Sziasztok, az lenne a kérdésem, hogy az aprilia sr stealt-em minarelli vizes. A következő a jelenség:
öninditó forog, de nem indít aztán egy nagy koppanás indítózás közben és beröffen, vagy nincs is koppanás. Tippem: a bendix nem enged vissza és az önindító magában forog?! reggel ha hidegen rugdosom, van hogy kapásból beindul de ha elsőre nem sikerül berugni, van hogy 10 percig kell rajta lábgyakorlatot végezni, sokszor a berugókar is átugrik, vagy nem jön vissza. Ja reggelenként a hideg motort esélytelen önindítóval életre kelteni.
Sziasztok, van egy '94-es évjáratú SR-em és érdekelne, hogy a Di-Tech kipufogóját rá tudnám-e tenni (ugyanaz-e a felfogatás, ill. nem lesz-e baja a motornak).
szerintetek mennyit ér ma egy vadonat új Aprilia bodyguard két gyári kulccsal, cimkével, dobozzal, karcmentes állapotban. Bizonyára tudjátok, hogy ez a biztonsági hurok lánc már nem kapható. Szeretnék egy ilyet és bizonytalan vagyok, mennyit szabad kiadni érte.
Az új ára 2004-ben 103 EUR volt az olaszoknál. Nálunk valamivel több, mint 30 ezer Ft.
Jónapot. Lenne egy eladó 2006 os Aprilia SR 50 factory típusu robogóm. Injektoros, vízhűtéses, digitális kijelzős fordulatszámmérős,kék- fehér, Alex D'Angelis replika, 10.000Km, vezetett szervízkönyves, magyarországi. 300.000Huf. Telefon: Harminc 44 nyolcvannyolc 9huszonkilenc.
Üdv az uraknak!Kinéztem egy SCARABEO-t, sajnos olyan élő topik nincs. Ha valakinek van kedve, legyen szíves segítsen. A vázszámból hogyan tudom meg az évjáratát?Annyi biztos, hogy katalizátoros, Euro 1-es. Köszönöm
Van egy 96-os Aprilia sr replica léghűtéses rotyogóm,amin brembó tárcsafék van elöl,és olyan problémám van vele,hogy ha ilyen melegebb az idő,mint a napokban,akkor mindig beregad a fék. Ha hűvösebb az idő,akkor semmi gondom vele! Ha valakinek van valami ötlete ez ügyben,akkor azt megköszönném!
A végáttételt kell itt feltölteni olajjal. 1,2 dl kell bele, valamilyen jó minőségű váltóolajjal öntsd föl. Én 75W-90 -es GL 5 -ös olajat tettem bele, mert az volt bontva. A márka nem számít, lényeg, hogy legyen benne valami mielőtt elkopik az áttételed.
Van egy 1997-es aprilia sr 50 -es robogóm. A hátsó keréknél van egy kupak OIL felirattal. Az lenne a kérdésem, hogy mit olajoz és hogy milyen olajat kell belerakni mert már csont száraz...
A kézikönyvben persze semmit nem találtam erről. :D
Ui:ja és az alsó cső egyböl a karbira megy nem kellene egy olajpumpának lennie valahol ,mert gondolom nem ejtőtartájos az olaj?Nem szeretném megszoritani a motort.
Azt tudom,hogy külön olajtartálya van raktam is bele olajat csak hol van az olajpumpa?vagy hol jut le az olaj a karbiig?Mert ami a benzincsapnál van 2 cső a fentebbin benzin az alsón meg szerintem semmi nem folyik.Azt tudom olajdol kevesebb kell ,de nem kellene látszania?Hogyan lehet letesztelni?
Simsonon,etz jawan nöttem fel szóval valamennyire értek a dolgokhoz de ez a külön olajzás nekem új.
Az egyik kollégám vett egy SR sportot.Az előző gazdája 2006-ban vette újonnan és ment vele 2.1 kilométert aztán lerakta 5 évre.Most ki lett pucolva a karburátor le lett engedve a benzin,új gyertyát is kapott.Megy is meg jó is,csak nem veszi fel rendesen a fordulatot.Olyan mintha fulladna.Tudtok valami tanácsot adni?Esetleg karburátor beállítási probléma?Meg még egy kérdés.Az olajat lecseréljük?Az is 5 éve benne van.Előre is köszi a segítséget.
Mondjuk, ez csak max fél év állás után járható út.
Ha te 1,5-2 év állás után akarod beindítani, szerintem az egész üzem anyag ellátó rendszert - beleértve a karburátort, tankot is - ki kell takarítani a beleszáradt benzin adaléktól/maradéktól!
Lenne egy kérdésem az aprilia sr 50 hogyan keveri a benzint az olajjal?
Ez egy állóhengeres télen vettem teletankoltam de nem mentem vele még 50 km sem. Füstölt nagyon mikor megvettem mert a tulaj azt mondta ,hogy ö rakott olajat a benzinbe mert még bejáratós.Kérdeztem biztos nem azért mert rossz az olajellátása azt mondta nem.Most elövettem indul gond nélkül ,de néztem a karburátorra menő csöveket az egyiken folyik a benzin a másikon meg semmi.Nem azon kellene folyni az olajnak??Járó motornál lehuztam a csövet de semmi.
Van egy 2001-es Aprilia SR50-em, nem ditech-es. Sajnos a hidegindítással mindig is nagyon sok probléma volt, kicsit nehezebben indult mint kellett volna, ennek ellenére használható volt. Szezonkezdésnél mindig 1-2 óra volt mire sikerült beinditani. Jelenleg 1.5-2 év állás után lehetetlen beindítani, vagy ha be is indul, egyenetlenül jár pár másodpercig aztán leáll. Van valakinek valami ötlete hogyan lehetne életre kelteni a gépet? Illetve kellene egy szerelési útmutató is.
Érdeklődnék meg tudná e mondani valaki mekkora az sr-nél a hátsólámpa átmérőlye? A hátul dupla kereklámpásra gondolok. Motort épitek át és ezért érdekelne a méret hátha passzol.