Keresés

Részletes keresés

f_k Creative Commons License 2023.12.25 -2 4 23749
Előzmény: M41 2175 (23748)
M41 2175 Creative Commons License 2023.12.25 -9 1 23748

boldog karácsonyt kívánok az oldalnak.

Érdeklődnék hogy a 80 80a 80c vasútvonalak 200/2001 1994/95 1992/93 1991/92 1988/89 1982/83 Evi menetrendjét meg lehet valahol találni? Vagy valakinek esetleg megvan?

Előre is köszönöm 

István Gyuri Creative Commons License 2023.12.25 -4 4 23747

HP Baxxter: Ha ott ki is nullazzak es menetrend szerint halad, Akkor Keleti bejárat - 6 perc

Háry Jánosom, nem tudom mit szívsz, de állj le vele...

Van tartalék a menetrendben (illik is, hogy legyen - majd megnézzük, hogy a tavaszi pályaromlások mellett mi lesz a helyzet....). De ennyi, amit beálmodtál a vonalra nincs benne (Füzesabony - Hatvan pedig még most is szoros, inkább felvesz 1 perc késést).

Ha ennyi tartalék lenne, akkor nem lenne ennyi késés se.

 

Rákosnál pedig pl. azért is kell tartalék, mert ha kotta szerint van ott az IC, akkor már ott áll az 5. vágányon a 2-es vonali Flirt, azt meg dupla kitérővel kell kikerülni, aztán meg a Keletinél jön ki a Keletiből 40-kor a RJ, megy be 45-re a szolnoki zónázó is és erre a százlábú alatt van 2 vágány....

De hát van, aki ezekkel nem szeret foglalkozni és nem is érti az összefüggéseket a többi vonal és vonat menetrendjével :)

 

2:15 perc egy Ic. 5008 meg 2:25 perc oszt megall vagy 20 helyen......

Látom, a tények nem zavarnak... Meg simán kevered a páros almát a páratlan körtével :)

A helyes összehasonlítás: páros irányban az IC 2:02, az 5008 2:26 és csak 15 közbenső megállása van (13 többletmegállásra alacsony utasforgalmi időben 24 perc többlet, az korrekt).

Előzmény: HP Baxxter (23746)
HP Baxxter Creative Commons License 2023.12.25 -1 1 23746

A tény adatok, szilivel sok kocsi jelenlegi lassujelek pár napja:

7 perc késés induloba Miskolcrol nulla lesz Füzesabonyban.

Gödöllőig menetrend szerint halad, onnan lazul. Rákos bejáraton - 5 perc.

Ha ott ki is nullazzak es menetrend szerint halad, Akkor Keleti bejárat - 6 perc

Helye gondolom nincs is. Igy bejáraton áll.

Ez  15 perc plusz eleg erős lett. Es nem is a fos részre van ralazitva mind. Hanem a fele a Rákos Keleti részre. 39kor malmozol keleti bejáraton, hogy 47+ becsorogj mert akkor van az ideje. Eleg luxus lett.

 

2:15 perc egy Ic. 5008 meg 2:25 perc oszt megall vagy 20 helyen......

 

 

Előzmény: Abymot (23744)
István Gyuri Creative Commons License 2023.12.24 -1 0 23745

A VPE ideiglenes lassújelekre sehol nem tervez.

Előzmény: Abymot (23744)
Abymot Creative Commons License 2023.12.24 -1 0 23744

Vajon a vpe legutolsó menetrendi ábráján már ezzel a felemelt sebességgel terveztek?

Előzmény: István Gyuri (23743)
István Gyuri Creative Commons License 2023.12.20 0 1 23743

Már tegnap este 21 órától ;)

Előzmény: Dani0530L (23741)
f_k Creative Commons License 2023.12.20 0 5 23742

448-488  120 km/h,   Gödöllő- Aszód közti többi rész 100 km/h , de Gödöllőn az átmeneti a felvételi èpülettöl Pest felé már 120 km/h

Előzmény: Dani0530L (23741)
Dani0530L Creative Commons License 2023.12.20 0 2 23741

Mai nappal megtörtént az emelés Gödöllő-Aszód között. :)

 

Előzmény: f_k (23737)
jbaal Creative Commons License 2023.12.19 -2 4 23740
martinaxe7 Creative Commons License 2023.12.18 -1 0 23739
martinaxe7 Creative Commons License 2023.12.16 -1 0 23738
f_k Creative Commons License 2023.12.14 0 5 23737

2022.12.11-2023.03.01 ig a 448 és 488 szelvények között 120 km/h volt!!!!!!

Előzmény: Lovrin (23734)
Abymot Creative Commons License 2023.12.14 0 0 23736
Előzmény: Abymot (23735)
Abymot Creative Commons License 2023.12.14 0 0 23735

Szakaszonként 100-ra tervezték. Tavaly menetrendváltás után néhány hónapig lehetett is ezeken a szakaszokon 100-al menni, de csak ideiglenes hatósági engedély volt erre. Azóta nem tudom mi van az engedéllyel, de szerintem azóta is maradt végig 90.

Előzmény: Lovrin (23734)
Lovrin Creative Commons License 2023.12.14 -3 0 23734

„120 km/órás sebességre tervezték, Gödöllő és Aszód között mégis 90-nel ballagnak a vadiúj vonatok 8 hónappal az átadás után is."

