Keresés

Részletes keresés

Okusaba Creative Commons License 2016.06.08 0 2 1128

Olvasd el bármelyik utazási iroda szerződési feltételeit. Mindegyikben benne van, hogy az első és az utolsó nap az utazásé. S tényleg nincs ráhatásuk a légitársaságra.

Senki nem ad garanciát arra, hogy nem változik az oda vagy visszaindulás időpontja.

Ha nem tetszik, szervezd magad, de az időpontváltozás ellen még egy menetrend szerinti gép sincs védve, csak nála sokkal kisebb az esélye.

 

Előzmény: adásvétel (1127)
adásvétel Creative Commons License 2016.06.08 -3 1 1127

A miskolci Vista Utazási Irodában be-és kifizettem egy máltai üdülést elég szép összegért.Mikor a választás történt,kifejezetten az időpontot is úgy választottuk meg,hogy mindenféleképpen nappal érkezzünk meg és ne éjszaka kelljen a szállodában elfoglalnunk a szobát,és másnap 1-2 órai alvás után holt fáradtan(talán még reggelizve sem)elkezdeni az üdülést.Az ajánlott dátum szerinti időpont is épp azért felelt meg,mert de.indult a repülő.18 nappal az indulás előtt kaptunk egy szép üzenetet.A "WIZZ air"ttörölte a de-i járatot és csak az esti járatot indítja.Ez azt jelenti,hogy kb éjjel 1-2 körül foglalhatjuk el a szállást,természetesen a kifizetett esti vacsora elmarad,vehetünk valamit az éjjel nyitva tartó ilyenkor  kb 5-szörös áron áruló boltban,ami ki tudja hol van Máltán. Amikor ezt nem fogadtam el és kértem időpont változtatást,széttárták a kezüket,hogy igazából ez egy Unitravel által szervezett csomag,és amúgy is benne van ( a szabad szemmel olvashatatlan apró betús )általuk nem elmondott,csak aláírt szerződésben,hogy a légitársaság a változtatás jogát fenntartja.Ha ezt elmondják,vettem volna a kalapom és más társaság után nézek.Most ott tartok eszi,nem eszi nem kap mást. Elvettek a szerződésben aláírt 8 napból 1 vacsorát és igazából egy napot,és mehetek a Sóhivatalba.Egy biztos : óvva intek mindenkit,hogy bedőljön ezeknek az Utazási Irodáknak.Unkorrektek,nem tudják garantálni az általuk is aláírt szerződés betartását,csak egyet tudnak:igérgetni,míg nem fizetsz.Egyébbként megkerestük az Unitravelt is reklemáció cáljából.Intézkedés : karok széttárva:ez van.

megbizhatoadmin Creative Commons License 2016.05.14 -1 0 1126

Látszik, hogy új vagyok itt, mert a linket sem jól illesztettem be. Elnézést. Helyesen: https://megbizhato-utazasi-iroda.hu/

megbizhatoadmin Creative Commons License 2016.05.14 -1 0 1125

Ezt az oldalt mindenkinek a figyelmébe ajánlom: https://megbizhato-utazasi-iroda.hu/

malazs Creative Commons License 2016.05.08 0 0 1124

Kötelesek válaszolni, amennyiben nem teszik, irány a fogyasztóvédelem, illetve a békéltető testület. Kint jegyzőkönyvet vetettél fel, ez igen fontos ilyenkor.

Előzmény: stukkó (1123)
stukkó Creative Commons License 2016.05.08 0 0 1123

Márciusban voltunk az 5 napos isztambuli városlátogatáson a Premio travellel.Itthon befizettük a kultúr és vacsora csomagot Ahogy felszálltunk az idegenvezetővel a buszra, mely a szállodába vitt  - ami természetesen nem a prospektusban jelzett szálloda volt - az idegenvezető. legelső mondata az volt, hogy a városnézésben nem ugyanazok a látnivalók lesznek és még egyszer kifizettette a már befizetett csomagot tetemes felárral, mert a fakultatív programokat így mindenki számára kötelezővé tette. Hatalmas átverésnek, és lehúzásnak tartom , amit meg is írtam az irodának és a budapesti központnak is. Választ  vagy egy elnézést sem kaptam. Ez volt az utolsó utam a Premio travellel. Felhívom másoknak a figyelmét, hogy körültekintően rendeljenek itt utakat.

gombóc63 Creative Commons License 2016.05.05 0 0 1122

Én most néztem a kínálatukat, kiválasztottam egy szállodát és még jó, hogy van lehetőség utána nézni, nem értem egy 3 csillagos szállót hogyan merészelnek 5 csillagosnak hirdetni és eladni. Nem Máltáról van szó.

Előzmény: mindenes88 (1120)
encián Creative Commons License 2016.05.05 0 0 1121

"Mire érdemes figyelni náluk?" - mindig mindenre, de főleg a részletekre!

Előzmény: mindenes88 (1120)
mindenes88 Creative Commons License 2016.05.04 0 0 1120

Sziasztok!

