Keresés

Részletes keresés

BlackCat8711 Creative Commons License 2023.02.10 -1 1 12423

Ez gyönyörű...:) Nem elég, hogy Reform, még több mint 20 perc késés is...

hajduvolan_133 Creative Commons License 2023.02.09 -3 1 12422

1. Az eCitaro-kat pályázati forrásból vették, ezért muszáj őket járatni.

2. Kevesebb áramot fogyasztanak és mivel újak, kevesebb karbantartást igényelnek, mint a trolik. 

 

Bocsi, de ilyen szakmaiatlan hülyeségeket O. Rolika szokott kommentelni a feribókon. Azért jó lenne egy bizonyos szint alá nem süllyedni, csak azért, hogy lehessen szidni a DKV-t. 

Előzmény: Econell99 (12420)
BlackCat8711 Creative Commons License 2023.02.09 -1 2 12421

"Röhej logika" megy a dkv-nál... Én már azon se lepődnék meg ha hétvégén látok egy eCitaro-t a villamospótlón :D

Előzmény: Econell99 (12420)
Econell99 Creative Commons License 2023.02.09 -1 2 12420

A magas áram árakra hivatkozva leállított troli helyett az akksis, szintén árammal működő eCitaro jár. Erre már nem lehet mit mondani.

Econell99 Creative Commons License 2023.02.09 0 1 12419

Már a reggeli 35E is Reform? :O Ez tényleg vicc.

 

Pedig az mindig csuklós volt a nagy forgalom miatt, meg a 35E csuklósa mindig reggeli iskolás 13-asba váltott át.

 

 Az általad említett 36-oson lévő csuklós szintén 13-asba váltott át régen. Gondolom ott is megvariálták a fordákat akkor.

 

 

Előzmény: BlackCat8711 (12418)
BlackCat8711 Creative Commons License 2023.02.09 0 1 12418

Nézd meg majd a józsai járatokat például délután 1-kor Segner térről, csupa szólók járnak :D Na meg reggel is vicc ami megy, Józsáról 6:40-kor 36-os Reform szóló, 6:48 35E-s Reform szóló, 6:54 35-ös szutyok Volvo szóló, a 6:56-os 34-es már csuklós szokott lenni de hétfőn az is szóló volt, olyan nyomorgás is volt azon hogy több mint 15 perc késést is összeszedett mire megérkezett a Segner térre, nem is kell mondanom hogy emiatt el is késtem a munkából...

Előzmény: Econell99 (12415)
marky-511 Creative Commons License 2023.02.09 0 1 12417

Valamiért nem, pedig oda aztán tökéletes. Nem tudom, melyik fordában lehet 39-es, de viszonylag sok csuklós jut rá. Pedig több kereke van a busznak, mint utasa. 

Előzmény: Econell99 (12416)
Econell99 Creative Commons License 2023.02.09 0 1 12416

Csak nem használják azt az ITK-s sufnituning zöldségfurgont? :D

Előzmény: marky-511 (12412)
Econell99 Creative Commons License 2023.02.09 -1 2 12415

Csak szemléltetés a problémához. A két képernyőmentés egyszerre készült. Ez konkrétan a csuklósok elpocsékolása.

Econell99 Creative Commons License 2023.02.08 0 0 12414

Akkor szerkesszék másképpen a fordákat, mert ez így nem oké, hogy 23-ason 10-20 emberrel rohangál a csuklós, a szintén Doberdós 15/15Y-n meg tömegnyomor van a Deformon.

 

Ez csak egy példa, de ahogy előttem leírták többen, sok másik gyakori példa van még.

Előzmény: hajduvolan_133 (12410)
BlackCat8711 Creative Commons License 2023.02.08 0 1 12413

A 39-es csuklósról van is róla videó a youtube-on :D 

Előzmény: marky-511 (12412)
marky-511 Creative Commons License 2023.02.08 0 1 12412

39-esen sem egyszer láttam már, pedig oda a szóló is sok.

Előzmény: BlackCat8711 (12408)
BlackCat8711 Creative Commons License 2023.02.08 0 1 12411

Hát pont ez a szomorú. A szerződéses járatok miatt így ki lettek vonva jó pár csuklós a forgalmas járatokból, helyükre meg Reformok kerültek be. Amióta megérkeztek a Conecto csuklósok nemhogy egy kicsivel több csuklós lett, sőt még kevesebb lett, mert az ilyen járatokra teszik át a csuklósokat mint szerződéses 49-es járatra, meg 14-re, 23/23Y-ra...

Előzmény: hajduvolan_133 (12410)
hajduvolan_133 Creative Commons License 2023.02.08 0 1 12410

A 49 szerződéses járat, kötelező minden (hétköznapi) indulására csuklóst biztosítani, ha nem megoldható, két szólót kell indítani. A többi valóban nem igényelné , általában fordaszerkesztési okokból kerül csuklós ezekre a járatokra. 

