Keresés

Részletes keresés

torqmatic Creative Commons License 2023.10.10 -6 2 18071

LOL, mit "tagadok" én?

Köszi a konkrét adatot, akkor tessék a többi fanyalgónak is jól megnézni, hogy a ~700 startból 14 nem lett kiadva, ez az, ami miatt néhány nagytudású már központilag, menetrend szerinti ritkítást rendelne el, bravó.

Ráadásul egy pillanatnyi értéken rugóztok, holott korábban meg éppen az arriva teljesített jobban és lehet, hogy 2 hét múlva megint tök más lesz a helyzet...

Előzmény: IAtilla (18065)
18-09 Creative Commons License 2023.10.10 0 4 18070

B3 - MAN (NAY, PDN) | 2025-ben a NAY-ok, majd 2027-ben a PDN-ek, végül 2030-ban a SGY-k távoznak 

B4 - ConectoG (NCA) | 2025-ben és 2026-ban lejáró

C2 - 50 szóló, tender kiírva

C3 - 50 csuklós, tender kiírva

C4 - 50 csuklós, tender kiírva

C5 - 90 (20 csuklós és 70 szóló?) elektromos (?) busz beszerzése, még idén kiírásra kerülhet 

C7 - MAN LCG

C8 - MAN LC 

Előzmény: Fenyőfatalp (18068)
MOS-265 Creative Commons License 2023.10.10 -1 0 18069

Az első ugyan az is volt. A második meg már az off bkv.

Előzmény: BPO-537 BX-51-61 (18067)
Fenyőfatalp Creative Commons License 2023.10.10 0 0 18068

Valaki leírná (csak nagyjából), hogy melyik arrivás szerződés melyik? Ezekre a Cx kódokra gondolok. Vagy hogy hol lehetne ennek utána nézni.

Előzmény: 18-09 (18048)
BPO-537 BX-51-61 Creative Commons License 2023.10.10 0 6 18067

Az a 97E nekem határozottan Andoros forgalminak tűnik.

Előzmény: MOS-265 (18066)
MOS-265 Creative Commons License 2023.10.10 -3 2 18066

Hmm. Nem unalmas ez a szent bkv pótol mindent?😀 Ismerős konkrétan szombaton 31/F55-be kezdett Arrivásként, majd a 97E-n a BKV-st pótolta szóló kocsival. Hogy is van ez? 

Előzmény: 08-73 (18052)
IAtilla Creative Commons License 2023.10.09 0 8 18065

Nem futár hiba volt, sajnos a 20E/F53-ból is csak az éjszakás volt meg tegnap.

És sajnos ma is megszaporodtak délutánra a ki nem adott startok, a mai nap egyenlege 14 lett, ez az Arriva összes startjának a 2%-a.

Nem azt mondom, hogy apokalipszis van, de hiába próbálod tagadni, sajnos tegnap és a ma is az Arriva teljesített rosszabbul.

Előzmény: torqmatic (18063)
torqmatic Creative Commons License 2023.10.09 -4 2 18064

Na most akkor átlagutas, vagy szakértő vagy? Mert laikusként azért elég merész kijelentésekre bátorkodsz...

Mivel lett kevésbé hatékony a tömegközlekedés Budapesten azóta, hogy a Citarók helyett MAN-ek járnak, hm?

Előzmény: Önckáí (18057)
torqmatic Creative Commons License 2023.10.09 -3 1 18063

Mea culpa, F51-ben tényleg csak az éjszakából átszerelő volt meg, az F53-nak szerintem csak a futárja szarhatott be.

De most ezen a vasárnapon lovagol mindenki, holott ma pl minden számot ki tudott adni az arriva a 20E-n, illetve a múlt héten is (régebbre nem tekertem vissza). Szombaton egy busz hiányzott, de vasárnap tényleg három, ezt most lehet mutogatni, mint a véres kardot (holott a hét többi napján minden rendben volt).

Előzmény: abauj (18059)
torqmatic Creative Commons License 2023.10.09 -7 0 18062

Csikós Zsolt mondta nemrég egy podcastban, hogy mindig van kb 5%-nyi hülye, ezekkel nem lehet mit kezdeni. Nem gyártottak még olyan buszt, ami mindenkinek tetszik, egyeseknek mindig, minden szar.

Ha nem működik a klíma, akkor tessék szólni a sofőrnek, de a "nagyablakos" buszokon se úgy kéne a sok parasztnak, hogy feltépi egyből, még akkor is, ha konkrétan jégverem van a buszon... Aztán meg csodálkoznak, hogy idő nap előtt elromlik vagy be sincs kapcsolna.

Előzmény: söröm (18058)
torqmatic Creative Commons License 2023.10.09 -4 3 18061

Milyen érdekes, hogy amikor én arra utazok vagy vezetek, akkor sosincs utaslemaradás, se egy rossz szó az utasoktól, be tudnak mászni hátra, működik a klíma, stb, bezzeg a közlekb*zik szerint mindig, minden szar...

