Volt szerencsém a banknál dolgozni (fiókban), ezért ügyfélként és alkalmazottként is van véleményem.
Ügyfélként:
Vannak jó termékeik: PL: bónusz számla, rugalmas akciós betétek Vannak rossz termékek, dolgok, amik alig vayg sehogy nem működnek: SMS, megtakarítás (kinek volt már pioneer befektetése, akinek nem nézzen utána, hogy teljesítenek!), Spectra (jó a felület, jó kezelni, felhasználóbarát, de vannak rossz tulajdonságai PL: betétkezelés)
Alkalmazottként: Itt már nem annyira rózsás a helyzet, mint ügyfélként. Volt szerencsém egy néhány fúziót megélni, ugyanis ez a bank megért párat. Nagyvállalati bank volt, később nyitott a lakosság felé, kezdetben voltak gyerekbetegségek, de ezek betudható, hogy új területen próbálkozott. Kevesebb fiók volt, családias hangulat, szép lassan fiók nyitások, új termékek, IT bővítés stb. Minden nagyon jó és szép volt, úgy 2-2,5 évvel ezelőttig. Akkor új vezető került a lakossági és kkv divízió élére, ami ilyenkor természetes, hozta az embereit, akik a sajátjaikat. Drasztikus keményebb értékesítés kezdődött, aminek az ügyfelek már nem nagyon örültek és a régi törzs ügyfelek közül sokan elhagyták a bankot, a kondíciók sem voltak már kiemelkedően jók, a fiókvezetők jogait folyamatosan megvonták, már-már alig maradt valami hatáskörükben. Emberi oldalról: nagyon sok jó (és igaz volt egy néhány rossz is) kollegától megválltak, vagy kirúgták (közös megeggyezéssel állapodtak meg) vagy idegileg kikészítették és maguktól mentek el. Az új vezetők a Budapest Bankból jöttek, hiszen a divizíóvezető is anno ott dolgozott, természetsen a tanácsadókat is javarészt onnan csábították át, még a kezdet kezdetén (2-2,5 éve). Az egyik régióvezető (aki szintén BB-s volt) arra volt büszke, hogy a hozzátartozó területén a fiókvezetők közel (sőt több) 80%-a lecserélődött, majd a tanácsadók is. Köszönhető neki és az embereinek, akik szintén BB-ek voltak (van, aki korábban át jött már, de most jött el a háttértámogatás és most kerülhetet nyeregbe, gyarló módjára tör előre, szakmaisága megkérdőjelezhető). Nagyon sok kollegát úgy vesznek fel, hogy nincsen bankos múltja, majd megtanulja, így nem lesz pozitív ügyfélélmény, hiszen ez az ügyfélélmyény éve. :-), amit a vezetőség félreértelmez, de ez egy hosszabb történet...Vannak, akik behódoltak (hosszú a nyelvük) ők akármit csinálnak (akármilyen rosszul, rossz eredménnyel) az nem számít, nekik lehet...sajnos pofára megy, hogy valaki a kedvenc kategóriába kerüljön, na meg a hosszú nyelvre. A régi kollegék közül, nagyon kevesen dolgoznak már a banknál, egyfolytában azt hallom: ez kilépett, az kilépett...ennyire rossz mindenki, ennyire rosszul végzik a munkájukat???? Ez csak a fióki munka, nem a nagyvállalati terület, nem a központi háttér osztályok..stb Ma már nem biztos, hogy ezt a bankot választanám, ha jó munkahelyről beszélek és választanom kellene.
Ha te nem ismered az általad használt termék működését, akkor miért ők a hülyék? Olyan csak jövő héttől lesz, amire te számítottál, hogy a bankok közötti átutalás napon belül teljesül. Régi mondás: a számítógép nem a kívánságaid, hanem a parancsaid szerint működik. Bocs, ezúttal nem ők a hunyók, a feltételek mindenki számára nyilvánosak.
Az unicreditnél van egy hitelkártyám, mert adtak hozzá életbiztosítást, az éves díja 5000ft, szóval nem tétel, úgysem használom.
Be kellett május 25-ig fizetni az újabb díjat, 25.-én átutaltam OTP-ből...
Ma kijön az új értesítő, hogy a pénz megjött, késedelmi díj 2700 ft... azaz az éves díj, több mint fele, mert a bankjaink szeretnek egy napot ülni a pénzen.
Menjenek az anyj*kba... ide sem viszem a bankszámlámat és mindenkit lebeszélnék róla. Ennyiből is látszik, hogy ezek is a kopasztásra mennek rá.
1. Hatékonyság javításra hivatkozva bezárja a fiókjait, erről nem küld értesítést. Bezzeg az új befektetési lehetőségekről...
2. Már harmadik esetben nem tudtam 100 eFt felett kivenni pénzt az OTP bankautomatából. Reklamálta. Kedvesen közölték, hogy ja, az OTP az UniCredit kártyára nem ad ki 100 ezer felett pénzt. Bíznak bennük... Figyelmeztetés erről sincs...
