Keresés

Részletes keresés

urál Creative Commons License 2006.12.27 0 0 1618
A buszok azért vannak tele, mert a helyi lakosság a buszra szavazott a vonat helyett!
Előzmény: D94A (1611)
urál Creative Commons License 2006.12.27 0 0 1617
Az usasszámból derül ki a tökéletes érdektelenség a vasút iránt.
Előzmény: nagypiros (1612)
urál Creative Commons License 2006.12.27 0 0 1616

Mert a busz sokszorosan olcsóbb, mint a vonat, és ahol nincs utasforgalom a vonatra, ott a buszra még lehet! Namost a többi meg nettó hülyeség, mivel a fogyatékos nem tud közlekedni akadálymentesítés nélkül, míg a Mezőcsáti vidáman be tud buszozni Miskolcra vonat nélkül is. A vonatot amúgy se használja, az csak úgy van utas nélkül.

 

A helyi erők meg már döntöttek a vonat sorsáról. Nem utaznak vele, tehát nem kell nekik.

Előzmény: Törölt nick (1613)
igen7 Creative Commons License 2006.12.27 0 0 1615
nem az. a busz szerinted 30-cal megy? :)
Előzmény: D94A (1604)
kkalmi Creative Commons License 2006.12.27 0 0 1614

A 6 milliárdos kiadáscsökkentésről akkor volt szó, amikor a 28 vonalat akarták bezárni. (Akkor sem volt igaz.)

Szerencsére erről már nincs szó, a mostani 14 vonallal nagyon felbecsülve talán 1 milliárdos kiadáscsökkentés érhető el. A bevételek elvesztésével azonban a "nyereség" sokkal kisebb, tehát a 179 milliárd szinte semmivel sem lesz kevesebb.

Az első nagy veszteség akkor fog történni, ha a szétlopott vonallal kezdeni kell valamit: a visszaépítés és a rekultiváció is az üzem fenntartásának többszöröse, tehát azzal, hogy 1-2 évben nyernek 0,5-1 milliárdos összeget, a veszteség néhány évvel később többszörös lehet.

Igaz akkorra valószínűleg más kormánynak kell megoldani a gondokat, tehát rövid távon ez nagyon megéri, ráadásul a valós veszteségforrásokról hatékonyan tereli el a közvélemény figyelmét, mert rögtön nem az évente cserélt luxusautóparkkal, a milliárdos fizetésekről fognak írni az újságokban, hanem a vonalbezárásokról, amelyet előadnak, mint a megoldást a veszteségek megszüntetésére, mire az igazság kiderül, akkorra késő lesz. 

Előzmény: Törölt nick (1606)
Törölt nick Creative Commons License 2006.12.27 0 0 1613

S akkor busz meg minek? Üljenek otthon, ne lófráljanak folyvást! Csak a pestieknek van joguk, nemde? Ezen az alapon minden valamilyen kisebbségre vonatkozó jogot meg kell vonni: kevesen vannak és nem éri meg! nem kell akadálymentesiteni a villamosokat, intézményeket, metrólejárókat, mert naponta  csak pár fogyatékos veszi igénybe őket, kedvenc topikod példájára, a Nagymező utcai autótulajdonosok is kevesebben vannak mint a földalatti parkolót elutasitók. Ergo, menjenek máshova.

Nagyon szeretsz te is  a mások sorsáról a saját szemszögedből nézve dönteni, az ő vélemyük semmibevételével. Igazi demokratikus hozzáállás!

Előzmény: urál (1609)
nagypiros Creative Commons License 2006.12.27 0 0 1612
Ezt te aztán honnan tudod?
Vidéki vayy?
Amit rsz az meg nem igaz.
Előzmény: urál (1609)
D94A Creative Commons License 2006.12.27 0 0 1611
Akkor a buszok miért vannak teli??? Talán fizetett utaszámnövelők???:-)))
Ja ! Gratula!
Ilyen demagóg dumát már régen olvastam! A te elképzelésed szerint a vasútvonalak 70% -át meg lehetne szüntetni!
Előzmény: urál (1608)
nagypiros Creative Commons License 2006.12.27 0 0 1610
Igen.
Az eu-ban kezdenek áttérni a vonatra.
Mi meg a légkőrt kárositó autóközlekedésre, és ezek mondják magukat modernek...
Előzmény: urál (1608)
urál Creative Commons License 2006.12.27 0 0 1609
A helyi lakosságot a lehető lecsekélyebb mértékben sem érdekli, hogy van e vasút, vagy sincs, mivel nem utaznak vele. Nem is tudnának hova utazni, mivel olyan kevesen vannak, hogy érthető módon nem töltik meg a vonatokat.
Előzmény: Törölt nick (1606)
urál Creative Commons License 2006.12.27 0 0 1608

Tehát indítsunk mégtöbb vonatot, a nemlétező utasokra! Brávó! :)))

 

A lakosságszám Mezőcsáton: 6594 fő. Hejőpapin: 1248 fő, míg Hejőbábán 1944 fő és Hejőszalontán 779-en laknak. A még a vasút közelében található Szakáldon meg 567-en. Ez összesen: 11 132 lakos a 88-as vonal mentén. Ebből néhány ezer fő lehet munkaképes korú és max néhány száz fő, amely bejár Miskolcra dolgozni. Hát ezért nincs utas ezen a vonalon és nem is lesz.

