Keresés

Részletes keresés

MIHALA Creative Commons License 1999.06.17 0 0 89
Helló!
Bocs, ha kicsit offtopic vagyok, de igazság szerint ez az első hozzászólásom. És lőn: Én a magam részéről a műkörmös birodalmi lépegetőktől inkább elszomorodom mintsemhogy felvidulnék. Szerintem valójában nem a szülők kreálták e szörnyszülötteket, hanem a reklámok. Azok sajnos jobban nevelnek, rendszeresen, és mindenütt ott vannak. A reklámokba beleértem a _manógerek_által_kreált_ rockbandák (rave, rap ... akármi) videóklippjeit, és a szappanoperák végtelen sorát is. Másrészről, mint ahogy azt már korábban írta is valaki, ott vannak a barátnők, és a nem barátnők, az egykorú csoport, akik szintén (szándékosan) fertőzöttek. Programozó vagyok, pszichológiát is tanultam: a reklám olyan mint egy jól megírt vírus, kihasználja az emberi gyengeségeket, hogy megtelepedjen a fejekben. Azt sem kell elfelejteni, hogy milyen jó üzlet is az a műköröm/rúzs stb.. divatcikk, amit jóval az árán felül lehet árulni és nem is kell különösképp tartósra készíteni (mert divat). (Ilyen például néhány picipuha termék is. :-) Mostanában minden csak a pénzről, a gazdagságról szól, ami csak keveseknek adatik meg. Talán ha inkább szólna a világ az emberi kapcsolatokról, az egyszerűség, a használhatóság, a tiszta, rendes környezet értékéről akkor mindenki jobban élne ... vagyis inkább sokkal jobban érezné magát. Akkor talán nem lennének ilyen jelenések a metrón. Öt unokaöcsém van (14 - 22 évesek), egyik sem bankár, vagy bróker. Mostanában állandóan panaszkodnak, hogy nem lehet normális lányokkal találkozni a diszkóban, vagy más szórakozóhelyen. Elmondásuk szerint a lányok első kérdése ma már nem az, hogy "Hány éves vagy?" (mint az én időmben), hanem az, hogy "Hazaviszel?". Vagy még nyíltabban: Van autód? Hol dolgozol? Mennyit keresel? ... stb.