Sziasztok.
Régi ismerősöm a mitsu pajero szerintem érdemelne egy önálló topicot, már csak azért is mert rengeteg testvére akad még az országban, amikről gazdája már könyvet is írhatna...
Ennek kapcsán mindenkit várok szeretettel, akinek valami köze van egy "gyémántoshoz".
Tapasztalatcserék, adok-veszek, tanácsok, és persze benne némi off-road...:)
Szia ! Köszi a választ. Kiolvastuk mi is ,a P1299 hibakódot írta be . töröltük kb 300km útán újra kigyulladt a három sárga lámpa .motor leállítás után már csak a motor sárga világított , érdekes nem teljesen tilt mert kb 110 .el tudok menni ,de gyenge
Vidd el egy megbízható műhelybe, ahol kiolvassák az eltárolt hibakódot, ami alapján el lehet indulni.
Felesleges találgatni, nekem is hasonló volt a hibajelenség, de teljesen más lett a hiba. Kiderült, hogy alacsony turbónyomást érzékelt, ezért állt hibára. Azóta orvosolva lett, nincs problémám.
Üdvözlet ! Mint újdonsült Pajero /2007 / tulajdonos sikerült szembesülnöm az első problémával , ami előzőleg a Fandorina 13401 hozzászólásában leírtakban volt . A lámpák kigyulladása, és a hiba jelensége szinte ugyan az.
Tanácsot szeretnék kérni. Van egy 2004 es did pajerom.Úgynéz ki hogy adagoló gondja van. Az érdekelne hogy ha mechanikus adagolót teszek fel,azzal müködni fog? Mert hallottam arról hogy állítolag tönkreteszi az automata váltót. A segítséget előre is köszönöm
Most szereztem egy jó kis tapasztalatot. Még mindig megvolt a hullámzó járás, de egyre katasztrófálisabban, már imádkoztam, ha valahová mennem kellett, hogy odaérjek vele, előre meg kellett terveznem az útvonalat úgy, hogy ne legyen benne emelkedő semmiképpen, de mondjuk mindegy is volt, mert már folyamatosan csinálta a hullámzást a motor. Ma voltam márkaszervízben, nem tudom, ki kapott még légzsákra kötelező visszahívást, de én igen. Amiatt mentem, de megkértem, menjenek vele egy kört, hogy mi lehet szerintük ez a járás. Nem fogjátok elhinni. Bár nagy sebességnél még mindig megvan kicsit a hullámzó járás, de nem olyan bődületesen, mint az elmált pár hétben. Az oka pedig a hibakód-olvasom volt. Nem tudtam, hogy nem lehet folyamatosan rajta. Nekem rajta volt, amióta megvettem, talán másfél-két éve. A szervízben jelzett valami kódot a gyári hibakód olvasó, de állítólag nem fontos. Viszont utána ők nem rakták vissza az enyémet és ment rendesen. Azt mondták, ez a rajta hagyott kütyü megbolondíthatta az elektronikát. Kipróbálták emelkedőn is, állítólag ment rendesen.
Most megint fülelni fogok, mi történik a továbbiakban.
Azon gondolkoztam még, az üzemanyagtank nem lehet hibás ebben (mármint a hullámzó járásban)? Mint lentebb Ghio írja, típushiba a korrodáló tank. Nemrég volt szervíz, cseréltük az üzemanyag szűrőt is.
