Amikor pótolni kell akkor azonnal lemondják a 24 est.
Kár érte, de folyamatosan leszoktak róla az utasok.
Gyorsabb is, meg nem kell kigyalogolni a Szigetről oda.
Nagyobb rendezvénykor pl vásár a Szalki szigeten a 25 ös késik, annyi utas van, ilyenkor jó lenne ha járna..
A legnagyobb gond a sofőrhiány.
Mivel öreg az állomány, azért a buszok közel 80% án megtakarítás nincs így a fizetés is karcsúbb, pedig nem a gépkocsivezető tehet róla, hogy a 18 éves busz nem tud norma alatt közlekedni.
Azon sem lennék meglepve, ha már 2 hónapja nincs 24-es, - és nem hallani, hogy valakinek hiányozna -, hogy menetrendi változás lesz. Műszak vége után a 28-as felfelé betér, 2 lefelé tartó út esetén is betérhet, így a kikötő kiszolgálva. A 24-es meg csak nyári strandolós járat lesz, így valóban új végállomásként a Halászcsárda rövidebb megoldás. Bár ott emlékszem még arra, amikor a Békéből járó csuklós 28-as, meg Vasasnapokon a különjáratok nehezen fordultak a parkoló autók miatt. Az út szélén álló járművektől most is nehéz a fordulás még szólóval is, ezért ezt a verziót szerintem a gépkocsivezetők nem támogatnák.
Ma délután fél 2 körül elfüstölt a 15-ös járat Fehérváron. Az Ipari Park felé tartott, amikor a Széchenyi úti megálló után sűrű fekete füst jött a motortérből. Kollégám elmondása alapján szokatlanul lassan haladt a busz, mielőtt megadta magát.
Remélem részese a tervnek, hogy a 24-es meg tudjon fordulni a Szabadstrand megállónál, hogy műszakváltásokon kívül ne kelljen a Kikötőig elmenni. Hely lenne a kereszteződésben akár egy körforgóra is, vagy akár a parkolón keresztül.
Szerintem nem olyan rosszak azok a régi Conecto ülések, amilyennek első ránézésre tűnnek, de tény, hogy nem a kényelem királya és elég kevés a hely két ülés között. ISF-056 ülései rosszabbak (nem véletlenül megy általában csak Szabadbattyánig).
----------------------
D 20:
A mai napig megvan tartalékként, csak már LCV-610 rendszámmal, igaz, pár napja lejárt a műszakija, de remélhetőleg megújítják. (Nem is tudtam, hogy volt Conecto a régi vízszintes csíkos helyközi festéssel.)
Az pozitívum, hogy az új Zámoly, Gránási elágazás megállót ki fogják szolgálni az 1253-as és 1254-es vonalak is. De ennyi erővel megállhatnának a szomszédos Zámoly, szőlőhegy és Csákberény, szőlőhegy megállókban is, mert azokat továbbra is csak egy munkanap reggeli Székesfehérvár-Zámoly-Mór járat szolgálja ki.