Néhány hét múlva már többet tudsz róla mesélni, lesz hosszabb távú tapasztalat is, velünk nem kell törődnöd csak a szánk jár...nehogy bepókhálósodjon.:-)
Mindenkinek mások az igényei, lehetőségei ill. az elvárásai, nem hozzánk kellett alkalmazkodni hanem a magad igényeihez, oszt ennyi.
Eddig sem voltunk általában egy véleményen, de eddig sem volt ezidáig problémánk emiatt, oszt ha nem tetszik történetesen az
Arkana hátsó fele ettől függetlenül neked akár tetszhet is.:)
ui: az ablakon besütő nap és a fekete műszerfal, kárpit az, ami igazán felmelegíti az autót. És EZ VOLT KÉSZLETEN 😎 Ha rendelem, nem tudom milyen árfolyamon, áron, kedvezmény nélkül, más THM-el.
A világgazdaság most véletlen engem igazol, 397-nél vettem, ma 409 volt az árfolyam és romlunk.
Szállításkori vámokat meg nem is ismerjük, jósolni meg nem tudok.
Elnézést, nem csak az excel. Sokat akarok kirándulni. Holnap pl egy melő és több családi ügyből megyek 470+ km-t. 5 megálló, meló és ügyintézés. Nem fér bele töltögetés, mert kb 5kor kelek és jó ha 9re hazaérek majd.
Kövezzetek meg, de nem vagyok hajlandó ezzel is időt tölteni egyelőre.
A keretbe a C5-ös fért volna bele csak készletről, a Sprortage és a Tucson már kilógott. VW, bömös és merdzsó szintén.
Csak benyást, PHEV-t, csak elektronyost nem adta ki az excel 😎
Néztem egyébként Rangert, D-maxot, Musso-t is, de szintén nem jött ki a matek. Pedig az munkagépek Áfa szempontjából és még Demján programos támogatást is igényelhettem volna rá. És csapatni is jó velük a szántóföldön😎
Ez volt a nekem megfelelő felszereltséggel készleten. Fehéret akartam, abból csak egy volt és mást tudott.
Tudtommal dél-koreai gyártású így relatív sokat kell rá várni, ha rossz fázisban rendeled (míg meg nem telik a hajó :) ).
Volt még telipiros, szintén eltérő kiépítéssel.
Az autót nem láttam élőben, húzódoztam tőle, szalonban és képen egész mást mutat. Mikor átvettem, a szalonban egész pofás volt egyedül a nagy térben. Kiálltak vele és a napsütésben egész más a színe, mint a led/neon fényben. Meg különben is belül ülök, nem látom :)
Tető: nem tartok tőle, elég jó a légkondija, a meghajtó aksi táplálja nem a benzinmotor. Automata váltósom közel 20 éve nem volt saját, ez most az.
Korábban megkaptam egy RSline-t pár napra, nagyjából tudtam mit veszek. Annó mondtam a kereskedésben, hogy ha megyünk egy 15-20 perces teszt karikát, az alapján nem tudom eldönteni. Így amikor a többünket érintő esőcsatorna újrapasztázást csinálták gariban a Dusteren, akkor két ünnep közöttre odaadták. Mentem vele gyakorlatilag az összes gyorsforgalmin, únem volt rossz. Fogyasztásban nem győzőtt meg, ezt már rengetegszer kiveséztük, hogy bezzegdízel.
Azt írtam, hogy elég nehéz helyzetben van jópár ügyfelünk, mindenhol leépítések, termelés csökkenés. Néhány tevékenységtől elbúcsúzunk, nem kell annyit és annyi helyre menni. Nem kell cuccolós, melós, kollegákat is vivős autó. Ahova kell, ott áthárítható a kiszállási költség is, az óradíj is.
Nem gazdaságos autó kell, hanem jó szerződés - ezt is nehéz volt mérnök aggyal befogadnom.
Most épp nincs értelme a megkeresett részt visszaforgatni a cégbe, mert nincs fejlődési potenciál. (ez volt az excel része).
Általában egyedül ülök benne, ritkábban ketten, még ritkábban hárman, és elenyésző hogy négyen.
Holnapra kaptam feladatot: hazafelé ugyan ugorjak már be Ikeába, lemértem, elvileg be fog férni, majd meglátom :)
Ha elbírná a hajómat magamnak is Captur-t vagy Dustert, esteleg Symbioze-t vettem volna. De pont nem. Daciákra semmilyen akció nem volt, erre igen jelentős kedvezményt (15%körül) produkáltak rönnyóék.
Két első ülés motoros minden irányban, vezetőben a deréktámasz is. Az első nem egy nagy trúváj, egyszer belövöd magadra. A deréktámasz viszont tetszik, nem kell tornászni hozzá vezetés közben.
Azért érdekes, hogy a megrögzött dieseles hosszú távokra benzines/hibridet vesz, igaz már alig kapni új diesel autót, így "ha ló nincs szamár is jó" esete állhat fennt, így ha nincs más ez is jó lesz?
Biztosan, de majd kiderül nemsokára.
Nekem speciel az Arkana csak a C- oszlopig tetszik a hátsó fele (nekem ) olyan, mintha utólag gyorsan valamit odaterveztek mert a széptől messze van.
Ezzel nem leszólni kívántam csupán a véleményemet írtam le, oszt lehet, hogy ez is megszokás kérdése, mint már olyan sokszor történt az elmúlt évtizedek során.
Már kifizette a vevő, a leasing terminálása van folyamatban, így már nem adhatom oda.
Arkana lett.
Probálom racionalizálni: merthogy pályázom és legyen áramvonalas.
A valóság kb: mert erre adtak brutál akciót és mert ez tetszett 😎😎😎
Még a korábbi 1.6 szívóbenzines.
Australt a standard 3 hengeres turbós 1.2-vel szerelik, erre jön rá kb ugyanez a villamos hajtásrendszer.
Namost az enyémben percenként, félpercenként vált a hajtásmódok között, kisturbóssal kapcsolatban előítéleteim vannak, hogyan viseli majd ezt. Várnék vele valós használati tapasztalatokat.
Eddig nem voltam vele csak városban, nemsokára megyek vele hosszabbat.
Minek tökölni vele + karosszériáshoz vinni fényeztetni.....így nem egyszerűbb?:)
Ott állt mellettem a parkolóban épp beültem néztem balra mi az a folt ott középen, előszőr nem láttam valójában mi is az, de jobban megnéztem, és láss csodát, a legegyszerűbb karosszériajavítás módja.
No ma beszereltem a nyestriasztót, az akksi mögé kötöztem kábelkötözővel, kíváncsi vagyok ez vajon mit tud?
Ja, ma más fényviszonyoknál, de megnéztem ismét a javított hátsó sárvédő fényezését a hajlított élig, nekem még mindig tökéletesnek semmi nyoma nincs annak, hogy ott fényezve lett, szép munka.