4 éves és már dpf kilőve? Folyamat városozik, vagy csak nincs pénz a tisztításra és inkább szennyezel? EGR-t kiírták az agyából is? Mert akkor lehetnek gondok. Azt is vagy tisztítani kellett volna vagy újat venni. Élő diagot kell nézni és kiderül.
Sziasztok
Egy 308 II break 1,6 hdi 68 kw 2015 évi autórór lenne szó
Kb 1 éve van nálam. Februárban ki kellet iktani a DPF szűrőt és lezárták az EGR szelepet is. Ez a művelet után olyan történt hogy az autó 1500 és 1800 fordulat között menet közben megtorpant, elkezdett rángatni. Ha lassitottam illetve gyorsitottam a rángatást észlelve akkor az megszünt, mitha semmi gond sem lenne. Visszavittem hogy átnézzék ,semmi hibakod nem volt. Arra jöttem rá hogy ezt csak akkor csinálja amikkr a külső hőmérséklet -1-2 fok alá esik. A szerelő azt mondta hogy ijenről még nem hallott. Múlt az idő , elmult a tél, és a hőmérséklet is 0 fölé emelkedett ,megszünt a rángatás is. Mid a tegnap estig amikor is -3 fok volt, a hiba visszajött🤔. Van e olyan érzékelő aminek a műkődêse a hőfoktól változhat?
Valakinek véleménye honnan induljak a hibát keresni?
Easetleg a motorvezérlő átirásakor ronthattak el valamit?
2000 fordulaton tartom, majd itt padlózok egyet, akkor megtorpan. (ugye itt indulna be a turbó) Torpanás után már minden ok(egy pillanatig valami kevés vagy sok, ha 1700tól indulok meg akkor nincs 2000nél torpanás).
Alatta felette nincs probléma, vagy nem könnyen érzékelhető.
A monitorozásnál azt figyeltem meg, hogy a turbó szelep alapjele és a turbó szelep mért értéke között állandó eltérés van.
Azt gondolom ha turbó és IC csövek lennének a ludasak, akkor nem csak bizonyos fordulaton jelentkezne a probléma.
A részecskeszűrő nyomása nem vésze, sose több 100mBar nál, alapjáraton 3.
A hibakódnak lehet nincs köze a dologhoz, mert törlés óta már megtettem 500 kmt, és nem jött elő újra.
Ami van helyette, az a fékpedál kapcsolóra utal (egyszer piszkáltam leállított autónál, és talán azért)és az elzáró szelepre panaszkodó (de akkor szervizben volt kuplungot cseréltek, és levették aksiról a rendszert, ilyenkor el tudok képzelni ilyen marhaságot.)
A monitorozó program a turbó szelepet narancssárgával színezi, ami vélhetően nem jó (minden más zöld). A Main inj duration az szokott még piros lenni mondjuk alapjáraton 691 ms értéknél.
Baromira zavar, hogy csak az orom előtt világítja meg a területet, így semmi értelme. Hogyan jutok el a foglalathoz? Én két utat tudok elképzelni; kívülről a lökösön át vagy a műagyag sárvédő megbontásával a kerékjáratból. Hol próbálkozzam, hogy rám jellemzően ne a rossz utat válasszam?
A ködlámpa izzó foglalatnál a külső alsó felé van egy tekerő. kézzel is el tudod forgatni nem kell szerszám. de ugy kell beállítani hogy ne vakítson a szembejövönek. Falhoz állsz merőlegesen koppig. bejelölöd a fénycsíkot, hátramész 5 métert és kb 5 centivel kell akkor lejjebb lenie
Más hibakód nincs? Ellenőrizni kéne, hogy a nyomó oldalon nincs-e tömítetlenség, esetleg a lyukas IC, valamint a vákuum csövek is mégérnének egy pillantást. Turbo geo karja könnyen mozog?
Kivehető üléses SW-m hátsó ülések véletlenszerűen, üresen , esetenként bekapcsolt biztöv mellett is visszajelez, és idegesítően csipog. A 9-szeres öv kibekapcsolással nem sikerült kikapcsolni az érzékelést. Van valami áthidaló a padlólemezben lévő érzékelő kijátszására? Milyen módon érzékeli ez a szenzor az ülések helyzetét, bent ülöket, bizt övek állapotát?
Közelmúltban vásároltam egy Peugeot 308 SW e-HDI 2012-es autót.
Kérdésem, hogy a ködlámpa magasságát hol, hogyan lehet állítani. Teljesen közelre, az autó elé 2-3 méterre világít, így semmi értelme. Egy 10-12 méterre való állítás meghozná a ködlámpa értelmét.
