Keresés

Részletes keresés

weston91 Creative Commons License 2014.08.27 0 0 18176

Itt a hivatalos! Vasárnap estig még vonatpótlók Dombóvár és Kaposvár között!

 

http://www.mav-start.hu/hirek/hir.php?mid=1538eac4d0a8df

Előzmény: Törölt nick (18174)
Törölt nick Creative Commons License 2014.08.26 0 0 18175

Van még 3 napjuk a befejezésig,de érdekes hivatalos infó nincs róla.Pedig amikor tavaly a 46-os vonal Decs-Bátaszék szakaszát építették át,akkor a hivatalos befejezés előtt kb. 1-2 héttel hosszabbították meg a vágányzárat,és a vágányzári menetrend is 1-2 héttel a hivatalos befejezés előtt kijött.Kíváncsi vagyok,hogy a 41-es vonallal hogyan fognak végezni 3 nap alatt.

Előzmény: Törölt nick (18174)
Törölt nick Creative Commons License 2014.08.26 0 0 18174

A vonatpótló buszokat október 1-jéig meghosszabbították - de ez sem hivatalos, csak a sofőrök tudnak róla [:-)) ].

Előzmény: weston91 (18173)
weston91 Creative Commons License 2014.08.26 0 0 18173

Most szombattól kellene elvileg, de a képek alapján elég kétséges, de mondjuk sehol nincs hír, hogy meghosszabbítanák a vágányzárt.

Előzmény: Törölt nick (18172)
Törölt nick Creative Commons License 2014.08.26 0 0 18172

Mikor fog itt vonat járni ?

Előzmény: Törölt nick (18171)
Törölt nick Creative Commons License 2014.08.24 0 0 18171

Taszár-Kaposhomok:

  Taszár állomás - a háborús helyszín.

 Engedett a fatipli...

Taszár kezdőpontja.

  Nagy meglepetés volt a kaposhomoki úniós magas (-és hosszúperon) - annak a napi max 10-15 utasnak?!

 Baté felé a 020-as Nohab anyagolgat.

 ,,Lucchini" 2014-es 54-es rendszerű sínszál a megállóban.

Előzmény: Törölt nick (18170)
Törölt nick Creative Commons License 2014.08.24 0 0 18170

Kaposvár-elágazás - Taszár napjainkban:

 

 

 A tábla önmagáért beszél!

Újáépített áteresz - talán meg sem kötött a beton de a víz már ott van.

 

 

 

 Taszár végpontja után a vágányépítés.

 

 

koller andor Creative Commons License 2014.08.24 0 0 18169

Hát újra köztünk. De miért?

trizs77 Creative Commons License 2014.08.24 0 0 18168

Írtam.

Előzmény: Törölt nick (18167)
Törölt nick Creative Commons License 2014.08.24 0 0 18167

Ha megkeresel publikus e-mail címeim egyikén, úgy szívesen segítek lépésről lépésre a tömörítőprogramok használatában, és úgy általánosságban is a számítógéppel kapcsolatban. Nem kell megijedni a feladatoktól még ha isődebb korosztáj is vagy...

Előzmény: trizs77 (18166)
trizs77 Creative Commons License 2014.08.24 0 0 18166

Ott kezdődik a gond, hogy az UTASSZÁMOK című mappámban - szerintem - 100-150 vagy több fájl van.

 

A fájlok 90%-a, vagy több, vasúti utasszámlálási adat.

 

 

Előzmény: sínbohóc (18165)
sínbohóc Creative Commons License 2014.08.24 0 0 18165

Saját email cím, majd a címzettek email cimei.

Fájlok kiválasztása, majd küldés.

Előzmény: trizs77 (18164)
trizs77 Creative Commons License 2014.08.24 0 0 18164

Megtettem.

Nem lettem tőle okosabb.

Azért kérdeztem.

 

Előzmény: sínbohóc (18163)
sínbohóc Creative Commons License 2014.08.24 0 0 18163

Kattints a linkre...

