Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

dpek Creative Commons License 2008.06.20 0 0 1127
Ja, lehet.
Amúgy hoszabb távon mi lett volna a baja?
Lehet hogy ez miatt volt korom fekete az olaj?
Az utóbbi időben mintha fogyott is volna belőle.
Most cseréltem olajat nem rég, majd figyelem a színét meg a szintet.
Előzmény: Akos_IKS (1126)
Akos_IKS Creative Commons License 2008.06.20 0 0 1126
Akkor elmondhatjuk, hogy máris megtérült a befektetésed (~5.000), mert ennél biztosan több kárt okozott volna, ha így marad. :))))
Előzmény: dpek (1125)
dpek Creative Commons License 2008.06.20 0 0 1125
Elképzelhető, hogy a szívótorokban a kis csonk is el van tömődve, asszem kb. 3-4mm-es lyuk, ha a gumicső 2 centivel odébb el volt tőmődve, könnyen lehet hogy az is el van, mert körülötte tiszta dzsuva.
A lényeg hogy tolja a levegőt, így ha tiszta lesz minden a kkor működni fog.
Arra leszek kiváncsi mennyi cuccot szűr ki. Már szeretném feketén látni a szűrőt. :-)
A feltétel adott, mivel már 260E van a gépben.
Azért kösz hogy feldobtad a témát, mert magamtól nem pucoltam volna ki.
Az unokatesóm 1.8-as vectrájába 350E km van, annál mikor hengerfejpakolást cseréltem, a vastag 1/2"-os gumicsőben kb. 4mm-es lyuk volt, az is teljesen el volt tömődve.
Előzmény: Akos_IKS (1124)
Akos_IKS Creative Commons License 2008.06.20 0 0 1124
De az eredeti cső el volt tömődve.
vazzz...ha nem állsz neki olajleválasztót csinálni...még szerencse, hogy... :))))

Pont fordítva számítottam. Hogy a szívótorok vákumot csinál
kéne neki. nem lehet, hogy odabent is el van tömődve? Persze, ha meggondolom, a Polo is ilyen volt, hogy nem a torok szívott, hanem a forgattyúsház tolt.
Előzmény: dpek (1123)
dpek Creative Commons License 2008.06.20 0 0 1123
Valamennyi van, mert lehúzott csőnél a számhoz tartottam, és éreztem hogy nyomja a levegőt, benzin szagú volt.
De az eredeti cső el volt tömődve.
Asszem csinálok egy pucolást az injektor körül.
A szűrő utáni csőben, pár perc alapjárat után látható volt páralecspodás az átlátszó cső falán. Majd körbetekerem gézzel a szűrőt.
Az eredeti cső sűrű olajos dzsuvás volt, a szívotorok előtt el is volt tömődve.
Ami érdekességet észrevettem, hogy a blokkból kijövő csövön magától nyomással jött a karter, a szívócső csövén meg nem volt szívó hatás.
Pont fordítva számítottam. Hogy a szívótorok vákumot csinál, a blokkból kijövő karter csőből meg nem jön magától a levegő.
ez van.
Biztos hogy jó csövet néztem, mert a másik a légszűrő felöl ment a blokkba.
Előzmény: Akos_IKS (1122)
Akos_IKS Creative Commons License 2008.06.20 0 0 1122
F*sza! :)
Ha van kartergáz, akkor párszáz km után már bőven érezhető hatása lesz!
Előzmény: dpek (1121)
dpek Creative Commons License 2008.06.20 0 0 1121
Tegnap beépítettem a szűrőt a helyére.





Törölt nick Creative Commons License 2008.06.19 0 0 1120
Pár newtonos fúvókákat hasznalnak a GSP müholdak pozicionálásához ... Azzal pöfögtetik hogy egy köbö2*3*7 méteres kockában maradjanak ....
Előzmény: Akos_IKS (1119)
Akos_IKS Creative Commons License 2008.06.19 0 0 1119
Egészen idáig azt hittem, hogy sűrített levegőt használnak a koordináláshoz.
Előzmény: szsrobert (1118)
szsrobert Creative Commons License 2008.06.19 0 0 1118
Olvastam egy érdekes cikket.A műholdak pályán tartásához,bukdácsolásuk megszüntetéséhez rakétafúvókákat használnak,ez drága és nehezen feljuttatható üzemanyagot igényel.Ezért a műholdat kiengedett huzallal és ellensúllyal próbálják bukdácsolásmentesen tartani,ráadásul a vezetékben áram indukálódik.
Emlékezzünk csak:
"Vezetéken energia?Levegőnél nehezebb tágy repül?Gömbölyű a Föld?Képtelenség!"
Nem szabad lehurrogni semmit.Én is sok dologban csalódtam pozitív irányban.
Ugyanis az elmélet és a gyakorlat között az a különbség,hogy az elmélet és a gyakorlat között elméletileg nincs, gyakorlatilag van különbség.
szsrobert Creative Commons License 2008.06.19 0 0 1117
Fel kell pumpálni.A külső és a belső valszeg nem illeszkedik szorosan a felnire.
A szelepnek kicsi a lyuk a felnin,1cm-t elcsúszva már szakítja ki a szelepet a belsőből.
Előzmény: dpek (1103)
szsrobert Creative Commons License 2008.06.19 0 0 1116
Aki azt állítja,hogy nem lesz a lemezek között feszülség, az kösse az egyiket a földhöz,a másikat emelje 100m magasra,és vezessen le huzalt.Még nagyobb távolságról is átüthet zivatar idején.
Előzmény: Akos_IKS (1114)
Akos_IKS Creative Commons License 2008.06.19 0 0 1115
Szia!