Előzmény: BlackCat8711 (12408)
ron89 Creative Commons License 2023.02.08 0 6 12409

"A megnövekedett utasforgalom miatt" :))))))))) Tényleg hülyének néznek mindenkit.

A villamos nem azért lett tele, mert nőtt az utasforgalom, hanem mert ki lett ritkítva 6-8 percről 12-re.

Úgy néz ki a 19-es hosszabítását a hétvégi ritkításból kell fedezni, csak hogy legyen valami negatív is a közleményben.

Hihetetlen mennyire nem tudják, hogy mit csinálnak, most megint visszarakosgatnak 1-2 indulást néhány vonalnál.

Előzmény: marky-511 (12402)
BlackCat8711 Creative Commons License 2023.02.08 0 2 12408

Azt a kevés csuklósokat meg pont az olyan járatokra pocsékolják mint 11-es, 14-es, 23-as, 23Y-os, 49-es... Addig a forgalmas járatokon meg nyomorognak a szólókban az utasok, nem elég hogy késnek vagy kimarad a járat...

Előzmény: Econell99 (12406)
Econell99 Creative Commons License 2023.02.08 0 1 12407

Ja, igen. Az A1 kimaradt a felsorolásból.

Előzmény: Econell99 (12406)
Econell99 Creative Commons License 2023.02.08 0 4 12406

Igen, oda se való egyáltalán. Legfeljebb ezeken a vonalakon lehet azt mondani, hogy elmegy: 11, 14, 16, 17, 21, 23, 23Y, 33, 37, 39, 45. Bár a legjobban azzal járnánk, ha szépen átfényeznék őket sárgára és eladnák a Volánbusznak, és hoznának Conecto-kat helyette. Rövidebb helyközi járatokon még el is menne a háromajtós Deform.

Előzmény: BlackCat8711 (12405)
BlackCat8711 Creative Commons License 2023.02.08 0 3 12405

Na meg a józsai járatoknál is tele vannak a Reform-okkal csúcsidőben, reggel is vérlázító ami megy...

Előzmény: Econell99 (12404)
Econell99 Creative Commons License 2023.02.08 0 2 12404

Akkor elkezdhetnék a forgalmas járatokról 15/15Y, 22/24, 25/25Y kitakarítani a Deformokat. Semmi keresni valójuk nincs ilyen forgalmas járatokon.

Előzmény: hajduvolan_133 (12400)
Econell99 Creative Commons License 2023.02.08 0 1 12403

Azosztigen. Fényes udvarból akkor csak óránként 1 járat lesz a Belvárosba. Lassan Mucsaröcsöge alsóról is több járat lesz a városba, mint a városon belüli közlekedés 

Előzmény: marky-511 (12402)
marky-511 Creative Commons License 2023.02.08 0 0 12402

https://www.dehir.hu/debrecen/ismet-valtoztat-a-dkv-most-jo-hirt-kozoltek/2023/02/08/?fbclid=IwAR3BgVPdE92nE__dqd_REAVnpMgFErlna14l7L1cASkTpMWqdm-pEkNYyfc

 

A jó hírek egyike, hogy február 20-tól a 19-es hétvégente óránként fog közlekedni nagyrészt.

Szép munka!

BlackCat8711 Creative Commons License 2023.02.08 -1 4 12401

Inkább csuklóskat kéne még forgalomba állítani mert obtrányosan kevés a csuklós főleg a forgalmas járatoknál. Undorító amit művel ez a vicc dkv!

Előzmény: hajduvolan_133 (12400)
hajduvolan_133 Creative Commons License 2023.02.08 -1 2 12400

Kis késéssel ugyan, de forgalomba álltak az új szólók, a mai naptól közlekednek AAHQ-701-709 rendszámmal. 

Adambence Creative Commons License 2023.01.29 0 1 12399

Bár nem ismerem a fordaösszeállításokat, DE:

Amennyiben befut egy 19-es a Vincellérre, majd utána ugyanaz a jármű indulna vissza a Sámsonira a Jégcsarnoktól 19H-ként, akkor a Jégcsarnokhoz való átállás vajon úgy fog alakulni, hogy rezsimenetben átgurul utasok nélkül?

Kétlem, hogy mindegyik 19H-t egy Jégcsarnoknál végállomásozó 30-as ad, illetve vica versa a beérkező 19H 30-asként indul tovább.

Előzmény: Econell99 (12384)
Econell99 Creative Commons License 2023.01.28 0 1 12398

Nyilván értem, hogy te nem úgy gondoltad, hogy szűnjenek meg a buszok, de a döntéshozók szinte biztos, hogy úgy gondolnák. Az meg több kárt okozna, mint hasznot.