 

A Budavár tours-szal szeretnénk Máltára utazni. Nem ismerjük az utazási irodát...valakinek van tapasztalata velük kapcsolatban? Mire érdemes figyelni náluk? Menyire megbízhatóak?

 

A válaszokat előre is köszönöm!

turakajak Creative Commons License 2016.04.23 -1 0 1119

Sziasztok.

A segitségeteket kérném, ismeri valaki Wimmer István telefonszámát? Nagyon megköszönném, ha valaki tudna ebben segiteni! 

Üdv.

turakajak

alibabusic Creative Commons License 2016.02.01 0 0 1118

http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9096998

 

Ez 1 kimondottan Velencés oldal. Itt is kérdezd meg, hátha?!

Előzmény: Gandika73 (1117)
Gandika73 Creative Commons License 2016.02.01 -1 0 1117

Üdv Mindenkinek!

A Velencei karneválra szeretnénk elmenni a környékünkön sajnos nem találtam jó áron. Euro Travel szervez hozzánk legközelebbi felszállással megfelelő árban. Szeretném megkérdezi ismeri-e valaki őket, mennyire megbízhatóak, még mielőtt átutalom az összeget jobb ha megkérdezem. Esetleg volt-e valaki velük a nyitó hétvégén.

Köszönöm

200151126 Creative Commons License 2015.12.08 0 0 1116

Mi a december 19-i útra fizettünk be az Online Travel Services Utazási Irodához. Tudja-e valaki, hogy  ezen időpontot megelőzően indult volna csoport decemberben? Vagy mi leszünk az első csoport amelyik befizetett, de itthon marad?

 

malazs Creative Commons License 2015.11.29 0 0 1115

Banki befizetésre a charge back nem vonatkozik. Csak kizárólag kártyás fizetésre, akár online, akár irodában vagy bankban használva.

Előzmény: BRAZZO72 (1112)
malazs Creative Commons License 2015.11.29 0 1 1114

Igen csak kártyás fizetėsre vonatkozik.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Előzmény: GYURMÓKA (1109)
online travel károsult Creative Commons License 2015.11.29 0 0 1113

Szia! Mi decemberi útra fizettünk be. Ez a fórum nem megfelelő arra, hogy  az infókat itt osszuk meg, ezért tkorossy@freestart..hu e-mail címre írj.

Előzmény: BRAZZO72 (1112)
BRAZZO72 Creative Commons License 2015.11.29 -2 0 1112

Sziasztok! 

Mi is károsultak vagyunk. Mi a pénzt az OTP-be fizettük be. A teljes banki visszafizetés erre vonatkozik?

Mi a részünkről rendőrségi feljelentést megtettük. Valaki tett még feljelentést?

Tudomásunk szerint az ügyvezető még Thaiföldön van. December 2-án, vagy 3-án érkezik haza. 

Valami információtok van még? Összeállhatnánk??? ....hogy sikerüljön a pénzünket visszaszerezni, és mások ne járjanak így!!!

                                          Üdv

GYURMÓKA Creative Commons License 2015.11.28 0 0 1111

Köszi a választ !

 

üdv

Gy

Előzmény: zsizsikke (1110)
zsizsikke Creative Commons License 2015.11.28 0 1 1110

Utalásra nem.

Előzmény: GYURMÓKA (1109)
GYURMÓKA Creative Commons License 2015.11.28 -1 0 1109

Szia !

 

Egy kérdésem lenne: A teljes banki visszafizetés csak a kártyás fizetésre vonatkozik, vagy a banki átutalásokra is ?

 

 

Köszi, üdv

Gy

Előzmény: malazs (1108)
malazs Creative Commons License 2015.11.28 0 0 1108

Őszintén kívánom hogy sikerüljön is. Kérlek majd számolj be a fejleményekről.

Előzmény: 200151126 (1107)
200151126 Creative Commons License 2015.11.27 0 0 1107

Mindent megteszünk azért, hogy ne az általad felvázolt forgatókönyv szerint történjenek az események!

malazs Creative Commons License 2015.11.27 -1 1 1106

Sajnos akkor sok biztatót nem tudok számodra. Sőt így rosszabb a helyzet is. Ugyanis akik beadják a charge back igényüket, azok teljes mértékben kártalanítva lesznek, ette vagy elég a biztosítási fedezet vagy nem. Minden esetre ilyenkor a bank nekik visszafizeti, ezt követően a bank lesz elsőként kártalanítva a biztosító részéről, utána ami marad, már ha marad, azt osztják szét a kb-s utasok közt.

 

Sajnos ettől még az ügyvezető nyugodtan fogja a hasát süttetni. Amennyiben a cégnek nincs semmi vagyontárgya, a felszámolásból sem számíthattok sok mindenre, lehet pereskedni az szintén titeket terhel, de ha előadja és a könyvelés azt mutatja hogy nem volt sikkasztás, hanem a körülmények így alakultak (már pedig ez sajnos így lesz, erre ügyelnek az ilyenek) akkor mentesül a felelősségre vonás alól.