Én CWG-set vettem és sajnos boltot ajánlani nem tudok, mert fehérvári vagyok. Bízzunk benne, hogy a CWG-s szűrőház bírja a benzingőz-olajgőz keveréket! :)))
Ha nem, akkor nézni kell másik szűrőházat.
Előzmény: eyg (1108)
Akos_IKS Creative Commons License 2008.06.19 0 0 1114
Sajnos ott is vannak mellényúlások. vomit írta egy másik fórumon:
a mythbustersben is pl. kiprobaltak, hogy 10 meteres vezetekkel osszekotott, szigetelt lemezek kozott tenyleg lesz-e feszultsegkulonbseg, tud-e hajtani valamit ingyen. csak nem fuggolegesen allitottak fel (az egyiket 10 meter magasba) hanem vizszintesen egymas melle, es rohogtek, mekkora fassag. pedig tesla 100 eve megmondta, hogy siman meterenkent x voltot lehet kiszedni. az amperhez a lemezeket kell szaporitani, de akkor is ott van a potencialkulonbseg.

De nem kell mythbusters, hogy elhiggyem, a csodabogyó nem sokat ér :)))
Előzmény: Törölt nick (1112)
Törölt nick Creative Commons License 2008.06.19 0 0 1113
De a gk. gyartónak igen mert milyen jol lehetne kaszani egy 2,5L/100Km autóval ... Mindenki azt venné. De nem előre a 10 literes fgyasztasért ....
Előzmény: Rumcice (1106)
Törölt nick Creative Commons License 2008.06.19 0 0 1112
Tudod en a mitoszkergetőknek jobban hiszek a diszkóverin. :)
Előzmény: Akos_IKS (1089)
eyg Creative Commons License 2008.06.19 0 0 1111

Hali!

Köszi. Elnézést, hogy rákérdeztem olyanra, ami le volt már írva. Most találtam csak ezt a fórumot és a sok olvasgatásban elfelejtettem, hogy pontosan hol, mit olvastam.

Azért a fejleményekre és a Te tapasztalatodra is kíváncsi vagyok.

Köszi

Előzmény: dpek (1110)
dpek Creative Commons License 2008.06.19 0 0 1110
1048-as hozzászólásban írja, hogy az addígi 800 helyett 1000 km-t tudott elmenni a szűrő berakása után.
Ez barátok közt is minimum 15-20%-os csökkenés, illetve jobban ment a gép.
Előzmény: eyg (1108)
dpek Creative Commons License 2008.06.19 0 0 1109
Én most a héten vettem meg mindent egy helyen egy sima víz-gáz -fűtés boltban, kb 5E volt. Asszem cwg az enyém is.
Annyi hogy olajálló tömítés kell bele.
Ilyen:
Előzmény: eyg (1108)
eyg Creative Commons License 2008.06.19 0 0 1108

Szia!

Arra lennék kíváncsi, hogy a szűrőből és karmantyúból a CWG által forgalmazott jó-e? Ha nem akkor milyen gyártmány, amit Te használtál?

Tudsz-e javasolni olyan beszerzési helyet, ahol egyszerre meg lehet a szükséges dolgokat (a szűrőhöz természetesen) vásárolni. (Budapest)

Érdekelne az is, hogy nálad mennyit javított a szűrő a motor működésén? (zajosság, fogysztás, stb.)

Köszi

Előzmény: Akos_IKS (1048)
Akos_IKS Creative Commons License 2008.06.19 0 0 1107
Kartelcsövet

Azt. Persze. Legalább leírni tudnád...
A feltaláló: J.H Carter, ezért karter.
Előzmény: Rumcice (1104)
Rumcice Creative Commons License 2008.06.19 0 0 1106

Én meg láttam hogy két jedi lézerkardozott és azt se hittem el.