 

Ha a villamos csak a 25-ös és 30-as (Déli sorral mi lenne?) csoportot váltja ki, akkor meg kétséges, hogy lenne-e olyan nagy forgalom, ami villamost igényel. Max úgy lenne "megfelelő" az utasszám, ha a buszokat kiiktatják, és mindenkit a villamosra (+átszállásra) kényszerítenek

 

Meg azért a Nagyállomás felé erősen kérdéses lenne a versenyképessége a vonalnak menetidőben, mondjuk a 30-assal szemben.

 

Továbbá arról se feledkezzünk meg, hogy a mai hálózat nem feltétlenül csak a Tóci igényei néz ki úgy ahogy. A keleti részeken (Veres Péter utca, Budai Nagy Antal utca, Mátyás király utca, Sámsoni út, Létai út, Diószegi út, Biczó István kert stb..) is van igény a Tóci közvetlen elérésére az üzletek és oktatási intézmények miatt. A villamos ezen közvetlen kapcsolatokat szépen elvágná.

Előzmény: S6tech (12397)
S6tech Creative Commons License 2023.01.28 0 0 12397

Senki nem mondta, hogy ezzel kikéne váltani az összes létező buszt, de speciel a 25-ös családot és a 30-ast helyettesítené és jobb minőségben mert egy járattal elérhető lenne a belváros a nagyállomás és a buszállomás, nyilván az Újkert vagy Temető felé közelekdő járatokat nem mondtam hogy szüntessék meg, mivel teljesen más az úticéljuk.

Előzmény: Econell99 (12396)
Econell99 Creative Commons License 2023.01.28 0 1 12396

Oké, megépítik ezt a vonalat a Nagyállomás (és félig meddig a Belváros) felé. És a többi úticél? Kálvin tér-Csapó utca? Kassai úti campus-Temető? Böszörményi úti campus? Egyetem tér Főépület-Klinika-Auguszta?

Keleti városrész kertes házas részei?

A jelenlegi buszos rendszerben ezen úticélok közvetlen elérhetősége, bár a mértéktelen ritkítások miatt egyre szarabb minőségben, de megvan, villamos esetén át kellene szállni a város nagy része felé, mert kb  biztosra lehet venni, hogy ha tényleg villamos épülne, akkor menne a levesbe a buszhálózat.

Meg azért azt is vegyük figyelmbe, hogy a 2-es villamos egy olyan buszvonalcsalád (31,32) helyett épült, amik 1 vonalra felfűzték a hosszában egy fő úttengely mellett elterülő lakótelepeket (Újkert, Vénkert), nagybevásárlási lehetőségeket (Malompark), Belváros északi részét (Hunyadi utca, Kálvin tér), magát az abszolút Belvárost (Kossuth/Széchenyi utca, Piac utca) és a Nagyállomást is. Egy nagy hosszú gerinc járat, amit könnyű volt kiváltani egy kötöttpályás gerincjárattal. Egyedül a Főépület-Klinika úticélra maradt meg a 12-es, meg a Kassai út felé a 23-as, de az olyan ritkán jár, hogy hálótat szempontból nem nagy tényező.

Meg ugye az is dob a kettes forgalmán, hogy de facto az a Böszörményi úti campust ellátó vonal is a Görgey utca és DAB székház megállókkal, mert ugye a Böszörményi út közlekedése csapni való.

 

A Tóci esetében teljesen más a helyzet. Nem lehet egy (de még kettő) vonalra sem felfűzni az összes fontos úticélt, a Tóci városon belüli elhelyezkedése és a Tóci formája, alakja miatt sem. Megnézném, hogy hogy oldanák meg egy vonallal az összes fontos városon belüli úticélt.

Előzmény: S6tech (12393)
hv635 Creative Commons License 2023.01.27 0 0 12394

de ennek nagyon gyakran kéne indulnia, ha a többi tocis busz megszűnne. a villamosnak nagyobb a befogadóképessége. 

Előzmény: S6tech (12393)
S6tech Creative Commons License 2023.01.26 0 1 12393

Én ezzel nem értek egyet. 

szerintem tökéletesen ellehetne látni egy olyan viszonylattal ami az alábbi útvonalon megy. 
Nagyállomás - Piac utca - Szechenyi utca - Nyugati u - Kishegyesi út - István út - Vincellér u - Derék u - Kishegyesi út - Nyugati u - Szechenyi u - Piac utca - Nagyállomas 

 

és egy ellenírányú változat ami előbb a Derék felé menne és vissza z Istvanon. 

és szerintem ehhez nem is kellene várni a villamosig busszal is meglehetne oldani. Tokéletesen körbe jarható lenne a Toci a minden irányból és erintve lenne a Belváros és a Nagyállomás is. Teljesen kiváltható lenne a Tócibol a 30-as és a 25ös család is. A 25ös szintén mehetne az állomásig a Veres peter felol  akár a kiskörúton keresztul hogy a buszallomashoz is kozel legyen. 

 

Előzmény: Econell99 (12392)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!