Azt nem tudom eldönteni hogy 17 vagy 18" legyen . Lesz egy igen szolid ültetés is,Eibach Pro kittel, ezért ehhez szeretnék olyan felnit ami nem rontja jobban a komfortérzetet mint az Eibach rugók.
Ha nincs hibakód akkor esetleg el van tömődve vagy szétesve a katalizátor és nem hagyja kiáramolni a gázt elég gyorsan. De ez csak tipp. üresben is lassan pörög fel ?
Tudom elég sok minden lehet, csak le szeretném szűkíteni a kört. 1.6 16V AZD motorkód, nagyon gyenge a motor. Pirosnál állok, zöldre vált és alig gyorsul. Eddig nem ilyen volt. Nem volt atom gyors, de azért ez most nagyon keményen lomha lett..
Két éve széthullott a csomagtér záram, ezért nem tudtam bezárni, most viszont kinyitni nem tudom, sem kulccsal, sem gombnyomással. Mielőtt lecsuktam már hallottam, h valami nem okés, aztán így maradt. Az elektronika dolgozik benne, azt hallani, de nem engedi kinyitni. Másnál is volt már ilyen? Megoldások esetleg valakinek?
Sziasztok.egy hónapja vettem egy 1.6 SR borát és az a baja hogy miután üzemi hőfokra felmelegszik megtorpan és nem úgy megy ahogy kellene. tudna valaki segíteni mi a baja??? hő gombát már cseréltem benne!
Valakinek volt már olyan problémája az ülésfűtéssel ? Nem megy a sofőroldalon.(Világít a műszerfalon a légzsák led, ezt kiolvastuk OBD-n és az ülésben lévő légzsákra írta a hibát .) arra gondoltam, hogy ez összefüggésben lehet-e az ülésfűtéssel. esetleg a kábelkorbácsban lehet a szakadás vagy valami ilyesmi ? Tippek ötletek jöhetnek. Köszönöm.
Csak egy tipp: Lehet, hogy valahol a kábelkötegben van valami kontakt hiba (?) Ilyenkor véletlen szerűen amikor szakadás van vagy letestel valami akkor megzavarja a fedélzeti elektronikát és újraindul.
Szerintem egy autó villamosságis fog tudni okosabbat mondani mint én :)
Sziasztok! Tulajdonomba került egy 2005 évjáratú, 1.9 PD TDI, automata váltós VW Jetta-m, ami az USA-ból lett behozva. (Tehát ez egy Bora) Kérdéses, hogy a váltóolaj mikor volt benne utoljára cserélve (vagy volt e) és szeretnék javaslatokat, hogy kell-e olajat cserélnem, ha kell akkor milyen olajat, szűrőt stb. és milyen ciklusonként ismételjem meg? Válaszokat előre is köszönöm!
Sziasztok! Véleményt szeretnék kérni hátha valaki tapasztalt hasonlót! Gyakran előfordul mostanában hogy kigyullad az abs lámpa pár másodpercre majd leblokkol az egész villamos rendszer minden kialszik majd a műszeregységből hangos zizegés jön3-4 másodpercig majd minden lenulláz és újraindul az egész rendszer / mintha resetelne/ majd minden oké a következő esetig ami lehet pár perc vagy pár hét is.....az abs lámpa nem mindig kell hozzá ,ja és ezután a celsius mérő is sületlenséget mutat ....először azt hittem a hőfok érzékelővel van gond ....de akkor nem biztos. Valaki járt mát így? Köszi a válaszokat!😉
Sziasztok most tettem szert egy 1.6-os 8 szelepes benzines borára :) igaz még szerelőnél van olaj csere stb...tudnátok pár tippet adni mire érdemes ezeknél a kocsiknál oda figyelni? Köszönöm!
Autópálya tempónál 100-110 körül enyhe fékezésre, beszitál a kormány.
5000 km ez előtt lett első tárcsa és betét cserélve. Volt egy horvát út is közvetlen a fék csere után, akkor minden tökéletes volt.
Olvastam hogy VAG csoport autói magyar utakon szereti a szilenteket is zabálni. Cirka 30-40.000 km ez előtt lett cserélve pont 2 éve az első szilent blokk. Elképzelhető, hogy megint cserés a szilent? Vagy tárcsával van valami?
sziasztok. a segitségeteket kérem,ojan gondom van hogyha benyomom a féket kétszer egymás után akkor kialszik hátul a hejzet ,de ha csak egyszer nyomom meg akkor nem alszik ki,kioltom a kapcsoloval es visza felcsapom utánna ujbol világit,hozzáteném hogy ledes izzos
Az bizonyos,hogy klíma használatkor sokkal több hő kerül a sebességváltó kulissza és az azt mozgató mechanikus rudazatra.A ventilátorok folyamatos működése miatt.Továbbá a minap tapasztaltam a kicsöpögő kondenzvíz a hővédő lemez re csöpög, onnan pedig hátra a sebesség váltó kar mechanikus csuklójára.Az sajnos nem látszik a lemeztől.
Nem tudom, hogy milyen összefüggés lehet egyébként a klíma használata és a ragadós váltó között, de valaki hozzáértő megmondhatná, mert létező jelenség most már biztos :)
Váltóolajat cserèltem.Sőt a váltó kulissza összes csuklóját tisztítottam zsíroztam de nem változott.😢A karosszèria alján a kipufogó felett van egy hővèdő lemez az alatt lehet mèg mozgó mechanika.Oda nem fèrek hozzá.
Nekem már mondtak olyant is, hogy a váltóolajat cserélni sem lenne szabad, de ettől függetlenül egyébként 2 éve cserélve lett nekem, aztán mégis ilyen...
Szèp napot!A problèmám,hogy kb.fèl-egyóra klíma használat után a sebessèg váltó kar szorulni kezd hintha csak valami mèzzel kentèk volna be az összes mechanikus alkatrèszeit.Az autó ismètelt lehülèse után minden újra jó.Valaki tapasztalt hasonlót?1.6 16V