 

A szélsőséges időjárás esetére nem vasutat tartunk fenn, ugyanazért, amiért űrrepülőgépet sem. Az Igricieken meg nem segít a vasút, mivel Igric messze van a vasútállomásától és nem is lesz közelebb, ezért nem is számoltam bele az 1292 lakosukat.

Előzmény: D94A (1600)
D94A Creative Commons License 2006.12.27 0 0 1607
Miskolc-Hejőkeresztúr 70/80km/h
Hejőkeresztúr -Mezőcsát 50Km/h
A szolgálati menetrendkönyv alapján!
Előzmény: igen7 (1603)
Törölt nick Creative Commons License 2006.12.27 0 0 1606
Felesleges nála minden érvelés! Ki van adva az ukáz neki is és szavalja: megszüntetni, gazdaságtalan, vesztséges! Az sem őt sem az ukáz kiadóit nem izgatja, hogy a vesteség még nagyobb ha megszüntetik. Igaz nem nekik, hanem az illető vidéken lakók számára. Ők csak a térképről ismerik és a nem éppen objektiv utaszámlálóktól kapott adatokat mutogatják bízonyitékként. Az abszolut idióta menetrendek létét ezeken a vonalakon meg vagy letagadják, vagy a gondolatát is elutasitják a szándékoságnak.    Az idei hiány - friss adat - 179 milliárd. A megszüntetendő vonalakkal 6 milliárdot lehet nyerni. Óriási csökkenés, máris meg van mentve a MÁV és az államháztartás. A veszteséget a megszüntetésekkel, meg senki se méri, s reklámozza. Érzik viszont az érintettek. Érdekes az is, hogy mindig a szocialistába oltott liberális (vagy forditva) kormányoknak jut eszébe a vasutvonalak megszüntetése. Vajon miért haragszanak annyira rá?
Előzmény: D94A (1600)
kkalmi Creative Commons License 2006.12.27 0 0 1605

Csak érzékeltetésképp:

Budapest-Győr között a személyvonat átlagsebessége :58 km/ó

Mezőcsát - Miskolc között a személyvonat átlagsebessége: 42 km/ó.

 

Az előbbi vonalra km-enként több mint 1 milliárdos fejlesztéseket hajtottak végre, az utóbbira és a hálózat nagyrészére pedig szinte semmit.

Előzmény: kkalmi (1602)
D94A Creative Commons License 2006.12.27 0 0 1604
Még így is gyorsabb mint a busz!
Előzmény: igen7 (1601)
igen7 Creative Commons License 2006.12.27 0 0 1603
rosszul írtam: a 30km/h a maximális sebesség lehet azon a vonalon.
Előzmény: kkalmi (1602)
kkalmi Creative Commons License 2006.12.27 0 0 1602
Mennyi a személyvonat átlagsebessége az 1. vonalon, ami a MÁV, sőt Magyarország "kirakatvonala" ?
Előzmény: igen7 (1601)
igen7 Creative Commons License 2006.12.27 0 0 1601
a lényeg, hogy a mezőcsáti vonalat 30km/h-s átlagsebességgel, meg minimális utasszámmal nincs értelme üzemben tartani. pályafelújítás után valszeg lenne, de arra meg most per pillanat nincsen pénz. ergo: teljesen logikus és hasznos, hogy a vonalon megszűntetik a közlekedést.
Előzmény: D94A (1600)
D94A Creative Commons License 2006.12.27 0 0 1600
Gondolom végignézted a mezőcsáti menetrendet! Szerinted ilyen anti-menetrend mellett milyen utasforgalomra számítanak nagyjaink?! A mai világban az embereknek nincs ideje kivárni egy miskolci ügyintézés... után 4óra múlva induló zötyögényt. Inkább felszáll az óránként induló túlzsúfolt távolsági buszra. Utazik 1óra 40percet Mezőcsátig. Mivel a 3-as út IFA-tól hemzseg a csáti út a Hejőpapi bánya miatt szinte eltűnt! A vonat ezt az utat kb 1óra alatt teszi meg! Jövőre elkezdik a Búza-tér rendezését és a buszállomást kiteszik a város két szélére! Tudod az MVK Rt nem örül a városban furikázó Volánnak( A város szélétől olcsóbb a volán mint Az MVK). Ezzel szemben a megszüntetett vonalakat pár héten belűl ellopják! A munkanélküli középkorú vasutast az állam tartja el+ szép végkielégítés. Vajon a GYSEV-nek miért éri meg a MÁV által lepusztulni hagyott vontatóvágányt Ják-Balogunyom állomáson visszaépíteni? Vajon ki fogja majd egy sélsőséges időjárás esetén a behavazott falvakra a kenyeret, dokit... eljuttatni? 2006 elején 2 hétig volt nagy hó. Nyékládházáról vittek át Hejőkeresztúrba mivel a kolleginának nem jött a busza. A Volán az olvadásig türelmet kért az Igriciben lakóktól!:-) Ez a helyzet a Putnok-Szilvásvárad vonallal is! Lenne egy kérdésem:
Ha biztonsági öv kell a buszokra mi lesz a közbenső megállókban felszálló utasokkal? Vagy ezt csak az 1000km-feletti távolságra vezetik be?:-))
Előzmény: urál (1599)
urál Creative Commons License 2006.12.27 0 0 1599

