A fix napokat jó ötletnek tartom, de biztos vagy benne, hogy vasárnap késő délután kisebb a forgalom, mint szombaton? Mondjuk ez a gurulás irányától is függ.
VAN MÉG VALAKINEK KISVARÁJA EBBEN AZ ORSZÁGBAN????
Mit szólnátok hozzá, ha márciustól havi rendszerességgel csinálnánk közös Vara Klub gurulásokat?
Ki lehetne tűzni, hogy minden hónap 2. szombat pl, és előre számolni lehetne vele. (én pl jó, ha előre beírom a naptáramba a fontos dolgokat, hogy az történjenm, amit én szeretnék :) ) Ezt az eseménynaptárat aztán Feca feltehetné a www.varadero.hu -ra.
Na, csak onnan jutott eszembe, hogy az Origón lesz egy cikk a Klubról, (gondolom más klubokkal együtt) ahová szívesen feltennének egy táblázatos formába foglalt eseménynaptárat, amiből kiderül, melyik klub, mikor milyen megmozdulást szervez.
Félig már megtetted :-)). Küldj magadról adatokat az ott látható struktúrában (Név, Nick, Szül. idő, lakhely, motor típusa és színe, KÉP) és utána várj türelemmel, hamarosan frissülni fognak az adataid.
Ezúton jelentkezem a klubba. Egy '02-es Varaderóm van, múlt év augusztusa óta. Előzmény: MZ Trophy 1972 (asszem erre mondják, hogy éles váltás)
Vásárlás oka: 192cm magasság
Telephely: BP.
Jelenleg a moci felszerelésével foglakozom: kormányfűtés már van :), oldaldobozok és túraplexi folyamatban.
A varadero.hu-n véletlenül megtaláltam magam, 1KMaster nicknévvel, adatok nélkül. Ez gondolom valamilyen régebbi levelezésből származik: múlt ősszel sokat kerestem varaderós fórumot és márkatársakat. (Akkor nem találtam...) Megoldható, hogy ez lecsrélődjön a friss adatokkal? Mit kell ehhez tennem?
Most jött egy levél a VIM-7 szervezőktől FAQ (GYIK) témában.
Az egyik legtutibb szösszenet, jókat röhögtem rajta:
Q: What is the quality of Polish roads ? A: Quite lousy to be honest. You are advised to be careful. Keep your eyes open for holes and grooves. On top of this, roads are narrow, single carriageway. Highways are virtually nonexistent. On the other hand, one could say “Perfect Varadero environment”.
Arra a kanyarra emlékszem: hiába toltam a Rocot a Capoval, nem tudott menni, egy Teheradero ment elottunk 5-el. Szegény Big! meg egy szukulo kanyarban akart elozni, es egy Sierra ott termett a felezon:))) kulonben nem lett volna semmi baj.)))
Amuyg az igazolások jók!:) A motorod meg nem tudom megnezni, mert megint bezárták a garázst.. A f@@@@om ki van már azzal, h állandóan szólni kell, h lejuthassak a saját(bérelt:)) garázsomba..
Amúgy most olvastam a nemzetközi fórumon, hogy egy északír ficek is 125-össel készül jönni a VIM-re (lábon!). Ha csak azóta le nem beszélték. Na, az azért egy életreszóló élmény lesz.
Ez nagy igazság! Olyat is láttunk már, hogy BigBandit nem vette be azt a kanyart, amit egy Varadero bevett két személlyel. Rutin kanyar volt, nem csúszott, nem volt göröngyös, csak egyszerűen rossz napja volt. Örülök, hogy az én rossz napomnak csak annyi a következménye, hogy néhány beszólás célpontja lettem! :)))))
Ne bizd el magad!:)))) Láttunk mar olyat, h egy XX kenyelmesen eljott, a Varás meg alig birta legyozni az akadalyt, ugye Jirzsij?:)))
A cikket+kepeket megkaptam, most volt lapzarta, de a marciusi szamba egy roviditett felhivast és beszámolót beteszek, elotte megmutatom nektek, 1-2 heten belul:)