"Rengeteg nézői hozzászólás lesz, amely szerint az FIA tette tönkre a bajnokságot. Még több olyan, amely szerint a szervező tehet róla. De ezek az állítások csak annyi árulnak el tulajdonosukról, hogy keveset tud, keveset lát, és kétbites szintre próbál leegyszerűsíteni valamit, ahelyett, hogy a valóság érdekelné."
TCT oldalán is milyen szépen mutat: 22 órával ezelőtt a jövő évi dél amerikai futamok a téma meg versenynaptár, most kasza mindennek
előbb kellett volna már, idei év konkrét bohózat volt
cikk kissé próbálja arra terelni a dolgot, hogy COVID, meg orosz-ukrán háború de ezeknek nem ezen múlt. Autósport egésze érezte ezeket, mégis amelyik életképes az megy idén
Elkaszálták a WTCR-t. Meglepő. Ja, nem. Mondjuk vicces hogy tegnap még az volt a hír hogy nyáron lesznek a dél-amerikai futamok, ma meg már reszeltek az egésznek. Biztos minden a terveknek megfelelően zajlott.
1 sérültje mégis lett a hockenheimi balesetnek, David Schumacher. Otthon még mindig fájdalmai voltak, így elment az apjával Salzburgba MRI felvételt csináltatni és kiderült, hogy az ágyéki csigolyája sérült
Műteni nem kell, de fűzőt hordania kell, és több hét pihenő vár rá.
már megy a pletyka a köv. szezonra. Berger maximalizálna akarja, hogy 1 gyártó hány kocsival induljon illetve az 1 autós csapatokat sem engednék
Ez inkább a Mercedest érinti, hiszen nekik volt több autójuk, mint 6. Novembertől lehet regisztrálni a 23-as évre.
Berger szerint 26-30 autós mezőny nagyszerű, de a minőség is számít. 28 autó lenne az ideális, ezzel számolnának azzal, ha jönne olykor olykor vendégversenyző is.
Valamivel kevesebb mezőny mellett az is szól, hogy több pályán is szűkös a hely a boxokban.
Jelen állás szerint sikeresek a tárgyalások és azok a gyártók akik idén is itt voltak maradni fognak jövőre is.
Szezonzárón a Toyota is megjelent Rob Leupen és Kobayashi képviseletében (aki már kisebb vezetői szerepben is van a japánoknál). Látták még Pascal Zurlindent is az egykori Porsche sportigazgatót is, aki most a Multimaticnál dolgozik, akik pedig főszerepet játszottak az új Ford Mustang GT3 fejlesztésében.
Ha lesz is ezekből valami egy Toyota GR GT3, vagy Ford belépés az inkább 2024-ben.
DTM versenynaptárba nekik is bekavart az F1 Spa körüli kavarása, és az hogy több szériának is módosítani kell, de Tomczyk annyit már elmondott a szezonnak áprilisban kell kezdődnie. És szintén kint voltak a szezonzárón a Vila Real pálya vezeteői is, így elég esélyes hogy tényleg lesz ott futam
DTM Trophyban indult a szezonzáró hétvégén CV Performance Group csapat is, és ő volt az egyik versenyzőjük
magyar színekben ment
kb. ennyit találtam róla mikor bejelentették, hogy magyar, de Kaliforniában él
"Phillippe Denes ist ein Ungar, der in Kalifornien lebt. Im Jahr 2022 kehrte er in den reellen Motorsport zurück und startet mit der CV Performance Group erfolgreich im GTC Race. Zuvor war er in den vergangenen Jahren im Simracing aktiv. Bevor er sich dem virtuellen Motorsport gewidmet hat, fuhr er in den amerikanischen Nachwuchsserien der Road to Indy-Plattform und konnte im International GT Open und in der 24H Series erste Erfahrungen im GT-Sport sammeln."
http://denes-racing.com/weboldala kicsit kezdetleges, de itt írja magáról, hogy a szülei magyarok.
