Keresés

Részletes keresés

Igazmondó Totya Creative Commons License 2012.07.24 0 0 130

Volt szerencsém a banknál dolgozni (fiókban), ezért ügyfélként és alkalmazottként is van véleményem.

Ügyfélként:

Vannak jó termékeik: PL: bónusz számla, rugalmas akciós betétek
Vannak rossz termékek, dolgok, amik alig vayg sehogy nem működnek: SMS, megtakarítás (kinek volt már pioneer befektetése, akinek nem nézzen utána, hogy teljesítenek!), Spectra (jó a felület, jó kezelni, felhasználóbarát, de vannak rossz tulajdonságai PL: betétkezelés)

Alkalmazottként:
Itt már nem annyira rózsás a helyzet, mint ügyfélként. Volt szerencsém egy néhány fúziót megélni, ugyanis ez a bank megért párat. Nagyvállalati bank volt, később nyitott a lakosság felé, kezdetben voltak gyerekbetegségek, de ezek betudható, hogy új területen próbálkozott. Kevesebb fiók volt, családias hangulat, szép lassan fiók nyitások, új termékek, IT bővítés stb. Minden nagyon jó és szép volt, úgy 2-2,5 évvel ezelőttig. Akkor új vezető került a lakossági és kkv divízió élére, ami ilyenkor természetes, hozta az embereit, akik a sajátjaikat. Drasztikus keményebb értékesítés kezdődött, aminek az ügyfelek már nem nagyon örültek és a régi törzs ügyfelek közül sokan elhagyták a bankot, a kondíciók sem voltak már kiemelkedően jók, a fiókvezetők jogait folyamatosan megvonták, már-már alig maradt valami hatáskörükben. Emberi oldalról: nagyon sok jó (és igaz volt egy néhány rossz is) kollegától megválltak, vagy kirúgták (közös megeggyezéssel állapodtak meg) vagy idegileg kikészítették és maguktól mentek el. Az új vezetők a Budapest Bankból jöttek, hiszen a divizíóvezető is anno ott dolgozott, természetsen a tanácsadókat is javarészt onnan csábították át, még a kezdet kezdetén (2-2,5 éve). Az egyik régióvezető (aki szintén BB-s volt) arra volt büszke, hogy a hozzátartozó területén a fiókvezetők közel (sőt több) 80%-a lecserélődött, majd a tanácsadók is. Köszönhető neki és az embereinek, akik szintén BB-ek voltak (van, aki korábban át jött már, de most jött el a háttértámogatás és most kerülhetet nyeregbe, gyarló módjára tör előre, szakmaisága megkérdőjelezhető). Nagyon sok kollegát úgy vesznek fel, hogy nincsen bankos múltja, majd megtanulja, így nem lesz pozitív ügyfélélmény, hiszen ez az ügyfélélmyény éve. :-), amit a vezetőség félreértelmez, de ez egy hosszabb történet...Vannak, akik behódoltak (hosszú a nyelvük) ők akármit csinálnak (akármilyen rosszul, rossz eredménnyel) az nem számít, nekik lehet...sajnos pofára megy, hogy valaki a kedvenc kategóriába kerüljön, na meg a hosszú nyelvre. A régi kollegék közül, nagyon kevesen dolgoznak már a banknál, egyfolytában azt hallom: ez kilépett, az kilépett...ennyire rossz mindenki, ennyire rosszul végzik a munkájukat???? Ez csak a fióki munka, nem a nagyvállalati terület, nem a központi háttér osztályok..stb Ma már nem biztos, hogy ezt a bankot választanám, ha jó munkahelyről beszélek és választanom kellene.

gaga666 Creative Commons License 2012.07.02 0 0 129

Most látom,hogy betrhelt az uni 630-as számlavezetési díjat 06.29-én (bónusz számla), pedig megtörtént a 150ezres forgalom.

Nézem a kondíciós listát, benne is van egy változás,hogy 06.22től utólagosan írják jóvá az előző hónapban levont díjat, ami viszont már 760Ft.

Akkor vajon miért nem ennyit vontak most? Másnál ez hogy volt?

