A Curve support "fully active" kártyastátusz visszajelzése óta teszteltem és nekem valóban megjavult. Google Pay alatt több POS terminálnál, valamint közvetlenül a kártyával online vásárlások is hiba nélkül mennek.
egyébként a jelenség tömeges, egyes curve-kártyák egyszerűen megszűntek működni (az enyém is), miközben mások továbbra is működnek (feleségemé). a nem működő kártyákkal viszont nagyjából fixen nem lehet vásárolni egyáltalán, minden próbálkozást 050 hibával dobnak el a terminálok
Most jelzett vissza a Curve, hogy ellenőrizték a accountomat, miszerint: "[...] I've reviewed your account and made some adjustments. Your card is now fully active.[...]"
Nemsokára tesztelem. :)
Amúgy az appban a hibás tranzakciókból továbbra is 1 pending, 6 zöld és "+"-os, a banknál még nem kerültek visszakönyvelésre az összegek.
semmit nem jelent a revolut jelzése. a világon semmit. több csatornán teljesülnek a forintutalások, az app nem tudja, hogy a kb. azonnal teljesülő vonalra vagy a több munkanapos currency cloudosra kerültél
Mostanában érdekes a Revolutnál a forint átutalás. Az utolsó három utalásomnál kétszer fordult elő, hogy a Revolut szerint még függőben volt az előző napi átutalás, de a célszámlán már jóváírták, mint ahogy ma is. A harmadik esetben viszont három munkanapba (közte hétvége) telt, mire megérkezett. Bár ott valszeg a Gránit ült rajta, vagy a közvetítő Citibank, mert a Revolut jelzése szerint még péntek délután célba ért.
Ugyanakkor az eurós utalások még aznap szoktak teljesülni, ha délután, akkor másnap.
Fizettem vele. "Tranzakció elutasítva"ott üzenettel jött. Ugyanakkor a mögöttes kártyáról is levette az összeget. A Curve történetben egy "plusz" előjel is szerepel és zöld színű a szám, így minden bizonnyal majd vissza fog érkezni a számlára. Egyelőre a terhelt kártya alacsonyabb egyenleget mutat.
Korábban volt hasonló, de az random szerű volt. Volt, hogy egymás után több helyen is elutasítva, volt mikor 1-2 hetente volt egy darab. Minden mögötte lévő kártya rendben volt.
Ma reggel használtam a Curve-t online tranzakcióknál néhányszor, rendben volt minden. Az üzenetek is azonnal megjöttek.
Ez még reggel 7 körül volt, azóta viszont nem volt rá szükség.
nekem teljesen megdoglott a kartyam, se apple pay, se fizikai erintes, se fizikai chip+pin nem mukodik. reggel meg vettem fel vele keszpenzt atm-bol, aztan paff. a felesegeme is mukodik, ebbol kartyacsere lesz
Én a fizikai kártyát nem, "csak" online, PayPal és a Fitbit Paybe integrálva, de sikeresen fizetten ma a Curve kártyámmal, hibaüzenetet egyik esetben sem kaptam. A kártyát tavaly ősszel cserélték, X-s előfizető vagyok.
nekem is volt ma ilyen, valami általános hiba volt/van
nekem azonnal válaszoltak, mert a kártyám is elkezdett szarakodni apple pay alatt, a "cannot be used" és "ready to use" értesítések váltották egymást percenként
Curve kártyámat minden terminal vagy online fizetésnél elutasitja a mai naptól kezdve. Nem fogadta el boltokban (Spar, ALDI) illetve Simple Payben sem. A hiba Google pay alatt és fizikai kártyával is fennáll, és látszólag be is terheli (pending státusz és celkartyarol le is vonja).
Supportnak már írtam, 3-4 nap válaszadást vállalnak.
Más találkozott ezzel a hibával? Mi oldotta meg?
(A kártya nem új, tavaly lett cserélve csomagvaltasnal. Jelenlegi csomagom a standard ingyenes.)
Egy osztrák-svajci kis körút kapcsán merült fel az ötlet, hogy érdemes lehetne nyissak egy ilyen wise/revolut/??? számlát, hogy az unicredit arfolyamoknal kedvezőbben lehessen fizetni az utazás során.