Sziasztok, újra gondom van, más típusú mint eddig, sajnos. (2006-os dízel, automata). Volt DPF gondom, volt kényszerregenerálás, koromlerakódás kitisztítva, volt nem kiszerelve részecskeszűrő tisztítás, mivel az előzőek ellenére menet közben letiltott az autó, és ki lett cserélve a légtömegmérő. Ezek után nem sokkal külföldre kellett mennem, utána kötelező karantén, megint nem sokat lett használva. Most új hibajelenségeim vannak, bár az egyik ritkán és nem ilyen mértékben, de volt már 1-2 éve. A kettő hol együtt jön ki most, hol egymástól függetlenül. Ami régebb óta tart és most még jobban hallatszik, az az, hogy vezetés közben gyorsításkor jobb oldalról valamilyen megcsúszó hangot hallok a motortérből, kb. olyat, mintha egy szíj csúszna többször is. Szíjfeszítő patron kétszer cserélve, állandóan után kell húzni, mert amikor megjön a hideg, kezdődik a reggeli visítás. A másik pedig, ez előfordul váltáskor, de gyorsításkor is, amikor nem vált, hogy a motor nem egyenletesen jár, hanem rángat, illetve nem is ez a jó szó, hanem hullámosan jár, gyorsul, de lassan, a legjobban emelkedőn felfelé (pl. parkolóház) lehet érezni, de egyenes úton is, mindezek ellenére az autó nem rángat. A csúszó hang, valamint a hullámzás közben is megfigyeltem a fordulatszámmérőt, nem ugrál, az megy felfelé rendesen és természetszerűleg csak akkor esik vissza, amikor vált vagy lassítok. Hibajelzés sehol, sem kijelzőn, sem hibakódilag.
Van valami sejtésetek, hogy ezek most mik lehetnek? Imádom az autómat, nem szeretnék tőle megválni, de a helyzet egyre rosszabb. Kivetetni nem akarom a részecskeszűrőt, mert akkor gond lesz műszakin, úgyis egyre szigorítanak. Köszi előre is!
Egy kis segítséget szeretnék kérni tőletek. Autó vásárlás előtt állok és a kiszemelt darab egy 2004-es 3,2-es Diesel Pajero. A kérdésem pedig az hogy mik a tünetei annak hogy az adagoló hibás, illetve már közel áll a cseréhez? Akinek van tapasztalata kérem írja meg! Esetleg típus hibákat is le tudjátok írni, az nagy segítség lenne. Köszönöm!
Sziasztok ! Tudna valaki segiteni.....van egy 2004-es 3.2 DID Pajeróm nem rég volt műszakin (nem én vittem el ezért nem tudom melyik az)és azt mondták hogy a közeljövőben majd cserélni kell a "hátsó futómű hosszkitámasztó hátsó szilentjét" viszont erről fogalmam sincs melyik az és hogy néz ki..nincs valakinek egy fotója esetleg erről?
Pinineket nézegetek, de a fotók alapján úgy látom nem mindegyikben van második váltókar (összkerék, difizár, felező kapcsoláshoz...).
Amelyikben nincs, akkor állandó összkerekes? (középső differenciálmű gondolom akkor is van, ilyen esetben zárható is?) Meglepett, hogy nem látok mindegyikben. Ez akkor már kb egy Daihatsu Terios szint...
A bekarikázott visszajelző alacsony fényszórómosó folyadék szintet jelez. Töltsd fel a fényszórómosó tartályt, emlékeim szerint a motortérben a menetirány szerinti jobb oldali az.
Sziasztok! Új vagyok a fórumon és a Pajero tulajdonosok között is. Egy 1998as 2.8tdi vásároltam. Sokmindent olvastam már a fórumon, de egy valamit nem találtam meg sehol. Mi lehet a képen bekarikázott jelzés? Kezdetben csak fel-felvillant, főleg sebességváltáskor, most már folyamatosan világít.
Stiasztok azt szeretném kérdezni hogy hol találom a mitsubishi pajero v80 ban Központi elektronika, Központi zár TRW modulját meghibásodott de nem találom sehol
Segítséget szeretnék kérni egy alkatrész beszerzésében. 2007 Pajero 3.2 DID V80 autómata olajszűrő házát keresem. Nagyon sok tipust mutattak már, de egyáltalán nem hasonlítanak a miénkre. a cikszáma:1230A058 Ha valaki tud ilyet kérem jelezze. sajnos addig használhatatlan az autónk. 06708866555
Köszi a tippet, megnézetem ezt is. Nekem a héten ki lett tisztítva a koromlerakódás, vagy fél kilót kiszedett. 3 napig minden oké volt, most ma este a DPF jel kigyulladt. Úgyhogy újra szerelő hétfőn, de a MAP-ot is mondani fogom neki, nézzen rá.
Helló. 2.5 99LE coleres motor és a nem coleres között mi a különbség tudna ebbe valaki segíteni. Mert hajtókaros lett és sajna motor csere előtt állok és h a coler nélküli motor megmerjem bele venni.