Törölt nick Creative Commons License 2012.06.29 0 0 128

2011 június 27-én kötöttem

25-én elutaltam

 

06.12-én zárták az évet

 

Azt gondolom egy év 365 napból áll

Előzmény: kano27 (127)
kano27 Creative Commons License 2012.06.29 0 0 127

Ahogy mondod. Ha fingja sincs valakinek, hogy ha 25-e a határidő akkor 25-ig oda is kell érnie, legalább maradjon csendben.

Előzmény: kapasz (126)
kapasz Creative Commons License 2012.06.29 0 0 126

Ha te nem ismered az általad használt termék működését, akkor miért ők a hülyék? Olyan csak jövő héttől lesz, amire te számítottál, hogy a bankok közötti átutalás napon belül teljesül. Régi mondás: a számítógép nem a kívánságaid, hanem a parancsaid szerint működik. Bocs, ezúttal nem ők a hunyók, a feltételek mindenki számára nyilvánosak.

Előzmény: Törölt nick (125)
Törölt nick Creative Commons License 2012.06.29 0 0 125

Az unicreditnél van egy hitelkártyám, mert adtak hozzá életbiztosítást, az éves díja 5000ft, szóval nem tétel, úgysem használom.

Be kellett május 25-ig fizetni az újabb díjat, 25.-én átutaltam OTP-ből...

 

Ma kijön az új értesítő, hogy a pénz megjött, késedelmi díj 2700 ft... azaz az éves díj, több mint fele, mert a bankjaink szeretnek egy napot ülni a pénzen.

 

Menjenek az  anyj*kba... ide sem viszem a bankszámlámat és mindenkit lebeszélnék róla. Ennyiből is látszik, hogy ezek is a kopasztásra mennek rá.

Gege.of.PeT Creative Commons License 2012.06.22 0 0 124

egyre szarabbak kétség kívül

most pl nem megy az online bank. infoként kiirja, hogy reggel 7 kor és este 8kor 5 perc leállás van.... kösz, de még mindig nem megy

fiókban ügyintéző nincs képben, nem tudta megmondani, hogy fizethetek-e devizában vagy sem...

Törölt nick Creative Commons License 2012.04.11 0 0 123

1. Vaci ut 85-ben bezartak a fiokjukat, de en kaptam rola postai levelet es webbankos uzenetet is.

Szerintem ez attol fugg hogy melyik fiokban nyitottad a szamlat. Ha epp azt zarjak be akkor kapsz ha nem azt arrol nem.

2. Passz, eletembe nem vettem meg ki ennyi penzt sehonnan :)

Előzmény: ÉvaSanKri (122)
ÉvaSanKri Creative Commons License 2012.04.11 0 0 122

Kóceráj.

 

1. Hatékonyság javításra hivatkozva bezárja a fiókjait, erről nem küld értesítést. Bezzeg az új befektetési lehetőségekről...

2. Már harmadik esetben nem tudtam 100 eFt felett kivenni pénzt az OTP bankautomatából. Reklamálta. Kedvesen közölték, hogy ja, az OTP az UniCredit kártyára nem ad ki 100 ezer felett pénzt. Bíznak bennük... Figyelmeztetés erről sincs...

chaser955 Creative Commons License 2012.03.23 0 0 121

Hihetetlen! Kihasználják, hogy tovább legyetek adósságrabszolgák! Ne fizessetek!  Forduljatok a PSZAF-hez, és ügyvédhez. 

 

Ne fizzesetek, míg nem írják le, hogy tulajdonképpen mit is kéne. 

Előzmény: Üröm (119)
Törölt nick Creative Commons License 2012.02.26 0 0 120

Nekem szerencsere nincs hitelem, de abban egyetertek, hogy minden bank kocsogge valhat amint hitelt veszel fel toluk :)

Előzmény: Üröm (119)
Üröm Creative Commons License 2012.02.26 0 0 119

1 éve nem képesek leírni, hogy néhai apósom tőlük felvett hiteléből menyi összeg maradt kifizetetlen. Az időben bevitt, elküldött iratokat sorra elkukázták, egy nap kiküldenek két ellentétes tartalmú levelet. Fizessünk be x hónapokban x mennyiségű pénzt, úgy, nemhogy ajánlott, de még szerződést sem kapunk, írtunk alá. Ez enyhén szólva is jogtalan. Csak néhányat említettem.

