Keresés

Részletes keresés

Blende Creative Commons License 2019.07.31 -1 0 13738
Sziasztok aa.com oldalon tudok magyar hitelkártyaval fizetni ha U. S marad a régió és a billing address?
Sajnos HU val nem működik amit foglalni akarok.

Köszönöm szépen
zsoooc2 Creative Commons License 2019.07.30 -7 0 13737

Telejesen logikus amit írsz és érthető is, hogy a légitársaság korlátozni akarja a csomagméreteket és a súlyt. Én azonban mindig keresem a kiskapukat, főleg itt, ahol csak 20 kg a korlát, a legtöbb nem fapadosnál 23 szokot lenni, sokat számít az a 3 kg. Az is érdekes, hogy nincs darabszám korlát, azaz 20 kg összsúlyig bármennyi csomagot fel tudnék adni. Egyébként egyszer utaztam már a Turkish-sel és 23,6 kg után nem kellett felárat fizetnem a 3,6 kg miatt. Tehát van némi rugalmasság a rendszerben, vagy csak ilyen jófej volt a pultos. De ez eléggé kiszámíthatatlan, azonban talán lehet velük alkudozni, nem sok tapasztalatom van ilyen téren, de egy próbát mindenképp megér, mert jelentős összegről van szó.

Olyan országba utazok, ahol az élelmiszerbiztonság nagyon kritikus tényező, igaz csak 12 napra megyek. Éppen ezért itthonról akarok élelmiszert vinni. Ezen kívül sátor, hálózsák stb. önmagában is jelentős súly, de a kaja nélkül 20 kg-ba simán beleférne. 32-33 kg körül lesz a vége (kézivel együtt, ott nem számít a súly, de a hely igen, így az 6-7 kg-nál nem lesz több).

Előzmény: Tshu-hash (13736)
Tshu-hash Creative Commons License 2019.07.29 -2 5 13736

Valahogy elejet kell, hogy vegyek a tulzsufoltsagnak, nem hiaba van meret/db/sulykorlat a csomagoknal. Gondolj bele, hogy, ha mindenki a megengedetten kivul meg 3 Tescos szatyorral menne a gepre, akkor mennyi hely maradna azoknak a csomagoknak, amikert esetleg tobben is sulyos (tiz)ezreket fizettek. Nem beszelve arrol, ha mondjuk pont te lennel, aki fizetett, es az nem fer el azok miatt, akik duty frees szatyorban csempeszik fel az extra dolgokat.

Hova/mennyi idore mesz, hogy a 20kg kevesnek bizonyul?

Előzmény: zsoooc2 (13733)
gambl-R Creative Commons License 2019.07.29 -1 3 13735

Igen.

Előzmény: p6y8tt (13734)
p6y8tt Creative Commons License 2019.07.29 -2 0 13734

Sziasztok, igaz európán belül de nap fapad.
TAP-al van 2 db retúr Lisszaboni járat a legolcsóbb jeggyel (nincs átírás, módosítás), én viszont csak egy nappal később tudnék menni, párom menni normál időpontban.
Magamnak másnapra vennék egy külön single jegyet. Törölhetik a visszautamat no show miatt az első járatpárnál?

zsoooc2 Creative Commons License 2019.07.29 -5 0 13733

Viszek kis hátizsákot, illetve még pluszban egy másik, kisebb táskát (a szabályzat alapján laptoptáska, kameratása vagy hasonló mehet a kézipoggyász mellé), de ez nem elég, több cuccot akarok vinni. Sajnos a 12€/kg felár iszonyat sok a feladottra, az alap 20 kg pedig vicc kategória.

Előzmény: Tshu-hash (13731)
jazzcool1,2 Creative Commons License 2019.07.29 -1 0 13732

a szatyorról jut eszembe, hogy BUD-on már nem lehet csak úgy üres zacsit szerezni, mert zárt pultban tárolják azokat a pénztárnál. 

