Van még 3 napjuk a befejezésig,de érdekes hivatalos infó nincs róla.Pedig amikor tavaly a 46-os vonal Decs-Bátaszék szakaszát építették át,akkor a hivatalos befejezés előtt kb. 1-2 héttel hosszabbították meg a vágányzárat,és a vágányzári menetrend is 1-2 héttel a hivatalos befejezés előtt kijött.Kíváncsi vagyok,hogy a 41-es vonallal hogyan fognak végezni 3 nap alatt.
Ha megkeresel publikus e-mail címeim egyikén, úgy szívesen segítek lépésről lépésre a tömörítőprogramok használatában, és úgy általánosságban is a számítógéppel kapcsolatban. Nem kell megijedni a feladatoktól még ha isődebb korosztáj is vagy...
Mint írtam erdő olvtársanak is 14 emaillel ment el az anyag kb. 30%-a.
Ne várjátok el, hogy sokszor 14 emailt elküldjek.
-------------------
Egy mappában van.
Aki hajlandó tőlem kimásolni ezt az egy mappát és feltenni egy nyilvános, ingyenes oldalra ahol mindenki hozzáfér az teszi a közösségnek a legtöbb hasznot.
Aki pedig eljön érte ide Zuglóba, az azonnal megkapja.
Pendrájvot hozzon magával.
-------------------
Más
Hogy ON topikok is legyünk :
BPD-017 olvtársunk Siófokon vagy környékén él.
Magyarul Somogyban, tehát itt ON.
Nála mindez megvan, és még ért is a számítógépekhez.
annyi a történet, hogy egy, az alföldön a hetvenes évekig működő kisvasút utasszám adatait (munkanapokon négyezer utas) szeretném viszonyítani egy ma működő vasútvonal adataihoz, vagyis olyan vonalat keresnék, ahol ma a napi utasszám négyezer fő körüli. ha ez az adat 2009-es az sem tragédia.
Az utolsó ilyen felmérések, kb. 2005-2006-2007 körüliek, illetve 2009-sek.
Azóta eseti elmérések vannak.
Nem segített a dolgon Fónagy 2011-es rendelete mely, titkossá minősítette a magyar közszolgáltatás alapján működő szolgáltatók utasszámlálási adatait.
Így az elmúlt 3 évben már csak eseti utasszámlálást végeztet a START.
Azokat sem egységes tematika alapján.
Ahány vasútigazgatóság van hazánkban annyi féle szokás.
- Van ahol a jegyvizsgálókkal sajtcetli papírokra (nem vicc) íratják fel, teljesen ad-hoc módon az utasszámokat.
- Van ahol arra utasítják a jegyvizsgálókat, hogy saját belátásuk szerint csak azt az utasszámot jelentsék egy vonalról az elöljáróik felé, amit aznap a legmagasabbnak tartanak.
- van ahol igazi utasszámlálást tartatnak.
-----------------------------
A nálam lévő, nekem meglévő adatok mindíg nyilvánosak voltak és azok is lesznek.
Egy belső könyvtárban sok tucat utasszámlálás adatai vannak meg.
Bárkinek, bármikor odaadom.
Sajnos elküldeni nem tudom, mert túl béna vagyok a számítástechnikához, nem tudok még zippelni se.
(jól írtam ?)
Viszont ha valaki eljön Zuglóba egy üres pendrájvval, nem csak utasszámlási hanem sok más közlekedési adatot elvihet.
létezik olyan adatbázis, melyben szerepelnek az egyes fő és mellékvonalak utasszám-adatai? ha neked van ilyened kéznél, elküldöd a kopaszhaj kukac gmail pont com címre? köszönöm!
Milyen gyakran szoktál vonatozni ezzel a vonattal?
Nem volt elég a 5 ös vonal személyforgalmának kinyírása?
Jobb nem lett, buszra van kényszerítve a jónép.
900 000 HUF
Ez virtuális költség, ugyanis a pályahasználati díj az nem a tényleges költség fedezete.
1 es vonalon nem mindegy, hogy elment 25 teher meg 65 személyszállító mondjuk Győr Komáron között, akkor nem 65 hanem 66 vonat ment na bumm, nem keletkezett se extra bérköltség a forgalmista néni Győrszentivánban nem kap ettől több fizut, ha megnyom a asztalon 6 gombbal többet.
Másik jótékony hatás, hogy aki nem akar Komárom, Kelenföld körbejárás Székesfehérvárnak menni, az tudja használni az 5 ös vonalat 18-22 óráig. Jun 14-Aug 31 ig van ez a lehetőség.
Ja a magánvasútnak ez az útvonal olcsóbb, ez a baj, mert ők költségérzékenyek.
És a fuvardíjban se mindegy, de Neked az a jó ha a teher is kerül irányfordulással fékpróbával Kelenföld felé....
A magas fuvardíj miatt esetleg közúton viszik, mert egyes vonalatoknak bizony nem jó ha körbe elmegy Kelenföldnek, mert az hosszabb....
A fürdővonatnak nyáron az a hatása, hogy el tud menni pluszban néhány tehervonat is ami így olcsóbb nemzetgazdasági összhatás jobb....
Érdekes, a "szak"portálok nem nagyon tudósítgatnak róla....
---------------------
Szakportálok elvannak foglalva azzal, hogy a naponta kb. 900.000 HUF-ért járatott Győr-Siófok-Győr vonatot, Komárom és Fehérvár között melyik nap húzta Púpos és a többi napokon melyik Szergej vitte a majd 300 ülőhelyet annak a 20-30 utasnak?