Hát nem tudom, nem nevezném ipari hulladéknak... 5 évig utaztam naponta MRY-vel, kényelmes, puha ülések, idő jó volt benne, fűtött rendesen. Sofőr szempontból sem hiszem, hogy olyan rosszak lennének, tempomat (SRD-ben ez pl. nincs), automata váltó, és azért szedte is a lábát (Nyilván nem mindegyik jó, amivel utaztam, azzal nem voltak gondok.) Ha visszagondolok, a mai napig inkább utaznék egy MRY-vel, mint egy SRD-vel, vagy egy új Credoval, ezzel persze nem leszólni akarom az újakat, de a mai buszoknál már nemigen szempont a kényelem. (Ez látszik azonos típusoknál is, az MXU és NIG széria jóval kényelmesebb mint az SWR-ek). Természetesen meg lehet kövezni, ez az én véleményem, nem kell egyetérteni velem.
11.22-vel a KWX-467 ideiglenesen kivonva. (Érdekes, hogy mennyire párhuzamos pályafutása volt a két HFF-nek: egyszerre lettek leváltva távolságiból a JMG-971/972 által, hogy aztán 17-18 évre bebetonozódjanak egy-egy falujáró fordára. (Jó, a 663 az utolsó évben már tartalék volt, bár annak a nagy részét szintén egy fordán töltötte.) És végül talán ugyanazon, vagy közel ugyanazon a napon köszöntek el, 09.29-én?)
Az SSM-609 fordáján (5020/228 Tótkomlós 5.55-Szeged 7.45 - 5020/277 Szeged vá. 15.55- Tótkomlós 17.53 , közben és utána is visz járatokat) vasárnap óta az LSW-552 van. Ez valami ideiglenes, vagy hogyhogy egy credot egy távolsági MAN Lion's Coach pótol?