Előzmény: Tshu-hash (13731)
Tshu-hash Creative Commons License 2019.07.29 -1 0 13731

Ha a check-in pultnal, vagy a beszallitokapunal atengednek vele, akkor atszallaskor sem lesz vele gond. Viszont egy duty free szatyor nem jelenti azt, hogy abban a duty freeben vasarolt dolgok vannak, szatyrol barki szerezhet. Tehat arra nem lehet alapozni, hogy azt mindenkeppen fel lehet vinni, barmi is van benne. Miert nem viszel kis hatizsakot, laptoptaskat, hasonlot?

Előzmény: zsoooc2 (13730)
zsoooc2 Creative Commons License 2019.07.29 -6 0 13730

Hát ez elég bonyolult. Valójában nem akarok semmit venni a duty free-ben (rohadt drága). Szereztem két ilyen szatyrot, és tele akarom rakni a saját cuccaimmal. Folyadék nem lesz benne, már eleve így viszem be a reptérre. De akkor lehet nem jó ötlet, túl nagy a kockázat.

Előzmény: Tshu-hash (13729)
Tshu-hash Creative Commons License 2019.07.29 -1 1 13729

A duty free boltokban meg szoktak kerdezni, hogy mi a vegso uticelod. Ha atszallos, akkor a folyadeko(ka)t, ital(oka)t bele szoktak tenni egy vonalkodos/sorszamos atlatszo, leragasztott zacskoba amiben benne van a blokk is. Ez a zacsko roncsolas nelkul nem bonthato, es ha sertetlen marad, akkor az atszallo allomas(ok)on is at szoktak engedni a biztonsagi ellenorzesen. Van, ahol megvizsgaljak egy geppel, ami analizalja, hogy a cimke, es az uvegben levo dolog egyezik-e, de azert van nehany orszag, ahova repulve semmi extra folyadekot nem vihetsz fel a fedelzetre a kis, 100ml-ben maximalizaltakon kivul (jellemzoen Ausztralia, de elofordulhat mas is).

Előzmény: zsoooc2 (13728)
zsoooc2 Creative Commons License 2019.07.29 -1 0 13728

Sziasztok!

 

Turkish Airlines-szal fogok utazni Ferihegyről, isztambuili átszállással és olvasom a weboldalukon, hogy Duty Free shopban vásárolt termékek, ha a bolt logójával ellátott zsacskóban felvihetők a fedélzetre a kézipoggyász mellett. Ugye Budapesten ez a Heinemann. De mi van akkor, ha az Atatürk reptéren átszállok? Vajon elvehetik a két szatyrot, ami tele van cuccokkal? Ők ott nem ismerik a Heinemann-t gondolom, ehát nem tudják, hogy a reptéren vettem. Van tapasztalatotok ezzel kapcsolatban?

antonovaia9 Creative Commons License 2019.06.17 -9 1 13727

Olcsó repülőjegyek - search.jetradar.com aplikációval szoktam keresni, olcsóbban még nem találtam sehol máshol. 

martinaxe7 Creative Commons License 2019.06.07 -7 0 13726
mezdema Creative Commons License 2019.04.18 -2 0 13725

Azt mondom, hogy érdemes megpróbálni. Mit vesztesz? Semmit, max 5 perc a reg egy követeléskezelő cégnél a regisztráció, aztán majd a jogászaik megnézik a lehetőséget. De nincs sok esély rá, csak akkor ha esetleg AirChina alatt repült a gép, de mondjuk a Lufthansa üzemeltette a gépet, akkor járHAT.

Szóval, egy próbát megér. Magyar cégek sorban állnak, https://www.flight-refund.eu/hu vagy a kesettagepem.hu.

Előzmény: zalan98 (13724)
zalan98 Creative Commons License 2019.04.17 -3 1 13724

Köszi.

Azt tudom, hogy az Uniós rendelkezés alapján nem jár a 600 eur (nem eu-s indulás és nem eu-s társaság).