 

A molnak meg az államnak nem érdeke a kis fogyasztás ezért direkt lehúzzák a tabit. Bevétel jön belőlle.

Előzmény: Törölt nick (1088)
dpek Creative Commons License 2008.06.19 0 0 1105
Én nem akarok busszal járni, ezért akarom a fogyit minél jobban lenyomni, új suzukira sincs pénzem így marad az öreg 1.6-os veci 5-6 literes fogyasztással, a gyári 6-7 liter helyett. Amennyivel kevesebbet eszik annyival meg eljárok a motorral.
Tetszik a BMW, de a fél fizetésem nem akarom benzinre költeni, nem is tudnám fenntartani, főleg úgy hogy mellette kölcsön nélkül építkezek is.
Előzmény: Rumcice (1104)
Rumcice Creative Commons License 2008.06.19 0 0 1104

Most  mit arcoskoddsz, 8 henger sportautomata, 285 lóerőről chippel felhúzva 340 lóra, és mióta a tabit kapja, lement a fogyija városon kívül másfél literrel, szerintem 8 hengertől ez nagyon jó. Aki arra veri ki a makkot, hogy minél kevesebb legyen az járjon busszal vagy suzukival. 8 hengerhez képest jól esz és jól fogy. A tabi nagyon jó és ingyen kapom.

 

Kartelcsövet kerestem tegnap de nem találtam, hülye műanyag burkolatok alatt van, pedig van itt mindenféle cső, amivel leszellőztettem volna a jobb első kerék mellett a kartelt.

Előzmény: Akos_IKS (1087)
dpek Creative Commons License 2008.06.19 0 0 1103
Rosszul írtam, nem kilyukadt hanem állandóan kiszakadt a szelep.
Ha 5x nem vettem belsőt akkor 1x se.
Szög vagy mástól még soha nem lyukadt ki.
És mindíg az első.
Mióta oldalt kifúrtam a gumit és ott vezettem ki a szelepet nincs gond.
Igaz ez egy régi dobfékes 21-es honda elsőkerék.
Előzmény: szsrobert (1102)
szsrobert Creative Commons License 2008.06.19 0 0 1102
Huh,szívroham.
Krosszgumi kilyukad?Mióta endurogumim van,egyszer sem kaptam defektet.Előtte rendszeres volt a gumijavítás.
Előzmény: dpek (1101)
dpek Creative Commons License 2008.06.19 0 0 1101
Én 7500-ért vettem fél litert, ami elég volt a motorba, szervoba, váltóba, meg 25000km után megint a motorba az eredeti mennyiség felével.
Én krossszozni használom a hegyekbe így nem számít a fogyasztás csak az hogy minél jobban menjen.
Volt hogy nem 1x lyukas gumival krosszoztam mert kilyukadt.
Előzmény: szsrobert (1100)
szsrobert Creative Commons License 2008.06.19 0 0 1100
Ezek szerint jó a Militek.
Mi az ára?
A fene egye meg, miért nem engedik,hogy keskenyebb gumikat tegyek a járműveimre?
Az MZ-n is lecsökkenne a gördülési ellenállás 2,5-es gumikkal.
Valszeg nagy,mert 80-nál sebességmérő szerint mindegy,hogy ülök vagy hasalok.Tehát a légellenálláshoz képest magas a gördülési.
Előzmény: dpek (1092)
dpek Creative Commons License 2008.06.19 0 0 1099
Én raktam belőle mindenhova, utána halkabb lett és könnyebben járt a motor, kb. 50E km-t mentem már vele, de káros hatást nem vettem észre.
Az biztos hogy csökkent a surlódás ezáltal nő az élettertam káros hatása nincs, így csak jót tettem.
Most már én is inkább kicsit jobb olajat rakok bele azt kész.
Én Castrol Magnetec 10W40-et használok.
Én azért is tesztelek bátrabban mindenféle cuccot, mert alig ér 3-400E-et a kocsim, meg van egy tartalék motorom, így nagy veszteség nem érhet.
Viszont a fogyi lényeges hogy minél kevesebb legyen, meg azért jól menjen.
Sport betétszűrő van benne, meg most rakok fel halk sport dobot a gyári szétrohadt helyett. A szűrőtől is kicsit rugalmasabb lett és hamarabb reagál a gázra.
Előzmény: Akos_IKS (1097)
Akos_IKS Creative Commons License 2008.06.19 0 0 1098
Rall=Rally
Előzmény: Akos_IKS (1097)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!