Megvagyok! :) Egy Silver Wing 600 lett a befutó a futottak még jelöltek közül. Egyszer- kétszer az elmúlt hetekben megnéztem a hirdetését, de láttam a képeken, hogy hiányzik a króm a kipufogóról, úgyhogy gondoltam borult is, mivel olcsó volt feltételeztem, hogy elhanyagolt is és nem akartam projekt motort. Aztán egyszer volt szabad délutánom, és mivel viszonylag közel volt gondoltam elszaladok és megnézem tapasztalatszerzési céllal. Ahogy megláttam, az első benyomásom az volt, hogy pont erre számítottam. Mindkét oldalára borult, letört bal fékkar, hiányzó kipufogó borítás, enyhén besárgult plexi. A tulaj elmondása szerint ki akarta próbálni a nagyrobogók műfaját, de nem jött be neki, évek óta csak áll a garázsban, nemigen használják.
Ahogy elkezdtem aprólékosabban végignézni, feltűnt a kopásmentes kulcs, a kopásmentes gombok, a koromfekete műanyagok, az újszerű féknyergek, tárcsák, felnik, az eredeti ülésnyitó teleszkóp, a kezelési könyv a kesztyűtartóban. Amitől igazán megdobbant a szívem, az az ülés alatti tároló volt, karcmentesen, benne az újszerű szőnyeggel. A motor kicsit egyenetlenül járt, a tulaj szerint amióta megvette alig használta, úgyhogy reménykedtem benne, hogy csak belezápult a 95- ös benzin.
Kicsit vívódtam az esztétikája miatt de aztán úgy döntöttem, hogy mivel 250.000- el olcsóbb az irányára mint az addigi favoritomnak, még akár egy fényezés is belefér. Alkudtam egy pofátlant és másnap elhoztam; a 70 km- es úton egy szava sem volt. Mire kigurultam a kapun, kisimult a járása (az első kúton azért telenyomtam 100-as benzinnel), nem húz félre, nem ráz, nem zörög. Otthon megállapítottam, hogy a fényezés szép, a kétoldali borulós karcot kivéve hibátlan. Már leadtam a rendelést az Alin a kipufogó borításra, és a Givi Airflow plexire amiről itt a fórumon olvastam, mert szerintem a gyári plexi egy katasztrófa. Hétfőn lecsupaszítom, tartok egy nagytakarítást, kicserélem a folyadékokat, gyertyákat, szűrőket, és átnézem a hajtást. (ezt minden robogómmal megcsinálom vásárlás után)
Nagyon tetszik, élveztem vele az utat! Robogóhoz képest elég merevnek tűnik a váz, kezes, csendes, fürge, kellemes a rugózása, és hát olyan japánosan működik rajta minden. :)
A motor 2001- es, a kezelési könyv olasz/spanyol/talán holland, a km óra állása 37.000, ami nyilván nemigen igaz, de szerintem az első külföldi, és talán az első magyarországi tulaja is jó gazdája volt a gányolásmentes állapotból ítélve.
Próbálkoztam fényképfeltöltéssel, de de egy idő után feladtam mert nem tudtam eléggé lebutítani a fotókat, bocsi. Mindenki képzeljen el egy Honda Fjs- t a szokványos unalomezüst színben. :)))
Aki nem ismeri: típusspecifikus, mindkettő SW-T-re (400/600) stabilan felszerelhető. Vízhatlan, belül műszőrmével borított. Felfújató oldalzsákok adnak tartást neki oldalt így nagy tempónál sem lobog. Fényvisszaverő betétekkel oldalt. 10 fok alatt is kényelmesen lehet vele motorozni. (álló helyzetben az első ülést le lehet vele takarni így nem lesz vizes mikor indulni akarsz)
Irányár 19.900 Ft.
Givi túraplexi típusspecifikus (szintén mindkét SW-T-hez felszerelhető) is várja új gazdáját.
Hali, természetesen a tiédet is láttam, szimpi is volt, főleg az előélete miatt. Azért még halászgatok tovább de én is úgy látom, hogy árban nyújtózkodnom kell még egy kicsit. A múlt héten még hirdettek egy Sw-t 600- t 1,2- ért, azon addig vakaróztam, hogy már le is került a Hahuról...
üdv köztünk még akkor is ha még csak a szándék van meg egyenlőre! Az első ami a legfontosabb a kevés km ebben a típusban és korban gyakorlatilag lehetetlen vállalkozás, hiszen ahogy írtad a használatát mindennapi, ingázás, nagy kirándulás... ez általános akár itt miközöttünk fórum lakók körében, de külföldön méginkább. Tehát a “kevés“ km általában kamu gyanús. Alapvetően a honda ezt a típust mindkettőre melegen ajánlja nagyon sok technikai dolog miatt. Ezekbe nem mennék bele mélyen de pár apró dolog... alacsony építés és súlypont, hosszú nyomtáv, minimál fogyasztás, iszonyat tolóerő, magas nagyon magas pályatempó lehetősége csíkig megrakva, de az űberkirály véleményem szerint a karbantartás kvázi minimalizáltsága. Tehát a km futás abszolút indifferens. Az enyémbe 73 van mindjárt napi 60-120km megyek gyakorlatilag egész évben. Van benne vezérműlánc..?. nemá... tényleg?😃😃
viccet félretéve én végigolvastam ezügyben (is) a komplett netet, de 150 től találtam egy két instrukciót lánc “problémára”
no ez a lábtartó probléma ismerős.. anno én is azért váltam meg az x9től asszony pajti panaszkodott h kifordul a térdkalácsa egy idő után.
