Ez a topic azért indul hogy segitsük egymást tanácsokkal, ötletekkel! Remélem azért országosan több egytengelyes kistraktor van munkában mint a lakohelyem körzetében. Éljenek soká az egytengelyes kistrakik !
Szia ! Az a műanyag az nem az amin van a berántó zsinór ? De szerintem az lehet . Az szinte kivétel nélkül mindegyik gépen ugyan az. Szerintem azt kapsz ahol van kisgép alkatrész . Mostanában nem voltam boltban de Székesfehérvárron van bolt ahol lehet még kapni hozzá alkatrészt ,igaz nem olcsó de van.
Én kintről rendeltem,de nem futárral, hanem ismerős (Szlovákiába élő) megrendelte nekem magához.
Szerintem a Szlovák web shopok, akik forgalmazzák, Magyarországra nem szállítanak legalábbis én nem találtam.Vagy kinézel a határ melletti forgalmazót, vagy boltot, és ott próbálkozol.
A gépem azóta is kitűnően működik. Olajon, és szűrőn kívül mást nem cseréltem, 2 év gari járt hozzá.
Sziasztok! Kb. 3-4 éve olvastam itt, hogy valaki Szlovákiából rendelt XP200-as motort és DSK317 hajtóművet+távtartót. Nekem is szükségem lenne pont ezekre. Tud valaki helyet, ahonnan elküldenék futárral? Úgy néztem, hogy a hajtómű itthon is hasonló árban van, ez a motor viszont lényegesen drágább.
Jó estét kívánok . lenne egy kérdésem Önökhöz . Van egy Terrám és azt szeretném tudni , hogy a Terra két kereke elbírna egy Dacia motort váltóstól , ugyanis szeretnék építeni a daciából egy egytengelyes magánjárót . Köszönöm .
Sziasztok!Egy kérdés....a Robi 202 L-es típusokhoz a gépkönyv nem ajánlja a pótkocsi vontatását...ez a típus az ékszíj és láncos hajtású...miért nem?Milyen probléma keletkezhet belőle?Válaszokat előre is köszi!
Szia. Bocs a belevauért. Kérdésedre a válasz igen, a sűjtartót megtudod fordítani ugyan úgy mint a motort. lükverc lehet az előre menet,és hozzá a súlytartó felőled , a vonószem elől és fordítva!!!!
Néhány kérdés fogalmazódott meg bennem és szeretnék ezekkel Hozzád fordulni.
2018-as négyütemű a kicsike. Ha csak egy töltögető ekével húzok sort és visszafelé a keréknyomban jövök, akkor csak 60 cm lesz a sortáv. Műveléshez és fajtához igazodva jobb lenne a 70-80 cm. Persze mehetnék a keréknyommal teljesen párhuzamosan visszafelé, de jobban tetszene valami megoldás a nyomtáv szélesítésére. Erre tudnál-e valami megoldást? Van értelme? Költséghatékony?
Az is érdekelne, hogy a korábbi Terra típusokhoz használt csoroszlyatartó, töltögető eke és rota kapa tagok az újabb típusokkal is kompatibilisak-e, felfüggesztés, mélység és más szempontok figyelembevételével. Régebbi típusokhoz több minden van használtan és főleg olcsóbban a neten.
Kicsit előreszaladva az időben pedig, a burgonya töltésénél, ha a töltéssel egyidőben a sorközt rotálnám, hogy lazább talajt húzzon az eke a krumpli sorokhoz, akkor előre 2-2 kapatag jobbra ill.balra megfelelő-e, vagy ez sortáv kérdése? Valamiért jobban tetszik, mint az hogy kis kerekeket tegyek előre és kemény földet fordítsak a krumpli bokrokhoz.
Előre is köszönöm a válaszodat és bocsánat az amatőr kérdésekért.
Átpasszolnám a válaszadás lehetőségét Jikov Vari Úrnak. Kezdő vagyok nagyon, tanulom ezt az egészet. Átérzem kérdésed súlyát.
Ment a metszés, permetezés, veteményezés ezidáig napsütésben, hóesésben és szélben, hogy a krumliszenzonba normálisan tudjak beleállni. Tavaly a kistraktoros bácsi cserbenhagyott, idén ez nem fordulhat elő. Remélem a Terrám jó társam lesz.
Láttam két korábbi hozzászólásotokat burgonya sor kihúzás témakörében (én is láttam a videót), ezzel kapcsolatban kérdeznélek titeket-hátha tudnátok segíteni.
Én Gutbrod T152es tulajdonos vagyok. Ez az a modell, ahol meg kell fordítani a motort, hogy a hátramenet legyen előre.
Szerintetek a nagy súly tartót fel lehet úgy tenni, hogy a hátramenet van előre? Tehát a súly lenne a lábaim előtt, az eszköz függesztő pedig lenne előrefele? Vagy a tartón a luk kiosztás fix, és nem jó mindkét irányba? Ha nem jó, akkor meg lehet fúrni? Kibírná az anyag?
Szia!Párban cseréltem,új a kuplung teljesen.Az erős terheléskor szokott "lesikítani"amikor már nincs tovább a menet....ilyenkor kell leszállni a gépről és megtolni...idén is folytatnánk a fiúkkal a nagyszerű időtöltést de nem gyötörném tovább...úgy érzem az ékszíjhajtás erőátvitele talán hatásosabb lesz és a terepet jobban bírja...köszi hogy reagáltál az irományomra...😀
Üdv! Nekem elég érdekes "lesikít" gondolom azt akartad írni csúszik, nekem 2db kúpos kuplungos (kf04) gépem van honda gcv160 motorokkal s nem csúszik meg a kuplung, sőt az egyiknél régebben használtam a kuplung után felezőt s még akkor is jó volt nem csúszott. Mindkét gépen kis kuplung van s a motorok 5,5 lovasok, szerintem nálad kopott a kuplung vagy rossz a beállítás. A 202 egy ékszíjas áttétel s ékszíjas kuplung, láncos lehajtás http://www.robix.hu/kepek/robi202lxn.jpg
A mellékelt fotón szereplő típusról legyetek kedvesek infót adni.Jó néhány éves szerkezet,nem sokat használták.Ami nem annyira látszik,a motorja Tecumsec 50 jelzésű.Van most egy 4.5 lovas Honda motoros kúpos kuplungos hajtású gépem egy NDK-s könnyű futóval...ezzel szoktunk menni erdőbe kirándulni a gyerekekkel,viszon a terepet nem bírja...lesikít a kuplung ha rossz a terep...reményeim szerint ez azért bikább.Előre is köszi mindenkinek
MJ5 os 200 uzemoraval? Szerintem ez lehetetlen vagy valaki elraktarozta?:D Nekem uj van DSK 317 valto es JM4 es motor. AZ MJ5 voltak a legelso tipusok a T20 valtoval amit a csehek gyarottak
Ilyen kistraktort ami univerzalis es sok minden gyarilag kaphato hozza nem talalsz. Barmit meg tudsz vele csinalni szantani vetni rotalni kaszalni havat tolni utanfutozni barmit. Nem gagyi kinai, hanem cse szellemben epitett.