 

Mert azt a szakaszt annyira tervezték

Előzmény: f_k (23733)
f_k Creative Commons License 2023.12.14 0 0 23733
martinaxe7 Creative Commons License 2023.12.11 -2 1 23732

martinaxe7 Creative Commons License 2023.12.11 -1 0 23731
misi967 Creative Commons License 2023.12.04 0 0 23730

szóval te egy 90-es mellékúton mentél 120-szal :) nyugi, már elévült :) az autók órája mindig lefelé tévedett

 

....pontos ezen ne vitatkozzunk,vagy akkor a trafi is pontatlan. :)    De ha már kiírunk mindent akkor a következőnél ha tapasztalok haszonlót vonatszámot is írok.... Én+ sose mentem ennyivel..

Előzmény: trebront (23729)
trebront Creative Commons License 2023.12.04 0 4 23729

anno az express és a későbbi IC kivételével Miskolc-Nyékl.h.-Mezőkövesd-Füzesabony-Kál.Kápolna-Vámosgyörk-Hatvan-Gödöllő-(talán Rákos, erre nem emlékszem)-Keletiben állt meg minden gyors és a nemzetközi kassai Rákóczi, meg a zágrábi is. (1991-96 között ingáztam hetente).

na ezzel a megállási renddel volt gyorsabb, mint a 2024-es 2megállásos IC.

mondjuk a mozdony ugyanaz, pici amortizációval terhelten.. (mert gondolom minden Tokajra nem jut majd siemens)

 

szóval te egy 90-es mellékúton mentél 120-szal :) nyugi, már elévült :) az autók órája mindig lefelé tévedett

Előzmény: misi967 (23728)
misi967 Creative Commons License 2023.12.04 0 0 23728

Akkoriban az IC-ket nem állították meg....

 

Biztos gyorsabb volt régen,viszont 87-ben sokszor jöttem a keletiből vmik nemzetközivel ami pl. V.györkön is megállt.Vagy melyik évről beszéltek?

Hogy lehetett az így kur.a gyors,nemtom.

Aztán régebben írtam hogy Györk felől mentem  egyhúsz felett kocsival Adács felé aztán a párhuzamosan közlekedő(még vki nem érti)az ic meg előzött... le is lettem hülyézve hogy az lehetetlen.... Ti meg névvel ellátva írjátok az ellenkezőjét...no most akkor fizika hogy nem megy többet vagy a szalag kitámasztása csak mende-monda ,mert a hitelesítést nélkülöző hiteles km óráról már hallottam. :)

Előzmény: V43.1371 (23725)
martinaxe7 Creative Commons License 2023.12.04 -1 0 23727

5027

85 perc

V43.1371 Creative Commons License 2023.11.29 -1 4 23726

Kb. 96-ig a bal vágányon a hatvani bejárati 100-as ívig csak a füzesabonyi bejárati angolokon, káli kijárati angolon volt 100-as lassújel. A jobbon hatvani 100 után Miskolc rendező bejáratig csak a füzesabonyi kihárati angolokon volt 100-as lassú. 96 után sajnos elkezdtek szaporodni egyre jobban a 80-asok olyan szinten, hogy az 1.47 nem volt tartható. Még szili helyett gigantot is adtak rá, mondván 80-tól 120-ra jobban gyorsul. Az időnyereség annyira elenyésző volt, hogy letettek róla. Sajnos már ott kezdődott......nem volt pénz vágányszabályozásra - mondta a pályaszakasz mérnök.......

V43.1371 Creative Commons License 2023.11.29 0 2 23725

Akkoriban az IC-ket nem állították meg a bj.-nél. Csak úgy álltam meg fű alatt a százlábúnál, ha miskolci lakosú Keletis mv. jött velem, és megkért rá. De az is rizikó volt, mert a sógorom Trajter F. így kapott fegyelmit, meg alapcsökkentést, hogy mv.kérésére megállt a kijáró IC-vel a Keleti fűtőháznál, és megbukott, mert a hídról figyelték le.

Előzmény: trebront (23723)
H_CS Creative Commons License 2023.11.29 -3 2 23724

A tervezetek publikusak voltak,

 

Hol? A VPE oldalára kirakott menetrendábrákra gondolsz, amiket egyszer felraktak, de min. 30x változott a tartalma, csak az újabb verziókat nem rakták fel?

Mi van azokkal az érdeklődőkkel, akik nem tudnak menetrendábrát olvasni? Mert mondjuk nem tudja mi a vékony-vastag, fekete-kék-zöld jelkulcsok jelentése?

Előzmény: István Gyuri (23715)
trebront Creative Commons License 2023.11.29 0 2 23723

arra viszont nem emlékszem, h akkor is megállt-e minden vonat a százlábú hídnál.

ráadásul nem a legmesszebb lévő 1-es volt a keletiben a cél (ami azért botrányos)

Előzmény: trebront (23722)
trebront Creative Commons License 2023.11.29 0 1 23722

akkor csak jól emlékszem én az 1:3x-es időkre.. (csak nem menterend szerint)

mindenesetre, így utólag, köszönöm :)

Előzmény: V43.1371 (23721)
V43.1371 Creative Commons License 2023.11.29 0 5 23721

Nem volt késés, mert csak az a viszonylag kevés lassújel volt. Nem egyszer-nem kétszer néhai F. István reszortos és társai örömére 1.36 alatt jöttem mentem. Oda-vissza végignyálazták a km óra szalagot, de 123 km/ó-nál több nem volt rajta. Rég volt, szép volt.

Előzmény: trebront (23708)
trebront Creative Commons License 2023.11.28 0 1 23720

lehet h kivárják amíg leáll visontán a lignitégetés.. (gáz+nap lesz?) ezzel megszűnik ott a nehézteher..

Előzmény: alex_86 (23719)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!