Arra gondoltam, hogy esetleg aláírtak valamilyen egyezményt, hogy alávetik magukat a rendelkezésnek vagy van olyan helyi (ázsiai) rendelkezés, ami alapján lehetne kérni valami kárpótlást.

Sokan voltunk magyarok a gépen.

Előzmény: neomedia (13722)
Kenny___ Creative Commons License 2019.04.16 -2 0 13723

Megprobalni erdemes, de semmifele kotelezettseguk nincs.

Előzmény: zalan98 (13720)
neomedia Creative Commons License 2019.04.16 -2 0 13722

Article 3

Scope 1. This Regulation shall apply:

(a) to passengers departing from an airport located in the territory of a Member State to which the Treaty applies;

 

 

(b) to passengers departing from an airport located in a third country to an airport situated in the territory of a Member State to which the Treaty applies, unless they received benefits or compensation and were given assistance in that third country, if the operating air carrier of the flight concerned is a Community carrier.

Előzmény: zalan98 (13720)
Jack35 Creative Commons License 2019.04.16 -2 0 13721

24 óra??? 600 EUR/fő

Előzmény: zalan98 (13720)
zalan98 Creative Commons License 2019.04.16 -2 0 13720

Van-e valakinek infója, hogy érdemes-e betámadni az Air Chinát egy 24 órás késés miatt kártérítést kérve?

A járat sajnos Budapestre tartott.

Matuska1985 Creative Commons License 2019.04.16 -3 2 13719

Kolbász

gambl-R Creative Commons License 2019.02.15 -3 3 13718

Olvasd vissza, hogy mire (és mit) reagáltál!

Előzmény: Jack35 (13716)
Matuska1985 Creative Commons License 2019.02.15 -5 0 13717

Qatar 2.? :D Mikor az esti gép hazafele majd szét esik még fedélzeti szórakoztató rendszer sincs..

Előzmény: Jack35 (13713)
Jack35 Creative Commons License 2019.02.15 -3 2 13716

De ki kíváncsi a nagyságára, a minőség a fontos............

Előzmény: gambl-R (13715)
gambl-R Creative Commons License 2019.02.14 -3 3 13715

Ez a minosegi lista, nem a "nagysagrendi".

Előzmény: Jack35 (13713)
balage8888 Creative Commons License 2019.02.14 -1 3 13714

Aha... pl. az Air Malta, Air Dolomiti nagyobb, mint a United... persze...

Előzmény: Jack35 (13710)
Jack35 Creative Commons License 2019.02.14 -9 0 13713

Akkor itt megnézheted, hogy tavaly hányadik volt:

 

https://www.worldairlineawards.com/worlds-top-100-airlines-2018/

Előzmény: Kenny___ (13712)
Kenny___ Creative Commons License 2019.02.14 -1 3 13712

Legyel meg okos..

 

Eves bevetel: 3.

Szallitott utasok szama: 4.

Utaskilometerek: 3 (holding es legitarsasag szinten is)

Flottameret: 3.

(Repult orszagok: nincs az elso tizben)

Kiszolgalt repterek: 3. (az elso ketto a UPS es a FedEx, tehat a legnagyobb utasszallito ceg)

Előzmény: Jack35 (13710)
balage8888 Creative Commons License 2019.02.13 -1 1 13711

Nem gáz, AA, Delta szintet hozza, az uj businessuk (polaris) kifejezetten jo. Bár tény, hogy voltak fura dolagik - de kinek nem... :D

Előzmény: pannn (13708)
Jack35 Creative Commons License 2019.02.13 -8 0 13710

Nincs igazad, tavaly a 88-ik volt a világranglistán.........

Előzmény: Downunder1 (13709)
Downunder1 Creative Commons License 2019.02.13 -1 0 13709

A világ második/harmadik legnagyobb légitársasága, nem fog tönkremenni. Csak vigyázz, szeretik néha véresre verni az utast :D

Előzmény: pannn (13708)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!