Köszi a konkrét adatot, akkor tessék a többi fanyalgónak is jól megnézni, hogy a ~700 startból 14 nem lett kiadva, ez az, ami miatt néhány nagytudású már központilag, menetrend szerinti ritkítást rendelne el, bravó.
Ráadásul egy pillanatnyi értéken rugóztok, holott korábban meg éppen az arriva teljesített jobban és lehet, hogy 2 hét múlva megint tök más lesz a helyzet...
Hmm. Nem unalmas ez a szent bkv pótol mindent?😀 Ismerős konkrétan szombaton 31/F55-be kezdett Arrivásként, majd a 97E-n a BKV-st pótolta szóló kocsival. Hogy is van ez?
Mea culpa, F51-ben tényleg csak az éjszakából átszerelő volt meg, az F53-nak szerintem csak a futárja szarhatott be.
De most ezen a vasárnapon lovagol mindenki, holott ma pl minden számot ki tudott adni az arriva a 20E-n, illetve a múlt héten is (régebbre nem tekertem vissza). Szombaton egy busz hiányzott, de vasárnap tényleg három, ezt most lehet mutogatni, mint a véres kardot (holott a hét többi napján minden rendben volt).
Csikós Zsolt mondta nemrég egy podcastban, hogy mindig van kb 5%-nyi hülye, ezekkel nem lehet mit kezdeni. Nem gyártottak még olyan buszt, ami mindenkinek tetszik, egyeseknek mindig, minden szar.
Ha nem működik a klíma, akkor tessék szólni a sofőrnek, de a "nagyablakos" buszokon se úgy kéne a sok parasztnak, hogy feltépi egyből, még akkor is, ha konkrétan jégverem van a buszon... Aztán meg csodálkoznak, hogy idő nap előtt elromlik vagy be sincs kapcsolna.
Milyen érdekes, hogy amikor én arra utazok vagy vezetek, akkor sosincs utaslemaradás, se egy rossz szó az utasoktól, be tudnak mászni hátra, működik a klíma, stb, bezzeg a közlekb*zik szerint mindig, minden szar...
Érdekes, se a sofőr kollégáktól, se a BKK-soktól nem hallottam még olyat, hogy gondot jelentene a hátsó ajtók hiánya ezeken a buszokon - még akkor se, ha esetleg más, belvároson áthaladó vonalakon mentek pótolni - pedig most már azért van tapasztalat bőven.
,,A háromajtós buszokat pedig a szent átlagutasok már régen megszokták és elfogadták" Nem tudom hogy kikre gondolsz, de elég sok ismerősöm utálja ezeket a buszokat, mióta forgalomba álltak. Arról nem beszélve hogy nyáron elég sok buszon nem működött a klíma. A bukó ablakokon semmi levegő nem jön be. Ez a másik ok amiért gyűlölik.
Nem szoktam meg és nem fogadtam el a két- háromajtós buszokat - egy átlag utas vagyok, hello! Egyszerűen kénytelen vagyok ezeket használni, mert a közlekedés szervező ilyeneket rendelt, mert szarik rá, hogy hatékony tömegközlekedés működjön a városban.
Megszokták, persze... Utaslemaradás van a reggeli csúcsban a 20E-n. Pontosabban lenne még hátul hely, de aki fent van, nem megy be oda hátra a negyedik ajtó körüli állóhelyre, mert valós veszély, hogy pl. a Róbert Károlynál nem tud leszállni majd. Ezért a Futár utcánál vagy a Szegedi útnál könnyes szemmel nézik a szabad állóhelyeket azok, akik a megállóban maradnak. Ha lenne negyedik ajtó, akkor ez a probléma nem lenne.
Próbáld már meg egészében olvasni a hozzászólásomat, és nem egy-egy részletet kiragadni belőle. Te hoztad fel a 20E-t, én is erről beszéltem, nézd meg a winmenetrenden, hogy ma minden számot kiadott az arriva rajta, tehát egy nap alapján felesleges apokalipszist kiáltani. Máskor, máshol meg pont az arriva pótol BKV-t, ezt a facebook megfelelő csoportjában elég jól lekövetik, tök értelmetlen ezen rugózni. Mi az, hogy "relativizálom" a személyzethiányt? Soha, senki nem tagadta, hogy létezik ez a probléma, de elég hektikusan jelentkezik mindkét cégnél: egyszer nincs szabad szám, máskor kétségbeesetten telefonálnak, hogy nem tudna-e jönni az ember (saját tapasztalat).