Előzmény: trizs77 (18162)
trizs77 Creative Commons License 2014.08.24 0 0 18162

Hogyan ?

 

........................:-)))

 

 

Előzmény: sínbohóc (18160)
koller andor Creative Commons License 2014.08.24 0 0 18161

Jajjjjjjjjjjj!!!!!!!!!!!!!

Előzmény: trizs77 (18157)
sínbohóc Creative Commons License 2014.08.24 0 0 18160

Ne várjátok el, hogy sokszor 14 emailt elküldjek.

 

IDE felrakva nem is kell :-)

Előzmény: trizs77 (18159)
trizs77 Creative Commons License 2014.08.24 0 0 18159

Bárkinek, bármikor odaadom.

 

De.

 

Mint írtam erdő olvtársanak is 14 emaillel ment el az anyag kb. 30%-a.

 

Ne várjátok el, hogy sokszor 14 emailt elküldjek.

 

-------------------

 

Egy mappában van.

 

Aki hajlandó tőlem kimásolni ezt az egy mappát és feltenni egy nyilvános, ingyenes oldalra ahol mindenki hozzáfér az teszi a közösségnek a legtöbb hasznot.

 

Aki pedig eljön érte ide Zuglóba, az azonnal megkapja.

Pendrájvot hozzon magával.

 

-------------------

 

Más

 

Hogy ON topikok is legyünk :

 

BPD-017 olvtársunk Siófokon vagy környékén él.

Magyarul Somogyban, tehát itt ON.

 

Nála mindez megvan, és még ért is a számítógépekhez.

El kell tőle kérni.

 

 

 

Előzmény: krikori (18158)
krikori Creative Commons License 2014.08.23 0 0 18158

Tisztelettel szeretném én is elkérni ezeket az adatokat, összehasonlítani a szoci időszak adataival. Köszönöm!

(e-mail címem nyilvános)

Előzmény: trizs77 (18154)
trizs77 Creative Commons License 2014.08.23 0 0 18157

taxxx@freemail.hu

 

Előzmény: GA0425 (18156)
GA0425 Creative Commons License 2014.08.23 0 0 18156

Szeretnék kérni egy E-mail címet, amennyiben lehetséges, ugyanis érdekelnénk azok a közlekedési adatok.

 

És hogy ne legyek teljesen OFF:

Előzmény: trizs77 (18151)
erdőszéli Creative Commons License 2014.08.23 0 0 18155

köszönöm! az esős délutánon majd boncolgatom.

 

többiektől elnézést az offért.

Előzmény: trizs77 (18154)
trizs77 Creative Commons License 2014.08.23 0 0 18154

 

 

OFF

 

 

No.

 

Kaptál 14 db emailt.

Mindegyikben 4-5 vasúti utasszámlálási valamivel.

 

Ez a nálam lévő anyag kb. 30-40%-a.

 

Használd.

Annak küldöd el akinek akarod.

 

ON

 

 

Előzmény: erdőszéli (18152)
trizs77 Creative Commons License 2014.08.23 0 0 18153

No akkor kezd el - most - űríteni a postaládádat, mert folyamatosan küldöm.

 

 

Előzmény: erdőszéli (18150)
erdőszéli Creative Commons License 2014.08.23 0 0 18152

annyi a történet, hogy egy, az alföldön a hetvenes évekig működő kisvasút utasszám adatait (munkanapokon négyezer utas) szeretném viszonyítani egy ma működő vasútvonal adataihoz, vagyis olyan vonalat keresnék, ahol ma a napi utasszám négyezer fő körüli. ha ez az adat 2009-es az sem tragédia.

Előzmény: trizs77 (18151)
trizs77 Creative Commons License 2014.08.23 0 0 18151

Nem létezik.

 

Az utolsó ilyen felmérések, kb. 2005-2006-2007 körüliek, illetve 2009-sek.

 

Azóta eseti elmérések vannak.

Nem segített a dolgon Fónagy 2011-es rendelete mely, titkossá minősítette a magyar közszolgáltatás alapján működő szolgáltatók utasszámlálási adatait.

