Gore van vizsgálat alatt, de még semmit se olvastam. Mert ő pont a red flag előtt volt kint, kérdés hogyan állt akkor a verseny mennyi volt hátra, mikor ment be a boxba stb.
de ha eddig nem történt változás akkor megtartja szerintem a 4. helyet
ott a csapata nagy mágus ilyen téren, az a 2. helye idén ugyanúgy egy mesterien időzített csere volt. (írtam erről akkoriban, hogy beférjenek a boxutca nyitásba azt a körét lassabbra vette és pár másodperccel a zöld lámpa villanása után már benne volt az időben. Kellett hozzá az is hogy hátul legyen, mert Maini pl. esélytelen volt erre a trükkre) Csapata nagyon jól kapcsolt akkor is, szerintem hasonló gyors reagálás volt ez is most.
Bár Rast örülne ha kizárnák mert nyerne egy helyet.
Végén meg bármiben fogadtam volna, hogy Wittmann mellett el fog menni a márkatárs és címesélyes SvdL. :) persze nyilván nem amatőr módon rádiózva, le volt ez zsírozva :)
Gore meg milyen harcias volt, majdnem kibaszta a végén :D
Audi a futam után nagyon pampog a szerintük őket hátrányba hozó BOP miatt, mert szerintük érdemben nem tudtak versenyezni...pedig pont a Mercedes, Lambo kapott még plusz súlyt is a futamra
Valóban kicsi az esély arra, hogy az első ötből annyira bakizzon mindenki, hogy valaki a második ötösből kerüljön ki győztesként, de bizonyos szemszögből ez is olyan, mint a lottó, vagy telitalálatod lesz, vagy nem, vagy a végéről kerül ki a győztes, vagy nem. :-)
Bortolotti tart attól, hogy hiába tiltott, mégis lesz TO a hétvégén, de már a kvalin is lehet ezzel játszani. Itt burkoltan a Mercedesre célozhatott, mert sok emberük várható a mezőny elejére ezen a pályán és csapaton belül is szorosan együttműködnek a szezonban.
Szerinte ő és Preining tiszta eszközökkel fog versenyezni, mivel nem várható nekik segítség.
Winward csapat cáfolta ezeket, pont a legutóbbi osztrák futamot hozták fel példának, ahol Auer úgy lett 6., hogy előtte végzett Maini, Engel és Stolz is és a futam egy részében Götz is meccselt ellene.
Rádiózások is nyilvánosak így ezzel sem lehet trükközni a futam közben.
Tavalyig a Mercedesnél minden csapat szerződésében benne volt, hogy a Mercedesé az utolsó szó és beleszólhattak a futamok alakulásába, de idén ezt kiszedték.
van der Linde és Rast abban bízik hogy a többi csapattársuk majd veszi el a pontokat a riválisoktól, azzal, ha elöl lennének.
Én teszem csak hozzá, ha a Nürburgringen mindkét nap nem csinált volna hatalmas hülyeségeket, akkor most kényelmes előnnyel várhatná a szezonzárót...
Vanthoor to skip Hockenheim DTM finale, Engelhart steps in
Factory Porsche driver Laurens Vanthoor will sit out the 2022 DTM finale at the Hockenheimring this weekend, with Christian Engelhart subbing for him at SSR Performance.
Vila Real eyeing slot on German-centric 2023 DTM calendar
Portuguese street circuit Vila Real is pushing for a slot on a heavily-revised 2023 DTM calendar, which could feature just one event outside of German-speaking countries.
szerintem ha annyit írnak, hogy Tony Dowe még a hardcore F1 fanok se tudnák hova helyezni 2022-ben :)
"He also spent time in Formula 1 with the likes of Brabham, Ensign, Wolf, Ligier and Arrows." ezek közül az Arrows húzta a legtovább, a 2002-es szezon közepén húzták le a rolót. Ha ő akkor még ott volt, annak is 20 éve.
Persze nem kisebbítve az érdemeit, csak a cím kicsit kattintásra megy
Fraga iszonyat mennyire peches: 13 futamon 7x kiesett, ezen kívül 1x el sem tudott indulni, mert a kocsija odaégett, és volt egy kizárása is
Tempóban simán TOP5-ös lenne a tabellán, aztán a 10-ben sincs
Cassidy meg nagyon belejött, teljes szezonban itt menne valószínű jobban járna mintha az E-t erőltetné.
Végig kontroll alatt tartotta a futamot, nem volt nagy előnye, de stabilan vezetett végig, de a showt Preining - Müller táncai vitték akik 3x is hozták a műsort.
Órákkal a futam után, meg módosult a sorrend. Auer 10 másodperces büntetését is visszavonták.
Auernél hibás GPS adatok voltak. Bizonyítottan időben nyomta meg a korlátozó gombot, majd a fékezéskor nőtt(!) a sebessége a mérés szerint. Pénteken is már gondok voltak az autójával, akkor az Al Kamel Systems is kivonult a csapathoz.
