Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Gery0505 Creative Commons License 2018.01.28 0 0 2610

Terranon a fordulatszámmérő honnan veszi a jelet?

kenci78 Creative Commons License 2018.01.26 0 0 2609

Mint minden terepjárónál: a rozsda ezt is szereti, főleg az első sárvédőket, a műanyagok alatt. A hajtást át kell nézni, hogy minden rendben van e. Motor: 2.4 benzin, 2.7 tdi  ezek beváltak, a 3.0 di állítólag problémásabb. A legtöbb kintről van behozva és az itthoni igényekhez van igazítva  km órájuk.

Mahorka001 Creative Commons License 2018.01.26 0 0 2608

Sziasztok.

 

Terranó vételen gondolkozok.

Eddig csak Jeepem volt.

Mire kell motor és hajtásoknál odafigyelni?

Automata váltó kényes ennél a tipusnál?

Köszönöm a választ.

maverickK2 Creative Commons License 2018.01.26 0 0 2607

Köszönöm, ki is nyomtattam, hétfőn belemászunk a lelkébe! :) Igazából nem vennék hozzá olvasót, kábelt, ilyenek, mert az autó valójában egy angol kollégámé, aki most költözött volna haza Angliába, telepakolta a gépet, majd megjelent a hibajelzés. Így kénytelen volt repülőre ülni, 2 hét múlva visszajön a kocsiért, addig kért meg arra, hogy próbáljam mozgásképes állapotba hozni a verdát:)

Amúgy ragaszkodott hozzá, hogy vegyek rá 2 új gumit, így most van 2 Geolandar 235/75 r 15-ös , 5 éves, de uv nem nagyon érte, mélygarázsban parkolt, kb 3e km futott, tökéletes állapotban lévő gumi, ha érdekel valakit olcsón.

Előzmény: kenci78 (2606)
kenci78 Creative Commons License 2018.01.26 0 0 2606

Csak, hogy ne kelljen  keresgetned.  :)

http://hibakod.hu/hirek/gepjarmutechnika/nissan-hibakodolvasas

 

kenci78 Creative Commons License 2018.01.26 0 0 2605

Magadnak is ki tudod olvasni, keress vissza pár oldalt... Egyébként kintről lehet venni hibakód olvasót, vagy 2 ezer ft-ért OBD átalakító kábelt.

 

maverickK2 Creative Commons License 2018.01.26 0 0 2604

Sziasztok! Egy Ford Maverick ügyében írok (mielőtt valaki offtopicot kiáltana, eddig is nissan szervízbe hordtam, mert a Ford síktehetetlen vele), 2000-es modell, a Terrano II 2.7tdi ikertestvére. Egy gyár, más embléma..

Ég a check engine lámpám, a gép simán indul, kb 60-ig észnél van, utána nem akar gyorsabban menni. ( eddig a gázolajszűrőt és a légtömegmérőt kicseréltük, mélyebbre vakon nem akarok mászni). Tudtok olyan szerelőt, aki ezt a jó kis 14 lábú consult 2-es csatlakozót tudja értelmezni és olvasni? A Ford Petrányi és a Nissan Gablini elhajtott, hogy ők ezt a gépet már csatlakozóstul kidobták. Hívtam pár "házhoz jövök, mindent kiolvasok" netes csodagyereket, de persze, ha kiderül, hogy nem obd 2-es csatlakozó van, akkor már mégse értenek mindenhez:)

Wook77 Creative Commons License 2018.01.24 0 0 2603

Szervusz, a gyári kézikönyv alapján üzemmeleg állapotban 0.25 mind a szívó (a kocsi elejétől számozva 1,3,5,7) mind a kipufogó (2,4,6,8) oldali. Érdemes szelepfedél tömítést venni előtte, az enyémen olyan volt mint a beton.

Előzmény: Zolya111 (2601)
Gery0505 Creative Commons License 2018.01.20 0 0 2602

Járt már úgy valaki h az alapjárat nem de a fordulatszámmérő ugrál le 0 ra majd vissza. Mikor leesik nullára felvillan a check engine. Ha adok gázt akkor vissza áll rendesen és a check engine is elalszik.

 

Zolya111 Creative Commons License 2018.01.17 0 0 2601

Üdv urak érdeklődnék hogy nissan terranó2. 2.7tdi- nél menyi a hivatalos szelephézag érték? [Kipufogo szívó]

Destroyah2 Creative Commons License 2018.01.16 0 0 2600

nekem kb. 4cm van az elején tekerve, kicsit keményebb érzésre az egész, de nem ment vészesen a komfort rovására.

viszont ott ahol korábban húztam a kartervédőt, ott most nincs gond :)

Előzmény: kenci78 (2598)
Rudó Creative Commons License 2018.01.15 0 0 2599

Az enyém bő 5cm-t van tekerve, gyári 235/75-15 gumikkal 2,2bar-al kemény, nem biztos, hogy együt tudtam volna élni vele, de a 32-es gumikkal 2,0 bar-al használható. Bihart megjártuk családdal, nem volt panasz.