Érdekes, se a sofőr kollégáktól, se a BKK-soktól nem hallottam még olyat, hogy gondot jelentene a hátsó ajtók hiánya ezeken a buszokon - még akkor se, ha esetleg más, belvároson áthaladó vonalakon mentek pótolni - pedig most már azért van tapasztalat bőven.

Előzmény: tirisztoros szaggató (18056)
abauj Creative Commons License 2023.10.09 0 1 18059

Nálam három az a kettő, illetve az F53 sem látszik délután, de az lehet, hogy megvolt. 

Előzmény: torqmatic (18053)
söröm Creative Commons License 2023.10.09 -2 9 18058

,,A háromajtós buszokat pedig a szent átlagutasok már régen megszokták és elfogadták" 
Nem tudom hogy kikre gondolsz, de elég sok ismerősöm utálja ezeket a buszokat, mióta forgalomba álltak. Arról nem beszélve hogy nyáron elég sok buszon nem működött a klíma. A bukó  ablakokon semmi levegő nem jön be. Ez a másik ok amiért 
gyűlölik.

 

Előzmény: torqmatic (18055)
Önckáí Creative Commons License 2023.10.09 -2 10 18057

Nem szoktam meg és nem fogadtam el a két- háromajtós buszokat - egy átlag utas vagyok, hello! Egyszerűen kénytelen vagyok ezeket használni, mert a közlekedés szervező ilyeneket rendelt, mert szarik rá, hogy hatékony tömegközlekedés működjön a városban.

Előzmény: torqmatic (18055)
tirisztoros szaggató Creative Commons License 2023.10.09 -1 12 18056

Megszokták, persze... Utaslemaradás van a reggeli csúcsban a 20E-n. Pontosabban lenne még hátul hely, de aki fent van, nem megy be oda hátra a negyedik ajtó körüli állóhelyre, mert valós veszély, hogy pl. a Róbert Károlynál nem tud leszállni majd. Ezért a Futár utcánál vagy a Szegedi útnál könnyes szemmel nézik a szabad állóhelyeket azok, akik a megállóban maradnak. Ha lenne negyedik ajtó, akkor ez a probléma nem lenne.

Előzmény: torqmatic (18055)
torqmatic Creative Commons License 2023.10.09 -6 5 18055

Próbáld már meg egészében olvasni a hozzászólásomat, és nem egy-egy részletet kiragadni belőle. Te hoztad fel a 20E-t, én is erről beszéltem, nézd meg a winmenetrenden, hogy ma minden számot kiadott az arriva rajta, tehát egy nap alapján felesleges apokalipszist kiáltani. Máskor, máshol meg pont az arriva pótol BKV-t, ezt a facebook megfelelő csoportjában elég jól lekövetik, tök értelmetlen ezen rugózni. Mi az, hogy "relativizálom" a személyzethiányt? Soha, senki nem tagadta, hogy létezik ez a probléma, de elég hektikusan jelentkezik mindkét cégnél: egyszer nincs szabad szám, máskor kétségbeesetten telefonálnak, hogy nem tudna-e jönni az ember (saját tapasztalat).

A háromajtós buszokat pedig a szent átlagutasok már régen megszokták és elfogadták, de ha neked nem elég jó, akkor várd meg nyugodtan a 20 éves négyajtós Volvót, aztán utazz azzal...

Előzmény: 08-73 (18054)
08-73 Creative Commons License 2023.10.09 -6 8 18054

A 2-es pont már ott megbukott, hogy ma a full Arrivás 153, 154-en az egyik forgalmin BKV-s kocsik vannak/voltak kint. És még a nap nagy része hátravan.

3-as: nézd vissza a múlt hetet Winben, akkor is rengeteg Arrivás vonalon volt BKV-s kocsi, és nem sűrítőként.

4: a filippínókból nem sok lesz egyelőre, mert az ezt lehetővé tevő jogszabályt állítólag felfüggesztették hétvégén.

5: Nem, nem unalmas, a 20E-n hétvégén is kurva sokan vannak (és nem fogom isteníteni a 3 ajtós csukikat, az maradjon szépen a Volán felségterülete), egyik legforgalmasabb gerincvonal. De az szh legalább megoldotta a négyajtósok odakerülését. :D 

 

Nagyon szereted relativizálni a személyzethiányt, csak a valóság szembejön.

Előzmény: torqmatic (18053)
torqmatic Creative Commons License 2023.10.09 -6 7 18053

Feleslegesen kelted a hangulatot már megint...

 

1, Hiába volt tegnap a 20E-n 8 BKV busz, ez összesen 2 forgalmi számot jelentett

2, Ma minden forgalmi számot kiadott az Arriva, pedig munkanap van

3, Máskor az Arriva megy pótolni BKV-t, úgyhogy egy nap alapján ne vonjunk már le messzemenő következtetéseket

4, Rajta vannak a megoldáson, a filippinó és egyéb külföldi sofőrös hírektől zengett a sajtó az utóbbi időben

5, Ez a négyajtós baromság nem unalmas még? Biztos nem lehet meglenni nélküle, főleg hétvégén...

