Az ember természeténél fogva idegenkedik a fájdalomtól és a kényelmetlenségtől. Azt akarjuk, hogy minden simán menjen. Pedig ha mozdulatlanok maradunk, nem fogunk fejlődni. Ha mindig a biztonságos játszmát választjuk, álmaink sosem válnak valósággá. Nem kapjuk meg, amit akarunk, ha azt várjuk, hogy Isten a küszöbünkre helyezze azt. Magunkhoz kell ölelnünk a nehézséget és a változást, ha kiteljesedett életre vágyunk. Ha a hajó nem inog, az azt jelenti, nem tart sehová.
Te most mit beszélsz ? Már ne haragudj de neked most mi bajod van ? Nézd már meg hogy most éppen mi volt a kiváltó ok !!! És aztán marasztalj el engemet .Ha kérhetem ! A nem publikus véleményemet meg elmondanám én neked is ha felvennéd a telefonodat . De nem teszed. Sajnálom .
Mert TE!!! Semmit nem tettél az ügy érdekében. Talpig úriember vagy,most is meglátszik. Ne bántsátok a játékomat,de én tönkretehetem a tiédet mentalitás.
Szánalmas!
De ne aggódj,mert Én,és Fish személyében biztos nem bántjuk a topikot,csak a ferdítést nem szeretem.
Nagyobb cucc vásárlása miatt eladóvá vált egy bronz házas, aktiv, nmea183 kimenetű mélység, és vizhőfok jeladóm. Nmea bemenettel rendelkező chartplotterhez, vagy PC s navigációhoz használható. Adok hozzá egy hozzá való sebességmérő jeladót is, aminek az adatait is feldogozza az aktiv jeladó. Ez utobbihoz egy házat kell esztergálni, és máris van sebesség adat is.
volt egy hónapnyi kihagyás.. pénz, és időhiány miatt. Tegnap uj erövel, felfrissülve csináltam ismét.
ma érkezett meg a két oldalso plexi ablak, és a kabinajtó a hajohoz, Elektrofish topiktárs közreműködésével. / köszönöm! / végre ismét van annyi melom, hogy ismét kicsit több jut a hajora. :-)
vasárnap délután négykor hagytuk ott őket Sukosanban. Akkor még parton volt a csapat fele. Három nap alatt vitorláztak 540km t.
persze az a szakasz, pl az adria közepén, ahol nincsen mobilnet lefedettség, az csak akkor került fel a térképre, amikor az olaszoknál ujra volt net. Addig a cucc tárolja az infokat.