Ugyanígy visszavonták Preining 10 másodpercét is amit Nico Müllerrel való csatái miatt kapott.
Futamon ugye 3x is előzte Müllert, de 2x vissza kellett adnia a pozíciót és a harmadik után jött a büntetés. Preining szerint az első figyelmeztetés jogos volt, de a 2., 3. próbálkozása nem.
Ezekkel az utólag visszavont büntetésekkel 2 helyet bukott Müller.
osztrák pályán a 2 osztrák...konteosok előnyben :)
Muth kihagyja a szezon hátralévő részét műtét miatt. Az, hogy mivel is műtik nem árulta el, de állítólag küzdősport közben olyan erős ütés érte a fülét, hogy kórházba került.
Leon Köhler fogja helyettesíteni. Német F4-ben kezdte, azóta Porsche versenyző a márkakupákban. Viszont már idén volt beugró a szintén GT3-as ADAC GT-ben és szintén ezen a pályán. Ott egy gyenge csapattal szép eredménynek számító 15. - 16. hellyel kezdte. Nordschleifén ment a 24 óráson is. Így nem teljesen rutintalanul érkezik ide.
Csapat gondban volt, mert ezen a hétvégén ADAC GT is rendez futamot így nehezebb volt beugrót találni. Jelenleg csak az osztrák futamra hozták.
Várhatóan a hétvégén kerül ki a jövő évi versenynaptár. Eddigi hírek alapján a "vissza a gyökerekhez" elvet követik, és több német helyszín lesz, és az országon kívüli versenyeket is a közelben tervezik.
Hockenheim (mint szezonzáró), Norisring, Lausitzring, Nürburgring biztos. Itt valószínű elvetik a Nordschleifét, és maradnak a rövid verzión. Ötödik német pálya Oschersleben lenne, ahova 2015 után térnének vissza. Ha nem jön össze akkor lehet Hockenheim foglalja keretbe az évet a kezdéssel és zárással.
Red Bull Ring biztos lesz és tervben van Salzburgring is. Nagy előnye még, hogy Münchenhez is közel van. Először úgy tűnt a boxutca nem megfelelő, de elvileg azzal nem lesz gond, és elfér majd a mezőny. RB Ringnek a szezon második felében kell lennie, a salzburgi pálya tavasszal rendezne futamot.
1 "nem német nyelvű" helyszínre van sok pályázó. Sokáig úgy tűnt Olaszországot elengedi Berger, mert hiába az erős olasz jelenlét minden fronton, az érintettek se nagyon erőltetik, de most megint helyzetbe kerültek.
Assen hiába hozott nemrég szép nézőszámokat ott a promóterrel volt balhé, Zandvoort ellen meg az szól, hogy a DTM-nek nem lenne helye. Zajrendelet van érvényben, adott évben csak x számú napon lehet versenyeket rendezni. Idei év alapján: F1, GTWC, ADAC GT
Belgiumban Spa sorsa kérdéses, mert hiába minden versenyző kedvence de az új igazgatóval (aki a tavaly meggyilkolt Maillet után jött) nehéz lesz megállapodni, mert állítólag csak F1-re fókuszál, a többi szériát és népszerűsítését hanyagolja
Zolder kissé elavult, meg a GT3-as kocsiknak sem éppen megfelelő
Így pont ezek hozták helyzetbe újra Olaszországot.
A RedBull és az AF Corse a háttérben szépen lezsírozta, ráadásul egy harmadik autót is indítottak volna neki, nevezték is, a szériától az engedélyt is megkapták, de ahogy távolodik az F1-től a kevés licenszpontja miatt, így a RedBullos érdeklődés és alábbhagyott. RB itt akarta őt reklámozni, mint a következő szezon F1-es versenyzője
Hétvégén Lorenzo fog vendégeskedni a paddockban, de korai még a DTM pletyka. Bergerrel kávézgatott még egy Motogp hétvégéb, aztán meghívta egy DTM hétvégére hátha érdekli a dolog. Többi úgyis a spanyolon múlik mennyire veszi komolyan az autós pályafutását. Idén az olasz Porsche carrera cupban, de a Porsche Supercupban is indult már.
Hétvégén debütál majd a DTM Eletric hangja. Nem elírás, próbálnak megfelelő hangot találni a kocsinak :D
Sophia fogja vezetni, aki Schaeffler márka nagykövete. Pénteken megy 2x20 percet majd szombaton, vasárnap 1x20 percig. Ez a programban a DTM Electric Sound Run
Állítólag jól szól, de majd itt kiderül a pályán milyen lesz. Elektromos hajtás hangját elemezték ki először, és beleszámít majd mindent mint pl. a motor fordulatszáma, fékezés, gyorsítás valós időben kerülnek a szoftverbe
Nagy meglepetés nem várható mert az elektromos hang nem lesz merőben más, állítólag tompább és öblösebb lesz. Járműkben lesznek erősítők is.