A háromajtós buszokat pedig a szent átlagutasok már régen megszokták és elfogadták, de ha neked nem elég jó, akkor várd meg nyugodtan a 20 éves négyajtós Volvót, aztán utazz azzal...
A 2-es pont már ott megbukott, hogy ma a full Arrivás 153, 154-en az egyik forgalmin BKV-s kocsik vannak/voltak kint. És még a nap nagy része hátravan.
3-as: nézd vissza a múlt hetet Winben, akkor is rengeteg Arrivás vonalon volt BKV-s kocsi, és nem sűrítőként.
4: a filippínókból nem sok lesz egyelőre, mert az ezt lehetővé tevő jogszabályt állítólag felfüggesztették hétvégén.
5: Nem, nem unalmas, a 20E-n hétvégén is kurva sokan vannak (és nem fogom isteníteni a 3 ajtós csukikat, az maradjon szépen a Volán felségterülete), egyik legforgalmasabb gerincvonal. De az szh legalább megoldotta a négyajtósok odakerülését. :D
Nagyon szereted relativizálni a személyzethiányt, csak a valóság szembejön.
Na jó, tegnap is vagy 8 ! BKV-s busz pótolt a 20E-n, de több más Arrivás vonalakon se volt sokkal jobb a helyzet. És vasárnapról beszélünk.
Valaki tényleg csináljon már ezzel valamit, vagy ha nem megy, tegye fel a kezét a BKK és mondja, hogy bocs, nincs elég ember, kénytelenek vagyunk hozzáigazítani a teljesítményt (lásd Münchenben az MVG hasonló okokból). Jelenleg úgy néz ki, e téren messze az Arrivánál a legrosszabb a helyzet, az agglós Volánt is beelőzte.
Ui: öröm az ürömben, de legalább a 20E utasai tegnap jó néhány négyajtós buszt kaphattak (off BKV-sok közül 6 db csuki és 2 szóló fordult meg ott.)
Folyamatos a felvétel az összes telephelyen. A HR központi számán tudsz érdeklődni.
Lehetőséged van kezdőként 2-4 vagy akár több órába is jönni, ebben az esetben te jelölöd meg, hogy mely napokon szeretnél dolgozni és lesz rendes vezénylésed. Amennyiben számkérőnek jönnél az sem akadály, de akkor már némi tapasztalatra szükség van.
Az előző tenderen se tiltotta, de szerintem önszántából nem fog az arriva +1 ajtót kérni egy buszra se (de látni kéne a konkrét műszaki követelményeket, mert azt egyelőre még nem közölték).
Szerintem csak a darabszám miatt, mert mindegyik 50+15. Azt nem tiltja a kiírás, hogy egy tenderen belül különböző ajtószámú buszokkal induljanak. Csak a típusnak és a hajtásnak kell egyeznie.
Nem értem ezt a -1 ajtó fóbiát itt némelyektől.A hathatós intézkedések miatt (szétvert hálózat,eaf,tötymörgés nehogy -1.0-ben legyen és a komisszár feljelnetse a párttitkárnál bkk b@szogassa) ugyan mindegy mennyi az ajtó..eleve a még nem szétvert vonalakon ahol nincs eaf ott is elől szédeleg mind a felszálló,mind a leszálló utasok nagyrésze.
Első körben amúgy is csak a 82db (75 forgalmi) NAY lesz váltva. Marad még ezen felül a B3 keretén belül ott lesz még 50db PDN 2027-ig és 24db SGY 2030-ig.
A három ajtós igénylő szólókra még mind átrakhatóak a 2025-től maradó PDN/SGY-k. Na meg valami miatt a csuklósokból is opcióval együtt tízzel több van cserébe, hogy szóló meg annyival kevesebb.