Ez nagyon érdekes, nekem a nagyomotor mellett nagyon sokáig volt robogó, kismotor, valami. Csak ilyen nagyomotor kímélő kímélő közlekedőedénynek tartottam őket, minden nap azokkal jártam. Egyiket sem szerettem, csak karban tartottam, hogy mindig induljon. Innova nagyon régóta volt a látókörben, sokáig szervizeltem is , de mindig egy érthetetlen béna félszerzetnek tartottam, ami
-kényelmetlen 5 km után
-nincs semmi időjárás elleni védelme
-célszerszámhoz képest is bántóan csúnya
-váltós, ami egy cvt-hez képest városban hátrány
-drága
Ehhez képest, mikor idén hirtelen ajánlották megvételre, csak azt tudtam kinyögni, hogy
"Mi a vége, bátyja?" :)
Viccett félretéve tisztességesen megverekedtünk az áron, azóta meg le sem lehet rúgni róla. Nem nagyon értem a jelenséget, de még azon is agyaltam, hogy elmegyek vele kirándulni :) A másik forgalomképes motorom egy öreg 1150 GS, ami pl sokkal jobb a kicsinél városban IS, de mégis, csak akkor kapom elő rövid útra, ha valami akkorát kell vinni, ami nem fér rá a nyuszimotorra. Nem tudom, mi olyan élvezetes benne, mert se ereje, se fékje, se futóműve, de hát Honda bá tudott valamit, na :)
Tegnap békésen fagyiztam a falunk cukrászádájának teraszán. Kis Innovátor meg figyelt az út mellett. Egyszer csak mellettem termett egy srác, akit elsőre fel sem ismertem és megkérdezte, hogy enyém-e a motor? Válaszolva hogy igen, arra volt kíváncsi hogy plexit hol vettem rá? Az enyémen rajta volt mikor hozzám került, de az Ő problémájára is hamar találtunk megoldást az e-bay-on, úgy emlékszem.
Nem tudtam hogy a falunkban rajtam kívül másnak is van ilyen motorja, így ez azonnal alkalmat adott egy kis beszélgetésre. A srác számtalan nagy motorral rendelkezett, rendelkezik most is - de Ő mondta nem én :), hogy az 1300-as Honda Pan European motorja nem adta azt az élményt, amit a kis Hondán megkap. Ez nagyon jól esett a lelkemnek, meg az agyamnak is, mert azt hittem, hogy csak én vagyok olyan lökött, hogy jobb szeretek mindegyik motoromtól ezzel a kicsivel járni. Nekem olyan mintha jógáznék. Hál Istennek túl a 137 ezredik kilométeren is még mindig elengedett kormánnyal lehet vele menni kiloméreteken keresztül, és így tényleg pihentető.
Kényeztetni is tervezem a kicsikét - már megrendeltem az új sebváltókar gumit, meg az első lábtartó gumikat - mert bizony azokon látszik a sok taposás nyoma.
Üdv Mindenkinek! 2004-es 125-ös kedvenc útitársaim, tegnap óta olyat csinált, hogy a bal villogó világít, ha irányjelzőt kapcsolok, a jobb meg rendesen dolgozik. Izzó jó, mi lehet a gond? Ha relé, miért csak az egyik oldal problémás? Köszi.
A Michelin City Extra az egyik amit nézegettem, de mivel még nem most aktuális, majd megnézem akkor épp mi lesz elérhető. Megérdemli, hamarosan nekem is null kilométeres lesz az Innova. :-)
Enyém ADV edition, azon Heidenau K58 van elöl-hátul, és mindkettő 2.75. Jó trakesz hangja van hatvantól,
de esőt, havat túrja szépen. Valami egészen borzasztó élmény volt felrakni őket, rohadt erős az oldalfaluk, a felnin meg extrém mélyágy van :D Múlt héten egy nem motorozó kolléga meglátta, milyen aranyos kis
nyuszimotorral közlekedek, elkérte egy körre. Akkor nézem, hogy lapul alatta a hátulja. Rácsekkoltam, tiszta égés, 1 Bar hátul, 1.1 elöl. Én észre nem vettem semmit, boldogan döntögettem vele :DDD Nagymotoron 5 méter alatt észreveszem, ha lapos a gumi, na itt nem jött össze
Én is ezt a méretet használom azóta is. Continental ContiGo-t szoktam venni, bár ha legutóbb lett volna választék, akkor vettem volna már jobbat. Vizesen ez is elég bakelit, de nem is versenymotor az Innova. :-) A mostani szett idén lesz 5 éves, jövő szezonra valószínűleg cserélem, akármilyen a minta.