 

Ezekre jó példa az Aeroviva esete, pedig ott aztán valószínűsíthető a szándékosság, mert a csőd előtti napokban még hívogatták a törzsutasokat a rendkívüli last minute ajánlatokkal, és a neten is nyomták ezerrel, olyan áron pedig szinte lehetetlenség lett volna utaztatni.

 

Őszintén kívánom hogy minél többet visszakapjatok, ti is és a többi károsult is, de sok esélyt erre nem látok sajnos, kivéve a kártyával fizetők esetében.

Előzmény: 200151126 (1105)
200151126 Creative Commons License 2015.11.27 0 0 1105

Ettől az információtól nem lettem nyugodtabb!!!!!Nem kártyás fizetés volt. Most mi károsultak vagyunk idegesek, de remélem azért sikerül elérnünk, hogy az ONLINE TRAVEL SERVICES UTAZÁSI IRODA  ügyvezetője is ideges legyen, ne élvezze a mi pénzünkön a napsütéses tengerpartot túl sokáig.

malazs Creative Commons License 2015.11.27 -1 1 1104

A Karya csődjénél érintettek voltunk, ott szerencsére volt megfelelő biztosíték, így 2 hónapon belül teljes volt a kártérítés. Malév csődnél 2 hét alatt kaptuk vissza a pénzünket, míg mások azóta sem. Ez nem szerencse volt. ez a bankkártyás fizetés előnye.

 

Apropó! Ha kártyával fizettetek, akkor irány a bank! Charge back! Nem teljesült szolgáltatás, és a bank visszaadja a pénzeteket, teljes mértékben, aztán innentől már az ő dolga hogy miként hajtja be.

Előzmény: 200151126 (1103)
200151126 Creative Commons License 2015.11.26 0 0 1103

Ezt gondoljuk, hogy fizetésképtelen, de  ha egyszer eljutunk oda, hogy fizet a biztosító, majd  6-8 hónap múlva  a befizetett közel 2 millió ft-ból mit fogunk visszakapni? Hány károsult lehet? Mennyit kellene kifizetni a biztosítónak a 14,4 millió forintból. Már számoltuk a napokat, hogy mikor utazunk, éppen a parkolót foglaltam le a repülőtéren az utazás idejére, amikor megérkezett az e-mail, hogy akkor ez az utazás elmarad.

Öröm helyett van a méreg, a bosszúság, az idegesség, futhatunk a pénzünk után. De sajnos  az e-mail, ami a honlapon is megjelent  egyértelműen nem tartalmazza, hogy nem fog elvinni bennünket az az ONLINE TRAVEL  SERVICES UTAZÁSI IRODA, csak ki lehet következtetni a levél tartalmából. Ezért nem lép a hatóság.

Kérdésként felmerül, hogy hová lett a befizetett pénzünk?

malazs Creative Commons License 2015.11.26 -1 0 1102

Nagy eséllyel fizetésképtelenek. Erre utal a biztosítóhoz irányításuk is, ez jelent meg a turizmus online oldalon is. Mondjuk nem egy nagy fedezettel rendelkeznek, mindössze 14,4 milla.

Előzmény: 200151126 (1101)
200151126 Creative Commons License 2015.11.26 0 0 1101

Az a baj, hogy ez nem ilyen egyszerű. Ha az utazási iroda nem fizetésképtelen, nem jelentett csődöt, az engedélyét nem vonták vissza, akkor nem fizethet a biztosító. Az mondják, az irodának kellene visszafizetnie a pénzem az utazási szerződés szerint. Így aztán  csak jó lenne tudni róluk valamit, melyik tengerparton napoznak a mi pénzünkön!

alibabusic Creative Commons License 2015.11.26 -1 0 1100

http://www.onlinetravelservices.hu/

 

Nem is kell keresni őket! A honlapjukon ott van,hogy mi a teendőd:

 

Az Online Travel Services Utazási Iroda rendelkezik a 213/1996. (XII.23.) Kormányrendelet 8. §-ában előírt vagyoni biztosíték biztosítással a QBE Insurance (Europe) Limited Magyarországi Fióktelepénél, mely fedezetet nyújt a jövőben tervezett utakra befizetett előlegek és részvételi díjak vonatkozásában.

 

Kérjük az érintetteket, hogy kárigényükkel forduljanak a biztosítóhoz az alábbi elérhetőségek valamelyikén:

 

ui: Sajnálom,hogy ez történt veled!

Előzmény: 200151126 (1099)
200151126 Creative Commons License 2015.11.26 0 0 1099

Az Online Travel Services Utazási Iroda 2015. decemberi útjára fizettünk be. Az utazási iroda 2015. november 23-án küldött egy e-mailt, hogy az utazás szervezési tevékenységét 2015.november 24-el  megszünteti. Azóta az iroda és a munkatársak nem elérhetőek. Jó lenne, ha mások akik hasonló helyzetbe kerültek tapasztalataikat megosztanák.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!