Az alábbi problémák miatt kérném a segítségeteket. Többszöri szervizlátogatás után sincs megoldás az alábbi problémákra:
Ritkán, de sajnos előfordul, hogy menet közben 3-4 hibajelzés után (olajnyomás, kézifék, motor, ...stb) a motor beránt, illetve leáll.
Gyújtás ki-be után, mintha mi sem történt volna....megy tovább az autó...a hibakódok és a visszajelző kontrollámpák eltűnnek.
Menet közben kb. félóránként a középső felnyíló LDC konzolról eltűnik minden info (Navigáció, rádió,...) majd újraindul... (kivéve a navigáció, ezt újra be kell írni...van hogy egy úton többször is....) Sajnos nálam is mind gyakrabban előfordul, hogy a konzol akadozva (dadogva) nyílik, illetve csukódik be.
Head-up display hol feljön magától, hol nem....
Eltűnt a navigáció hangja...
Minden segítséget szívesen veszek...a szervizben is teljes a tanácstalanság!
Autóváltás (Pug 307SW-ről) előtt állok és erősen befutó helyen van a 3008 is (2.0 dízel+Grip control+tolató radar combóval). Ami még kérdés nálam:
1, Mekkora a hasmagassága?
2, Kellene nekem infó, hogy az egyes "szervíz pontoknál" miket is írnak elő hivatalosan (pl. hasra ütésszerűen:60.000km->féktárcsacsere; 120.000km -> vezérlés...) van valahol ilyen lista/leírás? Ok: szeretném "ellenőrizni" a szervízkönyv beírásokat.
Magyarul egy robotizált szekvenciális váltó, ahol a kézi kapcsolást már egy elektronika végzi. Ugyanúgy kuplungol, vált, de NEM automata család.
Elég fényesnek látom a kormányt, ennyi km alatt nem szabadna kifényesednie. Nézd körbe nagyon, kezelőszervek, kopások a napi használatos alkatrészeken.
Hát okosabb nem lettem, a kártyanyílással kapcsolatban de ma bementem a Siófoki Peugeotba megkérdeztem a szervizest de fingja sem volt mi az igaz a kiállított próba 3008-ba is ott van a kártyanyílás, de ha már ott se tudják azt mondták nincs funkciója de ha berakták csak van funkciója.
Most vásároltam egy Peugeot 3008-ast 2010.07 havi 1.6 THP turbo 156 LE. 2.8.-ért sikerült hozzájutnom.
Az autóban 122.000 km. van, vegig markaszervízben szervizelt. Az első pillanattól kezdve imadom a kocsit. Opel Zafira B. és ez a típus között örlődtem. Az 1.8 zafira benzin tökéletes motor, viszont kényelemre fapados a peugeot 3008-hoz képest.
A benzines mellett 2 opció volt az 1.6 thp turbó vagy az 1.6 vti (ez utóbbi kiesett mivel ekkora döghöz ez a motor kurva kevés).
Benzinesre azért esett a választás mert évi 10000 km.-nél többet nem megyünk vele javareszt felesegem viszi vele a gyerekeket napi 12 km.es tavon, ezert nem akartam dízelt (részecskeszűrő,EGR szelep,kettős tömegű stb...),pont a rövid távok miatt vettem benzinest
Az autonal 20000km.-nél volt komplett vezerlescsere, ezen kicsit csodálkoztam de hallottam a megnyúló vezérlőláncokról a thp BMW motoroknál. 120.000 nál az előirt (vezérléscsere) után lecserélték a vezérlést a peugeot szakszervízben, ezután vettem meg a kocsit. 123000 km.-nél kivillant a motorlampa, előtte semmit nem tapasztaltam rajta kivaloan ment a kocsi. vegyes fogyasztás 8 l, megmondom ez is nagyon szimpatikus volt(varosi es videk egyben kb 500km). A szakszervízben lecseréltettem garanciába 123000km.-nél, azóta a lámpa nem vilagit viszont a motor hangosabb lett kb mint egy dízel. valamit elbaszhattak ?
Állítolag a BMW mar kiküszöbölte ezt a hibat azzal hogy egy erősitett láncot rak bele, mas gyartótól.
Érdekelne ezzel a motorral szerelt 3008 5008 tulajdonosok véleménye is. Előre is köszönöm!!
Kérdésem a következő Peugeot 3008 1.d hdi 2013 -ason a mi a ménkű a mellékelt képen nyilall megjelölt nyílás mert erre még nem jöttem rá. Válaszokat előre is köszönöm.
Végre tudtam venni egy használt automata Peugeot 3008-at.
Most gyakorlom a használatát. És már is szembesültem azzal a problémával, hogy nem működik a nappali menet fény világítás. Kellene izzó hozzá HP 24 - 24w izzó hol tudom beszerezni? Interneten szeretnék vásárolni. Ugyan is mozgáskorlátozott vagyok, nehezen közlekedem gyalogosan.
Kérdezném cserélt-e már valaki ilyen izzót, házilag megoldható?
Az utóbbi pár napban figyeltem meg, hogy kis sebességnél (20-50 km/h között) enyhe sipoló hangot hallok, de fogalmam sincs, hogy honnan. (ha nem szól a rádió és nem esik az eső akkor hallani vagyis egész halk, de már zavaró)
Mitől lehet szerintetek? Már végignéztem a szigetelést, de nagyobb sebességnél sem nő a hang vagyis nem az, alapjáraton sincs a motortól...