 

Így az elmúlt 3 évben már csak eseti utasszámlálást végeztet a START.

Azokat sem egységes tematika alapján.

Ahány vasútigazgatóság van hazánkban annyi féle szokás.

 

 - Van ahol a jegyvizsgálókkal sajtcetli papírokra (nem vicc) íratják fel, teljesen ad-hoc módon az utasszámokat.

 

 - Van ahol arra utasítják a jegyvizsgálókat, hogy saját belátásuk szerint csak azt az utasszámot jelentsék egy vonalról az elöljáróik felé, amit aznap a legmagasabbnak tartanak.

 

 - van ahol igazi utasszámlálást tartatnak.

 

-----------------------------

 

A nálam lévő, nekem meglévő adatok mindíg nyilvánosak voltak és azok is lesznek.

Egy belső könyvtárban sok tucat utasszámlálás adatai vannak meg.

Bárkinek, bármikor odaadom.

 

Sajnos elküldeni nem tudom, mert túl béna vagyok a számítástechnikához, nem tudok még zippelni se.

(jól írtam ?)

 

Viszont ha valaki eljön Zuglóba egy üres pendrájvval, nem csak utasszámlási hanem sok más közlekedési adatot elvihet.

Ingyen.

 

Előzmény: erdőszéli (18150)
erdőszéli Creative Commons License 2014.08.23 0 0 18150

off:

 

létezik olyan adatbázis, melyben szerepelnek az egyes fő és mellékvonalak utasszám-adatai? ha neked van ilyened kéznél, elküldöd a kopaszhaj kukac gmail pont com címre? köszönöm!

Előzmény: trizs77 (18149)
trizs77 Creative Commons License 2014.08.23 0 0 18149

Somogyországban is járhatna egy M62+4Bhv szerelvény.

Naponta.

 

......................:-))

Törölt nick Creative Commons License 2014.08.22 0 0 18148

a 20-30 utasnak?

 

 

Milyen gyakran szoktál vonatozni ezzel a vonattal?

Nem volt elég a 5 ös vonal személyforgalmának kinyírása?

Jobb nem lett, buszra van kényszerítve a jónép.

 

900 000 HUF

 

Ez virtuális költség, ugyanis a pályahasználati díj az nem a tényleges költség fedezete.

1 es vonalon nem mindegy, hogy elment 25 teher meg 65 személyszállító mondjuk Győr Komáron között, akkor nem 65 hanem 66 vonat ment na bumm, nem keletkezett se extra bérköltség a forgalmista néni Győrszentivánban nem kap ettől több fizut, ha megnyom a asztalon 6 gombbal többet.

 

Másik jótékony hatás, hogy aki nem akar Komárom, Kelenföld körbejárás Székesfehérvárnak menni, az tudja használni az 5 ös vonalat 18-22 óráig. Jun 14-Aug 31 ig van ez a lehetőség.

Ja a magánvasútnak ez az útvonal olcsóbb, ez a baj, mert ők költségérzékenyek.

És a fuvardíjban se mindegy, de Neked az a jó ha a teher is kerül irányfordulással fékpróbával Kelenföld felé....

A magas fuvardíj miatt esetleg közúton viszik, mert egyes vonalatoknak bizony nem jó ha körbe elmegy Kelenföldnek, mert az hosszabb....

A fürdővonatnak nyáron az a hatása, hogy el tud menni pluszban néhány tehervonat is ami így olcsóbb nemzetgazdasági összhatás jobb....

Előzmény: trizs77 (18147)
trizs77 Creative Commons License 2014.08.22 0 0 18147

Érdekes, a "szak"portálok nem nagyon tudósítgatnak róla....

 

---------------------

 

Szakportálok elvannak foglalva azzal, hogy a naponta kb. 900.000 HUF-ért járatott Győr-Siófok-Győr vonatot, Komárom és Fehérvár között melyik nap húzta Púpos és a többi napokon melyik Szergej vitte a majd 300 ülőhelyet annak a 20-30 utasnak?

 

 

Előzmény: sörösgigant (18146)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!