Ezt a topicot azért hoztam létre, hogy a Motowell robogó tulajdonosok megoszthassák egymással tapasztalataikat, véleményeiket, segítsenek egymásnak tanácsaikkal, információikkal, stb...
Csak nekifogtam, kicseréltem 70-esre a fúvókát, raktam a levegőszürőházba pipát, mert az sem volt benne, a Malossi red szűrő az még benne maradt de már sokkal jobb a gép :D Mentem vele hegyen-völgyön, gond nélkül, még sztem a gyári légszűrőt visszateszem mert volt 1 pici torpanás alacsony fordulaton aztán remélem úgy jó lesz.
Néztem azt a karbit. Van jópár motoforce cuccom, a légszűrőház átlagos minőségű, a racing gyújtótrafó szerintem jó minőségű és a racing variátora is jó szerintem, de a karbiról nem találtam sehol semmi visszajelzést. Ahogy írtam én nem is tervezek új karbit. Ezt szeretném jó sok kísérletezéssel rendberakni, ha nem sikerül és esetleg megmarad egy kis alapjárati gond, vagy hogy kicsit egyenletlen, akkor azért a 35-40eFt-ért amibe egy Dell Orto kerül, ami fényévekkel nyilván jobb, szerintem együtt tudok élni.
Nálam pedig az derült ki, hogy nem a gyári karbi van fönt, 1 Dellorto utánzata a Mototoforce gyártja, vettem hozzá 70-es fúvókát, meg a légszűrőbe pipát, mert az is ki volt véve, a napokba megpróbáljuk így...
A 30-as alapjárati fúvókában nem vagyok teljesen biztos, hogy nem túl nagy. Mondom, hidegen csak kis gázzal indul és ha nem húzogatom a gázt hidegen le is áll, melegen már nem.
Mindegy, hétvégén cserélem 25-ösre és 70-esre, majd meglátom mit lép rá.
Jaja. Most az van, hogy csakis hidegen csinálja hogy csak gázzal indul és az első két nagyobb gázadásra horkan, aztán minden szuper. A 30-as alapjárati fúvóka sztem lehet túl nagy, a 25 az egyel kisebb méret amit tudtam rendelni, kipróbálom. Még gondolkozom rajta, hogy a 70-es fúvókát belerakjam-e. Xxmadden neked hányas főfúvóka is van?
Megvolt a karburátor tisztítás, plusz fekerült a teljesen nyitott légszűrőház. Ennek eredményeképp megszűnt az, hogy amikor hideg a motor az első párszáz méteren dadog és nem forig ki. Tuti koszos volt a karbi. Az alapjáratot még nem néztem, mert 3000 körüli, majd lejjebb kell vennem, ekkora alapjáratnál már nem volt az hogy visszaesett 1600-ra, szóval majd tesztelem. Ja és így 8700-ig forog max, 79 lett a vége óra szerint. Az én órámról annyit kell tudni, hogy nem ehez a motorhoz valo, így sokkal pontosabb, kb 10%-al mutat többet. A teljesen kényelmes utazója 70.
Annak TELJESEN zárnia kell.Különben visszaprüszög,kompressziótveszt...stb.Enyém lezár teljesen.Nagyon ajánlott a cseréje akár tuningmentes gépen is. Ha a gyári fémlapka letörik,vagy hengercsere,vagy furatás,de főtengelyt is kárositja.
Csináltam már olyan motort,amiben leszakadt a gyári fémlapka. (Mert elfelejtette cserélni ).Gazdájának zsebbenyúlós volt.
Ilyen lett a gyertyakép 10 perc háromnegyed gázzal motorozás után. Alapjárati fúvóka 30-as, főfúvóka 68-as, levegőszűrő gyári folytatlan és sportkipufogó.
Valami még nem kóser...amíg hideg a motor az első 400m-en nem forog többet 5000-nél és a hangja nagyon fura. Ezt az előző fúvókákkal is csinálta de max 200m-ig. Illetve a 65-ös főfúvókával 20-as alapjáratival 8200 volt az üzemi fordulat kigyorsításnál, most csak 7800 körül és lassabban éri el a max 8500-as fordulatot. Mi lehet a gond? A nyitott légszűrőt érdemes fetenni? Mitől lehet ez hogy hidegen furcsán viselkedik?
Korábban hidegen inkább az volt, hogy sokkal de sokkal jobban ment mint melegen.