Előzmény: Törölt nick (118)
Törölt nick Creative Commons License 2012.02.20 0 0 118

Miert? Nekem 4-5 ev alatt alig volt problemam veluk meg. (Ami volt azse vmi hatalmas)

Előzmény: Üröm (117)
Üröm Creative Commons License 2012.02.20 0 0 117

Milyen az Uni Credit Bank?

Egyszóval jellemezve. Káosz! És enyhén fejeztem ki magamat.

 

tangerine Creative Commons License 2011.03.12 0 0 116

Érdekes, most kipróbáltam, és mint a zsírozott villám. Lehet, hogy csak munkaidőben/munkanapon lassú, mikor sokan használják. Ez persze nem vigasztal, mert én is akkor használnám leginkább.

Előzmény: tangerine (115)
tangerine Creative Commons License 2011.03.12 0 0 115

Firefoxot. De régebben is (kb. két éve) ezt használtam, és akkor még gyors volt, de akkor se mindig. Most mindig lassú.

Előzmény: kano27 (114)
kano27 Creative Commons License 2011.03.11 0 0 114

Milyen böngészőt használsz? Ugyanis nekem semmi gondom nincs a CIB netbankjával.

Előzmény: tangerine (113)
tangerine Creative Commons License 2011.03.10 0 0 113

A CIB úgy tűnik egyre lassabb. Minden kattintás után hosszas várakozás. Most kb. olyan lassú, mint pár éve az OTP-jé volt.

Asszem még 1 hónapot várok, és ha nem javul, dobbantok tőlük.

Korrekt? Hát engem megpróbáltak átverni, bár lehet csak véletlenül, de szerencsére elolvastam, hogy mit akarnak aláíratni.

Na meg beikszelték helyettem, hogy hozzájárulok a spammeléshez, és mikor 1 X miatt újra kellett nyomtatniuk az egészet, pofákat vágtak. E 2 affért leszámítva nem volt gond. De ez a netbank szinte használhatatlan már.

Az uni netbankja ugyan flashes, de mégis sokkal jobb, mert gyors. Legjobb talán a K&H-é, amivel eddig összefutottam.

 

Előzmény: kano27 (112)
kano27 Creative Commons License 2011.03.08 0 0 112

A CIB nekem nagyon bejön (én ott tartom a pénzem Malacpersely számlán). Nagyon korrekt a netbankja, 1 baj van vele, hogy 1 db/hó az ingyenes kp. kivét. 

Igazából kp. kivétre én a CITI-s számlámat használom (minden kp. kivét ingyenes, bármelyik automatából).

Uninak nekem nem tetszett a netbankja és, hogy csak az első 2 kp. kivét ingyenes idegen automatából (ráadásul ebbe beleszámít 

a saját automatás kivét is, tehát ha az első 2 Unis ATM-es kp. felvét akkor a többiért már fizetni kell idegen automatánál).

Előzmény: tangerine (111)
tangerine Creative Commons License 2011.03.08 0 0 111

Hmm, asszem nem. Addig viszont elég húzós díjakat fizettem, azért is léptem le az OTP-ből. Az Unicreditnél ingyenes a számla (bónusz).

Már eleve csak olyan bankba megyek, ahol ingyenes a számla (axa-vip, uni-bónusz, k&h-zéró), vagy minimális (cib-online 150Ft)

És csak ahol ingyenes az utalás. Bár a cibet lehet fel is mondom, mert már semmi jó lekötési akciójuk nincs egy ideje, és a netbankjuk is egyre sz@rabbul műxik.

Harmadik szempont a korlátlan ingyenes pénzkivét, ezt sajnos csak az unicredit tudja, és abból is csak napi fél millát lehet max, de azt akár a hó minden napján (ha volna annyi :)). Sose lehet tudni, mikor kell hirtelen sok kp, de akkor nem akarok sarcot fizetni érte.

Nekem semmi gondom nincs vele, egyszer tudtak meglepni, mikor kellett hirtelen egy folyószámla másolat, és 500 Ft-ot kértek érte. Bevallom az nem esett jól.

