Reggel fagyott nálunk, elsőre indult 226 km nál járok, minden rendben, remélem lesz olyan mint az ybr benzin olaj gumik, lánc lánckerekek, mondjuk az ybr kuplungja szarabb volt meg a váltó, RKS en észre sem veszem olyan simán megy. Egyedül a magasabb kormány hiányzik, futóműve is jobb bárki bármit mond, feleségem nem panaszkodik, hogy rázkódik pedig semmit nem állítottam még a hátsó rugós tagon.
Amikor tavaly tanfolyamon voltam, volt ott egy hasonló Romet a rutinpályán. Végülis ment, fékezett, nem füstölt lényegében, de az sokatmondó volt, hogy az oktató szólt az azon gyakorló tanulónak, hogy le ne fullassza, mert nem indítható újra.:) Gondolom 300-400 cm3-es lehetett, mert 125-re csak én vizsgáztam. Forgalomba viszont -nem láttam-, hogy ki merték-e vinni. Összességében nem volt túl meggyőző a motor így kívülállóként. Aztán persze lehet, hogy egy nem tanulómotornak használt példány tök jól elvan.
Mikor lejárt a kötelező szerviz az YBR röl, Én cseréltem olajat láncot, gumit a gumis, egyszer vittem be a Yamaha XXXXXX nem írom le csak privátban, elkérték a pénzt és nem igazán azt csinálták amit kértem, majd látom hogy a sintér aki csinálta az év szerelője hát nem tudom... , lehúzós banda
"Ha egy Renault Fluence 1.5 dCi olajcsere kijön 45 körül a márkaszervizben, akkor szerintem ez sem lehet 20 fölött... :-)"
Felhívom őket, kíváncsi leszek. Ahogy néztem a szervízkönyvet, most pont a 12 ezres szervíz jön, ami amolyan nagyszervíz szerűség. Gondolom ezért nem csináltatta meg az eladó, tudván, hogy úgyis eladja majd.
Szerintem a jeladó lehet mert , olyan 20 ig jól mérhet utána kezd ugrálni videót nem tudok róla csinálni nem vagyok YouTube er meg akció kamerám sincs, előő motorjaimon is mindig elszakadt a km spirál az első kötelező előtt
Remélem:) Volt eddig 3 Honda kocsim, és 2 Honda robogóm, azok jók voltak, de mivel mindet használtan vettem, azért költeni kellett mindre, a 2 CR-V-re kifejezetten sokat. Most ezen is nekem kell megcsináltatnom a 12 ezres szervízt. Valszeg ezt még megcsináltatom szervízben, aztán utána viszont már én cserélek olajat majd rajta. Ha a Keeway olajcseréje volt a múlt héten 18 ezer, képzelem mennyi lehet egy Honda márkaszervízben ugyanez.
Na, nem leszek Benelli tulaj, meg még egyKeewayem se lesz egy ideig, végül megvettem a múlt héten próbált CB125F-et. Ma az eladó hozta el a garázsomig az eredetvizsga helyről, kíváncsi vagyok, milyen lesz majd vele menni, ha átírattam. Ahogy néztem amikor együtt mentünk, a 2,5 LE-vel gyengébb Zahara simán tartotta vele a lépést, így sebességi rekordokat nem fogok ezzel a Hondával dönteni.
Mivel nem szoktam meg a motort, olyan rángatózva megyek /ez nem igaz nem vettem észre , hogy az elektronika variálna/ , mivel fogalmam sincs menyivel megyek azért is lehet, nem javult meg a km óra, az ybr el suhantunk, sztem aludt mindig hazafelé a kb 10-15 perces úton, a megszokás nálam nagy úr azért sem szoktam eldobni semmit ha elavult . RKS tükrére kéne valamit kitalálnom, nem látok benne ló...... sem .
Mondjuk ha lesz leeoncio 250 fájni fog a szívem de így jártam .