Előzmény: kenci78 (2598)
kenci78 Creative Commons License 2018.01.15 0 0 2598

Nem lett nagyon fapados az eleje? Ismerősnek egyszer jól felhúztuk a hiluxon, de olyan volt, mint a szekér, aztán sikerült a féltengelycsuklókat is megelletni, így visszább vett belőle...  :)

 

Előzmény: Rudó (2597)
Rudó Creative Commons License 2018.01.15 0 0 2597

Legegyszerűbben a gyári emelővel. :)

Hátulra esztergáltatsz 4cm-es pogácsát a spirálrugó fölé, elöl meg ehhez igazítod.

Előzmény: Gery0505 (2596)
Gery0505 Creative Commons License 2018.01.14 0 0 2596

Legegyszerűbben egy nem horribilis áron hogy lehet megemelni az autot? Torziost meddig ajanlott kitekerni?

Destroyah2 Creative Commons License 2018.01.12 0 0 2595

ezt nem szeretném.

 

Előzmény: Rudó (2594)
Rudó Creative Commons License 2018.01.12 0 0 2594

Én egyszerűen kifúrtam a tetőt a tetőcsomagtartó jobb első lába mellett.

Előzmény: Destroyah2 (2592)
Rudó Creative Commons License 2018.01.12 0 0 2593

A biztosítékoknál megtalálod.

Előzmény: Gery0505 (2591)
Destroyah2 Creative Commons License 2018.01.12 0 0 2592

hali!

 

akinek van tetőn/tetőtartón első-hátsó munkalámpája, az hol és hogyan oldotta meg a kábel kivezetését?

 

thx előre is!

Gery0505 Creative Commons License 2018.01.12 0 0 2591

Üdv! 97 es R20 as 125 lo 2.7tdi terranoban hol van a csatlakozo amire a gepet ralehet tenni hibakod kiolvasasara?

Ferozatom Creative Commons License 2018.01.11 0 0 2590

Szia, helyileg merre vagy?  Személyesen gyorsabban megy, szivesen segitek.

 

Kérdés: tolatolámpa müködik?

 

Telenor  negy 20 negy nulla nulla 9

 

 

Előzmény: outlaw1985 (2587)
kenci78 Creative Commons License 2018.01.11 0 0 2589

Ki kell olvastatni a hibát.....

 

Gery0505 Creative Commons License 2018.01.11 0 0 2588

Üdv ! Találkozott már olyannal valaki h gyújtás ráadás után egyből villog a check engine lámpa és beindítás után is ugyan úgy villog. Az autó indul húz is. Mi lehet vele? 

97 terrano 2.7 tdi 125 lovas.

outlaw1985 Creative Commons License 2018.01.11 0 1 2587

Lenne még egy dolog. Valaki tudja, hogy itt mit és hova kellene kötni ?? A zöld lámpa állandoan világít a műszerfalon. Bekarikáztam a szabadon lógó vezetékeket a jobb láthatóság érdekében. Köszi előre is ha valaki vágja mit hova kellene kötni...

outlaw1985 Creative Commons License 2018.01.11 0 0 2586

Köszi. Pont így lesz nálam is. Aztán remélem pár évre le van a gond. :)

 

Előzmény: Rudó (2585)
Rudó Creative Commons License 2018.01.11 0 0 2585

Nem tudom a nagyok, hogy csinálják csak azt fudom leírni en hogy csináltam.

Szóval az alváz hátuljából bele lehet tolni végig egy magasnyomású melegvizes csőgörényt, ezzel mosattam oldalanként addig még tiszta víz folyt belőle. 2 napig száradt nyáron majd oldalanként beleküldtem 1liter üregvédő trutyit, majd az autó áljára/alvázra felment 4kg alvázvédő.

Előzmény: outlaw1985 (2584)
outlaw1985 Creative Commons License 2018.01.10 0 0 2584

Sziasztok. Rettenetes állapotnak örvend az alváz hátsó traktusa a rugótányéroktól előre hátra 50cm-es szakaszon...de a sok munkaórának meg lesz majd az eredménye és ki lehet javítani, megerősíteni. Viszont van még egy problémám. Az alváz aljában szinte teljes egészében áll a sok éves sár. Csak a hátsó problémás részből sikerült kitakarítani kb. 2,5kg dzsuvát. Az elülső részekhez viszont nem nagyon férek hozzá, de valahogy kitakarítom mechanikusan aztán tisztítom. A kérdésem az lenne, hogy ezután mit érdemes tenni az alváz belső felével? A lyukak behegesztésén/ledugózásán gondolkozom és természetesen belső üregvédelemről. Milyen anyagot javasoltok vagy esetleg milyen eljárást lenne a legjobb? Horganyzás és a homokszórás azért kilőve, a motort és a váltót nem akarom már kiszerelni. Üdv!

kenci78 Creative Commons License 2018.01.09 0 0 2583

Itt pedig álló helyzetben látható  :)

 

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=145027503&t=9188931

Rudó Creative Commons License 2018.01.09 0 0 2582

Telefonnal csináltam, kiszaladtam lekaptam bejöttem, itt láttam, hogy ilyen de már lusta voltam kimenni. :)

Előzmény: kenci78 (2581)
kenci78 Creative Commons License 2018.01.09 0 0 2581

Annyi jó képed volt, pont ezt tudtad felrakni?  :)  Gurult a kocsi, vagy te futottál?  :)  :)  :)

Előzmény: Rudó (2580)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!