nem tudom így mik a tervei, de lehetne itt is találni egy külföldi magyart, nem csak a futballban
Mercedes GT ace Maximilian Buhk announces retirement at age of 29
Mercedes GT3 stalwart Maximilian Buhk has announced his retirement from racing at the age of 29, after the 2013 Spa 24 Hours winner concluded a two-year stint in the DTM.
tegnap esti 5-ös csapathoz csatlakozott Maini és Grenier is, mivel az autót nem tudták összerakni, és a kvalis törés után Fraga sem lesz ott, így csak 19 fős mezőny lesz :/
azt nem értem ha már előtte percekig ment SC alatti körözés, majd a restart után kb. az első kanyarban már nagy csattanás volt, és roncsok mindenfele, miért nem lett újra SC? Utána lett hamarosan a motorreptetős baleset már
Olsen kirepülő motorja kb. 50 centin múlt, hogy nem szállt be Cassidyhez az ablakon, viszont az ajtaját vitte így is. AF Corse csapatfőnöke mondta tisztán látszik a kocsin a becsapódási pont.
Cassidy már a rádióban mondta hogy nekicsapódott a motor, de a sérült kocsival így is eljutott a boxig.
Így is óvatosan kellett kiszedni Cassidyt, mert nem tudták sérült-e valahol. Másik ajtón tudták csak kiszedni, annyira roncs volt az ő oldala. Orvosi vizsgálat megerősítette, hogy nincs súlyos sérülés.
Viszont az autója olyan szinten totálkáros hogy alapból nem is indulna holnap.
Olsen autója totálkáros, de őt az orvosok eleve eltiltották a versenyzéstől, ahogy Preininget is. Bernhard próbált valahonnan autót szerezni, de miután megkapta az orvosoktól a választ, hogy a versenyzője nem indulhat már abba is hagyta
Schumacher is kisebb sérüléseket szenvedett térdén és zúzódásai lettek ágyékon és a hátán. Hasonló helyzetben van mint a fentiek, autója teljesen roncs, így ő sem indulna ha engednék az orvosok.
Újraindítás utáni első kanyaros balesete után Ineichent mentőhelikopter vitte el, mert erős hátfájásra panaszkodott mikor mentették. Elővigyázatosságból kórházba küldték mielőbb vizsgálatra, de nem történt nagyobb baja. Ő pl. indulna, de szintén totálkáros az autója.
Tehát holnap nem lesz a mezőnyben: Cassidy, Olsen, Preining, Schumacher és Ineichen
-5 autó, de legalább megúszták komoly sérülés nélkül a versenyzők.
Gore van vizsgálat alatt, de még semmit se olvastam. Mert ő pont a red flag előtt volt kint, kérdés hogyan állt akkor a verseny mennyi volt hátra, mikor ment be a boxba stb.
de ha eddig nem történt változás akkor megtartja szerintem a 4. helyet
ott a csapata nagy mágus ilyen téren, az a 2. helye idén ugyanúgy egy mesterien időzített csere volt. (írtam erről akkoriban, hogy beférjenek a boxutca nyitásba azt a körét lassabbra vette és pár másodperccel a zöld lámpa villanása után már benne volt az időben. Kellett hozzá az is hogy hátul legyen, mert Maini pl. esélytelen volt erre a trükkre) Csapata nagyon jól kapcsolt akkor is, szerintem hasonló gyors reagálás volt ez is most.
Bár Rast örülne ha kizárnák mert nyerne egy helyet.
Végén meg bármiben fogadtam volna, hogy Wittmann mellett el fog menni a márkatárs és címesélyes SvdL. :) persze nyilván nem amatőr módon rádiózva, le volt ez zsírozva :)
Gore meg milyen harcias volt, majdnem kibaszta a végén :D
Audi a futam után nagyon pampog a szerintük őket hátrányba hozó BOP miatt, mert szerintük érdemben nem tudtak versenyezni...pedig pont a Mercedes, Lambo kapott még plusz súlyt is a futamra