Előzmény: kano27 (110)
kano27 Creative Commons License 2011.03.07 0 0 110

De ott is elkérnek erre való hivatkozásul + 1 havi számlavezetési díjat?

Előzmény: tangerine (109)
tangerine Creative Commons License 2011.03.07 0 0 109

Akkor biztosan nem az OTP-ben dolgozol, mert ott sem szüntetik meg rögtön. A többi banknál még nem próbáltam.

Előzmény: kano27 (106)
johevi Creative Commons License 2011.03.07 0 0 108

Egy bankkártyával kapcsolatban 30 nap a kivárás, annyi idő alatt beeshet bármilyen kártyahasználat terhelés, ezért nincs rögtön megszűntetés. lezárni attól még le lehet. Bankja válogatja.

Előzmény: kano27 (106)
malyomkiraly Creative Commons License 2011.03.07 0 0 107

2006.-ben 300 ezer Ft értékben vettem egy Lépéselőny befektetést - az ordító hatalmas oriásplakátoknak bedőlve. Ehhez kötelező volt számlát is nyitnom, bankkártya járt hozzá "ingyen". gyakorlatilag soha nem használtam sem a számlát, sem a kártyát. Namármost most szükségem lenne a pénzre, ki akartam venni, +mindent megszünteni. 5 év (öt!!!) telt el azóta (majdnem napra pontosan), és 290 ezer Ft körül kapok vissza, és akkor még nem számoltam a számlafenntartási díjat, meg az egyéb levont költségeket. Ja, és persze nem is kaptam vissza semmit, mert nem úgy van az ám, hogy az ember csak úgy besétál, és visszakapja a jó nagy buktával befektetett pénzét! Lópikulát! Majd két nap múlva, ha visszafáradok!

Ha én így végezném a munkám, akkor ott emberéletek kerülnének veszélybe... Ez egy tragédia ami itt van, komolyan mondom, ez már az én majomfejemnek is sok....

Előzmény: kano27 (106)
kano27 Creative Commons License 2011.03.05 0 0 106

Ez hülyeség. Bankban dolgozom. Azonnal megszűntetjük a számlát, ha kérik a kártyával együtt.

Akkor kérdem én, miért nem használhatom a számlámat és a kártyát ebben a hónapban, ha már 

kifizettem?

Előzmény: pgyafi (105)
pgyafi Creative Commons License 2011.03.04 0 0 105

Ez nem számlazárási díj, mivel nem kötelező a bankkártya. Az, hogy rádtukmálták az egy másik dolog...

Többi banknál sem lehet azonnal megszűntetni a számlákat, ha van valamilyen kártyád hozzá.

 

 

 

 

Előzmény: kano27 (104)
kano27 Creative Commons License 2011.03.04 0 0 104

Ezzel nincs is probléma, csak bújtatott számlazárási díj van benne.

Előzmény: bankvilági idegenvezető (103)
bankvilági idegenvezető Creative Commons License 2011.03.02 0 0 103

Ha nem mondta el az ügyintéző,akkor abban is hibázott. Ettől függetlenül fenntartom,hogy nem a számlacsomaggal van a baj,ahogy írtad.  (azt írtad átverés)

 

Emberi hiba. A számlacsomag jó,sőt az egyik legjobb most a piacon.

Előzmény: kano27 (102)
kano27 Creative Commons License 2011.03.01 0 0 102

Nem hiszem, hogy bárkinek is elmondták a nyitásnál, hogy vigyázz, mert a zárásnál + 1 havi díjat legombolnak rólad, ha van bankkártyád. Azaz van számlazárási díj (csak nem így hívják).

Előzmény: bankvilági idegenvezető (101)
bankvilági idegenvezető Creative Commons License 2011.03.01 0 0 101

Az Unicredit bónusz számlacsomagban semmiféle átverés nincs.

 

Az egy másik történet,ha téged félrevezetett valaki és nem mondta el a feltételeit. Tehát vagy valaki hazudott vagy te értetted félre.

 

Ettől még a számlacsomag nagyon jó,hisz a jövedelem érkezése esetén valóban 0 Ft-os.

 

Ez alapvetőleg egy emberi hiba volt vagy szándékosan félrevezetett valaki. Nem az Unicredittel van a baj.

Előzmény: kano27 (100)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!