ha FJs akkor enyém a legfiatalabb, ráadásul abs verzió ami szerintem nagyon fontos és ráadásként 1 guriga alatt van rendesen.
Üdv mindenkinek! Szeretnék a csapat tagja lenni, egyenlőre egyfajta bemutatkozásként, hogy hogyan kerültem ide:
Mindennapos városi rohangálásra és külföldi túrákra kerestem nagyrobogót mivel egy Piaggio X8- ast és egy BMW R 1200 Rt- t szeretnék kiváltani egy mocival. Szeretek robogózni, és sosem voltam adrenalinfüggő, túrázáskor is inkább a bejárt útvonalak és a párommal közös utazás jelenti az élményt, nem a lábtartó csikorgó hangja az aszfalton; ezért gondoltam, kipróbálom a túrarobogó műfajt.
Szóval a kritériumok a min. 400 ccm, nagy rakodóhely, kényelmes ülés, szélvédelem, csendes motor és a megbízhatóság, japán márka a megbízhatóság miatt, mindez kanapérobogó alakban. És, hogy miért a Honda? Egyrészt mert sosem volt még Hondám, másrészt kéthengeres és szeretem a vibrációmentes működést. Harmadrészt: a Honda rendes, lehajtható utaslábtartóval rendelkezik- az asszony utálja azt a lapos lábtartót a Piaggión, és hát a Burgmanon és a Majestyn is az van. :)
Ezzel le is szűkült a választható motorok közül az SW-T- re és az FJS- re. Ha FJS akkor már a 600- hoz ragaszkodnék. Szerencsére mindkettő tetszik, úgyhogy amelyikből előbb találok valóban keveset futottat, az lesz az új kedvencem.
Az akarat már megvan, a megfelelő préda még nincs, de mindennap átfésülöm a kínálatot. Szeretnék az 1 milliós határ alatt maradni, elsősorban azért, mert sokat parkolok az utcán és így kevésbé lesz lelkiismeret- furdalásom.(de azért így is lesz)
Addig is olvasom vissza a fórumot, már majdnem végigértem, máris sok hasznos dolgot tudtam meg, úgy látom szeretitek ezt a típust, ez megerősít a döntésemben. Jó motorozást mindenkinek!
Kérnék egy kis segítséget.Sikerült vennem egy fjs600-ast.2005-ös kicsit leharcolt,de nem volt több rávalóm.vízpumpával volt e már valakinek problémája?Felújítót hol találok hozzá?Vezérműlánc mennyit tud?Szervízadatok magyarul ha van valakinek megköszönném!Óra szerint 51k van benne.
Szerintem a “facelift” szériából mindenképpen újítok egyet később. De addig még vagyok amíg és szerintem utána is.. az Sh fórumon is létezem pedig annak már egy éve h elment és persze azért a piac is kiszámíthatatlan
Igen egy két fagyos talajú napot kivéve azért egy 50est megyek naponta..
de mondjuk muszály mert a mhelyem 20kmre van otthonról és végig a budai rakparton... az nem lenne egyszerű autóval V tömeges közlekedéssel. De minden szekundum élvezet rajta csak kicsit többször ropog az ABS....😂😂
A bal idomot ha lelazítod a helyéről akkor némi ügyességgel a bovden végét kell a zár karjából ki akasztani. Zár marad a helyén, legalább is én így oldottam meg.
Én pénteken vettem egy 400-ast, 2007-es, kinti papírokkal 380.000 Ft volt, papírozva 500.000 Ft lesz, sztem most ősszel ennyi a reális, ha megtetszik megmarad, ha nem akkor tavasszal legalább ennyiért biztos el tudom adni.
az enyém 08as abs modell végéig vezetétt szervizkönyv és 8nál többet biztos nem adnak érte úgy hogy tele van extra cuccal... karok tartó takaró egyéb...
Köszi az ötletet. Sajnos drágábban vettem, de lehet megpróbálom hátha valaki karácsonyra meglepnè magát vele. Aztán ha mégse akkor tavasszal megint felrakom.
véleményem szerint ha van egy kevés időd tartsd meg tavaszig, ilyenkor sajnos kevesen és azok is “olcsón” próbálnak meg üzletet kötni. Szerintem reálisan 550-750 körül mozoghat az ára.
De azért a piac kiszámíthatatlan ezért bármi jó és akár rossz is történhet.