1 éve nem képesek leírni, hogy néhai apósom tőlük felvett hiteléből menyi összeg maradt kifizetetlen. Az időben bevitt, elküldött iratokat sorra elkukázták, egy nap kiküldenek két ellentétes tartalmú levelet. Fizessünk be x hónapokban x mennyiségű pénzt, úgy, nemhogy ajánlott, de még szerződést sem kapunk, írtunk alá. Ez enyhén szólva is jogtalan. Csak néhányat említettem.
Érdekes, most kipróbáltam, és mint a zsírozott villám. Lehet, hogy csak munkaidőben/munkanapon lassú, mikor sokan használják. Ez persze nem vigasztal, mert én is akkor használnám leginkább.
A CIB úgy tűnik egyre lassabb. Minden kattintás után hosszas várakozás. Most kb. olyan lassú, mint pár éve az OTP-jé volt.
Asszem még 1 hónapot várok, és ha nem javul, dobbantok tőlük.
Korrekt? Hát engem megpróbáltak átverni, bár lehet csak véletlenül, de szerencsére elolvastam, hogy mit akarnak aláíratni.
Na meg beikszelték helyettem, hogy hozzájárulok a spammeléshez, és mikor 1 X miatt újra kellett nyomtatniuk az egészet, pofákat vágtak. E 2 affért leszámítva nem volt gond. De ez a netbank szinte használhatatlan már.
Az uni netbankja ugyan flashes, de mégis sokkal jobb, mert gyors. Legjobb talán a K&H-é, amivel eddig összefutottam.
A CIB nekem nagyon bejön (én ott tartom a pénzem Malacpersely számlán). Nagyon korrekt a netbankja, 1 baj van vele, hogy 1 db/hó az ingyenes kp. kivét.
Igazából kp. kivétre én a CITI-s számlámat használom (minden kp. kivét ingyenes, bármelyik automatából).
Uninak nekem nem tetszett a netbankja és, hogy csak az első 2 kp. kivét ingyenes idegen automatából (ráadásul ebbe beleszámít
a saját automatás kivét is, tehát ha az első 2 Unis ATM-es kp. felvét akkor a többiért már fizetni kell idegen automatánál).
Hmm, asszem nem. Addig viszont elég húzós díjakat fizettem, azért is léptem le az OTP-ből. Az Unicreditnél ingyenes a számla (bónusz).
Már eleve csak olyan bankba megyek, ahol ingyenes a számla (axa-vip, uni-bónusz, k&h-zéró), vagy minimális (cib-online 150Ft)
És csak ahol ingyenes az utalás. Bár a cibet lehet fel is mondom, mert már semmi jó lekötési akciójuk nincs egy ideje, és a netbankjuk is egyre sz@rabbul műxik.
Harmadik szempont a korlátlan ingyenes pénzkivét, ezt sajnos csak az unicredit tudja, és abból is csak napi fél millát lehet max, de azt akár a hó minden napján (ha volna annyi :)). Sose lehet tudni, mikor kell hirtelen sok kp, de akkor nem akarok sarcot fizetni érte.
Nekem semmi gondom nincs vele, egyszer tudtak meglepni, mikor kellett hirtelen egy folyószámla másolat, és 500 Ft-ot kértek érte. Bevallom az nem esett jól.
Egy bankkártyával kapcsolatban 30 nap a kivárás, annyi idő alatt beeshet bármilyen kártyahasználat terhelés, ezért nincs rögtön megszűntetés. lezárni attól még le lehet. Bankja válogatja.
2006.-ben 300 ezer Ft értékben vettem egy Lépéselőny befektetést - az ordító hatalmas oriásplakátoknak bedőlve. Ehhez kötelező volt számlát is nyitnom, bankkártya járt hozzá "ingyen". gyakorlatilag soha nem használtam sem a számlát, sem a kártyát. Namármost most szükségem lenne a pénzre, ki akartam venni, +mindent megszünteni. 5 év (öt!!!) telt el azóta (majdnem napra pontosan), és 290 ezer Ft körül kapok vissza, és akkor még nem számoltam a számlafenntartási díjat, meg az egyéb levont költségeket. Ja, és persze nem is kaptam vissza semmit, mert nem úgy van az ám, hogy az ember csak úgy besétál, és visszakapja a jó nagy buktával befektetett pénzét! Lópikulát! Majd két nap múlva, ha visszafáradok!
Ha én így végezném a munkám, akkor ott emberéletek kerülnének veszélybe... Ez egy tragédia ami itt van, komolyan mondom, ez már az én majomfejemnek is sok....
Ha nem mondta el az ügyintéző,akkor abban is hibázott. Ettől függetlenül fenntartom,hogy nem a számlacsomaggal van a baj,ahogy írtad. (azt írtad átverés)
Emberi hiba. A számlacsomag jó,sőt az egyik legjobb most a piacon.
Nem hiszem, hogy bárkinek is elmondták a nyitásnál, hogy vigyázz, mert a zárásnál + 1 havi díjat legombolnak rólad, ha van bankkártyád. Azaz van számlazárási díj (csak nem így hívják).