Előzmény: 08-73 (18052)
08-73 Creative Commons License 2023.10.09 -6 5 18052

Na jó, tegnap is vagy 8 ! BKV-s busz pótolt a 20E-n, de több más Arrivás vonalakon se volt sokkal jobb a helyzet. És vasárnapról beszélünk. 

Valaki tényleg csináljon már ezzel valamit, vagy ha nem megy, tegye fel a kezét a BKK és mondja, hogy bocs, nincs elég ember, kénytelenek vagyunk hozzáigazítani a teljesítményt (lásd Münchenben az MVG hasonló okokból). Jelenleg úgy néz ki, e téren messze az Arrivánál a legrosszabb a helyzet, az agglós Volánt is beelőzte.

 

 

Ui: öröm az ürömben, de legalább a 20E utasai tegnap jó néhány négyajtós buszt kaphattak (off BKV-sok közül 6 db csuki és 2 szóló fordult meg ott.)

Obus Creative Commons License 2023.10.08 0 1 18051

Köszönöm.

Előzmény: Hyperfilter (18050)
Hyperfilter Creative Commons License 2023.10.08 0 2 18050

Folyamatos a felvétel az összes telephelyen. A HR központi számán tudsz érdeklődni.

Lehetőséged van kezdőként 2-4 vagy akár több órába is jönni, ebben az esetben te jelölöd meg, hogy mely napokon szeretnél dolgozni és lesz rendes vezénylésed. Amennyiben számkérőnek jönnél az sem akadály, de akkor már némi tapasztalatra szükség van.

Előzmény: Obus (18049)
Obus Creative Commons License 2023.10.08 0 0 18049

Sziasztok!

 

Tudja valaki, hogy a Bogáncs utcába mennyire keresnek mostanában besegítőket?

18-09 Creative Commons License 2023.10.08 0 0 18048

Egyelőre nem ismert a műszaki specifikáció.

 

A C7 és a C8 esetében le volt írva abban, hogy lehet 2-2-0 és 2-2-2-0 ajtóképlettel indulni. 

Előzmény: Peti817172M (18046)
torqmatic Creative Commons License 2023.10.08 0 0 18047

Az előző tenderen se tiltotta, de szerintem önszántából nem fog az arriva +1 ajtót kérni egy buszra se (de látni kéne a konkrét műszaki követelményeket, mert azt egyelőre még nem közölték).

Előzmény: Peti817172M (18046)
Peti817172M Creative Commons License 2023.10.05 0 3 18046

Szerintem csak a darabszám miatt, mert mindegyik 50+15. Azt nem tiltja a kiírás, hogy egy tenderen belül különböző ajtószámú buszokkal induljanak. Csak a típusnak és a hajtásnak kell egyeznie.

Előzmény: Törölt nick (18039)
bz79 Creative Commons License 2023.10.05 -11 3 18045

Nem értem ezt a -1 ajtó fóbiát itt némelyektől.A hathatós intézkedések miatt (szétvert hálózat,eaf,tötymörgés nehogy -1.0-ben legyen és a komisszár feljelnetse a párttitkárnál bkk b@szogassa) ugyan mindegy mennyi az ajtó..eleve a még nem szétvert vonalakon ahol nincs eaf ott is elől szédeleg mind a felszálló,mind a leszálló utasok nagyrésze.

Előzmény: Bobeno23 (18044)
Bobeno23 Creative Commons License 2023.10.05 -2 4 18044

33, 53 meg ilyeneken pont mindegy hány ajtó van. Egyszerűen csak meg kell tanulni, hogy a 2-es ajtó mögött is van élet.

Én pl örülnék a kétajtósoknak, tuti mindig egyedül ülnék hátul :)

114-re is kibírható lenne, ha nem villamospótlónak használnák sokan.

Előzmény: 08-73 (18040)
MCA-001 Creative Commons License 2023.10.05 -2 1 18043

Novemberben kezdhetnek az indonéz és Fülöp-szigeteki buszsofőrök az Arrivánál...

https://telex.hu/belfold/2023/10/05/budapest-buszsoforok-arrivabus-infonek-es-fulop-szigeteki

18-09 Creative Commons License 2023.09.30 0 0 18042

Első körben amúgy is csak a 82db (75 forgalmi) NAY lesz váltva. Marad még ezen felül a B3 keretén belül ott lesz még 50db PDN 2027-ig és 24db SGY 2030-ig. 

Előzmény: 08-73 (18040)
BPO-537 BX-51-61 Creative Commons License 2023.09.30 -1 1 18041

A három ajtós igénylő szólókra még mind átrakhatóak a 2025-től maradó PDN/SGY-k. Na meg valami miatt a csuklósokból is opcióval együtt tízzel több van cserébe, hogy szóló meg annyival kevesebb.

Előzmény: 08-73 (18040)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!