznátba' de azért megnézegettem őket-
Vajon használt Vara miért nem volt bent?:))) Lehet, hogy elégedettek a tulajok vele?:))) Én a mai napig nézegetem a használt Varákat de nem nagyon van eladó persze lehet hogy rossze helyen keresem :( Amikor az új kijött akkor sem voltak tele a régi karbissal a kereskedők nagyritkán volt egy kettő újat meg nagyon ritkán kapni ha netán van próbáld meg 1hét mulva keresni. Addigra már a helyét is felmosták mert rég elvitték:)))) (Persze az elfogultság:))) )
kérlek had osszam meg veletek az alábbi kis gyöngyszem történetet:
Tegnap előtt történt, hogy a duna plaza előtti benzinkútnál beszéltem meg egy találkozót valakivel. Kicsit előbb értem oda így hát leparkoltam és csak üldögéltem magamban. Miután rámszólt, hogy késik 15-20 percet eldöntöttem, hogy benézek a motoros boltba, ami ott van közvetlenül a kút mellett.
És mit ad isten, hát nem volt bent egy Triumph Tiger, BMW GS 1200, Suzuki DL 1000?
Persze hasznátba' de azért megnézegettem őket.
És itt jön a történet lényeges része. Utólag már hülyeségnek tartom, de megkérdeztem az üzletvezetőt, hogy ugyanmár az itt lévő motorok közül + Varadero, melyiket ajánlaná?
Olyan gyorsan vágta rá, hogy triumph, mint a szél. Kérdeztem, hogy ez egészen biztos?
Angol "szerkezet" (jó indulattal:) japán és német gépek közelében?
Mire mondta, hogy bizony igen!
Az érvek:
1. A triumph már akkor is gyártott motorokat, amikor a honda gyár helyén még rizsföld volt. (itt csak mosolyogtam)
2. Mert hogy a triumphot csak angolok rakják össze nincs vendégmunkás meg ilyenek. (nemtudom, honnan gondolta, hogy a japánok nem számítógép vezérelte robotokkal dolgoztatnak?) Ja és hogy hogy mindenkinek aki a Triumph gyárban a szalag mellett áll gépészmérnök diplomája van! (itt egy visszafojtott kuncogás belefért)
3. A triumph 30 %-ot ráhagy az anyagokból. Tehát ha csak 10 kg vas kell ők 13-at tesznek bele. (Ezt nevezem mérnöki precizitásnak)
4. állítólag a triumphok 200.000-300.000 Km-t elmennek míg a japánok "beszarnak" 100.000 km után....... (ehe: Honda Pan Europan, Goldwing, Varadero, vagy GS)
(Meg az a 20 éves görögországban bérelt 50 köbcentis mtx, ami kettő emberrel 70 km/h val sűvített.............)
Mielőtt indulunk rádcsörrenek, hogy merre jártok aztán guruljunk együtt. Szerintem bőven elég egy kocsival ha beférünk meg ha csúsztok egy kicsit akkor megis várhatunk benneteket. A szállás meg áll gondoljátok meg.
jaah,még valami.Tibisomi,merre vagy? ideje lenne összefutni.../vasárnap vártalak/a tali nem jött össze,de azért a klub alakuló gyűlésre remélem eljössz....
gondoltam benézek kicsit.a szervizelésről csak annyit szeretnék elmondani: hogy azt én szeretem megcsinálni.így legalább benne van apai-anyai.egy garis motornál persze nem lehet a szervizet kihagyni a mulatságból.van ahol megengedik,hogy végignézze a tag a folyamatot,ott lehet igazán a trükköket meglesni.netán ha a szerelő korrekt, s elmondja mit hogyan csinálj,bátorságot ad a késsőbb otthoni bütykölgetésekhez.egyébként nem is baj ha ismerkedik az ember az általa meglovagolt vas" belső szerveivel" kicsit másról: készülünk Macipapával a szombati találkozóra,s ha valaki még csatlakozna(szerintem 2 fő még befér Maci gépjármüvébe)szivesen elvisszük a tetthelyre.