Tegnap esőben csináltam egy próba fékezést az első kerékkel olyan 30-as tempónál - azonnal blokkolt és kifordult oldalra a kerék - szóval éles szituban ebből perec lett volna. Most eldöntöttem, hogy csere - mégha jó pár km benne is van a meglévő gumiban. Collban kifejezve milyen méretű gumit kell venni - 2,25-17, vagy 2,5-17, kölön előre hátra? Kösz a segítséget!
Szia! Ugyanazokkal a tünetekkel mint neked, az én Innován gererátora is tönkerment, igz valami 100.000 km környékén. Ezt követően az Aliexpressen vettem egy vadi új kínait, az 15 km után megadta megát, ezért úgy döntöttem hogy inkább a régit újra tekercseltetem. Dóka úr csinálta meg Ózdon tavalyelőtt. Postán bonyolítottuk az egészet, és emlékeim szerint 1 hét alatt megvolt az egész. Azóta mentem vele 30 ezret, és tökéletesen működik.
Helló! Érdeklődni szeretnék, hátha valaki ért hozzá. Honda innova 2003 körüli. 89000 km rel. Egyszer csak azt vettem észre, hogy nincs elől világítás. Megnéztem a töltést, az sincs rajt. Szethuztam a csatlakozót, ami lejön a "generatorrol" megnézzem hogy termeli e az áramot. Az egyik vezeték fehér, a másik zöld. Ha jol emlékszem a zöld a test. Pici probalampat, amibe led van, azt meghajtja, világít, a feszültség mérő is valtoaramon 12 v ot jelez. De, ha már mondjuk egy nagyobb izzott kotok ra, azt már nem hajtja meg. Még az 5w osat sem. Nagy valószínűséggel leégett a generátor nem? Valami tekercselő megtudná javítani? Járt már valaki így? Az oem parts nal 84000 ft. Az nagyon sok. Meg kitudja mikor ér ide? Szóval aki esetleg tud segíteni, az jó lenne.
Én 80-81 kiló vagyok ádámkosztümben, de a régebbi karbis Innovám szélcsendben bármikor simán megy alattam óra szerint 100-at, gyenge hátszéllel a szentendrei gyorsforgalmin mentem már óra szerint 115-el is, bár az már igazán fájt. Pedig már biztosan gyengül picit így közel a 100.000 km-hez, legalábbis a 2500 km-es karbisom érezhetően fickósabbnak érződik.
Az új hátsó rugóstagokkal, meg az első telóben az új rugókkal és olajjal tök jó lett, nagyon megérte a ráköltött pénzt. Következő télen meg akarom csináltatni a felniket, mert van bennük némi tojás, de mivel mindkettő kerékben van centrírgyöngy, gyönyörű simán fut így is. Nagyon jó dolog a centrírgyöngy amúgy azért is, mert a szitálási hajlamot is szinte teljesen megszüntette. Előtte egy métert nem lehetett az enyémmel elengedett kormánnyal menni. A belsőbe betölteni elég macerás dolog, de megéri germózni vele.
Viszont felvértezve ezzel a 2 tanknyi budapesti tapasztalattal, a legnagyobb tiszteletem azoknak, akik mindezt egy ötvenessel adják elő. A télen majdnem megvettem egy Giorcubot, most már nem bánom, hogy nem.
Népek, vettem egy karbis innovát. 100 kiló körüli emberrel mennyi egy ilyennek a végsebessége? Így a városban tök jó, Váci út kompatibilis, gyorsull is normálisan, de valamiért úgy emlékeztem, ezek tudnak 100 körül menni, de ezen még 90 feletti számot nem láttam.