Keresés

Részletes keresés

Bicci Creative Commons License 2006.10.01 0 0 232
Sziasztok!

Ezennel én is hivatalosan becsatlakozom ebbe a topicba! Vagyis blogba :)) 2 nap alatt sikerült végigolvasnom az egészet. És nagyon örülök, hogy ilyen jó társaság gyűlt itt össze.

Először is Ti már ismeritek egymást eléggé rendesen, ezért úgy érzem, hogy nekem is kéne magamról írni pár sort. 22 éves vagyok, és jelenleg 3. éves informatikus hallgató vagyok Pécsen. Sajnos már rájöttem, hogy én nem ezt szeretném csinálni az életemben, hanem a repüléssel valamit. Így hamar befejezem a fősulit, mert csak 3 éves, direkt azért jöttem 3 évesre, hogy ha esetleg rájönnék, hogy nem ez az én asztalom... akkor ne veszítsek sok elpocsékolt időd. De diplomám meg azért lesz így is 3 év alatt.
Szóval most kezdem a vitorlázó repülést, elkezdtem tanulni az elméletet már, és majd tavasszal kezdjük a valós repülést. Eddig még tényleg az van, amit irtatok, hogy először megtanuljuk, hogy hogyan épül fel a gép, meg az összes áramlástani egyenletet a Bernoulli törvénytől elkezdve nem is tudom meddig :)) Na de azért tetszik ez is, mert a kedvenc tárgyam a fizika.
Egyébként a vitorlázó repülést is azért kezdtem, mert csak erre van még pénzem sajnos. Mit nem adnék ahhoz, hogy már motoros repülőn tanulhassak, de ez még csak a jövő. És az egészben a legroszabb, hogy már 1-2 órát repültem úgy, hogy én vezettem, igaz egy profi mellett, és csak radiálon tartást.
Szóval sajnos én is abban a helyzetben vagyok, hogy támogatást sehonnan sem várhatok. Anyum özvegyen nevel 3unkat már vagy 8 éve, úgyhogy néha inkább még nekem kellett segítenem neki. Így nekem is kemény meló vár még rám, hogy eljussak valameddig.
És erről szeretnék érdeklődni, hogy mennyi esélyem van arra, hogy kapjak akár csak egy sima túrista vízumot is? Mert azt tervezem, hogy összegyűjtök 2-3 milliót, és itt megcsinálok egy PPL-t. aztán utána mennék ki hozzátok órákat gyűjteni.