Eszedbe sem jutna, hogy utasok nélkül nincs értelme vasutat üzemeltetni! :)))

 

No persze megértem, egyrészt a megélhetésed függ egy minden szempontból fölösleges vonaltól, másrészt mint sok más idiotizmus így az is teljesen természetesnek számít felénk, hogy a vonat nem az utasforgalom függvényében jár. Valószínűleg gonosz összeesküvés van a háttérben a rációra.

Előzmény: D94A (1598)
D94A Creative Commons License 2006.12.27 0 0 1598
Én a külömböző lobbikra gyanakszom és a pénzmosásra. Vajon a megszüntetés előtt miért verték alá a mezőcsáti vonalat? Ezzel megszüntettek 3600m 10km/h lassúmenetet. Természetesen ezt a statisztikára fogják! Romlott a menetrendszerűség. Az ideiglenesen leállított vonalat rögtön elkezdik felbontani a megélhetési fémtolvajok. Azaz rá lehet írni nagy összegű el nem végzett munkát.
Előzmény: nagypiros (1597)
nagypiros Creative Commons License 2006.12.27 0 0 1597
Szerinted miért nyirja ki az egérképű Kóka a MÁV-ot?
Tippeljél.
Mondj egyetlen egy példát arra, hogy ha valamit eladott az állam és majd utána a szolgáltatás jobb lett és olcsóbb a honpolgárnak?
Kiért van a piacgazdaság az állam?
Nem értünk?
Előzmény: D94A (1596)
D94A Creative Commons License 2006.12.27 0 0 1596
Gratulálunk!
Ön megnyerte a nagy piros hangszórót! Hova küldhetjük?
:-)
Előzmény: nagypiros (1595)
nagypiros Creative Commons License 2006.12.27 0 0 1595
Autópályákat és a MÁV-ot eladják ezek a komcsik?!
Mire jó ez?
Gondolom meggazdagodnak a szoclibesek ezen IS.
D94A Creative Commons License 2006.12.27 0 0 1594
Kimaradt: 35111!
:-)
Előzmény: urál (1593)
urál Creative Commons License 2006.12.25 0 0 1593

Nem lehet különbség, továbbra sem látom, hogy mi a kilenc és hol!

 

De fuss neki mégegyszer. Tehát melyik vonalról is beszélsz!

Előzmény: D94A (1592)
D94A Creative Commons License 2006.12.25 0 0 1592
Te vonatpárról beszélsz én pedig vonatról! A 80-as vonal menetrendjai jó példa a járatszám-utas viszonyra! Nézd meg a tavalyi és az idei menetrendet! Tavaly alig volt utas! Dec 10-től drámaian megemelkedett az utasok száma! Én ebből csak a jó menetrend fontosságára akartam rávilágítani!
Előzmény: urál (1591)
urál Creative Commons License 2006.12.25 0 0 1591

Hogy mi köze van a 88-as vonalhoz a 80-as fővonalon fekvő Emődnek, ahol tényleg óránként járnak a vonatok azt nem tudom, mivel a 80-as fővonalat senki nem akarja bezárni, mint ahogy még az sem derült ki, hogy mi a lófax az a kilenc vonat! Hejőkereszttúron ugyanis egy irányba tíz (89-es vonal) és öt (88-as vonal), tehát összesen tizenöt vonat halad át. Ezek közül egyik sem kilenc.

Előzmény: D94A (1590)
D94A Creative Commons License 2006.12.25 0 0 1590
Már itt is írtam Emődről! Ha nem , akkor bocsánat! Nálunk( Emődön) bevezették az ütemmes menetrendet és van utas van bevétel!
35120, 35129, 35110, 35117, 35114, 35115,35116, 35118, 35121.
Ezek a vonatok közlekednek Hk-Zt és vissza. én a szolgáltatás minősége és utasszám összefüggésre akartam rávilágítani. Ha má a menetrend kifogásolható. Ami felháborít, hogy még egy vasuti vagy miniszteriális félisten sem utazott vagy ült az érintett vonalak vonatain, szolgálati helyein, hanem egy kozmetikázott számhalmaz alapján döntenek! Lássul be, ez nálunk több mint fél évszázados hagyomány!
Előzmény: urál (1589)
urál Creative Commons License 2006.12.25 0 0 1589

Miről nincs fingom?

 

Gyermekem? Még mindig nem válaszoltál, hogy találtad ki a napi kilenc vonatot és arra sem, hogy vajon mi a lófax jár óránként, ha csak napi öt vonat jár egy irányba!

 

Tényleg nem kellene hülyének nézni az embereket!

Előzmény: D94A (1588)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!