Ugyanakkor az új NAC navigációra frissítés némileg olcsóbban kijön, és úgy teljesen gyári rendszert kapunk, nem valamiféle "hekkelt" megoldást. Én megcsináltam a cserét otthon, és bár nem volt a legegyszerűbb művelet, de nem is igazán vészes. Most a 2015-ös 308-asomban az új facelift utáni Navi van és az iPhone-val megy a navigáció. A NAC megfelelően kódolva teljesen kompatibilis a facelift előtti 308-assal, minden hibátlanul működik (klíma beállítások, navigáció, gyári Denon erősítő rendszer, carplay, kihangosító, USB, trip computer, különféle gépkocsi beállítások, tolatókamera képe stb.).
Ha valakit érdekel, itt van pár tutorial, hogyan kell csinálni (franciául és angolul) és milyen buktatók lehetnek:
Van ajánlott szerelő a Fővárosban vagy környékén, aki a Common rail rendszert hatékonyan felül tudja vizsgálni?
136 lovas 2008-as sw az alany.
Tünet: gázpedál megnyomására gondolkodik, lassan épül fel a teljesítmény, ha felépül, akkor megy rendesen, ez a fáziskésés picit zavar. Delphi rendszer. Nincs indítási probléma, és nincs check engine sem, viszont kiolvastam a hibatárolót és ki is töröltem, volt benne egy hibakód, P0088, FUEL rail/system pressure too high (ez a nagy nyomású szelepre utal, kérdés azt külön be lehet-e vizsgálni hatékonyan).
Megveszem és monitorozom majd a a fap citroenpeugeot androidos alkalmazással a fapot és a korrekciós értékeket.
Mi a normál tartománya a Fuel rail press-nek? (számít alapjárat vagy fordulat) Az egyik alkalmazás szerint 35000 kPa 23600 kPa 22700 kPA értékeket láttam.
Az 1-es injektor alapjáraton -15 és -45 ms közötti korrekcióval dolgozik miközben a Main inj duration 700-780 között van, ha felteszem a programot, akkor a többit is látni fogom.
"Sziasztok az lenne a kérdésem,hogy van egy 2015 peugeot 308 sw II autóm hogyan lehet a telefon kijelzőjét tükrözni? Köszönöm előre is a segítséget."
Sajnos alapesetben nem lehet. A gyári navigációs fejegységet (ez vélhetően egy SMEG+ egység) ki tudod cserélni a legutolsó facelift utáni 308-as NAC fejegységére, ez már támogatja az Android Auto-t és Apple Carplayt és általában is lényegesen jobb, mint a régi SMEG+.
A csere nem túl bonyolult, egy kis bátorsággal otthon is elvégezhető.
Ami kell hozzá:
- Új NAC fejegység
- Új kapacitív touchscreen
- Átalakító kábelköteg (NAC-SMEG harness adapter, USB adapter, FM rádió adapter).
Némi komplikációt jelent, ha a kocsiban van gyári CD lejátszó vagy második USB a kesztyűtartóban, ez esetben picit másfajta vagy további adapterek kellenek, erre oda kell figyleni.
A komplett költség olyan 200 ezer Ft körül van, a legtöbb dolog az AliExpresszről beszerezhető, de az új NAC fejegységet egy törött autóból kell kioperálni (a neten sok ilyen található) és kell valaki aki át tudja neked kódolni (van, aki ezt távolról megcsinálja némi pénzért, de ehhez kell egy Lexia 3 eszköz - ez olyan 15ezer - egy laptop és némi IT tudás hogy a távoli elérés megoldódjon).
Tipuhiba: a bmw-s "prince" motor úgy ahogy van, a szerelők nagyon szidják, de sajnos csak ez az egyfajta motor van. Inkább maradj a turbó nélkülinél, egy hibaforrással kevesebb. Nem olyan gyenge az a 120 ló :)
Most én kérdeznék :). Tapasztalta már valaki, hogy aPUG 308-nál 2013-as télen befagynak az ablakok? 307-nél soha sem tapasztaltam ezt de tavaly igen és jó lenne megszűntetni.
Ami fontos. Mind a 4 ablak. Fűtés és kaszni melegedés után már nem fagy be. Az ablak és a lehúzó gumi között fagy meg a víz. Legalábbis szerintem.
Üdv mindenki. Egy 307 sw- m van 1,6 benzines. . Csere előtt állók eddig 307 2,0 benzint nézegettem de a 308 mindig is tetszett csak 1,6 vti csak 120 lovas amit keveseltem de az 1,6 htp ugye 150 lovas . Na ez nagyon tetszik mert nem versenyautót keresek de azért ha kell menjen. Tapasztalatokat ha kérhetek úgy kompletten, fogyasztás, fenttartási klt, turbó gondok ha vannak illeteve tipshibák. Segítségeteket előre is köszönöm