Mint minden terepjárónál: a rozsda ezt is szereti, főleg az első sárvédőket, a műanyagok alatt. A hajtást át kell nézni, hogy minden rendben van e. Motor: 2.4 benzin, 2.7 tdi ezek beváltak, a 3.0 di állítólag problémásabb. A legtöbb kintről van behozva és az itthoni igényekhez van igazítva km órájuk.
Köszönöm, ki is nyomtattam, hétfőn belemászunk a lelkébe! :) Igazából nem vennék hozzá olvasót, kábelt, ilyenek, mert az autó valójában egy angol kollégámé, aki most költözött volna haza Angliába, telepakolta a gépet, majd megjelent a hibajelzés. Így kénytelen volt repülőre ülni, 2 hét múlva visszajön a kocsiért, addig kért meg arra, hogy próbáljam mozgásképes állapotba hozni a verdát:)
Amúgy ragaszkodott hozzá, hogy vegyek rá 2 új gumit, így most van 2 Geolandar 235/75 r 15-ös , 5 éves, de uv nem nagyon érte, mélygarázsban parkolt, kb 3e km futott, tökéletes állapotban lévő gumi, ha érdekel valakit olcsón.
Sziasztok! Egy Ford Maverick ügyében írok (mielőtt valaki offtopicot kiáltana, eddig is nissan szervízbe hordtam, mert a Ford síktehetetlen vele), 2000-es modell, a Terrano II 2.7tdi ikertestvére. Egy gyár, más embléma..
Ég a check engine lámpám, a gép simán indul, kb 60-ig észnél van, utána nem akar gyorsabban menni. ( eddig a gázolajszűrőt és a légtömegmérőt kicseréltük, mélyebbre vakon nem akarok mászni). Tudtok olyan szerelőt, aki ezt a jó kis 14 lábú consult 2-es csatlakozót tudja értelmezni és olvasni? A Ford Petrányi és a Nissan Gablini elhajtott, hogy ők ezt a gépet már csatlakozóstul kidobták. Hívtam pár "házhoz jövök, mindent kiolvasok" netes csodagyereket, de persze, ha kiderül, hogy nem obd 2-es csatlakozó van, akkor már mégse értenek mindenhez:)
Szervusz, a gyári kézikönyv alapján üzemmeleg állapotban 0.25 mind a szívó (a kocsi elejétől számozva 1,3,5,7) mind a kipufogó (2,4,6,8) oldali. Érdemes szelepfedél tömítést venni előtte, az enyémen olyan volt mint a beton.
Járt már úgy valaki h az alapjárat nem de a fordulatszámmérő ugrál le 0 ra majd vissza. Mikor leesik nullára felvillan a check engine. Ha adok gázt akkor vissza áll rendesen és a check engine is elalszik.
Az enyém bő 5cm-t van tekerve, gyári 235/75-15 gumikkal 2,2bar-al kemény, nem biztos, hogy együt tudtam volna élni vele, de a 32-es gumikkal 2,0 bar-al használható. Bihart megjártuk családdal, nem volt panasz.
Nem lett nagyon fapados az eleje? Ismerősnek egyszer jól felhúztuk a hiluxon, de olyan volt, mint a szekér, aztán sikerült a féltengelycsuklókat is megelletni, így visszább vett belőle... :)
Üdv ! Találkozott már olyannal valaki h gyújtás ráadás után egyből villog a check engine lámpa és beindítás után is ugyan úgy villog. Az autó indul húz is. Mi lehet vele?
Lenne még egy dolog. Valaki tudja, hogy itt mit és hova kellene kötni ?? A zöld lámpa állandoan világít a műszerfalon. Bekarikáztam a szabadon lógó vezetékeket a jobb láthatóság érdekében. Köszi előre is ha valaki vágja mit hova kellene kötni...
Nem tudom a nagyok, hogy csinálják csak azt fudom leírni en hogy csináltam.
Szóval az alváz hátuljából bele lehet tolni végig egy magasnyomású melegvizes csőgörényt, ezzel mosattam oldalanként addig még tiszta víz folyt belőle. 2 napig száradt nyáron majd oldalanként beleküldtem 1liter üregvédő trutyit, majd az autó áljára/alvázra felment 4kg alvázvédő.
Sziasztok. Rettenetes állapotnak örvend az alváz hátsó traktusa a rugótányéroktól előre hátra 50cm-es szakaszon...de a sok munkaórának meg lesz majd az eredménye és ki lehet javítani, megerősíteni. Viszont van még egy problémám. Az alváz aljában szinte teljes egészében áll a sok éves sár. Csak a hátsó problémás részből sikerült kitakarítani kb. 2,5kg dzsuvát. Az elülső részekhez viszont nem nagyon férek hozzá, de valahogy kitakarítom mechanikusan aztán tisztítom. A kérdésem az lenne, hogy ezután mit érdemes tenni az alváz belső felével? A lyukak behegesztésén/ledugózásán gondolkozom és természetesen belső üregvédelemről. Milyen anyagot javasoltok vagy esetleg milyen eljárást lenne a legjobb? Horganyzás és a homokszórás azért kilőve, a motort és a váltót nem akarom már kiszerelni. Üdv!